Wel hier en gunther riep de kleine molquote:
Hier moet ie soms wel twee of drie keer per dagquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wel hier en gunther riep de kleine mol![]()
Ik heb hem net voor de vierde keer deze week voorgelezen. Ik hoef niet eens meer in het boek te kijken want ken em uit min hoofd.
Lucky you, per week!quote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:31 schreef Estrys het volgende:
[..]
Wel hier en gunther riep de kleine mol![]()
Ik heb hem net voor de vierde keer deze week voorgelezen. Ik hoef niet eens meer in het boek te kijken want ken em uit min hoofd.
Hij staat op haar slaapkamerquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hier moet ie soms wel twee of drie keer per dag.
live updates ^^,quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:03 schreef -ik86- het volgende:
O ik![]()
![]()
van de uitvinding ruggeprik. Echt hemels. Ik kan hem iedereen aanraden. Tot die tijd was een verschrikking. Weeën die wisselde tussen buik en rug en waar bijna geen rust tussen zat en die weinig deden. Om 19.00uur nog steeds maar 3 misschien 3,5cm. Net zat ik al op 7 à 8 cm
![]()
Meneer moet alleen met zijn koppie nog wat dieper zakken want die zit nog hoog maar daar is geen reden voor te vinden.
Dus we gaan nog even vrolijk door
Voor de Duitse Negers in veelvoud?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:28 schreef -Spring het volgende:
Ik lig met een kussen onder mn kont. Net als negen maanden geleden./tmi
Wel een mooie voor het buiken topicquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:32 schreef FlyingFish het volgende:
Hup ik86! Nog maar een paar centimeter!
En een tweede knul voor Kuuks
Ik heb vandaag mijn vrijgezellenfeest gehad! Met heerlijk weer door Amsterdam geslenterd en wat gedronken aan de waterkant, piemels versierd en een fotoshoot achter het raam als hoer! Ach, is weer eens een ander soort zwangerschapsshootalleen misschien wat minder geschikt voor in het baby-album
Het was iig een erg geslaagde dag, alleen qua lopen uiteindelijk wat teveel van het goede, dus nu naar bed!
Nee. Vertelden ze afgelopen week nog aan ons bij de voorlichting in t ziekenhuis. Je voelt je benen niet/amper/minderquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:33 schreef Limone het volgende:
Zet 'm op ik! Mag je nog uit bed met een ruggeprik eigenlijk? Anders zou je wat kunnen lopen en heen-en-weer wiegen om hem te laten zakken.
Ik zal morgen even kijken of ik er een onherkenbaar kan makenquote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:36 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Wel een mooie voor het buiken topic
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:33 schreef Limone het volgende:
Zet 'm op ik! Mag je nog uit bed met een ruggeprik eigenlijk? Anders zou je wat kunnen lopen en heen-en-weer wiegen om hem te laten zakken.
nou... in de vs kan dat tegenwoordig. Een walking epidural. Niet dat je dan nog hele stukken kunt lopen, maar wel bijv op handen en knieën op bed enzo. Ik ben benieuwd wanneer dat naar hier komt. Of wellicht zijn er al ziekenhuizen die dat doen? ik krijg zo af en toe vrouwen die aangeven dat ze zo'n walking epidural willen maar in mijn regio wordt t (nog) niet gedaan.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 22:33 schreef Limone het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |