Tijd voor een anderquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Sterker nog, het is over 2013. Ben wel pissig en over de zeik nu, weet al dat ik er wakker van ga liggenik wist dat er uitstel was aangevraagd maar dat ie het dan nog steeds niet heeft gedaan
Jezus kon heel veel maar accountant...ik weet het niet.quote:
Kan me voorstellen als je hier slecht van gaat slapenquote:
[/quote]Zou voor mij al genoeg reden zijn om minstens een stevig gesprek met hem/haar te hebben.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:30 schreef CherryLips het volgende:
Wederzijdse kennis gebeld, die zei dat er waarschijnlijk wat langs elkaar heen gegaan is en dat de aangifte van de week is gedaan. Fijnalsnog te laat! maar toch.[quote]
Op donderdag 11 juni 2015 20:31 schreef CherryLips het volgende:
Btw-aangifte is ook steeds op het laatste moment
Sja op deze manier zijn er helemaal geen mensen aanwezig... dan is het maar de vraag wat beter is.quote:Op donderdag 11 juni 2015 18:39 schreef Juup© het volgende:
[..]
Snap ik. Maar juist de mensen en vooral kinderen die aanwezig zijn daar doet Defensie het voor, het levert mogelijk nieuwe medewerkers op.
Zou hem direct in gebreke stellen in dit geval.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:35 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zou voor mij al genoeg reden zijn om minstens een stevig gesprek met hem/haar te hebben.
Als ik een boete zou krijgen, kan ik die niet op hem verhalenquote:Op donderdag 11 juni 2015 20:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Zou hem direct in gebreke stellen in dit geval.
Dus ook direct een andere accountant inschakelen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 20:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als ik een boete zou krijgen, kan ik die niet op hem verhalen
Klinkt goed. Geen fris windje vandaag hequote:
Nee, echt superquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:01 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Klinkt goed. Geen fris windje vandaag he
Drukke dag, of vanwege de hitte?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:06 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, echt super. Lekker twee uur weggeweest met doggie. Morgen nog maar zien of dat mogelijk is
.
De hitte... Het gaat hier tussen de 32 en 35 graden worden.quote:
Ik blijf wel binnen jaquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:10 schreef Samzz het volgende:
[..]
De hitte... Het gaat hier tussen de 32 en 35 graden worden.
Hondje gaat het daar niet zo mee eens zijnquote:
So closequote:Op donderdag 11 juni 2015 21:31 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ga morgen vriendin overhalen om naar Kijkduin te gaan
En een tuinslang?quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:17 schreef Samzz het volgende:
[..]
Hondje gaat het daar niet zo mee eens zijn. Gelukkig heb ik ook genoeg schaduw in de tuin
.
Gezellig samen op de bankquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:34 schreef Juup© het volgende:
[..]
Op wat boodschappen doen na doe ik met jou mee,de was doen hoef ik de deur niet voor uit
Ja, zo'n schelpding. Blauwquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo'n schelpding. Blauw. Puur zodat ie kan afkoelen als hij dat wil. En de deur naar de hal staat open, daar is het altijd koel, altijd.
You a good mommaquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, zo'n schelpding. Blauw. Puur zodat ie kan afkoelen als hij dat wil. En de deur naar de hal staat open, daar is het altijd koel, altijd.
Ik deed dat ook vroeger voor de hondenquote:Op donderdag 11 juni 2015 21:49 schreef Samzz het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet wel héquote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:58 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik deed dat ook vroeger voor de hondenBooohSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Zo'n zwembadje durf ik eigenlijk niet ivm nageltjes en zo
. Maar wel heel tof
.
“What do I wear in bed? Why, Chanel No. 5, of course”
In mijn vorige (veel te warmequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Moet wel hé. Heb ook een natte handdoek met zulk heet weer, vindt ie vaak nog fijner dan 't zwembadje.
[..]
Boooh. Zo'n zwembadje durf ik eigenlijk niet ivm nageltjes en zo
. Maar wel heel tof
.
En dan te bedenken dat er ook nog 3 katten rondliepenquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Boooh. Zo'n zwembadje durf ik eigenlijk niet ivm nageltjes en zo
. Maar wel heel tof
.
Voor 't teckeltje (die had nogal een hekel aan waterquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:28 schreef MissMSX het volgende:
[..]
In mijn vorige (veel te warme) huis lag een van de katten ook vaak op een natte handdoek
Katten redden zich wel toch.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:29 schreef Juup© het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat er ook nog 3 katten rondliepen
Dat is ook wel een slim ideequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:31 schreef Samzz het volgende:
[..]
Voor 't teckeltje (die had nogal een hekel aan water) hadden we een kruik in de vriezer gelegd, handdoek eromheen en daar lag ie met heet weer tegenaan
.
Een van de onze hing laatst met zijn onderlijf in een vol badquote:
Lucky dog hoorquote:
Whyquote:Op donderdag 11 juni 2015 22:34 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Een van de onze hing laatst met zijn onderlijf in een vol bad
Jaquote:
Hij loopt regelmatig over de rand van het bad. Toen gleed hij een keer uitquote:
Mag ik bij jekomen wonen?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja. Sowieso. Iedere dag naar het strand, iedere dag vers vlees, koninkje, hoor.
Bwehequote:Op donderdag 11 juni 2015 22:45 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Hij loopt regelmatig over de rand van het bad. Toen gleed hij een keer uit
Ja, maar krijg niet iedere dag vers vlees hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |