Spannend Ik86! Zet hem opquote:Op vrijdag 5 juni 2015 03:23 schreef -ik86- het volgende:
Nee nog geen babyDe ballon is er wel een uurtje geleden uitgevallen. Sindsdien nog wel wat krampjes maar niet meer zo als voor ik in slaap viel. Dus ik hoop nog even te slapen zo want om 6uur gaat de wekker zodat ik nog kan douchen voor ik naar de verloskamer ga.
Wat gaan ze nu ondernemen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:18 schreef -ik86- het volgende:
Nou was weinig veranderd in vergelijking met voor de ballon van wat ik begreep. Nu ook alles weer rustig. Dus we gaan het wel zien.
Nou zeg. Saaaaaai.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:18 schreef -ik86- het volgende:
Nou was weinig veranderd in vergelijking met voor de ballon van wat ik begreep. Nu ook alles weer rustig. Dus we gaan het wel zien.
Nope. Geen voorweeën meer ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en bij jou, past thomas al overdwars?
Nou hij maakt er wel een verrassing van zo. En het is nog wel zulk mooi weer!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:06 schreef -ik86- het volgende:
Ze hebben nu een hormoon veter ingebracht. En maar weer wachten. Mag zo weer gewoon terug naar de afdeling.
Door al dat inwendig gepor voelt het wel weer onprettig aan. Maarja dat deed t gister ook en heeft ook geen zin gehad. Het is duidelijk. Meneer heeft gewoon nog geen zin om te komen.
Kun je er nog een dagje camping aan vastplakkenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:17 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nope. Geen voorweeën meer ook.
Ook saaaaai.
Dat zat ik me idd net te bedenken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:50 schreef Daui het volgende:
[..]
Kun je er nog een dagje camping aan vastplakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:54 schreef Estrys het volgende:
Misschien drijft een fikse onweer ze vanavond naar buiten? Vooral in zuid westen hoorde ik nou dan zit Spring in ieder geval goed
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:54 schreef Estrys het volgende:
Misschien drijft een fikse onweer ze vanavond naar buiten? Vooral in zuid westen hoorde ik nou dan zit Spring in ieder geval goed
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:17 schreef Svane het volgende:
Ik zou er wel bij willen in het lijstje op 9 februari indien mogelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2015 10:01:28 ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd.had jij je eerste echo al gehad, volgende week toch of ben ik dementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie wagen!
Volgende week pas, dus ben wel wat voorbarig met nu al een wagen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
had jij je eerste echo al gehad, volgende week toch of ben ik dementmooie wagen!
haha hopen op een mooie echo! (ik durfde tot de eerste echo niets, bang voor een leeg vruchtzakje, ofzo. Mijn man daarentegen had de babykamer al gereserveerd met zes weken. Kinderwagen hadden we met tien weken gekocht)quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Volgende week pas, dus ben wel wat voorbarig met nu al een wagen.
Begrijpelijk wel. Hij heeft er ook zin in haha, vriend is ook volop bezig met van alles. Heerlijk. Ja, weet niet, het voelt gewoon heel goed aan. Heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
haha hopen op een mooie echo! (ik durfde tot de eerste echo niets, bang voor een leeg vruchtzakje, ofzo. Mijn man daarentegen had de babykamer al gereserveerd met zes weken. Kinderwagen hadden we met tien weken gekocht)
[..]
[..]
Gefeliciteerd.Met 5 weken het kamertje besteld en met 6 weken de kinderwagen ... Jij zit je in dit tempo straks 30 weken te vervelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, de kamer wachten we nog even mee maar hij heeft wel vanalles geīsoleerd en afgedicht, geverfd, binnenkort tapijt erin en het stylen doe ik zelf later wel pas in de vakantie. Moet eerst nog zien wat het gaat worden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met 5 weken het kamertje besteld en met 6 weken de kinderwagen ... Jij zit je in dit tempo straks 30 weken te vervelen
ik durfde echt niets te kopen, mijn man was losgeslagen. Inderdaad ook autostoel, isofix, alles compleet haha. Hij was zo vol vertrouwen. Ik heb dat pas nu ik af en toe leven voel, en nog niet eens met regelmaatquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Voor de 20 weken echo hebben we voornamelijk kleertjes gekocht en wel georiënteerd op wat we wilde qua wagen en kamertje.
Wel kregen we al de autostoel van mijn tante voor de 20 weken. En hebben we zelf de 2wayfix gekocht.
Ik denk dat je moet doen wat goed voelt.
Nou misschien wat zweverig, terwijl ik een compleet nuchter en feitelijk persoon benquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik durfde echt niets te kopen, mijn man was losgeslagen. Inderdaad ook autostoel, isofix, alles compleet haha. Hij was zo vol vertrouwen. Ik heb dat pas nu ik af en toe leven voel, en nog niet eens met regelmaat
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Zweverig, wat is zweverig..
In de afgelopen weken van spanning, en wanneer ik er echt even doorheen zat begon mijn meisje gruwelijk te ploppen/schoppen (ik voel het echt als ploppen, nog steeds, alleen dan wel x100 erger qua gevoel van de eerste plopjes). Net of ze wilde zeggen dat ik me niet druk moest maken, dat ze er is en dat het echt wel goed gaat.
Dit dus....quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:14 schreef Estrys het volgende:
Bij de eerste durfde ik tot de 20 weken echo niks te kopen. Nog geen romper.
Precies dat ja, en dan ben ik vandaag alweer 31 weken... Nog steeds dat gevoel.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:22 schreef Cassandra87 het volgende:
nu zwanger nog steeds zoekende naar het addertje onder het gras
Een tijdje terug? Je testte amper 3 weken geleden positief. Je gaat wel als een speer, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou misschien wat zweverig, terwijl ik een compleet nuchter en feitelijk persoon benmaar had een tijdje terug wel zo'n random *pling* momentje toen ik in de stad liep. Dat het leefde, ofzo. Het kreeg een aanwezigheid. Heb er niets over gezegd verder
want ik ben dus veel te basic wat dat soort zaken betreft.
Ach, dat kan geen kwaad toch? Iedereen gaat anders om met zwangerschap en heeft een ander besef van tijd.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een tijdje terug? Je testte amper 3 weken geleden positief. Je gaat wel als een speer, moet ik zeggen.
Tja, dat ben ik ook, misschien dat ik er om die reden wat makkelijker begrip voor op kan brengen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:49 schreef Mariposas het volgende:
Dat myrr redelijk impulsief is, was me sowieso al duidelijk geworden.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:22 schreef Cassandra87 het volgende:
Na jaren gedacht te hebben dat een kindje en zwangerschap en dergelijke niet voor mij was weggelegd, nu zwanger nog steeds zoekende naar het addertje onder het gras, heb ik vandaag de twintig weken mijlpaal bereikt. Best wel een emotionele mijlpaal, ik ben echt zo intens dankbaar om wat we samen hebben![]()
Nou maandag hopelijk een goede seo
Ik vind de overgang van denken dat je geen of moeilijk kinderen kunt krijgen naar per ongeluk zwanger naar alles aanschaffen voor de eerste echo wel erg grootquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:50 schreef LuDann het volgende:
[..]
Tja, dat ben ik ook, misschien dat ik er om die reden wat makkelijker begrip voor op kan brengen.
Ik had hetzelfde hoor, wat zwangerschap betrof. Ook elke keer doembeelden bij de echo enzo, en traantjes als alles goed was. Maar goed, dat onze impulsieve kant niet naar voren kwam in onze zwangerschap hoeft nog niet te betekenen dat dat bij Myrr hetzelfde is.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:56 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
Ik vind de overgang van denken dat je geen of moeilijk kinderen kunt krijgen naar per ongeluk zwanger naar alles aanschaffen voor de eerste echo wel erg groot
(Maar dat is omdat ik er zo anders in stond, bij ons wel gepland, maar ik heb de eerste drie echo's praktisch gejankt bij de gyn omdat het hartje nog steeds klopte, en zodra ik buiten stond was ik er heilig van overtuigd dat t hartje in die laatste tien seconde was gestopt)
Verder kan ik ook behoorlijk impulsief zijn haha
Ooh daar zeg ik verder ook niets over, heerlijk als dat kan toch, had dat veel liever gehadquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:59 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ik had hetzelfde hoor, wat zwangerschap betrof. Ook elke keer doembeelden bij de echo enzo, en traantjes als alles goed was. Maar goed, dat onze impulsieve kant niet naar voren kwam in onze zwangerschap hoeft nog niet te betekenen dat dat bij Myrr hetzelfde is.
Ze heeft er een goed gevoel over. Nou, dat is alleen maar fijn. Lekker genieten ervan.
Aardbeientaartquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:01 schreef J0ycie88 het volgende:
En dat is het.. Iedereen staat er anders in. Ik moest er met 8 weken persoonlijk niet aan denken om al een kinderwagen te kopen. Maar als dat voor een ander goed voelt. Lekker doen!
Ik heb zin in taart! Want ik was aan het nadenken over wat voor taart ik zondag wil voor mijn verjaardagNormaal bakken we zelf, maar dat gaan we nu niet doen. Dus nu zit ik heel de tijd met een lekkere aardbeientaart in mijn hoofd.... Of rijstevlaai, offff
![]()
Eigenlijk is de zelfgebakken appeltaart van L. ook lekker maar weet niet of ik L. zover krijg
Ik ben bezig met een zoektocht op internet voor een leuk kapstokje voor boven de commode onder de plank.. Pff, ik kan niets vinden naar mijn zin..quote:
Ikz eg ook niet dat het kwaad kan, toch? Ik vind het wel heel erg opmerkelijk, hoe goed iets ook kan voelen, om al zwangerschapsdozen te hebben en een kinderwagen, terwijl de test nog niet droog is. Ieders goed recht, net zoals het mijn goed recht is het een tikje vreemd te vinden en dat ook te uiten, toch?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:48 schreef LuDann het volgende:
[..]
Ach, dat kan geen kwaad toch? Iedereen gaat anders om met zwangerschap en heeft een ander besef van tijd.
Ja hoor, tuurlijk mag je dat. Ik vind het alleen niet zo opmerkelijk, that's all.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:06 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ikz eg ook niet dat het kwaad kan, toch? Ik vind het wel heel erg opmerkelijk, hoe goed iets ook kan voelen, om al zwangerschapsdozen te hebben en een kinderwagen, terwijl de test nog niet droog is. Ieders goed recht, net zoals het mijn goed recht is het een tikje vreemd te vinden en dat ook te uiten, toch?
Haha, ik denk het wel hoor! Hij gaat het vanzelf een keer doen, dus als je het hebt gezien is het vast zoquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Huh mijn buik beweegt! Ik voel t alleen heel licht, kan dit? Nog steeds gewoel en gerommel maar mijn buik bewoog echtik ben verliefd
Ik staar soms naar mijn buik en zie mijn buik bewegen terwijl ik helemaal niks voelquote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:38 schreef Cassandra87 het volgende:
Huh mijn buik beweegt! Ik voel t alleen heel licht, kan dit? Nog steeds gewoel en gerommel maar mijn buik bewoog echtik ben verliefd
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:26 schreef -Spring het volgende:
Mijn miss_jones-radar gaat (ook) af, hoor.
Balen ik86..quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:50 schreef -ik86- het volgende:
En hier ben ik chagrijnig. Van de veter voel ik weinig. Af en toe een krampje. Maar ze hadden bedacht dat ik ook vast een waaknaald moest en die zit natuurlijk op mijn rechterhand. Heel irritant. Man maar naar huis gestuurd voor de middag. Kan ik hier in m'n eentje lekker chagrijnig zijnen hopelijk nog even een dutje doen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:26 schreef -Spring het volgende:
Mijn miss_jones-radar gaat (ook) af, hoor.
Ja dat is ook een beetje het punt bij ons denk ik. We gaan eerst nog verhuizen, pas als dat gebeurd is ga ik echt nadenken over babydingen en zo. Wat voor bedje komt er bij en voor de baby of voor de oudste, dat soort dingen. Nu ben ik vooral met de oudste en zijn kamer en spullen bezig. Maar goed, ik heb ook niet superveel tijd meer daarna dus er moet wel iets gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben 26 weken en we hebben een wandelwagen en een aantal kleertjes, that's it. De rest komt vanaf een paar weken van nu als we ons een beetje gesetteled hebben...
Ik, wat een gedoe zo, kan me voorstellen dat je er heel chagrijnig van wordt. Sterkte!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:50 schreef -ik86- het volgende:
En hier ben ik chagrijnig. Van de veter voel ik weinig. Af en toe een krampje. Maar ze hadden bedacht dat ik ook vast een waaknaald moest en die zit natuurlijk op mijn rechterhand. Heel irritant. Man maar naar huis gestuurd voor de middag. Kan ik hier in m'n eentje lekker chagrijnig zijn en hopelijk nog even een dutje doen.
Logisch, maar hij komt er echt aan!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:50 schreef -ik86- het volgende:
Wij hebben de grote dingen wel voor de 20 weken al uitgezocht maar werd pas later geleverd. Kleertjes enzo zijn wij vanaf de 20 weken echo gaan kopen toen we wisten dat we een zoon kregen.
En hier ben ik chagrijnig. Van de veter voel ik weinig. Af en toe een krampje. Maar ze hadden bedacht dat ik ook vast een waaknaald moest en die zit natuurlijk op mijn rechterhand. Heel irritant. Man maar naar huis gestuurd voor de middag. Kan ik hier in m'n eentje lekker chagrijnig zijnen hopelijk nog even een dutje doen.
Zelfs met 36.2 kan dat nogquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:08 schreef LuDann het volgende:
[..]
Precies dat ja, en dan ben ik vandaag alweer 31 weken... Nog steeds dat gevoel.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:32 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja dat is ook een beetje het punt bij ons denk ik. We gaan eerst nog verhuizen, pas als dat gebeurd is ga ik echt nadenken over babydingen en zo. Wat voor bedje komt er bij en voor de baby of voor de oudste, dat soort dingen. Nu ben ik vooral met de oudste en zijn kamer en spullen bezig. Maar goed, ik heb ook niet superveel tijd meer daarna dus er moet wel iets gebeuren.
[..]
Ik, wat een gedoe zo, kan me voorstellen dat je er heel chagrijnig van wordt. Sterkte!ach ja, als de baby een bedje heeft, wat kleertjes, jullie liefde, eten en schone luiers is het vast erg tevreden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh!quote:
[..]
[..]
Gefeliciteerd.Ziet eruit als een prima wagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke is het?
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:30 schreef Daui het volgende:
De kinderwagen hadden we al bij week 12. Waarschijnlijk omdat we in de stress schoten het zijn er twee nu moet alles anders aaaaaaaah![]()
De baby meubelen halen we dit weekend op. Heb wel al kleding, badje en posters in huis.
Moet wel zeggen dat het waarschijnlijk heel anders is als je niet zoveel echo's krijgt. We hebben er volgens mij al 6 op zitten. Ook al maak ik me altijd zorgen bij de volgende echo.
Daarnaast ben ik ook wel stiekem een regel/controlfreak. Die houden niet van op het laatste moment maar NU![]()
De vraagteken was voor de posters?quote:
Oehquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:42 schreef Daui het volgende:
[..]
De vraagteken was voor de posters?
het is 30x40 en we lijsten ze in en hangen ze op in de babykamer
Bijvoorbeeld deze
[ afbeelding ]
gordijnen dicht, lig lekker op de bank. Is aangenaan koel hierquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:02 schreef pinquit het volgende:
Hoe verdragen jullie het weer? Ik slechtmoest ook van alles buiten, dat viel wel ff tegen. Nu kan ik normaal al niet zo goed tegen hitte. Met deze tropische temperaturen kregen we ook graties hooikoorts agogo
Ik zit binnenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:02 schreef pinquit het volgende:
Hoe verdragen jullie het weer? Ik slechtmoest ook van alles buiten, dat viel wel ff tegen. Nu kan ik normaal al niet zo goed tegen hitte. Met deze tropische temperaturen kregen we ook graties hooikoorts agogo
Ik zou dan zeker niet de bus nemen. Bloedheet. Hooikoorts en hitte lijkt mij een rotcombi. Voeten in een emmer koud water?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:02 schreef pinquit het volgende:
Ook slecht. Iedere keer dat ik naar m'n handen of enkels kijk hou ik meer vocht vast. Dus ik zit binnen voor de ventilator.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:02 schreef pinquit het volgende:
Ik ben niet buiten geweest vandaag. Enkel om de honden ff in de tuin te laten, die willen toch niet wandelen met deze tropische hitte. Nu lekker in de schaduw op t balkon met ginger alequote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:02 schreef pinquit het volgende:
Nies jij er eens een baby uitquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:46 schreef -ik86- het volgende:
Op de verloskamer was vanmorgen gelukkig airco, helaas nu weer op de gewone afdeling zonder airco. Maar wel alle lamellen dicht en een ventilator! En mijn pesthumeur is gelukkig weer wat opgeklaard. Soms werkt er even aan toegeven gewoon het beste.
Malteser, fijn dat de groeiecho goed was!
En ik las nog iemand die uit de namen was, fijn! Ik kan niet wachten tot onze zoon er is en we hem eindelijk overal gewoon bij zijn echte naam kunnen noemen.
oh hahaha echt posters! het ging allemaal over grotere aankopen zoals kinderwagen en kinderkamer enzo. Dus ik dacht echt een foutje of een autocorrect sorry.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:42 schreef Daui het volgende:
[..]
De vraagteken was voor de posters?
het is 30x40 en we lijsten ze in en hangen ze op in de babykamer
Bijvoorbeeld deze
[ afbeelding ]
op Amazon hebben ze vaak veel. http://www.amazon.de/gp/a(...)_SY165&keywords=eulequote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:08 schreef LuDann het volgende:
Ik doe het wel oké met de hitte maar ik gedij normaal gesproken al goed bij hitte (minder pijn enzo). Alleen de hooikoorts is irritant.
Leuke poster Daui! Ik moet nog steeds muurstickers bestellen, ben op zoek naar iets leuks met uiltjes. Iemand nog ideeën of tips?
En -Ik nog geen baby. Potverdikkie.
Oh ja, nog niet aan Amazon gedacht, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:32 schreef Daui het volgende:
[..]
op Amazon hebben ze vaak veel. http://www.amazon.de/gp/a(...)_SY165&keywords=eule
En waar haal je die vandaan?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:49 schreef -Spring het volgende:
Ik vind je zo ontzettend geduldig klinken, ik!
Ik laat me volblaffen door zes fors geschapen negerts als ik na het weekend nog niet bevallen ben.
Puur functioneel. Vanwege de prosteglandine.
Is dat die met die voorspellende gaven?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:47 schreef -Spring het volgende:
Ik heb wel een vriendin die de nummers heeft van alle negers in Zeeland.
Fors geschapen Duitsers?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:44 schreef Estrys het volgende:
Of je doet het dit weekend met zes van die dikke Duitsers. Die zijn vast makkelijker te vinden in Zeeland
Ja!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Is dat die met die voorspellende gaven?
Ik ben ook weer geduldig. Voor nu maar dat kan natuurlijk maar zo weer veranderen, dat alle hormonale schommelingen en buien waar ik geen last van heb gehad gedurende de zwangerschap er nu nog even uitkomenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:49 schreef -Spring het volgende:
Ik vind je zo ontzettend geduldig klinken, ik!
Ik laat me volblaffen door zes fors geschapen negerts als ik na het weekend nog niet bevallen ben.
Puur functioneel. Vanwege de prosteglandine.
Heeft ie ook wel gedaanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik snap nooit zo goed hoe een man/vriend dat alleen aanschaft. Ik neem toch aan dat dat soort dingen worden overlegd?
Of is dat heel gek?
Was niet alleen op jou gerichtquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heeft ie ook wel gedaan. Er komt echt niks in huis zonder overleg, zeker meubels niet. Maar hij heeft t betaald, vandaar mn woordkeuze (onbewust) wss. Bedoelde niet dat het niet in overleg is gegaan.
spannendquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:28 schreef purebliss het volgende:
Ik kom even zwaaien! Want 40 weken vandaag! Nog geen baby in zicht hoor! Zelfs vanmiddag op de bakfiets nog de oudste van school gehaald! Haha
hahaha dat ziekenhuis in Koeweit wtf!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:22 schreef Mariposas het volgende:
Sommige dingen koop ik wel zonder overleg, kleertjes en goedkopere dingen. Maar grote of dure dingen niet.
Kennen jullie dat programma op Nederland 2, Birth Day? Vlaamse docu serie, worden bevallingen overal ter wereld gevolgd. Ik kijk nu de aflevering Kuweit, echt bizar. Ziekenhuis is net een retesjiek hotel. Ruggeprik wordt er direct ingejast en bevallen is met keizersnede. De baby ligt niet bij de moeder tijdens de kraamperiode, de moeder kan de baby wel steeds zien op een camera gericht op het bedje (dat ergens anders dus staat!)![]()
Komt elke zondag. http://www.vpro.nl/buitenland/programmas/birth-day/alles.html
Oh en voor het eerst in m'n leven heb ik opgezwollen voeten.
Ik heb geen idee, was wat hardop aan het denken.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 06:36 schreef Kuukske het volgende:
Waarom is dat dramatisch dan? Dat hoort er toch bij? Weet even niet hoe ver je bent hoor LuDann.
Ik heb heerlijk geslapen en gedroomd dat we 2 jongetjes kregen. Stonden net na de geboorte bij Prenatal een Nuna-duo-buggy in elkaar te schroeven om ze mee naar huis te kunnen nemen![]()
Ik hoop dat Smurf er straks goed voor ligt.
Actiequote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:53 schreef -ik86- het volgende:
Veter heeft idd zijn werk gedaan en ze hebben de vliezen gebroken. Helaas heeft meneer wel in het vruchtwater gepoept. Maar daar stonden ze hier niet zo van te kijken. Nu is het afwachten op serieuze weeën.
Broodjes smeren en iedereen van drinken voorzien!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:04 schreef Bloesem. het volgende:
Eeeep ik, spannend! Mooie dag om 'm te verwelkomenZet 'm op!
Ik ga vandaag verhuizen. Of nou ja, iedereen om me heen is aan het verhuizen, roept ondertussen dat ik niet mag helpen en ik sta ertussen, me af te vragen wat ik wél kan doen. Mehh! Nou ja, verheugen op 't nieuwe huis, dat kan.
Ohhh dat is een goeie! Zeker op zo'n warme dag. Helemaal niet aan gedachtquote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:06 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
Broodjes smeren en iedereen van drinken voorzien!
Deed ik ook toen ik zwanger was en er verhuisd moest worden.
Ja je had gelijk!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:49 schreef Mariposas het volgende:
Wat leuk Kuukske! Kwam je droom toch een beetje uit, alleen niet 2 maar 1. En volgens mij had ik ook een jongen gegokt.
Komen er nog meer baby's vandaag? Spring nog gisteren die negerpiemels gescoord?
Wat een heerlijk kind!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:14 schreef -Spring het volgende:
Een jongen, kuuks! Leuk! Gefeliciteerd!
En you go, ik!
Ik heb heerlijk klokje rond geslapen vannacht. N was vanmorgen al vroeg boodschappen doen en L maakte me pas om tien uur wakker om te vertellen dat ze aangekleed was, dr haar had geborsteld, dr tanden had gepoetst, make-up op had () en buiten ging spelen.
Dat voorgevoel had ik ook.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
Tot nu toe iedereen over de UD heen. Ik heb ook zo'n voorgevoel dat mijn minion later komt dan verwacht....
Mijn UD is pas morgen maar heb hetzelfde vermoeden...quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
Tot nu toe iedereen over de UD heen. Ik heb ook zo'n voorgevoel dat mijn minion later komt dan verwacht....
Ja "dat" gevoel. Alleen heb ik dat ook als ik in bed lig of op de bank zit en me heel iets draai. Het gaat wel steeds weer weg. Het houdt maar heel kort aan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb het als ik loop ook, gestreeptestoel. Gister toen ik van werk naar huis liep (25 minuten) moest ik halverwege even stoppen omdat het zo'n zeer deed. Ook links onder...
Herkenbaar en inderdaad je banden volgens mij!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 12:32 schreef gestreeptestoel het volgende:
Zijn dat dan je banden? In bed kan ik t me ook nog indenken dat ik er last van heb. Je moet jezelf wel omdraaien "met" buik. Dat lukt in mijn slaap niet helemaal goed denk ik.
Er hebben er hier dus meer mensen last van. (niet dat ik dat fijn vind voor jullie)
Mutsy Slider.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:03 schreef Daui het volgende:
[..]
Ziet eruit als een prima wagen![]()
Welke is het?
10 dagen geleden danquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:25 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Een tijdje terug? Je testte amper 3 weken geleden positief. Je gaat wel als een speer, moet ik zeggen.
Laat je niet zo op de stang jagenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:09 schreef Myrr het volgende:
Excuus voor deze egopost, en ik kom wel weer terug als ik over de 20 weken heen ben.
J0ycie ik hoop dat het goed gaat komen met je kleine en alle dames die op het punt staan te bevallen, heel erg veel succes, jullie kunnen het.
Meid laat je niet opjutten! Ik snap de reacties wel maar ik snap jou ook, ik had al n wagen voor ik uberhaupt zwanger was... (was mn droomwagen die ik goedkoop kon kopen, miskoop vd eeuw btw) maar goed, gewoon doen wat goed voelt. En ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:09 schreef Myrr het volgende:
[..]
Mutsy Slider.
Nou ja, anders ging hij op Marktplaats en het is een mooi ding.
[..]
10 dagen geleden danIk doe veel op een dag, maar ze vliegen niet voorbij. Het voelt langer dan het is. Positieve test is inmiddels bijna een maand terug en in die tijd enkel een wagen gekocht omdat die zich op dat moment aandiende.
Verder even, krijg ik het gevoel dat ik niet zo hard van stapel mag lopen (terwijl het enige wat aangeschaft is de kinderwagen is, en ik mij inderdaad heb aangemeld voor zo'n doos. Nou, boehoe…). Ik heb nog geen kamer, en zou dat wel zo zijn, is dat mijn eigen ding. We hebben alleen afgemaakt wat sowieso al afgemaakt moest worden aankomende vakantie en dat is de muur, plus aanschaf van een grote kledingkast voor onszelf.
Verder ben ik inderdaad geen doemdenker/pessimist en ook niet meer onzeker, maar sta ik doorgaans vrij optimistisch in het leven, en ben ik inderdaad impulsief. Prima ook, die eigenschappen hebben mij namelijk hele leuke dingen in het leven opgeleverd. Ik raad mensen aan ook wat positiever in het leven te durven staan, ik gok zo dat mensen die steeds maar van het ergste uitgaan, zich over het algemeen minder gelukkig voelen dan mensen die zich minder zorgen maken.
Geen idee verder wie die miss_jones is, maar ik hoop serieus niet dat het bij haar mis is gegaan, want dat zou die reactie en degenen die er leuk op reageerden vrij vals maken.
Excuus voor deze egopost, en ik kom wel weer terug als ik over de 20 weken heen ben.
J0ycie ik hoop dat het goed gaat komen met je kleine en alle dames die op het punt staan te bevallen, heel erg veel succes, jullie kunnen het.
Haha ik heb ook zo'n wagen boven staan die we nooit gebruiken... Kocht ik 3 maanden voor ik zwanger was ;') . En winkelen voor baby's is nu eenmaal leuk!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Meid laat je niet opjutten! Ik snap de reacties wel maar ik snap jou ook, ik had al n wagen voor ik uberhaupt zwanger was... (was mn droomwagen die ik goedkoop kon kopen, miskoop vd eeuw btw) maar goed, gewoon doen wat goed voelt. En ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen
Ken je Klieder al? die hebben leuk spulquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:30 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee wat ik moet kopen als ik in een babywinkel rondloop... bij driekwart van de dingen denk ik 'wat is dit'??
Binnenkort even een duidelijk lijstje maken van wat nu echt handig is
Heb je geen uitzetlijstje? Die vond ik heel fijn als leidraad.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:30 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee wat ik moet kopen als ik in een babywinkel rondloop... bij driekwart van de dingen denk ik 'wat is dit'??
Binnenkort even een duidelijk lijstje maken van wat nu echt handig is
nee die ken ik nietquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:39 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, dat zit naast de LELIE (ken je die al???).
De Lelie heeft het beste ijs ooit. Je moet er soms 45 min. voor in de rij staan, maar dat is het waard. Alleen niet zo gezond, maar pfffff... soitquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee die ken ik nietik kom bijna nooit in t centrum
![]()
is dat leuk?
haha klinkt tempting! misschien in mn dienst een keertje langs dan ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:43 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
De Lelie heeft het beste ijs ooit. Je moet er soms 45 min. voor in de rij staan, maar dat is het waard. Alleen niet zo gezond, maar pfffff... soit
Nadeel is wel dat al het andere ijs daarna een teleurstelling is.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:45 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, de extra dark chocolade is echt het beste
Verder let ik heel goed op je nuttige voedingsadvies hoor!
nou. Doe wat met dat gevoel!quote:
Ijs is opquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
nou. Doe wat met dat gevoel!![]()
ik ga straks met mn dames even naar t durp lopen voor bbqspul. Aubergine, zoete aardappel, maiskolf en ik denk dat ik sate maak. Ik heb er nu al zin in![]()
oeh en glutenvrije paprikachips! die verkopen ze nu bij AH, eens zien of t kind dat lekker vindt.
Andere supermarkt in de buurt?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:54 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ijs is op. Moet ik weer naar de winkel maar daar ben ik vanochtend en gisteren ook al geweest. Kassa personeel zal wel denken
Ik woon in een gat ;pquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
Andere supermarkt in de buurt?![]()
Snackbar? Benzinepomp? Ijssalon?
Er is altijd een mogelijkheid voor ijs
Kaneelijs!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:02 schreef gestreeptestoel het volgende:
Kaneel, citroen en bananen ijs!! Mjummiieieee
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:06 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Kaneelijs!![]()
Ok, het kassapersoneel kan me wat. Ik ga nu ijs halen!
Ben halverwege de Raket.quote:
dat Oreo ijs lijkt me heel machtig. Maar das zeker heel lekker?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:41 schreef Daui het volgende:
Oreo ijsje. Twister ijsjes![]()
Ik mag er lekker twee. Tweelingperks
Dat viel me reuze mee. Niet zoals een magnumquote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
dat Oreo ijs lijkt me heel machtig. Maar das zeker heel lekker?
Ik zag het laatst toevallig bij AH. Misschien toch eens proberen dan. En dank!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:51 schreef Daui het volgende:
[..]
Dat viel me reuze mee. Niet zoals een magnum
Ook al ga ik meestal voor waterijsjes. Af en toe zondigen
Nog gefeliciteerd met je jongetje
Oh heerlijk al dat fruit en groente... ik heb ook al weken standaard tomaatjes, komkommer, worteltjes bij het avondeten en als midnight snack... en fruit door de kwark 's ochtendsquote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:41 schreef -Spring het volgende:
Haha, ik heb deze zwangerschap juist helemaal niet zo'n trek in ijs. Bij L. wel, maar dan waterijs.
Nu wil ik fruit. En rauwe groente. Gisteren heb ik een bos wortels op, twee bossen radijs, een bak kersen, een bak aardbeien en een ananas.
En de allerlekkerste zelfgemaakte granola van de buuf. Met zaden, pitten, boekweit en honing.
Hahahaha! "het is niet voor mij" had niet geholpen!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:41 schreef silliegirl het volgende:
Goed. Nu sta ik er helemaal mooi op. Ik zei tegen vriend dat ik ijs ging halen en hij "oh! Neem dan even sigaretten voor me mee".
Prima, ik met 3 smaken Ben&Jerry's bij de kassa, vrouwtje erachter kijkt me is aan "goh, lekker! Je krijgt er trek in met dit weer he? En helemaal als je zwanger bent!" *klopt! Mag ik er ook een groot pak Marlboro bij?*
Echt, die blik.
Ik ben tegenwoordig echt verslingerd aan blauwe/paarse druiven als snackquote:Op zaterdag 6 juni 2015 15:04 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Oh heerlijk al dat fruit en groente... ik heb ook al weken standaard tomaatjes, komkommer, worteltjes bij het avondeten en als midnight snack... en fruit door de kwark 's ochtends![]()
Kersen ga ik straks ook nog effe halen, daar heb ik ook wel trek in!
Ijsjes heb ik heel veel zin in, maar helaas.... ik zondig wel af en toe hoor, tis potdorie zomer!
Oeh, tell me more!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:53 schreef mignonne het volgende:
oeh en glutenvrije paprikachips! die verkopen ze nu bij AH, eens zien of t kind dat lekker vindt.
Brood hier. Een lekker (stokbroodje) uit de oven met kruidenkaas.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:15 schreef twist02 het volgende:
[..]
Oeh, tell me more!![]()
Paprikachips en bier staan op een gedeelde eerste plaats van dingen die ik het meeste mis
/lurk
Mijn AH heeft em nietquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:15 schreef twist02 het volgende:
[..]
Oeh, tell me more!![]()
Paprikachips en bier staan op een gedeelde eerste plaats van dingen die ik het meeste mis
/lurk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Wij hebben hier vanavond banaan met chocolade vd bbqquote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:06 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Kaneelijs!![]()
Ok, het kassapersoneel kan me wat. Ik ga nu ijs halen!
Ja, gewoon even ergens een broodje kunnen halen mis ik ook welquote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:18 schreef -Spring het volgende:
[..]
Brood hier. Een lekker (stokbroodje) uit de oven met kruidenkaas.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:21 schreef mignonne het volgende:
[..]
Mijn AH heeft em nietdus ik denk dat je gewoon even moet kijken. Het zou de bio-chips (ja echt
) van huismerk moeten zijn.
deze:Volgende keer eens kijken, thanks!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niets van aantrekken meis. Ik spreek vooral vanuitmijn referentiekader en wat ik heb meegemaaktquote:
Ik heb via hier een Anita buikband overgekocht. Vandaag weer veel om gehad.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:08 schreef Cassandra87 het volgende:
IJsbijna dagelijks toetje
Zit nu in de auto terug van de on beurs. Lekkere dag gehaden leuke mensen gemeet. Ga morgen alleen wel een buikband halen, krijg met lopen erg snel rug en buikkramp, last van mijn banden. Wat is aan te raden?
net gehaald, voelde fijn inderdaadquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:53 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Ik heb via hier een Anita buikband overgekocht. Vandaag weer veel om gehad.
Tuurlijk! Ze valt er straks gewoon ineens uitquote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:53 schreef -Spring het volgende:
Crap zeg, ik heb echt het gevoel dat dr hoofd er al half uithangt. Onwijze druk down under. Naar de wc gaan en 'persen' om te plassen doet gewoon zeer. Dat geduw moet toch wel iets doen, zou je denken?
Als dat zou kunnen.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:56 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Tuurlijk! Ze valt er straks gewoon ineens uit
Ik heb het idd al een beetje geprobeerd net, op mn hurken.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 17:58 schreef Mariposas het volgende:
Misschien kan je al een beetje doorpersen, heb je al die tijd niets van de ontsluitingsweeen gemerkt!![]()
Ga sowieso maar bevallen vannacht, ik hoop morgenochtend een baby update van je te lezen.
Ach is ie gelijk in bad geweestquote:
Whut?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 19:03 schreef -Spring het volgende:
Over een klein roodborstje dat wil weten wie er op haar kop gepoept heeft.
Wel hier en gunther riep de kleine molquote:
Hier moet ie soms wel twee of drie keer per dagquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wel hier en gunther riep de kleine mol![]()
Ik heb hem net voor de vierde keer deze week voorgelezen. Ik hoef niet eens meer in het boek te kijken want ken em uit min hoofd.
Lucky you, per week!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wel hier en gunther riep de kleine mol![]()
Ik heb hem net voor de vierde keer deze week voorgelezen. Ik hoef niet eens meer in het boek te kijken want ken em uit min hoofd.
Hij staat op haar slaapkamerquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier moet ie soms wel twee of drie keer per dag.
live updates ^^,quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:03 schreef -ik86- het volgende:
O ik![]()
![]()
van de uitvinding ruggeprik. Echt hemels. Ik kan hem iedereen aanraden. Tot die tijd was een verschrikking. Weeën die wisselde tussen buik en rug en waar bijna geen rust tussen zat en die weinig deden. Om 19.00uur nog steeds maar 3 misschien 3,5cm. Net zat ik al op 7 ā 8 cm
![]()
Meneer moet alleen met zijn koppie nog wat dieper zakken want die zit nog hoog maar daar is geen reden voor te vinden.
Dus we gaan nog even vrolijk door
Voor de Duitse Negers in veelvoud?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:28 schreef -Spring het volgende:
Ik lig met een kussen onder mn kont. Net als negen maanden geleden./tmi
Wel een mooie voor het buiken topicquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:32 schreef FlyingFish het volgende:
Hup ik86! Nog maar een paar centimeter!
En een tweede knul voor Kuuks
Ik heb vandaag mijn vrijgezellenfeest gehad! Met heerlijk weer door Amsterdam geslenterd en wat gedronken aan de waterkant, piemels versierd en een fotoshoot achter het raam als hoer! Ach, is weer eens een ander soort zwangerschapsshootalleen misschien wat minder geschikt voor in het baby-album
Het was iig een erg geslaagde dag, alleen qua lopen uiteindelijk wat teveel van het goede, dus nu naar bed!
Nee. Vertelden ze afgelopen week nog aan ons bij de voorlichting in t ziekenhuis. Je voelt je benen niet/amper/minderquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:33 schreef Limone het volgende:
Zet 'm op ik! Mag je nog uit bed met een ruggeprik eigenlijk? Anders zou je wat kunnen lopen en heen-en-weer wiegen om hem te laten zakken.
Ik zal morgen even kijken of ik er een onherkenbaar kan makenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:36 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Wel een mooie voor het buiken topic
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:33 schreef Limone het volgende:
Zet 'm op ik! Mag je nog uit bed met een ruggeprik eigenlijk? Anders zou je wat kunnen lopen en heen-en-weer wiegen om hem te laten zakken.
nou... in de vs kan dat tegenwoordig. Een walking epidural. Niet dat je dan nog hele stukken kunt lopen, maar wel bijv op handen en knieën op bed enzo. Ik ben benieuwd wanneer dat naar hier komt. Of wellicht zijn er al ziekenhuizen die dat doen? ik krijg zo af en toe vrouwen die aangeven dat ze zo'n walking epidural willen maar in mijn regio wordt t (nog) niet gedaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:33 schreef Limone het volgende:
Dan syaat de pomp te hard... *mopper*quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:37 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Nee. Vertelden ze afgelopen week nog aan ons bij de voorlichting in t ziekenhuis. Je voelt je benen niet/amper/minder
Hoe bedoel je? Mag je wel je bed uit dan in principe? Nee toch?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:43 schreef Buurpoes het volgende:
[..]
Dan syaat de pomp te hard... *mopper*
/beroepsdeformatie
Super benieuwdquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:41 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Ik zal morgen even kijken of ik er een onherkenbaar kan makenHet zijn iig erg foute foto's!
natuurlijk kennen ze dat welquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:48 schreef silliegirl het volgende:
Heb je niet 2 soorten ruggeprikken? Spinaal
en epiduraal oid? Bij die laatste schijn je motorische controle te behouden waardoor je kunt lopen en ermee kunt persen..
Ik wist niet dat ze dat hier in NL nog niet kennen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |