Ik ben Jan Smit door de jaren heen toch wat sympathieker gaan vinden.quote:Op donderdag 11 juni 2015 22:57 schreef Grunge. het volgende:
Oh nee hè, Jan Smit. Verder prima onderwerpen I guess.
Alleen al dat gepest van 'm tegen z'n zusje, bah.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:05 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik ben Jan Smit door de jaren heen toch wat sympathieker gaan vinden.
Nee eerlijk gezegd nietquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik moest denken aan Helix als je dat kijkt
Ah jammer de 'onsterfelijken' in die serie hebben dat soort ogen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:06 schreef Housekeeper het volgende:
[..]
Nee eerlijk gezegd nietZij doorboort je tijdens het hoogtepunt met haar ogen volgens mij
A ja ik zie het na een rondje Google.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:07 schreef Karina het volgende:
[..]
Ah jammer de 'onsterfelijken' in die serie hebben dat soort ogen.
Nee, uiteraard niet, maar voor we het hebben over 'het is natuur' hebben we het over een héél ander soort jagen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:09 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Jacht is niet per definitie plezier.
Jou vergeef ik het Wax dat weet jequote:Op donderdag 11 juni 2015 23:08 schreef waxmask het volgende:
Ik dacht dat "het"blind was. Maar dit zijn dus de eenzame (vooral Amsterdamse, sorry Kar) hipsters kneusjes met een zeer eenzaam leven zo blijkt wel. Zelfde laken en pak als Halien en die Ei-invrieskut.
Hoe dichter bij de gordel hoe hipster de kut. Zeggen wij hier in Brabant!quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:09 schreef Karina het volgende:
[..]
Jou vergeef ik het Wax dat weet jeEn ik ben heul niet eenzaam.
Jij schijt ook, maakt nare geluiden en bent ook niet leuk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:10 schreef luxerobots het volgende:
Wat is er mis met dieren schieten, ze schijten de boel onder, maken nare geluiden. Dieren zijn niet leuk, tötmachen die dieren.
Over mijn kut laat ik me niet uit verderquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:10 schreef waxmask het volgende:
[..]
Hoe dichter bij de gordel hoe hipster de kut. Zeggen wij hier in Brabant!
Haphap.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:10 schreef BobW het volgende:
[..]
Jij schijt ook, maakt nare geluiden en bent ook niet leuk.
Ik krijg zin in Marianne Thieme en Jinek tegelijk.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:11 schreef Martinello het volgende:
Ik krijg zin in een hertenbiefstukje.
Ik doe ook onderzoek aan huisquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Over mijn kut laat ik me niet uit verder
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |