Door omstandigheden mocht ik vanaf mijn 19e geen auto o.i.d. meer rijden tot mijn 21ste (ongeluk gehad, been in de kreukels, zooi ijzer erin, niet fatsoenlijk kunnen lopen) dus toen ben ik pas begonnen met afrijden.quote:
Ik wel, maar ging liever de kroegen af en lol maken dan lessen vanaf mijn 18e. En toen ik eenmaal rustiger was (quote:
Ik toen juist wel, woonde nog thuis, bijbaantje, beetje bijdrage van de ouwe lui... Ik zou hem nu ook niet meer kunnen missen. Alleen voor werk al.quote:
Je kunt ook door de McDrive lopenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik toen juist wel, woonde nog thuis, bijbaantje, beetje bijdrage van de ouwe lui... Ik zou hem nu ook niet meer kunnen missen. Alleen voor werk al.
en voor de McDrive natuurlijk
Fiets kan in NL i.i.g. wel (al zeuren ze er zoals gewoonlijk wel over naar ik begrepen heb). En anders zoquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook door de McDrive lopen
In Frankrijk in ieder geval wel
Ik elk land kun je door een McDrive lopenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook door de McDrive lopen
Maar of je dan geholpen wordtquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik elk land kun je door een McDrive lopen
Het laatste is heb ik ook ooit eens gehad, maar gelukkig was ik met de autoquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar of je dan geholpen wordt
Maar was een keer in Frankrijk, het restaurant was dicht meet de McDrive nog open. Ja duh.
Om de muziek dan op je telefoon te krijgen zit je alsnog met iTunes te kutten. En of het nou op een Windows machine staat of op een Mac, het blijft een stuk hoerensoftwarequote:Op donderdag 11 juni 2015 17:56 schreef Juup© het volgende:
Iets voor jou m.b.t. jouw problemen met iBaggerTunes?
V&A / [TK] Apple iMac 24" (begin 2008) 2,8GHz
Eensquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Om de muziek dan op je telefoon te krijgen zit je alsnog met iTunes te kutten. En of het nou op een Windows machine staat of op een Mac, het blijft een stuk hoerensoftware
Christus wat een geld nog.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:56 schreef Juup© het volgende:
Iets voor jou m.b.t. jouw problemen met iBaggerTunes?
V&A / [TK] Apple iMac 24" (begin 2008) 2,8GHz
Verbaast me niks. Er is al geen geld om alles fatsoenlijk in de lucht te houden, laat staan voor zulke evenementen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:10 schreef Juup© het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
In 2015 zijn er geen Luchtmachtdagen
Ik weet het, te triest voor woordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Er is al geen geld om alles fatsoenlijk in de lucht te houden, laat staan voor zulke evenementen.
Ik ben vorig jaar nog naar Gilze-Rijen geweest. Vooral de Russen met hun bizarre lawaai waren weer eens gaafquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:21 schreef DrMarten het volgende:
Ze waren laatst wel boven Almelo aan het vliegen. Nostalgie
Vroeger was het dagelijks toen Twenthe nog open was, nu hoor je ze nooit meer.
Ik ben ooit een keer geweest, lang geleden op Twenthe, toen konden we gewoon met de fietsquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar nog naar Gilze-Rijen geweest. Vooral de Russen met hun bizarre lawaai waren weer eens gaafDe infrastructuur op het vliegveld voor de bezoekers heb ik nog nooit zo slecht meegemaakt
Als ze op Gilze-Rijen bezig zijn zie ik ze hier regelmatig overvliegen i.v.m. Eindhoven Airport, en als de Luchtmachtdagen op Volkel zijn dan kan ik net zo goed met een biertje of zo in de achtertuin gaan zitten want wat er dan allemaal voorbij komt vliegenquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:21 schreef DrMarten het volgende:
Ze waren laatst wel boven Almelo aan het vliegen. Nostalgie
Vroeger was het dagelijks toen Twenthe nog open was, nu hoor je ze nooit meer.
Tja, ik ben een leek wat dat betreft schijnbaar, maar ik vind dat de NL overheid op de verkeerde plekken bezuinigd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer geweest, lang geleden op Twenthe, toen konden we gewoon met de fiets
Nu is het allemaal zo'n kuteind reizen.
Snap nog steeds niet dat de basis hier dicht moest met al 4 bases in Brabant.
Het verhaal gaat dat het mede te maken had met het feit dat toenmalig minister Kamp van defensie hier uit de buurt komt en wat meer stilte wenste voor zichzelf en zijn familie waar wat van in de aanvliegroute woonde.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, ik ben een leek wat dat betreft schijnbaar, maar ik vind dat de NL overheid op de verkeerde plekken bezuinigd.
Ze zouden entree moeten vragen, dan verdienen die dagen zich dubbel en dwars terug.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Er is al geen geld om alles fatsoenlijk in de lucht te houden, laat staan voor zulke evenementen.
Ik heb geen alu-hoedje, maar soms zit er een kern van waarheid in berichten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het verhaal gaat dat het mede te maken had met het feit dat toenmalig minister Kamp van defensie hier uit de buurt komt en wat meer stilte wenste voor zichzelf en zijn familie waar wat van in de aanvliegroute woonde.
Alsof het eten en drinken al niet duur genoeg isquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze zouden entree moeten vragen, dan verdienen die dagen zich dubbel en dwars terug.
Is het meteen een stuk minder massaalquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof het eten en drinken al niet duur genoeg is?
Ik denk zelfs dat als Defensie geld zal gaan vragen m.b.t. toegang tot zulke dagen, dat er VEEEL mensen weg zullen blijven en dat is nu net niet de bedoeling van zulke dagen.
Mja dat kan wel lijen, het is nu zo bizar druk altijd... Met een tiende van de bezoekers zou het alsnog prima bezocht zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof het eten en drinken al niet duur genoeg is?
Ik denk zelfs dat als Defensie geld zal gaan vragen m.b.t. toegang tot zulke dagen, dat er VEEEL mensen weg zullen blijven en dat is nu net niet de bedoeling van zulke dagen.
Snap ik. Maar juist de mensen en vooral kinderen die aanwezig zijn daar doet Defensie het voor, het levert mogelijk nieuwe medewerkers op.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het meteen een stuk minder massaal
Wrom niet?quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Kwam in iTunes weer pareltjes tegen hoor, zoals deze:![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ik dit zo hoor vind ik het eigenlijk best kut dat ik niet bij het concert in november ben
Whut???quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is m'n accountant mij vergeten, krijg een brief dat m'n aangifte eind mei binnen had moeten zijn en dat ik nu nog twee weken de tijd heb anders krijg ik een boetehopelijk is ie morgen op kantoor.
Fuck Editorsquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Editors is op dezelfde dag zag ik later![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is m'n accountant mij vergeten, krijg een brief dat m'n aangifte eind mei binnen had moeten zijn en dat ik nu nog twee weken de tijd heb anders krijg ik een boetehopelijk is ie morgen op kantoor.
Sterker nog, het is over 2013. Ben wel pissig en over de zeik nu, weet al dat ik er wakker van ga liggenquote:
Tijd voor een anderquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sterker nog, het is over 2013. Ben wel pissig en over de zeik nu, weet al dat ik er wakker van ga liggenik wist dat er uitstel was aangevraagd maar dat ie het dan nog steeds niet heeft gedaan
Jezus kon heel veel maar accountant...ik weet het niet.quote:
Kan me voorstellen als je hier slecht van gaat slapenquote:
[/quote]Zou voor mij al genoeg reden zijn om minstens een stevig gesprek met hem/haar te hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Wederzijdse kennis gebeld, die zei dat er waarschijnlijk wat langs elkaar heen gegaan is en dat de aangifte van de week is gedaan. Fijnalsnog te laat! maar toch.[quote]
Op donderdag 11 juni 2015 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Btw-aangifte is ook steeds op het laatste moment
Sja op deze manier zijn er helemaal geen mensen aanwezig... dan is het maar de vraag wat beter is.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Snap ik. Maar juist de mensen en vooral kinderen die aanwezig zijn daar doet Defensie het voor, het levert mogelijk nieuwe medewerkers op.
Zou hem direct in gebreke stellen in dit geval.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou voor mij al genoeg reden zijn om minstens een stevig gesprek met hem/haar te hebben.
Als ik een boete zou krijgen, kan ik die niet op hem verhalenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou hem direct in gebreke stellen in dit geval.
Dus ook direct een andere accountant inschakelen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een boete zou krijgen, kan ik die niet op hem verhalen
Klinkt goed. Geen fris windje vandaag hequote:
Nee, echt superquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt goed. Geen fris windje vandaag he
Drukke dag, of vanwege de hitte?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, echt super. Lekker twee uur weggeweest met doggie. Morgen nog maar zien of dat mogelijk is
.
De hitte... Het gaat hier tussen de 32 en 35 graden worden.quote:
Ik blijf wel binnen jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hitte... Het gaat hier tussen de 32 en 35 graden worden.
Hondje gaat het daar niet zo mee eens zijnquote:
So closequote:Op donderdag 11 juni 2015 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga morgen vriendin overhalen om naar Kijkduin te gaan
En een tuinslang?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hondje gaat het daar niet zo mee eens zijn. Gelukkig heb ik ook genoeg schaduw in de tuin
.
Gezellig samen op de bankquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op wat boodschappen doen na doe ik met jou mee,de was doen hoef ik de deur niet voor uit
Ja, zo'n schelpding. Blauwquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo'n schelpding. Blauw. Puur zodat ie kan afkoelen als hij dat wil. En de deur naar de hal staat open, daar is het altijd koel, altijd.
You a good mommaquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo'n schelpding. Blauw. Puur zodat ie kan afkoelen als hij dat wil. En de deur naar de hal staat open, daar is het altijd koel, altijd.
Ik deed dat ook vroeger voor de hondenquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet wel héquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik deed dat ook vroeger voor de hondenBooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zo'n zwembadje durf ik eigenlijk niet ivm nageltjes en zo
. Maar wel heel tof
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
In mijn vorige (veel te warmequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet wel hé. Heb ook een natte handdoek met zulk heet weer, vindt ie vaak nog fijner dan 't zwembadje.
[..]
Boooh. Zo'n zwembadje durf ik eigenlijk niet ivm nageltjes en zo
. Maar wel heel tof
.
En dan te bedenken dat er ook nog 3 katten rondliepenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boooh. Zo'n zwembadje durf ik eigenlijk niet ivm nageltjes en zo
. Maar wel heel tof
.
Voor 't teckeltje (die had nogal een hekel aan waterquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In mijn vorige (veel te warme) huis lag een van de katten ook vaak op een natte handdoek
Katten redden zich wel toch.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er ook nog 3 katten rondliepen
Dat is ook wel een slim ideequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor 't teckeltje (die had nogal een hekel aan water) hadden we een kruik in de vriezer gelegd, handdoek eromheen en daar lag ie met heet weer tegenaan
.
Een van de onze hing laatst met zijn onderlijf in een vol badquote:
Lucky dog hoorquote:
Whyquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een van de onze hing laatst met zijn onderlijf in een vol bad
Jaquote:
Hij loopt regelmatig over de rand van het bad. Toen gleed hij een keer uitquote:
Mag ik bij jekomen wonen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Sowieso. Iedere dag naar het strand, iedere dag vers vlees, koninkje, hoor.
Bwehequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij loopt regelmatig over de rand van het bad. Toen gleed hij een keer uit
Ja, maar krijg niet iedere dag vers vlees hoorquote:
Geef Air eens een schop onder z'n hol danquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar krijg niet iedere dag vers vlees hoor
Slecht cafequote:Op donderdag 11 juni 2015 23:47 schreef DrMarten het volgende:
Hoef je een keer geen wekker te zetten, gaat om 23.15 het café dicht
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:36 schreef KomtTijd... het volgende:
R&P / Ze heeft een vriend maar vind mij leuk
Goed topic!
Ik zei ook niet dat t bier slecht wasquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Haha, was voor mij niet slecht... zit nu draaierig op de bank
Vind je? Vind dat zo'n 13 in een dozijn 'ik ben verliefd op de vriendin van een ander wat moet ik nu'-topic.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:36 schreef KomtTijd... het volgende:
R&P / Ze heeft een vriend maar vind mij leuk
Goed topic!
Dat zeg ik, goed topicquote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je? Vind dat zo'n 13 in een dozijn 'ik ben verliefd op de vriendin van een ander wat moet ik nu'-topic.
Hoi Barbquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet even melden dat ik de TT nogal eng vind
How come?quote:
Meer zuipen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, ben al tig keer naar het toilet geweest en voel me algemeen wazig
Ik heb preventief een korte broek in mijn tas gestopt voor de terugweg.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:31 schreef Q. het volgende:
Vandaag weer een gordijnen-dicht-dag anders wordt het weer 5 miljard graden binnen. Moeten we niet hebben.
Thuiswerken FTW!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb preventief een korte broek in mijn tas gestopt voor de terugweg.
Dat was juist de bedoeling vandaag, zou naar het strand gaan met een vriendinquote:
Pics? Anders ga ik wel meequote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was juist de bedoeling vandaag, zou naar het strand gaan met een vriendinHeb haar een uur geleden ge-sms't maar volgens mij slaapt ze nog of is ze kwaad.
Het is een vrouw. Dat is toch genoeg reden?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want daar heb je haar aanleiding toe gegeven?
Nee, maar ik heb me een tijdje terug ook eens ziek gemeld, was ik ook zo verrot 's ochtends, en dat vind ze niet zo tof want dan heeft ze haar vrije dag vrijgehouden en dan gaat het niet door enzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want daar heb je haar aanleiding toe gegeven?
OK das geregeld danquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar wel tof zou vinden
Tis nog niet zeker dat ze meegaat hequote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
OK das geregeld danFF mijn baas laten weten dat ik weer terug naar huis ga!
Dat is ook niet tofquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb me een tijdje terug ook eens ziek gemeld, was ik ook zo verrot 's ochtends, en dat vind ze niet zo tof want dan heeft ze haar vrije dag vrijgehouden en dan gaat het niet door enzo.
ik plan ze zelf. Net als gisteren, 15-16quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Eerder naar huis gaat niet ivm solli gesprek om 4 uur. Stomme manager
kan ze orange is the new black kijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb me een tijdje terug ook eens ziek gemeld, was ik ook zo verrot 's ochtends, en dat vind ze niet zo tof want dan heeft ze haar vrije dag vrijgehouden en dan gaat het niet door enzo.
Zo'n functie heb ik nog nietquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:58 schreef Renesite het volgende:
ik plan ze zelf. Net als gisteren, 15-16
Wanneer begint het nieuwe seizoen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
kan ze orange is the new black kijken
Suits weer? Ben benieuwd. Vond het minder worden, maar heb nog hoopquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:18 schreef Godtje het volgende:
Te mooi weer om nu TV te kijken.
En het is zomer dan komt Suits ook bijna
Suitsquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:19 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Suits weer? Ben benieuwd. Vond het minder worden, maar heb nog hoop
Nicequote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Suits
Wednesday, June 24, 2015.
En True Detective komt ook deze maand maar dat kijk ik niet.
Vond seizoen 3 van Suits maar matig, eigenlijkquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Suits
Wednesday, June 24, 2015.
En True Detective komt ook deze maand maar dat kijk ik niet.
En dan heb je 4 geen eens gekekenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vond seizoen 3 van Suits maar matig, eigenlijk.
Ik vind het vooral lekker makkelijk weg kijken. Je hoeft niet zo op te lettenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:15 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vond seizoen 3 van Suits maar matig, eigenlijk.
Omdat ik drie zo matig vond ben ik aan vier niet eens begonnen...quote:
Dat is zo, maar het is zo voorspelbaar en zo.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lekker makkelijk weg kijken. Je hoeft niet zo op te letten
Elke aflevering weer hetzelfdequote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:29 schreef Samzz het volgende:
[..]
Dat is zo, maar het is zo voorspelbaar en zo.
Volgens mij is dat niet echt een goeie eigenschap van een serie die vooral om de dialogen draait...quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:18 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik vind het vooral lekker makkelijk weg kijken. Je hoeft niet zo op te letten
Ik ook, ben wel voorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
MED / Een beter FOK! begint bij jezelf - gedrag en moderatie
Ben benieuwd.
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ben benieuwd.
Wat wou je neerzetten? TS is een homo?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat je niet op het topic kunt reageren
Het leek me een goed beginquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:01 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat wou je neerzetten? TS is een homo?
Moet zeggen dat ik wel voor ben. Kijken hoeveel baggerusers er wegblijven als het gebagger niet meer geaccepteerd wordt. Maar eens zien in hoeverre de plannen ook werkelijk realiteit worden.
FB / Is FOK! echt het afvoerputje van het internet geworden? #9quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:59 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat je niet op het topic kunt reageren
Ik kijk altijd alleen op /r/gonewildquote:Op vrijdag 12 juni 2015 12:08 schreef CherryLips het volgende:
o god ja, Reddit, keer account aangemaakt en zie echt door de bomen het bos niet.
Neuh, ontbijten en ondertussen proberen te verzinnen wat ik de rest van de dag wil doenquote:
Dat heb je dan wel goed voor elkaarquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:24 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Gister al gedaan. Niet eens brak, dat valt dan wel weer mee
Het heeft zo zijn voordelenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 13:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Toch positief dat we vroeg het cafe uitgeschopt werden
should i read?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 11:53 schreef CherryLips het volgende:
Ben benieuwd.
Goed idee!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 14:44 schreef DrMarten het volgende:
Zo maar eens douchen en een eindje fietsen ofzo. Nog een beetje zon meepikken vandaag
Het doel was om niet de hele dag binnen te zitten en weer eens een beetje lichaamsbeweging te krijgenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik moet altijd een doel hebben om te fietsen of te wandelen, kan er niet zomaar op uittrekken
Nee toen ik om vier uur wakker werd op de bank had dat niet zo'n zin meerquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het doel was om niet de hele dag binnen te zitten en weer eens een beetje lichaamsbeweging te krijgen
Uiteindelijk nog naar het strand geweest?
Die vriendin van je is ook vergeten me te whatsappen, weet je zeker dat je mijn nummer goed doorgegeven hebt?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee toen ik om vier uur wakker werd op de bank had dat niet zo'n zin meer
Die kan je niet aan hoorquote:Op vrijdag 12 juni 2015 20:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Die vriendin van je is ook vergeten me te whatsappen, weet je zeker dat je mijn nummer goed doorgegeven hebt?
Welke vriendin?quote:
Mooiquote:Op vrijdag 12 juni 2015 19:11 schreef DrMarten het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vervelend zo'n tochtje door het Enschedese achterland
Enige wat kut was, is dat er werkelijk nergens een bankje op een mooie plek te vinden is om gewoon ff lam in het zonnetje te zittenquote:
Maar wie dan wel?quote:
Ik heb weinig te doen op dit moment, dus dan kan ik 'r ff stalken via Facebook.quote:
Buien lossen ook weer precies op voordat ze hier zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:42 schreef CherryLips het volgende:
O er was code geel voor midden Nederland. Ik heb twee druppels gevoeld
Lijkt in dat kutgat aan het andere uiteinde van het spoorlijntje nu net te gaan beginnen, die regenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:42 schreef CherryLips het volgende:
O er was code geel voor midden Nederland. Ik heb twee druppels gevoeld
Amersfoort?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lijkt in dat kutgat aan het andere uiteinde van het spoorlijntje nu net te gaan beginnen, die regen
Jij bent altijd zo hatelijk. Zit je een keutel dwars?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja daar.
Maar het blijft toch weer bij spetters.
Nee, ik ben de user waar die aankondiging over gaat.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo hatelijk. Zit je een keutel dwars?
jupquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Energieboer? nooit een touw aan vast te knopen.
Nee.. nergens gaat een kabeltje langs..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Hebben de buren geen wietplantage die ze bij jou aftappen ofzo?
Dat dus.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Dus met een voorschot van 150 euro moet je al bijna 500 euro bijbetalen, en dan adviseren ze dat voorschot nog gigantisch te verlagen ook?
Raar.
Welke leverancier is het?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.. nergens gaat een kabeltje langs..
[..]
Dat dus.
Twitter maar weer afstoffen.
Altijd een plastic zak meenemen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Enige wat kut was, is dat er werkelijk nergens een bankje op een mooie plek te vinden is om gewoon ff lam in het zonnetje te zitten
O ja daar zit ik ook, ook maar eens kijken hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo te zien is het de verbruiksmanager van Essent.
Vergeet niet dat verbruik vorig jaar extreem laag was door het warme weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:44 schreef Renesite het volgende:
Essent idd.
Vorig jaar zelfde voorschotbedrag en 500 teruggekregen. Ze willen het terug
Voor elektra maakt dat niet zoveel uit toch? Tenzij je een airco hebt dan is warm weer zelfs duurder.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergeet niet dat verbruik vorig jaar extreem laag was door het warme weer.
Ja ik kreeg ook belachelijk veel terug.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergeet niet dat verbruik vorig jaar extreem laag was door het warme weer.
Mijn aanname was gas en Electra. Maar je kachel werkt ook meestal op elektriciteit, dus dat zal ook schelen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor elektra maakt dat niet zoveel uit toch? Tenzij je een airco hebt dan is warm weer zelfs duurder.
En dit jaar dus weer normaal bedrag waarschijnlijk. Jammer welquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook belachelijk veel terug.
Ik woon hier pas twee jaar dus ben er nog niet over uit wat een normaal bedrag isquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dit jaar dus weer normaal bedrag waarschijnlijk. Jammer wel
Ik kreeg in november iets van 400 terugquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:16 schreef DrMarten het volgende:
Ik kreeg 25 euro terug ofzo. Scheelde bij mij echt niks. Voorschot wel weer 10 Euro omhoog uiteraard
Ik hoorde laatste dat mijn buurman minder dan de heft betaalt van wat ik betaal. Oke, ik hou van lang douchen en niet in de kou zitten, maar meer dan 2 keer zoveelquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg in november iets van 400 terugJaar daarvoor 180. Heb het bedrag ook niet naar beneden bijgesteld, heb echt geen zin om achteraf nog bij te leggen, al is het maar een paar tientjes.
Ik verbruik volgens mij ook best wel veel, daarom snapte ik er vorig jaar al helemaal niks van.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hoorde laatste dat mijn buurman minder dan de heft betaalt van wat ik betaal. Oke, ik hou van lang douchen en niet in de kou zitten, maar meer dan 2 keer zoveel
Misschien zijn de kieren in de kozijnen bij mij iets groter dan bij de buurman. Dat ik de kieren niet heb dichtgestopt met oude handdoeken e.d. de afgelopen 2 winters zal ook niet meegeholpen hebbenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verbruik volgens mij ook best wel veel, daarom snapte ik er vorig jaar al helemaal niks van.
Hier werkt de kachel op gas en een beetje elektriciteit om het ding te besturen e.d.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn aanname was gas en Electra. Maar je kachel werkt ook meestal op elektriciteit, dus dat zal ook schelen.
Boefje. Waarvoor?quote:
Allebei oud idd, maar wel functioneel. Alles wat je nodig hebt zit erin. Dus als je er nu geen geld voor zou hebben zou je er ook prima nog een paar jaar mee kunnen doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:41 schreef Renesite het volgende:
Hmmhmmm.. badkamer is walgelijk. Nieuw keukentje erin!
Klopt. En buitenom zou ik eigenlijk zsm. kunststof in laten zetten. En dubbelglas boven. Ben benieuwd wat de bodemprijs is. Kan je echt iets moois van maken. Compleet laten stucken en spacken, hebben we met ons huis ook gedaan. Lekker strak.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Allebei oud idd, maar wel functioneel. Alles wat je nodig hebt zit erin. Dus als je er nu geen geld voor zou hebben zou je er ook prima nog een paar jaar mee kunnen doen.
De badkamer vind ik nog wel meevallen, alleen zit er geen deur naar die badkamerquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:31 schreef Cue_ het volgende:
Badkamer vind ik minder door die regels, maar verder erg mooie woning. Zeker voor dat geld, ook niet duur (al staat er dat t begin prijs is)
ik had weer hamburger met blauwe kaasquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:28 schreef DrMarten het volgende:
Hongerig, maar geen zin om eten klaar te maken
Ik zit thuisbezorgd weer af te struinen, alleen gister ook al naar de snackbar geweestquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had weer hamburger met blauwe kaaszo'n bakje blauwe kaas gaat echt een maand mee zeg, bwwuh.
Ik was in de supermarkt, maar vergeten eten voor vanavond mee te nemenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:05 schreef Cue_ het volgende:
Had gegen zin in de super dus hev niets lekker voor vanavond
Als het hier niet zo'n enorme tyfusbende was geweest had ik gezegd, kom maar halenquote:
Kan zij gelijk helpen met opruimenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het hier niet zo'n enorme tyfusbende was geweest had ik gezegd, kom maar halen
er zijn er tweequote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De badkamer vind ik nog wel meevallen, alleen zit er geen deur naar die badkamerals je kinderen in huis hebt word je daar niet vrolijk van denk ik.
Avikoquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit thuisbezorgd weer af te struinen, alleen gister ook al naar de snackbar geweest
Kan ook voor soep gaan, met worstenbroodjes ofzo
Vrouwenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:31 schreef Cue_ het volgende:
Heb je wel een reden om op te ruimen![]()
Heb alleen wel een uur nodig voordat ik uberhaupt toonbaar ben
En te stofzuigen, afwassen, keuken schoonmaken, was opruimen, afstoffen.......:')quote:
Valt wel mee, tochquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:31 schreef Cue_ het volgende:
Heb je wel een reden om op te ruimen![]()
Heb alleen wel een uur nodig voordat ik uberhaupt toonbaar ben
Ik hoor t al, geen aardbeien voor mijquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En te stofzuigen, afwassen, keuken schoonmaken, was opruimen, afstoffen.......:')
Half Ur incl douchen moet te doen zijn ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Klein kwartiertje, klaar.
Oh, inclusief douchen duurt 't inderdaad wat langer. Als ik m'n haar nog moet föhnen nog langerquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Half Ur incl douchen moet te doen zijn ja.
Maarja hij heeft twee uur nodig om t schoon te maken daar
Ik maak schoon tijdens het douchen. Of bedoel je niet de badkamer schoonmakane?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Half Ur incl douchen moet te doen zijn ja.
Optimistquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ow crap, die moet ook nogquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik maak schoon tijdens het douchen. Of bedoel je niet de badkamer schoonmakane?
Haha ik moet mezelf schoonmaken en hij z'n hele huis.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik maak schoon tijdens het douchen. Of bedoel je niet de badkamer schoonmakane?
Stel je niet aan, kan t gewoon in een hoek of slaapkamer gooien. En y hoeft enkel voor t oog goed te zijnquote:
Ik breng ze wel langsquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stel je niet aan, kan t gewoon in een hoek of slaapkamer gooien. En y hoeft enkel voor t oog goed te zijn
Dat kloptquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is bij jou vast niet zo erg als bij mij
Gadverquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:53 schreef DrMarten het volgende:
Net wel een gore maaltijd op. Had nog zo'n pakje van die instant pasta, water erbij, 5 min koken en klaar... Niet te hachelen die troep. Kan me niet meer voorstellen dat ik dat in mijn studententijd regelmatig at
https://www.facebook.com/avondwinkel.enschede/aboutquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:55 schreef Cue_ het volgende:
Hou je mond eens dicht![]()
Komkommer is t laatste wat ik in huis heb
Kost teveel gedoe om me ook nog half fatsoenlijk de deur uit te komenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/avondwinkel.enschede/about
Of de texaco, maar die is verder weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
quote:Op zaterdag 13 juni 2015 22:09 schreef Belsezar het volgende:
Ik zit propvol van een half stokbroodje
BohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A mind with a heart of it's own
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |