Italie, sobersoquote:Op woensdag 10 juni 2015 23:56 schreef luxerobots het volgende:
In Duitsland zingen ze schlagers en in Italië stemden ze jarenlang Berlusconi. In welk land is het dan beter qua smaak?
Ik zei niks over smakeloos. Ik zei iets over mensen die alleen nog maar uit hun plaat kunnen gaan op muziek die ze al jaren kennen.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:52 schreef Sked het volgende:
[..]
En jij bent misschien wel smakeloos in de ogen van die 65.000 mensen in de Arena, tsja
Ondanks jouw beroemde RIP-plaatje is er geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om naar de Toppers te gaan kijken. Zelfs al kon ik er gratis heen, dan ging ik nog niet.quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:53 schreef Specularium het volgende:
[..]
Zegt de man die elk jaar met een verenpak gaat kijken.
Zullen we samen gaan?quote:Op woensdag 10 juni 2015 23:59 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ondanks jouw beroemde RIP-plaatje is er geen haar op mijn hoofd die eraan denkt om naar de Toppers te gaan kijken. Zelfs al kon ik er gratis heen, dan ging ik nog niet.
Maar ik voel ook niet de behoefte om ze af te kraken. Ze voorzien overduidelijk in een behoefte,
Je wekt de indruk dat ik plezier zou beleven aan een ontmoeting met Harry. Dat lijkt me wat voorbarig.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:01 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je zou hem wel een plezier doen door samen met hem naar PEC Zwolle - Ajax te gaan.
Je moet je niet zo defensief opstellen. Misschien is Specularium buiten FOK! de gezelligheid zelve.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:04 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Je wekt de indruk dat ik plezier zou beleven aan een ontmoeting met Harry. Dat lijkt me wat voorbarig.
Zou maar zo kunnen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet je niet zo defensief opstellen. Misschien is Specularium buiten FOK! de gezelligheid zelve.
Wil je zeggen dat ik hier niet zo gezellig ben?quote:Op donderdag 11 juni 2015 00:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Je moet je niet zo defensief opstellen. Misschien is Specularium buiten FOK! de gezelligheid zelve.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |