Enige wat kut was, is dat er werkelijk nergens een bankje op een mooie plek te vinden is om gewoon ff lam in het zonnetje te zittenquote:
Maar wie dan wel?quote:
Ik heb weinig te doen op dit moment, dus dan kan ik 'r ff stalken via Facebook.quote:
Buien lossen ook weer precies op voordat ze hier zijnquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:42 schreef CherryLips het volgende:
O er was code geel voor midden Nederland. Ik heb twee druppels gevoeld
Lijkt in dat kutgat aan het andere uiteinde van het spoorlijntje nu net te gaan beginnen, die regenquote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:42 schreef CherryLips het volgende:
O er was code geel voor midden Nederland. Ik heb twee druppels gevoeld
Amersfoort?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:47 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Lijkt in dat kutgat aan het andere uiteinde van het spoorlijntje nu net te gaan beginnen, die regen
Jij bent altijd zo hatelijk. Zit je een keutel dwars?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:53 schreef KomtTijd... het volgende:
Ja daar.
Maar het blijft toch weer bij spetters.
Nee, ik ben de user waar die aankondiging over gaat.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent altijd zo hatelijk. Zit je een keutel dwars?
jupquote:Op vrijdag 12 juni 2015 22:31 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Energieboer? nooit een touw aan vast te knopen.
Nee.. nergens gaat een kabeltje langs..quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:34 schreef CherryLips het volgende:
Hebben de buren geen wietplantage die ze bij jou aftappen ofzo?
Dat dus.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:26 schreef KomtTijd... het volgende:
Dus met een voorschot van 150 euro moet je al bijna 500 euro bijbetalen, en dan adviseren ze dat voorschot nog gigantisch te verlagen ook?
Raar.
Welke leverancier is het?quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee.. nergens gaat een kabeltje langs..
[..]
Dat dus.
Twitter maar weer afstoffen.
Altijd een plastic zak meenemen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Enige wat kut was, is dat er werkelijk nergens een bankje op een mooie plek te vinden is om gewoon ff lam in het zonnetje te zitten
O ja daar zit ik ook, ook maar eens kijken hoe dat werkt.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:40 schreef Juup© het volgende:
[..]
Zo te zien is het de verbruiksmanager van Essent.
Vergeet niet dat verbruik vorig jaar extreem laag was door het warme weer.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:44 schreef Renesite het volgende:
Essent idd.
Vorig jaar zelfde voorschotbedrag en 500 teruggekregen. Ze willen het terug
Voor elektra maakt dat niet zoveel uit toch? Tenzij je een airco hebt dan is warm weer zelfs duurder.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergeet niet dat verbruik vorig jaar extreem laag was door het warme weer.
Ja ik kreeg ook belachelijk veel terug.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 23:47 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Vergeet niet dat verbruik vorig jaar extreem laag was door het warme weer.
Mijn aanname was gas en Electra. Maar je kachel werkt ook meestal op elektriciteit, dus dat zal ook schelen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:08 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Voor elektra maakt dat niet zoveel uit toch? Tenzij je een airco hebt dan is warm weer zelfs duurder.
En dit jaar dus weer normaal bedrag waarschijnlijk. Jammer welquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja ik kreeg ook belachelijk veel terug.
Ik woon hier pas twee jaar dus ben er nog niet over uit wat een normaal bedrag isquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:16 schreef MissMSX het volgende:
[..]
En dit jaar dus weer normaal bedrag waarschijnlijk. Jammer wel
Ik kreeg in november iets van 400 terugquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:16 schreef DrMarten het volgende:
Ik kreeg 25 euro terug ofzo. Scheelde bij mij echt niks. Voorschot wel weer 10 Euro omhoog uiteraard
Ik hoorde laatste dat mijn buurman minder dan de heft betaalt van wat ik betaal. Oke, ik hou van lang douchen en niet in de kou zitten, maar meer dan 2 keer zoveelquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik kreeg in november iets van 400 terugJaar daarvoor 180. Heb het bedrag ook niet naar beneden bijgesteld, heb echt geen zin om achteraf nog bij te leggen, al is het maar een paar tientjes.
Ik verbruik volgens mij ook best wel veel, daarom snapte ik er vorig jaar al helemaal niks van.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:20 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik hoorde laatste dat mijn buurman minder dan de heft betaalt van wat ik betaal. Oke, ik hou van lang douchen en niet in de kou zitten, maar meer dan 2 keer zoveel
Misschien zijn de kieren in de kozijnen bij mij iets groter dan bij de buurman. Dat ik de kieren niet heb dichtgestopt met oude handdoeken e.d. de afgelopen 2 winters zal ook niet meegeholpen hebbenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik verbruik volgens mij ook best wel veel, daarom snapte ik er vorig jaar al helemaal niks van.
Hier werkt de kachel op gas en een beetje elektriciteit om het ding te besturen e.d.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 00:15 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Mijn aanname was gas en Electra. Maar je kachel werkt ook meestal op elektriciteit, dus dat zal ook schelen.
Boefje. Waarvoor?quote:
Allebei oud idd, maar wel functioneel. Alles wat je nodig hebt zit erin. Dus als je er nu geen geld voor zou hebben zou je er ook prima nog een paar jaar mee kunnen doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:41 schreef Renesite het volgende:
Hmmhmmm.. badkamer is walgelijk. Nieuw keukentje erin!
Klopt. En buitenom zou ik eigenlijk zsm. kunststof in laten zetten. En dubbelglas boven. Ben benieuwd wat de bodemprijs is. Kan je echt iets moois van maken. Compleet laten stucken en spacken, hebben we met ons huis ook gedaan. Lekker strak.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Allebei oud idd, maar wel functioneel. Alles wat je nodig hebt zit erin. Dus als je er nu geen geld voor zou hebben zou je er ook prima nog een paar jaar mee kunnen doen.
De badkamer vind ik nog wel meevallen, alleen zit er geen deur naar die badkamerquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:31 schreef Cue_ het volgende:
Badkamer vind ik minder door die regels, maar verder erg mooie woning. Zeker voor dat geld, ook niet duur (al staat er dat t begin prijs is)
ik had weer hamburger met blauwe kaasquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:28 schreef DrMarten het volgende:
Hongerig, maar geen zin om eten klaar te maken
Ik zit thuisbezorgd weer af te struinen, alleen gister ook al naar de snackbar geweestquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had weer hamburger met blauwe kaaszo'n bakje blauwe kaas gaat echt een maand mee zeg, bwwuh.
Ik was in de supermarkt, maar vergeten eten voor vanavond mee te nemenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:05 schreef Cue_ het volgende:
Had gegen zin in de super dus hev niets lekker voor vanavond
Als het hier niet zo'n enorme tyfusbende was geweest had ik gezegd, kom maar halenquote:
Kan zij gelijk helpen met opruimenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het hier niet zo'n enorme tyfusbende was geweest had ik gezegd, kom maar halen
er zijn er tweequote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De badkamer vind ik nog wel meevallen, alleen zit er geen deur naar die badkamerals je kinderen in huis hebt word je daar niet vrolijk van denk ik.
Avikoquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit thuisbezorgd weer af te struinen, alleen gister ook al naar de snackbar geweest
Kan ook voor soep gaan, met worstenbroodjes ofzo
Vrouwenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:31 schreef Cue_ het volgende:
Heb je wel een reden om op te ruimen![]()
Heb alleen wel een uur nodig voordat ik uberhaupt toonbaar ben
En te stofzuigen, afwassen, keuken schoonmaken, was opruimen, afstoffen.......:')quote:
Valt wel mee, tochquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:31 schreef Cue_ het volgende:
Heb je wel een reden om op te ruimen![]()
Heb alleen wel een uur nodig voordat ik uberhaupt toonbaar ben
Ik hoor t al, geen aardbeien voor mijquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En te stofzuigen, afwassen, keuken schoonmaken, was opruimen, afstoffen.......:')
Half Ur incl douchen moet te doen zijn ja.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:37 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, daarom. Klein kwartiertje, klaar.
Oh, inclusief douchen duurt 't inderdaad wat langer. Als ik m'n haar nog moet föhnen nog langerquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Half Ur incl douchen moet te doen zijn ja.
Maarja hij heeft twee uur nodig om t schoon te maken daar
Ik maak schoon tijdens het douchen. Of bedoel je niet de badkamer schoonmakane?quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Half Ur incl douchen moet te doen zijn ja.
Optimistquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
ow crap, die moet ook nogquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik maak schoon tijdens het douchen. Of bedoel je niet de badkamer schoonmakane?
Haha ik moet mezelf schoonmaken en hij z'n hele huis.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:40 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Ik maak schoon tijdens het douchen. Of bedoel je niet de badkamer schoonmakane?
Stel je niet aan, kan t gewoon in een hoek of slaapkamer gooien. En y hoeft enkel voor t oog goed te zijnquote:
Ik breng ze wel langsquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:42 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Stel je niet aan, kan t gewoon in een hoek of slaapkamer gooien. En y hoeft enkel voor t oog goed te zijn
Dat kloptquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:50 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Het is bij jou vast niet zo erg als bij mij
Gadverquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:53 schreef DrMarten het volgende:
Net wel een gore maaltijd op. Had nog zo'n pakje van die instant pasta, water erbij, 5 min koken en klaar... Niet te hachelen die troep. Kan me niet meer voorstellen dat ik dat in mijn studententijd regelmatig at
https://www.facebook.com/avondwinkel.enschede/aboutquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:55 schreef Cue_ het volgende:
Hou je mond eens dicht![]()
Komkommer is t laatste wat ik in huis heb
Kost teveel gedoe om me ook nog half fatsoenlijk de deur uit te komenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 21:59 schreef DrMarten het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/avondwinkel.enschede/about
Of de texaco, maar die is verder weg
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.R.E.B.E.L. - Reaching Everybody By Exposing Lies
There is no point in arguing with an idiot, they will just drag you down to their level and beat you with experience.
Remember, Jesus died for our sins. So if you don't sin, he died for nothing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |