Tijd voor een anderquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sterker nog, het is over 2013. Ben wel pissig en over de zeik nu, weet al dat ik er wakker van ga liggenik wist dat er uitstel was aangevraagd maar dat ie het dan nog steeds niet heeft gedaan
Jezus kon heel veel maar accountant...ik weet het niet.quote:
Kan me voorstellen als je hier slecht van gaat slapenquote:
[/quote]Zou voor mij al genoeg reden zijn om minstens een stevig gesprek met hem/haar te hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Wederzijdse kennis gebeld, die zei dat er waarschijnlijk wat langs elkaar heen gegaan is en dat de aangifte van de week is gedaan. Fijnalsnog te laat! maar toch.[quote]
Op donderdag 11 juni 2015 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Btw-aangifte is ook steeds op het laatste moment
Sja op deze manier zijn er helemaal geen mensen aanwezig... dan is het maar de vraag wat beter is.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Snap ik. Maar juist de mensen en vooral kinderen die aanwezig zijn daar doet Defensie het voor, het levert mogelijk nieuwe medewerkers op.
Zou hem direct in gebreke stellen in dit geval.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou voor mij al genoeg reden zijn om minstens een stevig gesprek met hem/haar te hebben.
Als ik een boete zou krijgen, kan ik die niet op hem verhalenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou hem direct in gebreke stellen in dit geval.
Dus ook direct een andere accountant inschakelen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een boete zou krijgen, kan ik die niet op hem verhalen
Klinkt goed. Geen fris windje vandaag hequote:
Nee, echt superquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt goed. Geen fris windje vandaag he
Drukke dag, of vanwege de hitte?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, echt super. Lekker twee uur weggeweest met doggie. Morgen nog maar zien of dat mogelijk is
.
De hitte... Het gaat hier tussen de 32 en 35 graden worden.quote:
Ik blijf wel binnen jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hitte... Het gaat hier tussen de 32 en 35 graden worden.
Hondje gaat het daar niet zo mee eens zijnquote:
So closequote:Op donderdag 11 juni 2015 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga morgen vriendin overhalen om naar Kijkduin te gaan
En een tuinslang?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hondje gaat het daar niet zo mee eens zijn. Gelukkig heb ik ook genoeg schaduw in de tuin
.
Gezellig samen op de bankquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op wat boodschappen doen na doe ik met jou mee,de was doen hoef ik de deur niet voor uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |