De douche hebben we een aantal keer geprobeerd, maar voor seks in de douche moet je ongeveer dezelfde lengte hebben of een paar centimeter verschil..quote:
Beppies.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:07 schreef gewoonmeppen het volgende:
Je hebt speciale tampons, waarmee je gewoon seks kunt hebben tijdens de menstruatie
Met tampon heb ik nooit uitgeprobeerd..quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:05 schreef mrs.bashful het volgende:
Ja hier meer opgewonden tijdens de menstruatie. Ik dacht dat het kwam omdat alles meer doorbloed was (no pun intended).
Liever geen penetratie overigens want daar is het allemaal veel te gevoelig voor.
Masturberen met tampon in en na het douchen gaan met die banaan. Eh vingers.
Een gewone tampon kan ook, als je die helemaal naar achteren duwt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:15 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
Met tampon heb ik nooit uitgeprobeerd..
Goede tip!
gayquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:22 schreef HarveySpecter het volgende:
Sex tijdens de menstruatie? No way!!
Met een tampon, merk je niks van de menstruatie en je bent kennelijk ook weinig creatief in bedquote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:22 schreef HarveySpecter het volgende:
Oef. Als gewone penetratie hier al zeer doet door een overgevoelige baarmoedermond moet ik hier al helemaal niet aan denken.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 12:19 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Een gewone tampon kan ook, als je die helemaal naar achteren duwt.
Het is alleen achteraf even grabbelen, om die weer er uit te krijgen.
Ik vind het gewoon niets. Ik heb ook niet zo'n zin om allerlei trucjes uit te halen om sex te kunnen hebben. En meestal is het met vier a vijf dagen wel weer over en daarna weer volgas er tegenaan!quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:49 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Met een tampon, merk je niks van de menstruatie en je bent kennelijk ook weinig creatief in bed
En btw, wat heeft dat te maken met mijn creativiteit in bed?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:49 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Met een tampon, merk je niks van de menstruatie en je bent kennelijk ook weinig creatief in bed
Je kunt ook heerlijke seks hebben tijdens de menstruatie, zonder je pik in haar poes te steken, als je dat liever niet wilt.quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:56 schreef HarveySpecter het volgende:
[..]
En btw, wat heeft dat te maken met mijn creativiteit in bed?
DAT MEEN JE NIETquote:Op dinsdag 2 juni 2015 14:27 schreef gewoonmeppen het volgende:
[..]
Je kunt ook heerlijke seks hebben tijdens de menstruatie, zonder je pik in haar poes te steken, als je dat liever niet wilt.
Vind je het vies? Weleens meegemaakt?quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:22 schreef HarveySpecter het volgende:
We doen er inderdaad een handdoek onder en na afloop goed douchen, maar alsnog wordt het bed vies omdat je elkaar ook aanraakt enzo en de vingers gaan daarna over de kussens of lakens..quote:Op dinsdag 2 juni 2015 13:26 schreef Alexxxxx het volgende:
handdoek er onder, condoom om en goed naspoelen. lekker boeiend verder.
dan is je handdoek te kleinquote:Op dinsdag 2 juni 2015 16:20 schreef Meloenthee het volgende:
[..]
We doen er inderdaad een handdoek onder en na afloop goed douchen, maar alsnog wordt het bed vies omdat je elkaar ook aanraakt enzo en de vingers gaan daarna over de kussens of lakens..
En de handdoek glijdt op een gegeven moment ook weg..
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |