Spannend Ik86! Zet hem opquote:Op vrijdag 5 juni 2015 03:23 schreef -ik86- het volgende:
Nee nog geen babyDe ballon is er wel een uurtje geleden uitgevallen. Sindsdien nog wel wat krampjes maar niet meer zo als voor ik in slaap viel. Dus ik hoop nog even te slapen zo want om 6uur gaat de wekker zodat ik nog kan douchen voor ik naar de verloskamer ga.
Wat gaan ze nu ondernemen?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:18 schreef -ik86- het volgende:
Nou was weinig veranderd in vergelijking met voor de ballon van wat ik begreep. Nu ook alles weer rustig. Dus we gaan het wel zien.
Nou zeg. Saaaaaai.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:18 schreef -ik86- het volgende:
Nou was weinig veranderd in vergelijking met voor de ballon van wat ik begreep. Nu ook alles weer rustig. Dus we gaan het wel zien.
Nope. Geen voorweeën meer ook.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:03 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
en bij jou, past thomas al overdwars?
Nou hij maakt er wel een verrassing van zo. En het is nog wel zulk mooi weer!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:06 schreef -ik86- het volgende:
Ze hebben nu een hormoon veter ingebracht. En maar weer wachten. Mag zo weer gewoon terug naar de afdeling.
Door al dat inwendig gepor voelt het wel weer onprettig aan. Maarja dat deed t gister ook en heeft ook geen zin gehad. Het is duidelijk. Meneer heeft gewoon nog geen zin om te komen.
Kun je er nog een dagje camping aan vastplakkenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:17 schreef -Spring het volgende:
[..]
Nope. Geen voorweeën meer ook.
Ook saaaaai.
Dat zat ik me idd net te bedenken.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:50 schreef Daui het volgende:
[..]
Kun je er nog een dagje camping aan vastplakken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oja, dat kan ook nog.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:54 schreef Estrys het volgende:
Misschien drijft een fikse onweer ze vanavond naar buiten? Vooral in zuid westen hoorde ik nou dan zit Spring in ieder geval goed
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 09:54 schreef Estrys het volgende:
Misschien drijft een fikse onweer ze vanavond naar buiten? Vooral in zuid westen hoorde ik nou dan zit Spring in ieder geval goed
Gefeliciteerd.quote:Op donderdag 4 juni 2015 23:17 schreef Svane het volgende:
Ik zou er wel bij willen in het lijstje op 9 februari indien mogelijk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 15% gewijzigd door #ANONIEM op 05-06-2015 10:01:28 ]
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd.had jij je eerste echo al gehad, volgende week toch of ben ik dementSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mooie wagen!
Volgende week pas, dus ben wel wat voorbarig met nu al een wagen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
had jij je eerste echo al gehad, volgende week toch of ben ik dementmooie wagen!
haha hopen op een mooie echo! (ik durfde tot de eerste echo niets, bang voor een leeg vruchtzakje, ofzo. Mijn man daarentegen had de babykamer al gereserveerd met zes weken. Kinderwagen hadden we met tien weken gekocht)quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:08 schreef Myrr het volgende:
[..]
Volgende week pas, dus ben wel wat voorbarig met nu al een wagen.
Begrijpelijk wel. Hij heeft er ook zin in haha, vriend is ook volop bezig met van alles. Heerlijk. Ja, weet niet, het voelt gewoon heel goed aan. Heb er wel vertrouwen in.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:10 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
haha hopen op een mooie echo! (ik durfde tot de eerste echo niets, bang voor een leeg vruchtzakje, ofzo. Mijn man daarentegen had de babykamer al gereserveerd met zes weken. Kinderwagen hadden we met tien weken gekocht)
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd.Met 5 weken het kamertje besteld en met 6 weken de kinderwagen ... Jij zit je in dit tempo straks 30 weken te vervelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Haha, de kamer wachten we nog even mee maar hij heeft wel vanalles geīsoleerd en afgedicht, geverfd, binnenkort tapijt erin en het stylen doe ik zelf later wel pas in de vakantie. Moet eerst nog zien wat het gaat worden.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:13 schreef Burdie het volgende:
[..]
Met 5 weken het kamertje besteld en met 6 weken de kinderwagen ... Jij zit je in dit tempo straks 30 weken te vervelen
ik durfde echt niets te kopen, mijn man was losgeslagen. Inderdaad ook autostoel, isofix, alles compleet haha. Hij was zo vol vertrouwen. Ik heb dat pas nu ik af en toe leven voel, en nog niet eens met regelmaatquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:21 schreef J0ycie88 het volgende:
Voor de 20 weken echo hebben we voornamelijk kleertjes gekocht en wel georiënteerd op wat we wilde qua wagen en kamertje.
Wel kregen we al de autostoel van mijn tante voor de 20 weken. En hebben we zelf de 2wayfix gekocht.
Ik denk dat je moet doen wat goed voelt.
Nou misschien wat zweverig, terwijl ik een compleet nuchter en feitelijk persoon benquote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:24 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
ik durfde echt niets te kopen, mijn man was losgeslagen. Inderdaad ook autostoel, isofix, alles compleet haha. Hij was zo vol vertrouwen. Ik heb dat pas nu ik af en toe leven voel, en nog niet eens met regelmaat
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:37 schreef J0ycie88 het volgende:
Zweverig, wat is zweverig..
In de afgelopen weken van spanning, en wanneer ik er echt even doorheen zat begon mijn meisje gruwelijk te ploppen/schoppen (ik voel het echt als ploppen, nog steeds, alleen dan wel x100 erger qua gevoel van de eerste plopjes). Net of ze wilde zeggen dat ik me niet druk moest maken, dat ze er is en dat het echt wel goed gaat.
Dit dus....quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:14 schreef Estrys het volgende:
Bij de eerste durfde ik tot de 20 weken echo niks te kopen. Nog geen romper.
Precies dat ja, en dan ben ik vandaag alweer 31 weken... Nog steeds dat gevoel.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:22 schreef Cassandra87 het volgende:
nu zwanger nog steeds zoekende naar het addertje onder het gras
Een tijdje terug? Je testte amper 3 weken geleden positief. Je gaat wel als een speer, moet ik zeggen.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:30 schreef Myrr het volgende:
[..]
Nou misschien wat zweverig, terwijl ik een compleet nuchter en feitelijk persoon benmaar had een tijdje terug wel zo'n random *pling* momentje toen ik in de stad liep. Dat het leefde, ofzo. Het kreeg een aanwezigheid. Heb er niets over gezegd verder
want ik ben dus veel te basic wat dat soort zaken betreft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |