Vergeet niet dat verbruik vorig jaar extreem laag was door het warme weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:44 schreef Renesite het volgende:
Essent idd.
Vorig jaar zelfde voorschotbedrag en 500 teruggekregen. Ze willen het terug
Voor elektra maakt dat niet zoveel uit toch? Tenzij je een airco hebt dan is warm weer zelfs duurder.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergeet niet dat verbruik vorig jaar extreem laag was door het warme weer.
Ja ik kreeg ook belachelijk veel terug.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergeet niet dat verbruik vorig jaar extreem laag was door het warme weer.
Mijn aanname was gas en Electra. Maar je kachel werkt ook meestal op elektriciteit, dus dat zal ook schelen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor elektra maakt dat niet zoveel uit toch? Tenzij je een airco hebt dan is warm weer zelfs duurder.
En dit jaar dus weer normaal bedrag waarschijnlijk. Jammer welquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook belachelijk veel terug.
Ik woon hier pas twee jaar dus ben er nog niet over uit wat een normaal bedrag isquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dit jaar dus weer normaal bedrag waarschijnlijk. Jammer wel
Ik kreeg in november iets van 400 terugquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:16 schreef DrMarten het volgende:
Ik kreeg 25 euro terug ofzo. Scheelde bij mij echt niks. Voorschot wel weer 10 Euro omhoog uiteraard
Ik hoorde laatste dat mijn buurman minder dan de heft betaalt van wat ik betaal. Oke, ik hou van lang douchen en niet in de kou zitten, maar meer dan 2 keer zoveelquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg in november iets van 400 terugJaar daarvoor 180. Heb het bedrag ook niet naar beneden bijgesteld, heb echt geen zin om achteraf nog bij te leggen, al is het maar een paar tientjes.
Ik verbruik volgens mij ook best wel veel, daarom snapte ik er vorig jaar al helemaal niks van.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hoorde laatste dat mijn buurman minder dan de heft betaalt van wat ik betaal. Oke, ik hou van lang douchen en niet in de kou zitten, maar meer dan 2 keer zoveel
Misschien zijn de kieren in de kozijnen bij mij iets groter dan bij de buurman. Dat ik de kieren niet heb dichtgestopt met oude handdoeken e.d. de afgelopen 2 winters zal ook niet meegeholpen hebbenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verbruik volgens mij ook best wel veel, daarom snapte ik er vorig jaar al helemaal niks van.
Hier werkt de kachel op gas en een beetje elektriciteit om het ding te besturen e.d.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn aanname was gas en Electra. Maar je kachel werkt ook meestal op elektriciteit, dus dat zal ook schelen.
Boefje. Waarvoor?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |