Ja, zo'n schelpding. Blauwquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo'n schelpding. Blauw. Puur zodat ie kan afkoelen als hij dat wil. En de deur naar de hal staat open, daar is het altijd koel, altijd.
You a good mommaquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo'n schelpding. Blauw. Puur zodat ie kan afkoelen als hij dat wil. En de deur naar de hal staat open, daar is het altijd koel, altijd.
Ik deed dat ook vroeger voor de hondenquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet wel héquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik deed dat ook vroeger voor de hondenBooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zo'n zwembadje durf ik eigenlijk niet ivm nageltjes en zo
. Maar wel heel tof
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
In mijn vorige (veel te warmequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet wel hé. Heb ook een natte handdoek met zulk heet weer, vindt ie vaak nog fijner dan 't zwembadje.
[..]
Boooh. Zo'n zwembadje durf ik eigenlijk niet ivm nageltjes en zo
. Maar wel heel tof
.
En dan te bedenken dat er ook nog 3 katten rondliepenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boooh. Zo'n zwembadje durf ik eigenlijk niet ivm nageltjes en zo
. Maar wel heel tof
.
Voor 't teckeltje (die had nogal een hekel aan waterquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In mijn vorige (veel te warme) huis lag een van de katten ook vaak op een natte handdoek
Katten redden zich wel toch.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er ook nog 3 katten rondliepen
Dat is ook wel een slim ideequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor 't teckeltje (die had nogal een hekel aan water) hadden we een kruik in de vriezer gelegd, handdoek eromheen en daar lag ie met heet weer tegenaan
.
Een van de onze hing laatst met zijn onderlijf in een vol badquote:
Lucky dog hoorquote:
Whyquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een van de onze hing laatst met zijn onderlijf in een vol bad
Jaquote:
Hij loopt regelmatig over de rand van het bad. Toen gleed hij een keer uitquote:
Mag ik bij jekomen wonen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Sowieso. Iedere dag naar het strand, iedere dag vers vlees, koninkje, hoor.
Bwehequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij loopt regelmatig over de rand van het bad. Toen gleed hij een keer uit
Ja, maar krijg niet iedere dag vers vlees hoorquote:
Geef Air eens een schop onder z'n hol danquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:48 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ja, maar krijg niet iedere dag vers vlees hoor
Slecht cafequote:Op donderdag 11 juni 2015 23:47 schreef DrMarten het volgende:
Hoef je een keer geen wekker te zetten, gaat om 23.15 het café dicht
quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:36 schreef KomtTijd... het volgende:
R&P / Ze heeft een vriend maar vind mij leuk
Goed topic!
Ik zei ook niet dat t bier slecht wasquote:Op vrijdag 12 juni 2015 00:21 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Haha, was voor mij niet slecht... zit nu draaierig op de bank
Vind je? Vind dat zo'n 13 in een dozijn 'ik ben verliefd op de vriendin van een ander wat moet ik nu'-topic.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 02:36 schreef KomtTijd... het volgende:
R&P / Ze heeft een vriend maar vind mij leuk
Goed topic!
Dat zeg ik, goed topicquote:Op vrijdag 12 juni 2015 07:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Vind je? Vind dat zo'n 13 in een dozijn 'ik ben verliefd op de vriendin van een ander wat moet ik nu'-topic.
Hoi Barbquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:02 schreef Barbusse het volgende:
Ik moet even melden dat ik de TT nogal eng vind
How come?quote:
Meer zuipen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Geen idee, ben al tig keer naar het toilet geweest en voel me algemeen wazig
Ik heb preventief een korte broek in mijn tas gestopt voor de terugweg.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:31 schreef Q. het volgende:
Vandaag weer een gordijnen-dicht-dag anders wordt het weer 5 miljard graden binnen. Moeten we niet hebben.
Thuiswerken FTW!quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:38 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Ik heb preventief een korte broek in mijn tas gestopt voor de terugweg.
Dat was juist de bedoeling vandaag, zou naar het strand gaan met een vriendinquote:
Pics? Anders ga ik wel meequote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat was juist de bedoeling vandaag, zou naar het strand gaan met een vriendinHeb haar een uur geleden ge-sms't maar volgens mij slaapt ze nog of is ze kwaad.
Het is een vrouw. Dat is toch genoeg reden?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want daar heb je haar aanleiding toe gegeven?
Nee, maar ik heb me een tijdje terug ook eens ziek gemeld, was ik ook zo verrot 's ochtends, en dat vind ze niet zo tof want dan heeft ze haar vrije dag vrijgehouden en dan gaat het niet door enzo.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:49 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Want daar heb je haar aanleiding toe gegeven?
OK das geregeld danquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik denk dat je haar wel tof zou vinden
Tis nog niet zeker dat ze meegaat hequote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:54 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
OK das geregeld danFF mijn baas laten weten dat ik weer terug naar huis ga!
Dat is ook niet tofquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb me een tijdje terug ook eens ziek gemeld, was ik ook zo verrot 's ochtends, en dat vind ze niet zo tof want dan heeft ze haar vrije dag vrijgehouden en dan gaat het niet door enzo.
ik plan ze zelf. Net als gisteren, 15-16quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:38 schreef Cue_ het volgende:
Eerder naar huis gaat niet ivm solli gesprek om 4 uur. Stomme manager
kan ze orange is the new black kijkenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:51 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb me een tijdje terug ook eens ziek gemeld, was ik ook zo verrot 's ochtends, en dat vind ze niet zo tof want dan heeft ze haar vrije dag vrijgehouden en dan gaat het niet door enzo.
Zo'n functie heb ik nog nietquote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:58 schreef Renesite het volgende:
ik plan ze zelf. Net als gisteren, 15-16
Wanneer begint het nieuwe seizoen?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 09:58 schreef Renesite het volgende:
[..]
kan ze orange is the new black kijken
Suits weer? Ben benieuwd. Vond het minder worden, maar heb nog hoopquote:Op vrijdag 12 juni 2015 10:18 schreef Godtje het volgende:
Te mooi weer om nu TV te kijken.
En het is zomer dan komt Suits ook bijna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |