Door omstandigheden mocht ik vanaf mijn 19e geen auto o.i.d. meer rijden tot mijn 21ste (ongeluk gehad, been in de kreukels, zooi ijzer erin, niet fatsoenlijk kunnen lopen) dus toen ben ik pas begonnen met afrijden.quote:
Ik wel, maar ging liever de kroegen af en lol maken dan lessen vanaf mijn 18e. En toen ik eenmaal rustiger was (quote:
Ik toen juist wel, woonde nog thuis, bijbaantje, beetje bijdrage van de ouwe lui... Ik zou hem nu ook niet meer kunnen missen. Alleen voor werk al.quote:
Je kunt ook door de McDrive lopenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:43 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik toen juist wel, woonde nog thuis, bijbaantje, beetje bijdrage van de ouwe lui... Ik zou hem nu ook niet meer kunnen missen. Alleen voor werk al.
en voor de McDrive natuurlijk
Fiets kan in NL i.i.g. wel (al zeuren ze er zoals gewoonlijk wel over naar ik begrepen heb). En anders zoquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook door de McDrive lopen
In Frankrijk in ieder geval wel
Ik elk land kun je door een McDrive lopenquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:44 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je kunt ook door de McDrive lopen
Maar of je dan geholpen wordtquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:50 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik elk land kun je door een McDrive lopen
Het laatste is heb ik ook ooit eens gehad, maar gelukkig was ik met de autoquote:Op donderdag 11 juni 2015 17:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Maar of je dan geholpen wordt
Maar was een keer in Frankrijk, het restaurant was dicht meet de McDrive nog open. Ja duh.
Om de muziek dan op je telefoon te krijgen zit je alsnog met iTunes te kutten. En of het nou op een Windows machine staat of op een Mac, het blijft een stuk hoerensoftwarequote:Op donderdag 11 juni 2015 17:56 schreef Juup© het volgende:
Iets voor jou m.b.t. jouw problemen met iBaggerTunes?
V&A / [TK] Apple iMac 24" (begin 2008) 2,8GHz
Eensquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Om de muziek dan op je telefoon te krijgen zit je alsnog met iTunes te kutten. En of het nou op een Windows machine staat of op een Mac, het blijft een stuk hoerensoftware
Christus wat een geld nog.quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:56 schreef Juup© het volgende:
Iets voor jou m.b.t. jouw problemen met iBaggerTunes?
V&A / [TK] Apple iMac 24" (begin 2008) 2,8GHz
Verbaast me niks. Er is al geen geld om alles fatsoenlijk in de lucht te houden, laat staan voor zulke evenementen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:10 schreef Juup© het volgende:
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE![]()
In 2015 zijn er geen Luchtmachtdagen
Ik weet het, te triest voor woordenquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Er is al geen geld om alles fatsoenlijk in de lucht te houden, laat staan voor zulke evenementen.
Ik ben vorig jaar nog naar Gilze-Rijen geweest. Vooral de Russen met hun bizarre lawaai waren weer eens gaafquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:21 schreef DrMarten het volgende:
Ze waren laatst wel boven Almelo aan het vliegen. Nostalgie
Vroeger was het dagelijks toen Twenthe nog open was, nu hoor je ze nooit meer.
Ik ben ooit een keer geweest, lang geleden op Twenthe, toen konden we gewoon met de fietsquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:24 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik ben vorig jaar nog naar Gilze-Rijen geweest. Vooral de Russen met hun bizarre lawaai waren weer eens gaafDe infrastructuur op het vliegveld voor de bezoekers heb ik nog nooit zo slecht meegemaakt
Als ze op Gilze-Rijen bezig zijn zie ik ze hier regelmatig overvliegen i.v.m. Eindhoven Airport, en als de Luchtmachtdagen op Volkel zijn dan kan ik net zo goed met een biertje of zo in de achtertuin gaan zitten want wat er dan allemaal voorbij komt vliegenquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:21 schreef DrMarten het volgende:
Ze waren laatst wel boven Almelo aan het vliegen. Nostalgie
Vroeger was het dagelijks toen Twenthe nog open was, nu hoor je ze nooit meer.
Tja, ik ben een leek wat dat betreft schijnbaar, maar ik vind dat de NL overheid op de verkeerde plekken bezuinigd.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:26 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik ben ooit een keer geweest, lang geleden op Twenthe, toen konden we gewoon met de fiets
Nu is het allemaal zo'n kuteind reizen.
Snap nog steeds niet dat de basis hier dicht moest met al 4 bases in Brabant.
Het verhaal gaat dat het mede te maken had met het feit dat toenmalig minister Kamp van defensie hier uit de buurt komt en wat meer stilte wenste voor zichzelf en zijn familie waar wat van in de aanvliegroute woonde.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:28 schreef Juup© het volgende:
[..]
Tja, ik ben een leek wat dat betreft schijnbaar, maar ik vind dat de NL overheid op de verkeerde plekken bezuinigd.
Ze zouden entree moeten vragen, dan verdienen die dagen zich dubbel en dwars terug.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:18 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Verbaast me niks. Er is al geen geld om alles fatsoenlijk in de lucht te houden, laat staan voor zulke evenementen.
Ik heb geen alu-hoedje, maar soms zit er een kern van waarheid in berichten.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:32 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het verhaal gaat dat het mede te maken had met het feit dat toenmalig minister Kamp van defensie hier uit de buurt komt en wat meer stilte wenste voor zichzelf en zijn familie waar wat van in de aanvliegroute woonde.
Alsof het eten en drinken al niet duur genoeg isquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:32 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ze zouden entree moeten vragen, dan verdienen die dagen zich dubbel en dwars terug.
Is het meteen een stuk minder massaalquote:Op donderdag 11 juni 2015 18:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof het eten en drinken al niet duur genoeg is?
Ik denk zelfs dat als Defensie geld zal gaan vragen m.b.t. toegang tot zulke dagen, dat er VEEEL mensen weg zullen blijven en dat is nu net niet de bedoeling van zulke dagen.
Mja dat kan wel lijen, het is nu zo bizar druk altijd... Met een tiende van de bezoekers zou het alsnog prima bezocht zijn.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:35 schreef Juup© het volgende:
[..]
Alsof het eten en drinken al niet duur genoeg is?
Ik denk zelfs dat als Defensie geld zal gaan vragen m.b.t. toegang tot zulke dagen, dat er VEEEL mensen weg zullen blijven en dat is nu net niet de bedoeling van zulke dagen.
Snap ik. Maar juist de mensen en vooral kinderen die aanwezig zijn daar doet Defensie het voor, het levert mogelijk nieuwe medewerkers op.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is het meteen een stuk minder massaal
Wrom niet?quote:Op donderdag 11 juni 2015 17:21 schreef CherryLips het volgende:
Kwam in iTunes weer pareltjes tegen hoor, zoals deze:![]()
![]()
![]()
![]()
Nu ik dit zo hoor vind ik het eigenlijk best kut dat ik niet bij het concert in november ben
Whut???quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is m'n accountant mij vergeten, krijg een brief dat m'n aangifte eind mei binnen had moeten zijn en dat ik nu nog twee weken de tijd heb anders krijg ik een boetehopelijk is ie morgen op kantoor.
Fuck Editorsquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Editors is op dezelfde dag zag ik later![]()
quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:15 schreef CherryLips het volgende:
Volgens mij is m'n accountant mij vergeten, krijg een brief dat m'n aangifte eind mei binnen had moeten zijn en dat ik nu nog twee weken de tijd heb anders krijg ik een boetehopelijk is ie morgen op kantoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |