Allebei oud idd, maar wel functioneel. Alles wat je nodig hebt zit erin. Dus als je er nu geen geld voor zou hebben zou je er ook prima nog een paar jaar mee kunnen doen.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:41 schreef Renesite het volgende:
Hmmhmmm.. badkamer is walgelijk. Nieuw keukentje erin!
Klopt. En buitenom zou ik eigenlijk zsm. kunststof in laten zetten. En dubbelglas boven. Ben benieuwd wat de bodemprijs is. Kan je echt iets moois van maken. Compleet laten stucken en spacken, hebben we met ons huis ook gedaan. Lekker strak.quote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:47 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Allebei oud idd, maar wel functioneel. Alles wat je nodig hebt zit erin. Dus als je er nu geen geld voor zou hebben zou je er ook prima nog een paar jaar mee kunnen doen.
De badkamer vind ik nog wel meevallen, alleen zit er geen deur naar die badkamerquote:Op zaterdag 13 juni 2015 18:31 schreef Cue_ het volgende:
Badkamer vind ik minder door die regels, maar verder erg mooie woning. Zeker voor dat geld, ook niet duur (al staat er dat t begin prijs is)
ik had weer hamburger met blauwe kaasquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:28 schreef DrMarten het volgende:
Hongerig, maar geen zin om eten klaar te maken
Ik zit thuisbezorgd weer af te struinen, alleen gister ook al naar de snackbar geweestquote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik had weer hamburger met blauwe kaaszo'n bakje blauwe kaas gaat echt een maand mee zeg, bwwuh.
Ik was in de supermarkt, maar vergeten eten voor vanavond mee te nemenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:05 schreef Cue_ het volgende:
Had gegen zin in de super dus hev niets lekker voor vanavond
Als het hier niet zo'n enorme tyfusbende was geweest had ik gezegd, kom maar halenquote:
Kan zij gelijk helpen met opruimenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Als het hier niet zo'n enorme tyfusbende was geweest had ik gezegd, kom maar halen
er zijn er tweequote:Op zaterdag 13 juni 2015 19:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De badkamer vind ik nog wel meevallen, alleen zit er geen deur naar die badkamerals je kinderen in huis hebt word je daar niet vrolijk van denk ik.
Avikoquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:00 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik zit thuisbezorgd weer af te struinen, alleen gister ook al naar de snackbar geweest
Kan ook voor soep gaan, met worstenbroodjes ofzo
Vrouwenquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:31 schreef Cue_ het volgende:
Heb je wel een reden om op te ruimen![]()
Heb alleen wel een uur nodig voordat ik uberhaupt toonbaar ben
En te stofzuigen, afwassen, keuken schoonmaken, was opruimen, afstoffen.......:')quote:
Valt wel mee, tochquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:31 schreef Cue_ het volgende:
Heb je wel een reden om op te ruimen![]()
Heb alleen wel een uur nodig voordat ik uberhaupt toonbaar ben
Ik hoor t al, geen aardbeien voor mijquote:Op zaterdag 13 juni 2015 20:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
En te stofzuigen, afwassen, keuken schoonmaken, was opruimen, afstoffen.......:')
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |