abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153296686
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 10:49 schreef Mariposas het volgende:
Wat leuk Kuukske! Kwam je droom toch een beetje uit, alleen niet 2 maar 1. En volgens mij had ik ook een jongen gegokt.

Komen er nog meer baby's vandaag? Spring nog gisteren die negerpiemels gescoord?
Ja je had gelijk!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_153296867
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 11:14 schreef -Spring het volgende:
Een jongen, kuuks! Leuk! Gefeliciteerd!

En you go, ik!

Ik heb heerlijk klokje rond geslapen vannacht. N was vanmorgen al vroeg boodschappen doen en L maakte me pas om tien uur wakker om te vertellen dat ze aangekleed was, dr haar had geborsteld, dr tanden had gepoetst, make-up op had ( :') ) en buiten ging spelen. :D
Wat een heerlijk kind! :D En kon jij lekker relaxed opstaan ^O^
pi_153296883
Tot nu toe iedereen over de UD heen :D . Ik heb ook zo'n voorgevoel dat mijn minion later komt dan verwacht.... ;(
pi_153297017
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 11:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
Tot nu toe iedereen over de UD heen :D . Ik heb ook zo'n voorgevoel dat mijn minion later komt dan verwacht.... ;(
Dat voorgevoel had ik ook. :)
pi_153297178
Wat een keurig kind Spring! *)

Ik, zet m op!

Hier weer continue steken links onderin de buik. Zeer vervelend. Dinsdag bij de vk eens over hebben. Weet niet of t wel de banden zijn. Ik heb t idee dat er iets wordt afgekneld ofzo
pi_153297350
quote:
99s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 11:28 schreef Quickie_Brat het volgende:
Mijn UD is pas morgen maar heb hetzelfde vermoeden...
pi_153297541
Ik heb het als ik loop ook, gestreeptestoel. Gister toen ik van werk naar huis liep (25 minuten) moest ik halverwege even stoppen omdat het zo'n zeer deed. Ook links onder...
pi_153297720
Ik86: succes :%

Kuukske: een jongen *G*
pi_153297750
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 11:55 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik heb het als ik loop ook, gestreeptestoel. Gister toen ik van werk naar huis liep (25 minuten) moest ik halverwege even stoppen omdat het zo'n zeer deed. Ook links onder...
Ja "dat" gevoel. Alleen heb ik dat ook als ik in bed lig of op de bank zit en me heel iets draai. Het gaat wel steeds weer weg. Het houdt maar heel kort aan.
  zaterdag 6 juni 2015 @ 12:14:43 #185
56471 pinquit
oh my lama!
pi_153297881
Ik heb dat dus ook als ik loop, maar dan rechtsonder. Als ik even rustig stil sta gaat t over
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  zaterdag 6 juni 2015 @ 12:31:44 #186
327807 Mariposas
יה&#14
pi_153298207
Ik houd van dit weer!

34 weken vandaag
No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
pi_153298229
Zijn dat dan je banden? In bed kan ik t me ook nog indenken dat ik er last van heb. Je moet jezelf wel omdraaien "met" buik. Dat lukt in mijn slaap niet helemaal goed denk ik.

Er hebben er hier dus meer mensen last van. (niet dat ik dat fijn vind voor jullie)
pi_153298259
Een kereltje voor Kuuks!! *O*
En een baby onderweg voor ik!!! Zet hem op meis!
En verder wachten we dus allemaal (ongeduldig) af op de juni-kindjes... Hier ook nog niks aan actie en verwacht ook niks op korte termijn.
pi_153298264
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 12:32 schreef gestreeptestoel het volgende:
Zijn dat dan je banden? In bed kan ik t me ook nog indenken dat ik er last van heb. Je moet jezelf wel omdraaien "met" buik. Dat lukt in mijn slaap niet helemaal goed denk ik.

Er hebben er hier dus meer mensen last van. (niet dat ik dat fijn vind voor jullie)
Herkenbaar en inderdaad je banden volgens mij! :Y
pi_153298825
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 15:03 schreef Daui het volgende:

[..]

Ziet eruit als een prima wagen ^O^
Welke is het?
Mutsy Slider.
Nou ja, anders ging hij op Marktplaats en het is een mooi ding.

quote:
11s.gif Op vrijdag 5 juni 2015 11:25 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Een tijdje terug? Je testte amper 3 weken geleden positief. Je gaat wel als een speer, moet ik zeggen.
10 dagen geleden dan :') Ik doe veel op een dag, maar ze vliegen niet voorbij. Het voelt langer dan het is. Positieve test is inmiddels bijna een maand terug en in die tijd enkel een wagen gekocht omdat die zich op dat moment aandiende.

Verder even, krijg ik het gevoel dat ik niet zo hard van stapel mag lopen (terwijl het enige wat aangeschaft is de kinderwagen is, en ik mij inderdaad heb aangemeld voor zo'n doos. Nou, boehoe…). Ik heb nog geen kamer, en zou dat wel zo zijn, is dat mijn eigen ding. We hebben alleen afgemaakt wat sowieso al afgemaakt moest worden aankomende vakantie en dat is de muur, plus aanschaf van een grote kledingkast voor onszelf.

Verder ben ik inderdaad geen doemdenker/pessimist en ook niet meer onzeker, maar sta ik doorgaans vrij optimistisch in het leven, en ben ik inderdaad impulsief. Prima ook, die eigenschappen hebben mij namelijk hele leuke dingen in het leven opgeleverd. Ik raad mensen aan ook wat positiever in het leven te durven staan, ik gok zo dat mensen die steeds maar van het ergste uitgaan, zich over het algemeen minder gelukkig voelen dan mensen die zich minder zorgen maken.

Geen idee verder wie die miss_jones is, maar ik hoop serieus niet dat het bij haar mis is gegaan, want dat zou die reactie en degenen die er leuk op reageerden vrij vals maken.

Excuus voor deze egopost, en ik kom wel weer terug als ik over de 20 weken heen ben. :')

J0ycie ik hoop dat het goed gaat komen met je kleine en alle dames die op het punt staan te bevallen, heel erg veel succes, jullie kunnen het. :*

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 06-06-2015 13:09:58 ]
pi_153299066
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 13:09 schreef Myrr het volgende:

Excuus voor deze egopost, en ik kom wel weer terug als ik over de 20 weken heen ben. :')

J0ycie ik hoop dat het goed gaat komen met je kleine en alle dames die op het punt staan te bevallen, heel erg veel succes, jullie kunnen het. :*
Laat je niet zo op de stang jagen :) mensen vinden het opmerkelijk, ikzelf ook, maar dat is jouw keuze toch? Ik vind het ook opmerkelijk dat mensen accountant willen worden, of geen friet lusten, of 60 uur per week werken, of in god geloven of niet van uitslapen houden. Dat is toch geen probleem?
pi_153299084
Ik heb vandaag juist een andere mijlpaal bereikt: heb voor het eerst babykleertjes gekocht (ben 31 weken)...
Carpe diem, quam minimum credula postero.
pi_153299159
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 13:09 schreef Myrr het volgende:

[..]

Mutsy Slider.
Nou ja, anders ging hij op Marktplaats en het is een mooi ding.

[..]

10 dagen geleden dan :') Ik doe veel op een dag, maar ze vliegen niet voorbij. Het voelt langer dan het is. Positieve test is inmiddels bijna een maand terug en in die tijd enkel een wagen gekocht omdat die zich op dat moment aandiende.

Verder even, krijg ik het gevoel dat ik niet zo hard van stapel mag lopen (terwijl het enige wat aangeschaft is de kinderwagen is, en ik mij inderdaad heb aangemeld voor zo'n doos. Nou, boehoe…). Ik heb nog geen kamer, en zou dat wel zo zijn, is dat mijn eigen ding. We hebben alleen afgemaakt wat sowieso al afgemaakt moest worden aankomende vakantie en dat is de muur, plus aanschaf van een grote kledingkast voor onszelf.

Verder ben ik inderdaad geen doemdenker/pessimist en ook niet meer onzeker, maar sta ik doorgaans vrij optimistisch in het leven, en ben ik inderdaad impulsief. Prima ook, die eigenschappen hebben mij namelijk hele leuke dingen in het leven opgeleverd. Ik raad mensen aan ook wat positiever in het leven te durven staan, ik gok zo dat mensen die steeds maar van het ergste uitgaan, zich over het algemeen minder gelukkig voelen dan mensen die zich minder zorgen maken.

Geen idee verder wie die miss_jones is, maar ik hoop serieus niet dat het bij haar mis is gegaan, want dat zou die reactie en degenen die er leuk op reageerden vrij vals maken.

Meid laat je niet opjutten! Ik snap de reacties wel maar ik snap jou ook, ik had al n wagen voor ik uberhaupt zwanger was... (was mn droomwagen die ik goedkoop kon kopen, miskoop vd eeuw btw) maar goed, gewoon doen wat goed voelt. En ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen
S. 2014
J. 2016
pi_153299199
quote:
1s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 13:27 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Meid laat je niet opjutten! Ik snap de reacties wel maar ik snap jou ook, ik had al n wagen voor ik uberhaupt zwanger was... (was mn droomwagen die ik goedkoop kon kopen, miskoop vd eeuw btw) maar goed, gewoon doen wat goed voelt. En ik hoop dat alles voorspoedig mag verlopen
Haha ik heb ook zo'n wagen boven staan die we nooit gebruiken... Kocht ik 3 maanden voor ik zwanger was ;') . En winkelen voor baby's is nu eenmaal leuk!
pi_153299234
Ik heb nog steeds geen idee wat ik moet kopen als ik in een babywinkel rondloop... bij driekwart van de dingen denk ik 'wat is dit'??
Binnenkort even een duidelijk lijstje maken van wat nu echt handig is :)
pi_153299373
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 13:30 schreef SaskiaR het volgende:
Ik heb nog steeds geen idee wat ik moet kopen als ik in een babywinkel rondloop... bij driekwart van de dingen denk ik 'wat is dit'??
Ken je Klieder al? die hebben leuk spul O+
:)
pi_153299381
Ja, dat zit naast de LELIE (ken je die al???).
pi_153299406
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 13:30 schreef SaskiaR het volgende:
Heb je geen uitzetlijstje? Die vond ik heel fijn als leidraad.

Wat heb je voor leuks gekocht? Minikleertjes O+
S. 2014
J. 2016
pi_153299425
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2015 13:39 schreef SaskiaR het volgende:
Ja, dat zit naast de LELIE (ken je die al???).
nee die ken ik niet :D ik kom bijna nooit in t centrum :') :D is dat leuk?

ik ben begonnen aan een broekje nu. 20 x uitgehaald en opnieuw begonnen omdat dat stomme patroon way groot viel :')
:)
pi_153299428
Ik ben er nog niet aan toegekomen een lijstje te zoeken :)
Ik heb wel heel veel rompertjes gekregen via lieve mensen op Fok. Nu dacht ik dat iets anders ook wel handig was, dus ik heb nu maar wat losse shirtjes en broekjes en een slaappakje gehaald met Jip en Janneke erop.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')