abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153307335
Ik kwam voor babynieuws!

ga eens persen dames! :%
Schudden voor gebruik
pi_153307982
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 19:40 schreef Skittles het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Wel hier en gunther riep de kleine mol :P

Ik heb hem net voor de vierde keer deze week voorgelezen. Ik hoef niet eens meer in het boek te kijken want ken em uit min hoofd.
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_153309711
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 20:31 schreef Estrys het volgende:

[..]

Ik heb hem net voor de vierde keer deze week voorgelezen. Ik hoef niet eens meer in het boek te kijken want ken em uit min hoofd.
Hier moet ie soms wel twee of drie keer per dag :').
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153309756
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 20:31 schreef Estrys het volgende:

[..]

Lucky you, per week!
pi_153309968
Het is ook wel 1 van mijn favo boeken om voor te lezen op het werk.. Ik pak hem altijd uit de kast!
Je kunt tegenwoordig zoveel worden, dat ik maar gewoon blijf wie ik ben.
pi_153310580
Hier is de voorleestopper voor de nichtjes en neefjes "Keetje Scheetje"
Schudden voor gebruik
pi_153311085
quote:
14s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 21:18 schreef Kuukske het volgende:

[..]

Hier moet ie soms wel twee of drie keer per dag :').
Hij staat op haar slaapkamer :P
ti amo più di ieri ma meno di domani
pi_153311304
O ik O+ O+ O+ van de uitvinding ruggeprik. Echt hemels. Ik kan hem iedereen aanraden. Tot die tijd was een verschrikking. Weeën die wisselde tussen buik en rug en waar bijna geen rust tussen zat en die weinig deden. Om 19.00uur nog steeds maar 3 misschien 3,5cm. Net zat ik al op 7 à 8 cm *O*
Meneer moet alleen met zijn koppie nog wat dieper zakken want die zit nog hoog maar daar is geen reden voor te vinden.
Dus we gaan nog even vrolijk door :D
pi_153311434
Live update!
  zaterdag 6 juni 2015 @ 22:11:12 #260
426379 elamanilo
elämänilo
pi_153311584
Wat spannend Ik86! Zet hem op, dit zijn echt de allerallerallerlaatste loodjes van je zwangerschap, van je bevalling. Zometeen maak je kennis met het mooiste wezentje dat je ooit zag en koesterde <3 Geniet van deze prachtige ontmoeting straks! :*
pi_153311601
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:03 schreef -ik86- het volgende:
O ik O+ O+ O+ van de uitvinding ruggeprik. Echt hemels. Ik kan hem iedereen aanraden. Tot die tijd was een verschrikking. Weeën die wisselde tussen buik en rug en waar bijna geen rust tussen zat en die weinig deden. Om 19.00uur nog steeds maar 3 misschien 3,5cm. Net zat ik al op 7 à 8 cm *O*
Meneer moet alleen met zijn koppie nog wat dieper zakken want die zit nog hoog maar daar is geen reden voor te vinden.
Dus we gaan nog even vrolijk door :D
live updates ^^,

O+

*O* GO GO GO *O*
Schudden voor gebruik
pi_153312298
Ik spannend *G*
pi_153312316
Ik lig met een kussen onder mn kont. Net als negen maanden geleden. :') /tmi
pi_153312379
Voor het zaad, ja?
pi_153312459
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:28 schreef -Spring het volgende:
Ik lig met een kussen onder mn kont. Net als negen maanden geleden. :') /tmi
Voor de Duitse Negers in veelvoud? :o

Jouw vriendin is echt goed met uitdelen van nummer(tjes) :o :9
Schudden voor gebruik
pi_153312468
Hup ik86! Nog maar een paar centimeter!

En een tweede knul voor Kuuks *O*

Ik heb vandaag mijn vrijgezellenfeest gehad! Met heerlijk weer door Amsterdam geslenterd en wat gedronken aan de waterkant, piemels versierd en een fotoshoot achter het raam als hoer! Ach, is weer eens een ander soort zwangerschapsshoot :D alleen misschien wat minder geschikt voor in het baby-album :') Het was iig een erg geslaagde dag, alleen qua lopen uiteindelijk wat teveel van het goede, dus nu naar bed!
pi_153312500
Zet 'm op ik! Mag je nog uit bed met een ruggeprik eigenlijk? Anders zou je wat kunnen lopen en heen-en-weer wiegen om hem te laten zakken.
pi_153312612
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:32 schreef FlyingFish het volgende:
Hup ik86! Nog maar een paar centimeter!

En een tweede knul voor Kuuks *O*

Ik heb vandaag mijn vrijgezellenfeest gehad! Met heerlijk weer door Amsterdam geslenterd en wat gedronken aan de waterkant, piemels versierd en een fotoshoot achter het raam als hoer! Ach, is weer eens een ander soort zwangerschapsshoot :D alleen misschien wat minder geschikt voor in het baby-album :') Het was iig een erg geslaagde dag, alleen qua lopen uiteindelijk wat teveel van het goede, dus nu naar bed!
Wel een mooie voor het buiken topic *O*
Schudden voor gebruik
pi_153312622
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:33 schreef Limone het volgende:
Zet 'm op ik! Mag je nog uit bed met een ruggeprik eigenlijk? Anders zou je wat kunnen lopen en heen-en-weer wiegen om hem te laten zakken.
Nee. Vertelden ze afgelopen week nog aan ons bij de voorlichting in t ziekenhuis. Je voelt je benen niet/amper/minder
  zaterdag 6 juni 2015 @ 22:40:41 #272
327807 Mariposas
&#1497;&#1492;&#14
pi_153312742
Wat leuk FF! Moet wel extra awkward zijn geweest zonder alcohol! :D

Ik, succes! Wie weet vandaag nog moeder!

Ergens in de buurt staat de muziek echt bizar hard, alsof ik op een festival ben. Net maar de politie gebeld, hoop dat ik op tijd kan slapen. :(
No hay mal que dure cien años ni cuerpo que lo aguante
pi_153312769
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 22:36 schreef Stippelrientje het volgende:

[..]

Wel een mooie voor het buiken topic *O*
Ik zal morgen even kijken of ik er een onherkenbaar kan maken :D Het zijn iig erg foute foto's!
pi_153312783
quote:
:N

Dat was 1 vd redenen dat ik er geen wilde, mja little did I know met een fucking weeenstorm. (7cm in 30 min)
Maar je moet in bed blijven en krijgt n catheter
S. 2014
J. 2016
pi_153312859
quote:
nou... in de vs kan dat tegenwoordig. Een walking epidural. Niet dat je dan nog hele stukken kunt lopen, maar wel bijv op handen en knieën op bed enzo. Ik ben benieuwd wanneer dat naar hier komt. Of wellicht zijn er al ziekenhuizen die dat doen? ik krijg zo af en toe vrouwen die aangeven dat ze zo'n walking epidural willen maar in mijn regio wordt t (nog) niet gedaan.
:)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')