Zijn nummer Joie de Vivre is erg goed.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:27 schreef Grunge. het volgende:
Ik kan Alex Klaassen totaal en nooit serieus nemen.
Ik weet het, maar ik kan 'm niet serieus nemen in interviews door zijn grappige rollen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:28 schreef Martinello het volgende:
[..]
Zijn nummer Joie de Vivre is erg goed.
Oh dan ga ik zappen, mits ze dit nummer zingt.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:29 schreef superniger het volgende:
[..]
Je hebt geluk. Claudia gaat straks zingen bij Humberto Tan.
Die laatste houden heel erg van gangbangs....quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:29 schreef Grunge. het volgende:
Iedereen houdt van Jurassic Park.
En iedereen weet toch het verschil tussen de T-Rex en de Velociraptor, of niet soms?
Nee, ze mogen bij Jan Mulder wonen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:31 schreef luxerobots het volgende:
Dan mogen die asielzoekers bij Thieme gaan wonen.
Je mag tegenwoordig ook niets meerquote:Op donderdag 11 juni 2015 23:32 schreef waxmask het volgende:
Mogen we nu ook al geen Dinosauriërs afknallen van Tiempje?
Ik ook. Het is zwaar overdreven. Zo bijzonder is het nummer echt niet.quote:
Alleen Ton Elias.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:32 schreef waxmask het volgende:
Mogen we nu ook al geen Dinosauriërs afknallen van Tiempje?
Bij Tan werkte het.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:33 schreef Karina het volgende:
Wacht nu ook hier flauwe filmpjes? Of was dat al. Ik keek het meestal niet af.
Eerder deze week kwam die deskundige van het Midden-Oosten vertellen dat ze als man gezien moet worden. Die deskundige hebben we trouwens al heel lang niet gezien sinds Pauw en Witteman geloof ik.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:29 schreef ajacied4lf het volgende:
Zijn er geen betere onderwerpen te vinden dan dit? Jinek
Ja, bij Boulevard ook al (ik zat bij mijn ouders, vandaar). Waarom begrijp ik ook niet.quote:Op donderdag 11 juni 2015 23:33 schreef waxmask het volgende:
Hoe realistisch is die film??? Vraagt ze dit nu werkelijk?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |