De Lelie heeft het beste ijs ooit. Je moet er soms 45 min. voor in de rij staan, maar dat is het waard. Alleen niet zo gezond, maar pfffff... soitquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:42 schreef mignonne het volgende:
[..]
nee die ken ik nietik kom bijna nooit in t centrum
![]()
is dat leuk?
haha klinkt tempting! misschien in mn dienst een keertje langs dan ofzoquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:43 schreef SaskiaR het volgende:
[..]
De Lelie heeft het beste ijs ooit. Je moet er soms 45 min. voor in de rij staan, maar dat is het waard. Alleen niet zo gezond, maar pfffff... soit
Nadeel is wel dat al het andere ijs daarna een teleurstelling is.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:45 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, de extra dark chocolade is echt het beste
Verder let ik heel goed op je nuttige voedingsadvies hoor!
nou. Doe wat met dat gevoel!quote:
Ijs is opquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:53 schreef mignonne het volgende:
[..]
nou. Doe wat met dat gevoel!![]()
ik ga straks met mn dames even naar t durp lopen voor bbqspul. Aubergine, zoete aardappel, maiskolf en ik denk dat ik sate maak. Ik heb er nu al zin in![]()
oeh en glutenvrije paprikachips! die verkopen ze nu bij AH, eens zien of t kind dat lekker vindt.
Andere supermarkt in de buurt?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:54 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Ijs is op. Moet ik weer naar de winkel maar daar ben ik vanochtend en gisteren ook al geweest. Kassa personeel zal wel denken
Ik woon in een gat ;pquote:Op zaterdag 6 juni 2015 13:55 schreef mignonne het volgende:
[..]
Andere supermarkt in de buurt?![]()
Snackbar? Benzinepomp? Ijssalon?
Er is altijd een mogelijkheid voor ijs
Kaneelijs!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:02 schreef gestreeptestoel het volgende:
Kaneel, citroen en bananen ijs!! Mjummiieieee
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:06 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Kaneelijs!![]()
Ok, het kassapersoneel kan me wat. Ik ga nu ijs halen!
Ben halverwege de Raket.quote:
dat Oreo ijs lijkt me heel machtig. Maar das zeker heel lekker?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:41 schreef Daui het volgende:
Oreo ijsje. Twister ijsjes![]()
Ik mag er lekker twee. Tweelingperks
Dat viel me reuze mee. Niet zoals een magnumquote:Op zaterdag 6 juni 2015 14:42 schreef Kuukske het volgende:
[..]
dat Oreo ijs lijkt me heel machtig. Maar das zeker heel lekker?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |