Jij bent wakkerder dan ik.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:33 schreef LuDann het volgende:
[..]
Misschien ik86 en purebliss even uit de OP halen meteen?
Bij ons mag er jongetje achterquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:59 schreef Mariposas het volgende:
Bij deze Mariposas' onderzoeks- cq. gokresultaten d.d. 14-04-2015.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wordt uiteraard zorgvuldig geregistreerd en bijgehouden, na afloop wordt een analyse gemaakt van de voorlopige conclusie en uiteindelijke conclusie.![]()
Bij de mensen die wel het geslacht hebben verteld in het topic maar waarbij het niet achter de naam staat, heb ik niets gezet.
* Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Evenmin kan ik aansprakelijk worden gesteld voor onjuiste informatie.![]()
![]()
Gelukkig ben je al aangekomen met het eind in zicht!quote:Op zondag 7 juni 2015 10:26 schreef lunapuella het volgende:
Even een egopost tussen het felicitatiegeweld door:
Vandaag 40 weken!Voel me alleen meer
omdat ik nog zo weinig kan (lopen is heel snel pijnlijk en van opstaan van de bank krijg ik al een harde buik). Voel me een beetje aan huis gekluisterd en erg gefrustreerd, bah. En dan slaan ook de emohormonen nog eens toe.
Desalniettemin gaan we vandaag proberen er iets moois van te maken. Baby dient zich nog niet aan, dus we gaan voorzichtig de stad in en een taartje eten ofzo.
Hoeraquote:Op zondag 7 juni 2015 04:25 schreef -ik86- het volgende:
Hier nog een meld. Na een wat minder snelle bevalling is vannacht onze zoon B.enjamin geboren. Uiteindelijk toch alsnog een keizersnee geworden omdat bij niet diep genoeg met zijn hoofdje zakte. Maar meneer heeft zich ondanks alle geweld en tegenslagen super goed gehouden en vond alles prima. Eerste borstvoeding heeft hij al gehad en nu ligt hij lekker naast mij te slapen![]()
![]()
Rappe jij! Of eigenlijk Rappe L. S.! Wat fijn dat je zoontjes haar zo warm ontvangenquote:Op zondag 7 juni 2015 03:56 schreef purebliss het volgende:
Meld! Zaterdagmorgen is met een bevalling van 2.5 uur en 1 perswee onze dochter L.au.ren So.phie geboren! Het is echt een prachtig kindje! En haar broers zijn stapeldol op haar!
chips gevonden in een andere AH, vrij zout enzo maar als je paprikachips erg mist is ie wel lekker denk ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:15 schreef twist02 het volgende:
Oeh, tell me more!![]()
Paprikachips en bier staan op een gedeelde eerste plaats van dingen die ik het meeste mis
/lurk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
je kunt ook vocht vasthouden als je niet zwanger bent..quote:Op zondag 7 juni 2015 14:20 schreef silliegirl het volgende:
Mijn enkels zijn wat dikker dan normaal. Kan je al vocht vasthouden als je bijna 19 weken bent?
Oh.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:20 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
je kunt ook vocht vasthouden als je niet zwanger bent..
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef -Spring het volgende:
Ik ga mn babyuitzet maar weer op Marktplaats zetten. Vette hoax, die hele zwangerschap.
Van veel drinken ga je geen vocht vasthouden. Integendeel, van (te) weinig drinken hou je juist vocht vast, omdat je lijf dan uit alle macht probeert de boel goed gehydrateerd te houden en zulks. Goed blijven drinken is echt een must, juist als je vocht vasthoudt.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:36 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Oh.
Nahjah behalve bij pretnisonkuren heb ik dat nooit gehad. Ik link het dus aan zwanger zijn.
Aan de andere kant; ik drink ook meer dan ooit. Ik heb anders altijd moeite om een liter per dag weg te krijgen, maar nu zijn het er met gemak 3. Minstens.
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef -Spring het volgende:
Ik ga mn babyuitzet maar weer op Marktplaats zetten. Vette hoax, die hele zwangerschap.
Ik vind hem ook prachtig, maar kan hem niet geven.....quote:Op zondag 7 juni 2015 15:21 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Pure, prachtige naam, staat ook hoog op mijn lijst, maar man wil er niet aan.
Ik heb zo'n gevoel dat je binnenkort gaat bevallen hoorquote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef -Spring het volgende:
Jomanda.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:38 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat je binnenkort gaat bevallen hoor
Heus wel. Ingekapseld en wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
Er is er nog nooit eentje blijven zitten
Kan prima! mijn moeder ging voor controle met 37 weken nog maar, niets aan de hand, een uur later braken haar vliezen, mijn vader was net weer terug op t werkquote:Op zondag 7 juni 2015 15:53 schreef -Spring het volgende:
[..]
Heus wel. Ingekapseld en wel.
Dan heb ik sowieso weer een afspraak bij de vk, Cassandra.
Parasitic twin...quote:Op zondag 7 juni 2015 15:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
Er is er nog nooit eentje blijven zitten
Gevolgd door: Wat zal ik eens gaan doen met die vrije tijd?quote:Op zondag 7 juni 2015 16:34 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik dacht net: morgen maandag, weer werken. Oh.. Wacht.. Dat hoeft helemaal niet
Je bent er ingetraptquote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef -Spring het volgende:
Precies dat jaquote:Op zondag 7 juni 2015 16:49 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Gevolgd door: Wat zal ik eens gaan doen met die vrije tijd?
(Klussen)
Wij eten ook pannenkoeken.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:54 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Je bent er ingetrapt
Ik heb zojuist afscheid genomen van mijn enkels... Middagje volle zon en warmte heeft ze doen verdwijnennu lekker ff koel binnen thuis en zo pannenkoekrestaurant! Es kijken of de legende waar is
Juist, precies dat. Ik ben ingezet voor het ellendige afwerk-werk. Plemp me maar ergens neer waar ik kan zitten met een roller en een kwast en ik kom een heel eind.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Precies dat jaHoewel van echt klussen bij mij geen sprake meer is, dat lukt niet meer. Maar catering, dingen aangeven, naar de klusmarkt rijden om spullen te halen, bellen met mensen van de vloer/keuken/etc over planningen en vergeten dingen.
Deal!quote:Op zondag 7 juni 2015 16:58 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wij eten ook pannenkoeken.Synchroonbevallen?
Tja, als je drie weken voor je NOD al positief test, duurt het sowieso langer.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef -Spring het volgende:
Oh ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:01 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Tja, als je drie weken voor je NOD al positief test, duurt het sowieso langer.
quote:Op zondag 7 juni 2015 16:59 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Juist, precies dat. Ik ben ingezet voor het ellendige afwerk-werk. Plemp me maar ergens neer waar ik kan zitten met een roller en een kwast en ik kom een heel eind.
Mijn hormonen waren dan ook uiterst ontevreden toen schoonvader vanochtend afbelde dat hij ons toilet niet kan komen tegelen. Een hernia en uitval van je been is gewoon echt geen excuus.
Heb je al geprobeerd wat in je been te schreven? Makes it all the more funnierquote:Op zondag 7 juni 2015 17:23 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zit nu met minkes bureaustoel voor de douche mijn voeten te verkoelen... Ik snap niet dat jij dit volhoudt mignonne...
Hee wat leuk, volgens mij heb ik die lijst nooit gezien. En anders: zwangerschapsdementiequote:Op zondag 7 juni 2015 12:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vond t wel leuk deze weer tevoorschijn te halen
[..]
sommige voelen met jouw termijn nog niets.. (zachte) Schopjes voel ik pas sinds vrijdag (20 weken) en met de doppler hoor ik meer schopjes dan dat ik voel. En ik voel hem misschien maar een keer per dag. Echt regelmatig moeten voelen is volgens mij rond 28 weken pasquote:Op zondag 7 juni 2015 18:30 schreef silliegirl het volgende:
Goed. Ik was dus net een berichtje aan het typen hier omdat ik me afvroeg of het normaal is om
Je baby rond mijn termijn soms ook nog een dag niet te voelen, want vandaag is het allemaal nogal rustig..
Wil ik op verzenden drukken, krijg ik toch een schop hier, zo duidelijk had ik het nog niet eeder gevoeld
.
nou, 'T is meer dat ik me afvroeg of je, als je al wel wat voelt, ook consequent wat moet voelen of dat nog kan wisselen zonder dat je in de stress moet schieten.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
sommige voelen met jouw termijn nog niets.. (zachte) Schopjes voel ik pas sinds vrijdag (20 weken) en met de doppler hoor ik meer schopjes dan dat ik voel. En ik voel hem misschien maar een keer per dag. Echt regelmatig moeten voelen is volgens mij rond 28 weken pas
bedoel te zeggen dat je je geen zorgen hoeft te makenquote:Op zondag 7 juni 2015 18:37 schreef silliegirl het volgende:
[..]
nou, 'T is meer dat ik me afvroeg of je, als je al wel wat voelt, ook consequent wat moet voelen of dat nog kan wisselen zonder dat je in de stress moet schieten.
Ik weet dat ik bof met het nu al voelen hoor, wat best bijzonder is ook begreep ik van de gyn, want de placenta ligt ook nog is voor.
Ik zou wel is 24 uur geen zorgen willen hebben, maar mijn hoofd bedenkt altijd wel watquote:Op zondag 7 juni 2015 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
bedoel te zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken
Ik zei hier de dag voor Lily's geboorte ook gekscherend dat ik uit ging testen of die Fok pannenkoekenmythe waar was,quote:Op zondag 7 juni 2015 16:54 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Je bent er ingetrapt
Ik heb zojuist afscheid genomen van mijn enkels... Middagje volle zon en warmte heeft ze doen verdwijnennu lekker ff koel binnen thuis en zo pannenkoekrestaurant! Es kijken of de legende waar is
Normaal wel. In het begin werd ik juist onzeker van bewegingen voelen. Want als ik het dan een paar keer s ochtends had gevoeld, maakte ik me weer zorgen als ik op werk zat en me bedacht dat ik nog niets had gevoeld. En die van mij reageert pas sinds ik +/-30 weken ben op porren.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:30 schreef silliegirl het volgende:
Goed. Ik was dus net een berichtje aan het typen hier omdat ik me afvroeg of het normaal is om
Je baby rond mijn termijn soms ook nog een dag niet te voelen, want vandaag is het allemaal nogal rustig..
Wil ik op verzenden drukken, krijg ik toch een schop hier, zo duidelijk had ik het nog niet eeder gevoeld
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:31 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Normaal wel. In het begin werd ik juist onzeker van bewegingen voelen. Want als ik het dan een paar keer s ochtends had gevoeld, maakte ik me weer zorgen als ik op werk zat en me bedacht dat ik nog niets had gevoeld. En die van mij reageert pas sinds ik +/-30 weken ben op porren.
Inmiddels word ik er af en toe een beetje moe van, 100 x per dag strekt ie z'n benen uit in m'n zij.
WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
oei oei oeiquote:Op maandag 8 juni 2015 00:38 schreef -Spring het volgende:
Hmz, volgens mij zijn mn vliezen een beetje gebroken. Geen hele plets, maar straaltjes. En het komt als ik pers. Het is roze met vlokjes. ♡
Echt weeën kan ik alleen nog niet ontdekken .
Wel eerder vanavond onmenselijk aan de diarree geweest.
Adrenaline is a bitch. Of althans, dat is wat ik op babycursus geleerd heb, dat dat de oorzaak is.quote:Op maandag 8 juni 2015 01:36 schreef -Spring het volgende:
Ze waren thuis ineens enorm heftig en nu in de auto nemen ze af.
komt vast door de rit.quote:Op maandag 8 juni 2015 01:36 schreef -Spring het volgende:
Ze waren thuis ineens enorm heftig en nu in de auto nemen ze af.
oeh succes!quote:Op maandag 8 juni 2015 02:57 schreef -Spring het volgende:
Idd vruchtwater. Weeën zo om de vier a vijf minuten nu.
Succes!quote:Op maandag 8 juni 2015 02:57 schreef -Spring het volgende:
Idd vruchtwater. Weeën zo om de vier a vijf minuten nu.
Na bijna 41 weken mocht ze ook wel een beetje haast makenquote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 08:23 schreef GotC het volgende:
[..]
En ze heeft ook geen zes negers meer nodig
Tenzij ze die toch ingezet heeftquote:Op maandag 8 juni 2015 08:23 schreef GotC het volgende:
[..]
En ze heeft ook geen zes negers meer nodig
Goeie naam! Nu jij goed herstellenquote:Op maandag 8 juni 2015 08:47 schreef -Spring het volgende:
Om 5 uur is ze geboren. Van 3 naar 10 cm in een uur. Daarna meer dan anderhalve liter bloed verloren. Er bleef een stolsel achter. Hoop ellende en bloedtransfusie. Maar ze is er. ❤ R obi n J uli e.
Mooie namen! En jij succes met herstellen.quote:Op maandag 8 juni 2015 08:47 schreef -Spring het volgende:
Om 5 uur is ze geboren. Van 3 naar 10 cm in een uur. Daarna meer dan anderhalve liter bloed verloren. Er bleef een stolsel achter. Hoop ellende en bloedtransfusie. Maar ze is er. ❤ R obi n J uli e.
quote:Op maandag 8 juni 2015 08:35 schreef Nikooos het volgende:
Ok.. Ik heb wat gemist dit weekend
Voor -Ik86-, PureBliss en Spring.... Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Hier voor jullie allemaal een supergoudenbabyglittersticker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gefeliciteerd julliequote:Op maandag 8 juni 2015 08:47 schreef -Spring het volgende:
Ik dacht even dat dit nog geschreven was tijdens de autoritquote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 11:34 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd Spring! Prachtige namen heeft jullie dochter en zusje gekregen.Geniet ze!
Enne...welkom bij de pannenkoekbabyclub :-p
Komt natuurlijk door die negersquote:Op maandag 8 juni 2015 12:34 schreef -Spring het volgende:
Net zo verfrommeld idd. Het stond precies dezelfde kant op scheef.
Maar donker haar. Zo gek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2015 12:37 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar donker haar. Zo gek.
je hebt die negers niet 41 weken geleden over de vloer gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Had L meteen blond haar?ti amo più di ieri ma meno di domani
quote:Op maandag 8 juni 2015 12:37 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar donker haar. Zo gek.
zwijmelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
Het is dat ze verder zo op L lijkt, maar anders had N wel zn twijfels gehad idd. :pquote:Op maandag 8 juni 2015 12:38 schreef Estrys het volgende:
[..]
je hebt die negers niet 41 weken geleden over de vloer gehad?![]()
![]()
Had L meteen blond haar?
zucht.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:07 schreef Krisvc het volgende:
"Nee hoor mevrouw, wij hebben niet doorgekregen dat u met zwangerschapsverlof bent gegaan," aldus het UWV. Ik heb alleen maar schriftelijke bevestiging dat het door is gegeven aan het UWV, maar zij weten van niks. Ik moet daar een beetje van huilen. Ik ben pas sinds februari bezig om alles te regelen en er achteraan te bellen.
quote:Op maandag 8 juni 2015 14:29 schreef Krisvc het volgende:
Nu was 'ie ineens wel binnen, maar nog niet behandeld.
Nouja, beter zo dan anders.
dat ze zeggen, u heeft een wolk van een dochter! Ehm?quote:Op maandag 8 juni 2015 14:55 schreef Daui het volgende:
Pinquitgeweldig! Hopelijk doet ze het niet wanneer je moet bevallen.
Of verkeerde naam op polsbandjequote:Op maandag 8 juni 2015 15:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat ze zeggen, u heeft een wolk van een dochter! Ehm?
hier hetzelfde. slaapgebrek helpt daar niet bij. Ik ben onze slaapkamer in ons nieuwe huis in gedachten aan het inrichten..quote:Op maandag 8 juni 2015 15:17 schreef Estrys het volgende:
lekker dan Pinq![]()
Ik heb een 'voor me uit staar dagje' geloof ik. Concentratievermogen van 0. Liefst kruip in in mijn coconnetje en kom er dit jaar gewoon niet meer uit. Lekker mutsen met babyspulletjes en zoMaar helaas, bergen werk en een hele drukke week met vergadering vanavond en vanaf morgen avondvierdaagse en straatspeeldag en zwemles en en en
Vast welquote:Op maandag 8 juni 2015 15:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga naar de vk![]()
hopelijk heeft hij zijn piemeltje nog
Haha, als in 'de vliezen breken en 10 seconden daarna begin ik te schreeuwen van de pijn door de heftige weeën terwijl er net nog niks aan de hand was' ?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:46 schreef pinquit het volgende:
Dat boek werd best vaak aangehaald tijdens de voorlichtingsavond van de verloskundigen hier. Lijkt mij ook een heel prettig boek om je eens in te lezen, vooral als je nogal de beelden uit films en series in je hoofd hebt
Precies!quote:Op maandag 8 juni 2015 15:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Haha, als in 'de vliezen breken en 10 seconden daarna begin ik te schreeuwen van de pijn door de heftige weeën terwijl er net nog niks aan de hand was' ?
zonder dat je make up uitloopt, zonder poep, placenta en navelstreng en de baby is al gewassen.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:55 schreef pinquit het volgende:
[..]
Precies!En sowieso dat een bevalling in een film aaaaltijd begint met die vliezen die breken en de waterval die naar buiten stroomt, vooral als je net niet thuis bent
![]()
Dat madam dan naar het ziekenhuis gereden wordt (al meteen, en met veel haast), op bed gaat liggen, 3 weeën later begint met persen en 3×persen en daar is baby dan!
Dat KAN hoorquote:Op maandag 8 juni 2015 15:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Haha, als in 'de vliezen breken en 10 seconden daarna begin ik te schreeuwen van de pijn door de heftige weeën terwijl er net nog niks aan de hand was' ?
Hm, dat zoek ik ook niet helemaal nee.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:13 schreef SaskiaR het volgende:
Heb het gelezen, het ging vooral over hoe je positief kan denken om met pijn om te gaan. Beetje te zweverig vond ik.
we moeten er anderhalf uur voor rijden dus neig heel sterk naar afzeggen en in de buurt iets zoeken. Dan is een proefecho makkelijkerquote:Op maandag 8 juni 2015 17:15 schreef Mariposas het volgende:
Wat fijn dat alles goed is cassandra!
Kan je niet een proef 3D echo krijgen? Dat ze even snel checken of het lukt ofzo?
Mijn buik is 1 groot slagveld.. was t al voor mn zwangerschap... aankomen/afvallen enz.. en ik heb een 3d/4d echo gehad en was prima!quote:Op maandag 8 juni 2015 17:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo. Baby was lekker druk, helemaal gezond, niet de grote schedel van zijn papa (gelukkig maar, mag wel groeien maar na de bevalling) hij ligt horizontaal, met zijn ruggetje naar mijn buik, daarom voel ik m sporadisch, alleen als ie zich omdraait. Nog steeds een jochie. En mijn neus![]()
Wat een opluchting, begin zo waar te geloven dat we in oktober een gezonde baby krijgen![]()
Twijfel alleen over 3d echo. Ik heb nogal wat littekenweefsel op mijn buik (striae van medicijnen en stoppen met roken, binnen paar maanden 25 kg aankomen) en dat schijnt niet bevorderlijk te zijn voor t beeld
ben wel benieuwdquote:Op maandag 8 juni 2015 17:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn buik is 1 groot slagveld.. was t al voor mn zwangerschap... aankomen/afvallen enz.. en ik heb een 3d/4d echo gehad en was prima!
Kan je vanavond wel even wat foto's laten zien?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Hoe is het inmiddels met je Spring?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:21 schreef -Spring het volgende:
Hè get, mn temp loopt op. Was 38, maar da's normaal door infuus, maar nu dat er al een tijdje uit is, is ie 38.9.
Stom.
Gelukkig niet. Vooral mijn stuitje vond het minder leukquote:Op maandag 8 juni 2015 17:54 schreef Malteser het volgende:
Cassandra: fijn dat alles goed is!
IMA: weer een sticker, mooi zo.
Silliegirl: oeh, wat een pech!! Ben je niet op je buik gevallen?
Goed! Dankjewel! Ik ben van de infusen af, katheter is eruit en ik heb gedouched. Wat een verschil met de bevalling van L. Toen voelde ik me zo veel meer in puin liggen, ondanks de fluxus nu.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hoe is het inmiddels met je Spring?
Van harte gefeliciteerd met jullie verse prulleke.
Mooie namen en heel aandoenlijke foto's...
Klinkt goedquote:Op maandag 8 juni 2015 20:20 schreef -Spring het volgende:
[..]
Goed! Dankjewel! Ik ben van de infusen af, katheter is eruit en ik heb gedouched. Wat een verschil met de bevalling van L. Toen voelde ik me zo veel meer in puin liggen, ondanks de fluxes nu.
En R heeft al vier keer serieus gedronken.
quote:Op maandag 8 juni 2015 20:20 schreef -Spring het volgende:
[..]
Goed! Dankjewel! Ik ben van de infusen af, katheter is eruit en ik heb gedouched. Wat een verschil met de bevalling van L. Toen voelde ik me zo veel meer in puin liggen, ondanks de fluxus nu.
2x hoera!quote:Op maandag 8 juni 2015 20:20 schreef -Spring het volgende:
[..]
Goed! Dankjewel! Ik ben van de infusen af, katheter is eruit en ik heb gedouched. Wat een verschil met de bevalling van L. Toen voelde ik me zo veel meer in puin liggen, ondanks de fluxus nu.
In je gezicht + handen + voeten veeeeel vocht vasthouden is soms wel even iets om te melden aan je VKquote:Op maandag 8 juni 2015 22:04 schreef Bloesem. het volgende:
Spring, wat fijn dat 't zo goed gaaten die foto! Zoo lief
Ik was er echt van overtuigd dat vocht vasthouden pas later in de zwangerschap zou beginnen.. Ik werd vanochtend wakker met marshmallow-oogjes en michelin-vingers en kreeg net m'n schoenen niet meer aan![]()
![]()
Laten we 't maar beschouwen als goed teken van de zwangerschap dan he
T was toen ook al echt zo... ze trekt daar een frons, en ik heb een babyfoto van mezelf met precies zo'n frons...quote:Op maandag 8 juni 2015 22:11 schreef Risu het volgende:
GM
Ik moest even lachen bij 'je lijkt op mama'![]()
Wat leuk dat je dat toen al kon zien, het is nu iig overduidelijk.
Van harte nieuwe (opnieuw) mama's.![]()
Allemaal leuke namen opgekozen ook nog!
Gefrommelde newborns
Oh ja, goeie! Als 't niet wegtrekt voor de 17e zal ik dat zeker doen, al is 't maar omdat 't echt geen gezicht isquote:Op maandag 8 juni 2015 22:12 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
In je gezicht + handen + voeten veeeeel vocht vasthouden is soms wel even iets om te melden aan je VK
Prachtige namen!!!!!quote:Op maandag 8 juni 2015 08:47 schreef -Spring het volgende:
Aaach!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:05 schreef -Spring het volgende:
Gefeliciteerd, Q_B! Mijlpaal!
L heeft r gezien, Nikki. Ze heeft r wel honderd kusjes gegeven, liep ook telkens weer even terug de kamer in voor nóg een kusje, en kwam me in mn oor fluisteren dat ik een heeeeele mooie baby heb gemaakt.♡
Ze heeft de hele nacht op mn borst geslapen.Met dr eigen bedje was ze niet eens. Niet huilen, maar meteen klaarwakker steeds. Maaien met dr armpjes, veel slikken en hikken. Maar zodra ze weer op me lag was dat over.
Het is wel heel spannend zo'n eerste echo. Veel plezier en succes vanavondquote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:52 schreef Sethiwe het volgende:
Spring gefeliciteerd en wat fijn dat je je al zo goed voelt!
Sillie succes met je bed-arrest, lijkt mij voor je eigen veiligheid ook wel goed![]()
Vanavond heb ik de eerste echo, vind het echt spannend, heb het laatst van 2 vriendinnen gehoord dat, ze zwanger waren en zich ook zwanger voelde, maar dat de echo toch niet goed was.
Helaas, nog niet! Ook weinig tot geen voorwerk, dus denk dat het nog wel even duurt.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 00:19 schreef Quickie_Brat het volgende:
[..]
is jouw baby al onderweg?
Hier precies 40 weken vandaag
Oe, spannend, hoe ver denk je zelf nu te zijn? Zulke berichten vind ik zo eng, dat het mis kan gaan ben ik me zeker van bewust, maar ik vind het extra 'eng' dat je niets kan merken en je weken zwanger waant en het dan niet zo is. Pff. Maar reëel blijven denken dat de kans dat het goed is zoooooveel groter is. Dus dat komt goed!quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:52 schreef Sethiwe het volgende:
Vanavond heb ik de eerste echo, vind het echt spannend, heb het laatst van 2 vriendinnen gehoord dat, ze zwanger waren en zich ook zwanger voelde, maar dat de echo toch niet goed was.
Neequote:Op dinsdag 9 juni 2015 07:34 schreef gestreeptestoel het volgende:
Sillie, Ben je altijd zo'n brokkenpiloot?![]()
Geniet ze voor alle bevallen dames!
Envoor goede echo's
quote:Op dinsdag 9 juni 2015 06:05 schreef -Spring het volgende:
Gefeliciteerd, Q_B! Mijlpaal!
L heeft r gezien, Nikki. Ze heeft r wel honderd kusjes gegeven, liep ook telkens weer even terug de kamer in voor nóg een kusje, en kwam me in mn oor fluisteren dat ik een heeeeele mooie baby heb gemaakt.♡
Ze heeft de hele nacht op mn borst geslapen.Met dr eigen bedje was ze niet eens. Niet huilen, maar meteen klaarwakker steeds. Maaien met dr armpjes, veel slikken en hikken. Maar zodra ze weer op me lag was dat over.
Ja! Volgens mij geloof ik het achteraf nog steeds niet.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:14 schreef Krisvc het volgende:
Fijn dat de SEO goed was Cassandra!
QB, gefeliciteerd, 40 weken! Extra afbaktijd.
Joyce ook wekenwissel. Hier ook. 36 weken vandaag.
Is het herkenbaar voor de LLM dat het zo tegen het einde nog steeds niet realistisch lijkt dat er echt een baby komt? En dat het best wel eens heel snel al zou kunnen gebeuren? Ik hou er echt geen rekening mee dat ik best wel eens voor de 40 weken zou bevallen. Ik heb nog minstens 4 weken voor m'n gevoel. Het idee dat ze eerder kan komen is compleet bizar en reden voor halve paniek.
Kris, dat had ik ook bij de eerste. Ik ging echt uit van 40 weken op zn minst en heb er niet eens over nagedacht dat ik eerder dan 39 weken zou kunnen gaan bevallen. En toen braken met 36 wk opeens mn vliezen. Dus dat was wel ff omschakelen en idd grote paniek. Dus hoewel er geen aanleiding voor is, hou ik er nu wel heel erg rekening mee dat ik al in augustus beval ipv september.quote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:14 schreef Krisvc het volgende:
Is het herkenbaar voor de LLM dat het zo tegen het einde nog steeds niet realistisch lijkt dat er echt een baby komt? En dat het best wel eens heel snel al zou kunnen gebeuren? Ik hou er echt geen rekening mee dat ik best wel eens voor de 40 weken zou bevallen. Ik heb nog minstens 4 weken voor m'n gevoel. Het idee dat ze eerder kan komen is compleet bizar en reden voor halve paniek.
Ik wilde net hetzelfde vragen. Bij 39+2 zit ik nog steeds met zo'n 'ben ik er klaar voor?'-gevoel. Ik voel me ook al sinds week 30 ofzo hetzelfde, soms lijkt het alsof het voor altijd zo blijft, dikke buik met baby erin. Terwijl ik nog niet eens 40 weken benquote:Op dinsdag 9 juni 2015 09:14 schreef Krisvc het volgende:
Fijn dat de SEO goed was Cassandra!
QB, gefeliciteerd, 40 weken! Extra afbaktijd.
Joyce ook wekenwissel. Hier ook. 36 weken vandaag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |