Ik wil een uitzending van deze ge-wel-di-ge talkshow herbeleven of terugkijken.quote:Eva Jinek licht haar overstap toe: "De plannen van de KRO-NCRV spreken zeer tot de verbeelding. Naast een wekelijks programma heeft de KRO-NCRV ook de ambitie om een dagelijkse talkshow te maken en dat perspectief past goed bij mijn persoonlijke ambities. Met mijn overstap komt een einde aan een mooie tijd bij WNL. Ik ben erg dankbaar voor de kansen die WNL me heeft geboden en het plezier dat we de afgelopen jaren hebben gehad."
Taco Rijssemus, Mediadirecteur KRO: "Het is bekend dat wij een actieve bijdrage willen leveren aan de opinieprogrammering van de NPO, ook in de toekomstige samenwerking met de NCRV. Met het aantrekken van Eva zetten we die ambitie extra kracht bij. Ze is een gedreven journaliste, met bijna tien jaar ervaring en een groot aantal belangrijke nieuwsuitzendingen op haar cv. Als talkshow host brengt Eva naast haar journalistieke instinct ook veel persoonlijkheid en flair met zich mee. Dat profiel is precies wat wij zochten."
De wekelijkse talkshow van Jinek zal na de zomer te zien zijn. Hoewel Jinek voorlopig in dienst treedt van de KRO, vallen haar programma?s onder de fusiecombinatie KRO-NCRV. Vanaf 1 januari 2014 wordt het dienstverband van Jinek ook formeel aan die constructie aangepast.
Eva Jinek (13 juli 1978) heeft haar studie geschiedenis aan de Universiteit Leiden afgerond in 2004. In datzelfde jaar begon haar journalistieke carrière bij de buitenlandredactie van het NOS Journaal. Vanaf 2008 presenteerde zij het NOS Journaal. Ook was zij co-auteur van het boek Het Maakbare Nieuws: een verhalenbundel van achttien buitenlandjournalisten. In 2009 werd Jinek genomineerd voor de Talent Award van het Gouden Televizier-Ring Gala. In 2011 stapte Jinek over naar WNL waar ze, afwisselend met twee collega's, het dagelijks ontbijtprogramma Vandaag de Dag presenteert; en op zondagochtend de talkshow Eva Jinek op Zondag. Sinds maart 2011 is Jinek een van de vaste presentatoren van het radioprogramma Met het Oog op Morgen. Daarnaast interviewt zij wekelijks een bekende Nederlander voor haar rubriek in De Telegraaf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het wordt iedere aflevering ergerquote:
Dan zie ik toch liever Jinekquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
Albert Verlinde kan dit ook presenteren.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het feit dat de meezing- en cover-concerten van De Toppers zo populair zijn, zegt alles over de muziekcultuur in Nederland. Of beter gezegd: het schrijnende gebrek daaraan.
Albert Verlinde kan ook onder de grond.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:51 schreef Specularium het volgende:
Albert Verlinde kan dit ook presenteren.
Bedankt Johan Derksen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Het feit dat de meezing- en cover-concerten van De Toppers zo populair zijn, zegt alles over de muziekcultuur in Nederland. Of beter gezegd: het schrijnende gebrek daaraan.
En jij bent misschien wel smakeloos in de ogen van die 65.000 mensen in de Arena, tsjaquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
In elk land is er brede onderlaag zonder smaak.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Wat moeten die eigenaren en producenten van de toppers zich doodlachen. Zo veel geld verdienen met zo veel zooi.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:52 schreef Sked het volgende:
[..]
En jij bent misschien wel smakeloos in de ogen van die 65.000 mensen in de Arena, tsja
Zegt de man die elk jaar met een verenpak gaat kijken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:51 schreef Elfletterig het volgende:
Heeft Jeroen jou ooit gepest ofzo?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:53 schreef Karina het volgende:
Oh ja dit nummer heeft hij ook verneukt. Met zijn kop.
Nou inderdaad.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:53 schreef Karina het volgende:
Ik zou HEM pesten als ik hem tegenkwam. Vind het zo een kwal he.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:54 schreef superniger het volgende:
[..]
Heeft Jeroen jou ooit gepest ofzo?
Ik stelde dat goede smaak wel degelijk bestaat. Kant is het me mij eens.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:54 schreef Sked het volgende:
Wie was ook alweer die idioot die beweerde dat goede smaak wel degelijk te bewijzen is?
quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:53 schreef Karina het volgende:
Oh ja, jij kraamde die onzin uit.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:54 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Ik stelde dat goede smaak wel degelijk bestaat. Kant is het me mij eens.
quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:54 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik zou HEM pesten als ik hem tegenkwam. Vind het zo een kwal he.
Nipkowquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:54 schreef marcodej het volgende:
Tsja.
Waarom zat die Volkskrantdude er eigenlijk bij?
Hij heeft het wel eigen gemaakt, het is echt een ander nummer nuquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:55 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beetje meeliften op het succes van andermans nummer![]()
Van ellende zou je door de kist heen zakken.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Als dit op mijn begrafenis werd gespeeld zou ik nog een keer dood gaan.
Ik zou verlangen naar het vagevuurquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:55 schreef Mani89 het volgende:
Als dit op mijn begrafenis werd gespeeld zou ik nog een keer dood gaan.
Italie, sobersoquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
In Duitsland zingen ze schlagers en in Italië stemden ze jarenlang Berlusconi. In welk land is het dan beter qua smaak?
Ik zei niks over smakeloos. Ik zei iets over mensen die alleen nog maar uit hun plaat kunnen gaan op muziek die ze al jaren kennen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:52 schreef Sked het volgende:
[..]
En jij bent misschien wel smakeloos in de ogen van die 65.000 mensen in de Arena, tsja
Ondanks jouw beroemde RIP-plaatje is er geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om naar de Toppers te gaan kijken. Zelfs al kon ik er gratis heen, dan ging ik nog niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zegt de man die elk jaar met een verenpak gaat kijken.
Zullen we samen gaan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ondanks jouw beroemde RIP-plaatje is er geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om naar de Toppers te gaan kijken. Zelfs al kon ik er gratis heen, dan ging ik nog niet.
Maar ik voel ook niet de behoefte om ze af te kraken. Ze voorzien overduidelijk in een behoefte,
Je wekt de indruk dat ik plezier zou beleven aan een ontmoeting met Harry. Dat lijkt me wat voorbarig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou hem wel een plezier doen door samen met hem naar PEC Zwolle - Ajax te gaan.
Je moet je niet zo defensief opstellen. Misschien is Specularium buiten FOK! de gezelligheid zelve.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wekt de indruk dat ik plezier zou beleven aan een ontmoeting met Harry. Dat lijkt me wat voorbarig.
Zou maar zo kunnen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet je niet zo defensief opstellen. Misschien is Specularium buiten FOK! de gezelligheid zelve.
Wil je zeggen dat ik hier niet zo gezellig ben?quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet je niet zo defensief opstellen. Misschien is Specularium buiten FOK! de gezelligheid zelve.
quote:Jan Smit
Het programma De Beste Zangers van Nederland begint aanstaande zaterdag alweer aan een achtste seizoen. Het programma van Jan Smit is inmiddels aan…landen verkocht en in Nederland leverde het programma meerdere nummer 1 hits en emotionele momenten op
Anne Schulp
Paleontoloog Anne Schulp bezocht de film Jurassic World en doet vanavond in Jinek verslag.
Alex Klaasen
Het was een gebeurtenis, afgelopen maandagavond in buurthuis het Zonnehuis in Amsterdam-Noord. Daar had de première van 'Kiss of the Spider' plaats. Deze bekroonde Amerikaanse musical (1992), gebaseerd op de roman (1976) van de Argentijnse Manuel Puig en de latere filmbewerking uit 1985, is door Koen van Dijk vertaald en geregisseerd voor een Nederlands publiek.
Alex Klaasen is vanavond onze gast en speelt een glansrol in deze musical.
Cecile Koekkoek en Renate Verhoofstad
Hoe ziet de sportzomer eruit? Wekelijks gaan wij bij Jinek de belangrijkste sportevenementen in rap tempo en met een frisse blik bespreken met dit sportieve duo.
Precies. Afgelopen met die onzin.quote:
Die heeft een Thé Lau special ofzo.quote:Op donderdag 11 juni 2015 21:30 schreef Karina het volgende:
Ik kijk wel weer naar Humberto Die had gisteren tenminste nog iets over seksbladen voor vrouwen
Oh ja ook een flopshow dus.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft een Thé Lau special ofzo.
Leeft die nog steeds?quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:27 schreef Specularium het volgende:
[..]
Die heeft een Thé Lau special ofzo.
Nee hij ligt opgebaard op de tafel van Humberto.quote:
De beste zangers van Nederland komen een ode aan hem brengen. En Jan Smit zit bij Jinek. Veelzeggend.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:47 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Nee hij ligt opgebaard op de tafel van Humberto.
De beste zangers van Nederland komen een ode aan hem brengen.
Ik ben Jan Smit door de jaren heen toch wat sympathieker gaan vinden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:57 schreef Grunge. het volgende:
Oh nee hè, Jan Smit. Verder prima onderwerpen I guess.
Alleen al dat gepest van 'm tegen z'n zusje, bah.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben Jan Smit door de jaren heen toch wat sympathieker gaan vinden.
Nee eerlijk gezegd nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Helix als je dat kijkt
Ah jammer de 'onsterfelijken' in die serie hebben dat soort ogen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:06 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Nee eerlijk gezegd nietZij doorboort je tijdens het hoogtepunt met haar ogen volgens mij
A ja ik zie het na een rondje Google.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah jammer de 'onsterfelijken' in die serie hebben dat soort ogen.
Nee, uiteraard niet, maar voor we het hebben over 'het is natuur' hebben we het over een héél ander soort jagen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jacht is niet per definitie plezier.
Jou vergeef ik het Wax dat weet jequote:Op donderdag 11 juni 2015 23:08 schreef waxmask het volgende:
Ik dacht dat "het"blind was. Maar dit zijn dus de eenzame (vooral Amsterdamse, sorry Kar) hipsters kneusjes met een zeer eenzaam leven zo blijkt wel. Zelfde laken en pak als Halien en die Ei-invrieskut.
Hoe dichter bij de gordel hoe hipster de kut. Zeggen wij hier in Brabant!quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Jou vergeef ik het Wax dat weet jeEn ik ben heul niet eenzaam.
Jij schijt ook, maakt nare geluiden en bent ook niet leuk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Wat is er mis met dieren schieten, ze schijten de boel onder, maken nare geluiden. Dieren zijn niet leuk, tötmachen die dieren.
Over mijn kut laat ik me niet uit verderquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de gordel hoe hipster de kut. Zeggen wij hier in Brabant!
Haphap.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:10 schreef BobW het volgende:
[..]
Jij schijt ook, maakt nare geluiden en bent ook niet leuk.
Ik krijg zin in Marianne Thieme en Jinek tegelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:11 schreef Martinello het volgende:
Ik krijg zin in een hertenbiefstukje.
Ik doe ook onderzoek aan huisquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Over mijn kut laat ik me niet uit verder
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:12 schreef tralalala het volgende:
Mijn moeder ging ooit eens met pannen en weet ik veel wat herrie maken om de konijnen te laten schrikken, jagers helemaal MAD.![]()
Wat een kutwijf.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:12 schreef tralalala het volgende:
Mijn moeder ging ooit eens met pannen en weet ik veel wat herrie maken om de konijnen te laten schrikken, jagers helemaal MAD.![]()
Nonsens, is ze zelf ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:13 schreef Martinello het volgende:
Marianne wil dat we allemaal veganist worden.
"Wij" vinden wild lekker en jagen er dus op...zo werkt het gewoon in de natuur.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet, maar voor we het hebben over 'het is natuur' hebben we het over een héél ander soort jagen.
Zeg dat dan er meteen bij.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die teringmongolen hadden niets te zoeken op privéterrein.
'Wij' vinden wel meer dingen lekker. Doen we ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
"Wij" vinden wild lekker en jagen er dus op...zo werkt het gewoon in de natuur.
Braakhekke heeft recht van spreken als homokok.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:14 schreef waxmask het volgende:
Geen bioloog...Einde discussie ga terug je kerk in. Je gelooft in dieren, het is geen wetenschap!
Meestal doen we dingen die we lekker vinden gewoon wel.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
'Wij' vinden wel meer dingen lekker. Doen we ook niet.
Mensen verstoren het evenwicht niet? Er is allang geen evenwicht meerquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:15 schreef marcodej het volgende:
Mensen kunnen nooit het natuurlijk evenwicht verstoren. Mensen zijn zelf onderdeel van dit natuurlijke evenwicht.
Zouden we dat wel doen, zou de wereld een stuk mooier en geiler zijn....quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
'Wij' vinden wel meer dingen lekker. Doen we ook niet.
Dat laatste heeft er naturlijk geen reet mee te maken he. Al wil ik niet zeggen dat hij een supergoede kok is. Meer een entertainende kok.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Braakhekke heeft recht van spreken als homokok.
Oh vertelquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meestal doen we dingen die we lekker vinden gewoon wel.
Vegetarier wel volgens mij, net zo als meerdere van die zevendedagsadventisten.quote:
Ja klopt, ik kwam er pas ook achter dat dat bij dat geloof hoort inderdaad.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:16 schreef Martinello het volgende:
[..]
Vegetarier wel volgens mij, net zo als meerdere van die zevendedagsadventisten.
Braakhekke begon, hij zei dat Thieme geen bioloog is.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste heeft er naturlijk geen reet mee te maken he. Al wil ik niet zeggen dat hij een supergoede kok is. Meer een entertainende kok.
Is Joop homo?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:15 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste heeft er naturlijk geen reet mee te maken he. Al wil ik niet zeggen dat hij een supergoede kok is. Meer een entertainende kok.
Mijne is als een slak zijn huisje ingekropen en kan morgen de gemeente bellen dat ik een meisje ben geworden....quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:16 schreef Specularium het volgende:
Glennis Grace, daar krijg ik zo'n slappe van.
Ga je nou weer beginnen over De Toppers?quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:17 schreef Elfletterig het volgende:
"De Beste Zangers van Nederland" - dit programma vat perfect samen wat er mis is met de muziekcultuur in Nederland.
Hij wil zich alleen inzetten voor Volendam.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
Is Jan Smit al bezig met iets voor Afrika?
Ze begint op Shirma te lijken.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:19 schreef superniger het volgende:
Julia kan minstens 10 kilo in haar gezicht afvallen.
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Frans Duijts, die dikke van die Nederlandstalige muziek.
Nee. Ik heb het over de verrotte muziekcultuur in dit land, waarbij het nadoen van anderen en het goed kunnen zingen worden opgehemeld. Terwijl artiesten die een nieuw, zelfgeschreven nummer hebben, blij mogen zijn als ze 80 seconden in DWDD mogen spelen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:17 schreef Specularium het volgende:
[..]
Ga je nou weer beginnen over De Toppers?
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Frans Duijts, die dikke van die Nederlandstalige muziek.
Oh ja tx.quote:
quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee. Ik heb het over de verrotte muziekcultuur in dit land, waarbij het nadoen van anderen en het goed kunnen zingen worden opgehemeld. Terwijl artiesten die een nieuw, zelfgeschreven nummer hebben, blij mogen zijn als ze 80 seconden in DWDD mogen spelen.
Van onse senten die klaploperts.....quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:21 schreef Grunge. het volgende:
Op Ibiza ook echt natuurlijk. Stelletje stelletje.
Hoge heren van de NPO, arme Jan met de pet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:22 schreef waxmask het volgende:
[..]
Van onse senten die klaploperts.....
Haha ja nee.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:23 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Zingt Frans Duijts Engels of Nederlands?
Klinkt erg vies allemaal, kaas in combinatie met Don en Ad.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:26 schreef waxmask het volgende:
[..]
Het Kaasmeisje van Don en Ad? (zoek die maar eens op)
Verdammt Ich lieb dich, ich lieb dich nichtquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:26 schreef luxerobots het volgende:
Die Duitsers kunnen lekker schreeuwen.
Zijn nummer Joie de Vivre is erg goed.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:27 schreef Grunge. het volgende:
Ik kan Alex Klaassen totaal en nooit serieus nemen.
Ik weet het, maar ik kan 'm niet serieus nemen in interviews door zijn grappige rollen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zijn nummer Joie de Vivre is erg goed.
Oh dan ga ik zappen, mits ze dit nummer zingt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:29 schreef superniger het volgende:
[..]
Je hebt geluk. Claudia gaat straks zingen bij Humberto Tan.
Die laatste houden heel erg van gangbangs....quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:29 schreef Grunge. het volgende:
Iedereen houdt van Jurassic Park.
En iedereen weet toch het verschil tussen de T-Rex en de Velociraptor, of niet soms?
Nee, ze mogen bij Jan Mulder wonen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
Dan mogen die asielzoekers bij Thieme gaan wonen.
Je mag tegenwoordig ook niets meerquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:32 schreef waxmask het volgende:
Mogen we nu ook al geen Dinosauriërs afknallen van Tiempje?
Ik ook. Het is zwaar overdreven. Zo bijzonder is het nummer echt niet.quote:
Alleen Ton Elias.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:32 schreef waxmask het volgende:
Mogen we nu ook al geen Dinosauriërs afknallen van Tiempje?
Bij Tan werkte het.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:33 schreef Karina het volgende:
Wacht nu ook hier flauwe filmpjes? Of was dat al. Ik keek het meestal niet af.
Eerder deze week kwam die deskundige van het Midden-Oosten vertellen dat ze als man gezien moet worden. Die deskundige hebben we trouwens al heel lang niet gezien sinds Pauw en Witteman geloof ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Zijn er geen betere onderwerpen te vinden dan dit? Jinek
Ja, bij Boulevard ook al (ik zat bij mijn ouders, vandaar). Waarom begrijp ik ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:33 schreef waxmask het volgende:
Hoe realistisch is die film??? Vraagt ze dit nu werkelijk?![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |