abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153300935
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 14:51 schreef Daui het volgende:

[..]

Dat viel me reuze mee. Niet zoals een magnum
Ook al ga ik meestal voor waterijsjes. Af en toe zondigen
Nog gefeliciteerd met je jongetje *O*
Ik zag het laatst toevallig bij AH. Misschien toch eens proberen dan. En dank! :D
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153301005
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 14:41 schreef -Spring het volgende:
Haha, ik heb deze zwangerschap juist helemaal niet zo'n trek in ijs. Bij L. wel, maar dan waterijs.

Nu wil ik fruit. En rauwe groente. Gisteren heb ik een bos wortels op, twee bossen radijs, een bak kersen, een bak aardbeien en een ananas.

En de allerlekkerste zelfgemaakte granola van de buuf. Met zaden, pitten, boekweit en honing. O+
Oh heerlijk al dat fruit en groente... ik heb ook al weken standaard tomaatjes, komkommer, worteltjes bij het avondeten en als midnight snack... en fruit door de kwark 's ochtends O+ :9~ Kersen ga ik straks ook nog effe halen, daar heb ik ook wel trek in!

Ijsjes heb ik heel veel zin in, maar helaas.... ik zondig wel af en toe hoor, tis potdorie zomer!
pi_153301057
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 14:41 schreef silliegirl het volgende:
Goed. Nu sta ik er helemaal mooi op. Ik zei tegen vriend dat ik ijs ging halen en hij "oh! Neem dan even sigaretten voor me mee".

Prima, ik met 3 smaken Ben&Jerry's bij de kassa :P , vrouwtje erachter kijkt me is aan "goh, lekker! Je krijgt er trek in met dit weer he? En helemaal als je zwanger bent!" *klopt! Mag ik er ook een groot pak Marlboro bij?*
Echt, die blik. _O-
Hahahaha! "het is niet voor mij" had niet geholpen! _O-
Professioneel gifmenger.
pi_153302276
quote:
17s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 15:04 schreef Lijnloos het volgende:

[..]

Oh heerlijk al dat fruit en groente... ik heb ook al weken standaard tomaatjes, komkommer, worteltjes bij het avondeten en als midnight snack... en fruit door de kwark 's ochtends O+ :9~ Kersen ga ik straks ook nog effe halen, daar heb ik ook wel trek in!

Ijsjes heb ik heel veel zin in, maar helaas.... ik zondig wel af en toe hoor, tis potdorie zomer!
Ik ben tegenwoordig echt verslingerd aan blauwe/paarse druiven als snack :9 Zo'n bak overleefd het niet zo lang hier :D

En de meiden aten me al de oren van het hoofd wat betreft rauwkost en zulks :') ah well, wel gezond. :Y)
:)
pi_153302502
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 13:53 schreef mignonne het volgende:
oeh en glutenvrije paprikachips! die verkopen ze nu bij AH, eens zien of t kind dat lekker vindt.
Oeh, tell me more! :9~
Paprikachips en bier staan op een gedeelde eerste plaats van dingen die ik het meeste mis :@
/lurk
pi_153302560
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:15 schreef twist02 het volgende:

[..]

Paprikachips en bier staan op een gedeelde eerste plaats van dingen die ik het meeste mis :@
/lurk

Brood hier. Een lekker (stokbroodje) uit de oven met kruidenkaas. O+
pi_153302609
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:15 schreef twist02 het volgende:

[..]

/lurk

Mijn AH heeft em niet ;( dus ik denk dat je gewoon even moet kijken. Het zou de bio-chips (ja echt :') ) van huismerk moeten zijn.

deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
pi_153302931
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 14:06 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Kaneelijs! O+

Ok, het kassapersoneel kan me wat. Ik ga nu ijs halen!
Wij hebben hier vanavond banaan met chocolade vd bbq :9~
pi_153303143
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:18 schreef -Spring het volgende:

[..]

Brood hier. Een lekker (stokbroodje) uit de oven met kruidenkaas. O+
Ja, gewoon even ergens een broodje kunnen halen mis ik ook wel :Y maar verder werd ik nooit heel enthousiast van brood ofzo (en van bier en chips wel :@ :') )

Manlief had 1 dag voor m'n positieve test nog een krat gv bier gekocht (voor als het niet raak was), dus die staat ook al 10 maanden te wachten in de schuur; binnenkort maar eens koel zetten :9 Al ben ik bang dat ik na 1 biertje op m'n kop sta :')

quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 16:21 schreef mignonne het volgende:

[..]

Mijn AH heeft em niet ;( dus ik denk dat je gewoon even moet kijken. Het zou de bio-chips (ja echt :') ) van huismerk moeten zijn.

deze:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgende keer eens kijken, thanks! ^O^
pi_153303440
IJs O+ bijna dagelijks toetje

Zit nu in de auto terug van de on beurs. Lekkere dag gehad O+ en leuke mensen gemeet. Ga morgen alleen wel een buikband halen, krijg met lopen erg snel rug en buikkramp, last van mijn banden. Wat is aan te raden?
pi_153303708
quote:
Niets van aantrekken meis. Ik spreek vooral vanuitmijn referentiekader en wat ik heb meegemaakt
Dat betekent niet dat jij dingen anders aan moet pakken. Heerlijk voor je juist dat je zon vertrouwen hebt!
pi_153304216
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:08 schreef Cassandra87 het volgende:
IJs O+ bijna dagelijks toetje

Zit nu in de auto terug van de on beurs. Lekkere dag gehad O+ en leuke mensen gemeet. Ga morgen alleen wel een buikband halen, krijg met lopen erg snel rug en buikkramp, last van mijn banden. Wat is aan te raden?
Ik heb via hier een Anita buikband overgekocht. Vandaag weer veel om gehad.
pi_153304226
Crap zeg, ik heb echt het gevoel dat dr hoofd er al half uithangt. Onwijze druk down under. Naar de wc gaan en 'persen' om te plassen doet gewoon zeer. Dat geduw moet toch wel iets doen, zou je denken?
pi_153304266
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:53 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Ik heb via hier een Anita buikband overgekocht. Vandaag weer veel om gehad.
net gehaald, voelde fijn inderdaad :)
pi_153304275
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:53 schreef -Spring het volgende:
Crap zeg, ik heb echt het gevoel dat dr hoofd er al half uithangt. Onwijze druk down under. Naar de wc gaan en 'persen' om te plassen doet gewoon zeer. Dat geduw moet toch wel iets doen, zou je denken?
Tuurlijk! Ze valt er straks gewoon ineens uit O+
  zaterdag 6 juni 2015 @ 17:58:31 #241
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153304310
Misschien kan je al een beetje doorpersen, heb je al die tijd niets van de ontsluitingsweeen gemerkt! *O*

Ga sowieso maar bevallen vannacht, ik hoop morgenochtend een baby update van je te lezen. O+
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_153304323
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:56 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Tuurlijk! Ze valt er straks gewoon ineens uit O+
Als dat zou kunnen. O+
pi_153304456
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:58 schreef Mariposas het volgende:
Misschien kan je al een beetje doorpersen, heb je al die tijd niets van de ontsluitingsweeen gemerkt! *O*

Ga sowieso maar bevallen vannacht, ik hoop morgenochtend een baby update van je te lezen. O+
Ik heb het idd al een beetje geprobeerd net, op mn hurken. :@
pi_153304463
Proefdruk geboortekaartje is binnen. *O* O+
pi_153304805
Cassandra, ik heb er een heel stuk mee gefietst ook. Ook dan vond ik het wel fijn dat ik steun onder m'n buik had.

Spring! Ik zeg... Dat wordt vanavond/vannacht n baby :+
pi_153305234
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 17:58 schreef -Spring het volgende:

[..]

Als dat zou kunnen. O+
maar niet in de WC!
pi_153305558
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 18:46 schreef Jagärtrut het volgende:

[..]

maar niet in de WC!
Ach is ie gelijk in bad geweest ;)
Life is what happens while you are busy making other plans...
pi_153305601
Over een klein roodborstje dat wil weten wie er op haar kop gepoept heeft.
pi_153306395
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:03 schreef -Spring het volgende:
Over een klein roodborstje dat wil weten wie er op haar kop gepoept heeft.
Whut?
pi_153306624
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:33 schreef silliegirl het volgende:

[..]

Whut?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')