quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:12 schreef tralalala het volgende:
Mijn moeder ging ooit eens met pannen en weet ik veel wat herrie maken om de konijnen te laten schrikken, jagers helemaal MAD.![]()
Wat een kutwijf.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:12 schreef tralalala het volgende:
Mijn moeder ging ooit eens met pannen en weet ik veel wat herrie maken om de konijnen te laten schrikken, jagers helemaal MAD.![]()
Nonsens, is ze zelf ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:13 schreef Martinello het volgende:
Marianne wil dat we allemaal veganist worden.
"Wij" vinden wild lekker en jagen er dus op...zo werkt het gewoon in de natuur.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:09 schreef Grunge. het volgende:
[..]
Nee, uiteraard niet, maar voor we het hebben over 'het is natuur' hebben we het over een héél ander soort jagen.
Zeg dat dan er meteen bij.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:13 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die teringmongolen hadden niets te zoeken op privéterrein.
'Wij' vinden wel meer dingen lekker. Doen we ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:14 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
[..]
"Wij" vinden wild lekker en jagen er dus op...zo werkt het gewoon in de natuur.
Braakhekke heeft recht van spreken als homokok.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:14 schreef waxmask het volgende:
Geen bioloog...Einde discussie ga terug je kerk in. Je gelooft in dieren, het is geen wetenschap!
Meestal doen we dingen die we lekker vinden gewoon wel.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
'Wij' vinden wel meer dingen lekker. Doen we ook niet.
Mensen verstoren het evenwicht niet? Er is allang geen evenwicht meerquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:15 schreef marcodej het volgende:
Mensen kunnen nooit het natuurlijk evenwicht verstoren. Mensen zijn zelf onderdeel van dit natuurlijke evenwicht.
Zouden we dat wel doen, zou de wereld een stuk mooier en geiler zijn....quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:14 schreef Grunge. het volgende:
[..]
'Wij' vinden wel meer dingen lekker. Doen we ook niet.
Dat laatste heeft er naturlijk geen reet mee te maken he. Al wil ik niet zeggen dat hij een supergoede kok is. Meer een entertainende kok.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:15 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Braakhekke heeft recht van spreken als homokok.
Oh vertelquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:15 schreef Specularium het volgende:
[..]
Meestal doen we dingen die we lekker vinden gewoon wel.
Vegetarier wel volgens mij, net zo als meerdere van die zevendedagsadventisten.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |