quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:26 schreef -Spring het volgende:
Mijn miss_jones-radar gaat (ook) af, hoor.
Balen ik86..quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:50 schreef -ik86- het volgende:
En hier ben ik chagrijnig. Van de veter voel ik weinig. Af en toe een krampje. Maar ze hadden bedacht dat ik ook vast een waaknaald moest en die zit natuurlijk op mijn rechterhand. Heel irritant. Man maar naar huis gestuurd voor de middag. Kan ik hier in m'n eentje lekker chagrijnig zijnen hopelijk nog even een dutje doen.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:26 schreef -Spring het volgende:
Mijn miss_jones-radar gaat (ook) af, hoor.
Ja dat is ook een beetje het punt bij ons denk ik. We gaan eerst nog verhuizen, pas als dat gebeurd is ga ik echt nadenken over babydingen en zo. Wat voor bedje komt er bij en voor de baby of voor de oudste, dat soort dingen. Nu ben ik vooral met de oudste en zijn kamer en spullen bezig. Maar goed, ik heb ook niet superveel tijd meer daarna dus er moet wel iets gebeuren.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:18 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik ben 26 weken en we hebben een wandelwagen en een aantal kleertjes, that's it. De rest komt vanaf een paar weken van nu als we ons een beetje gesetteled hebben...
Ik, wat een gedoe zo, kan me voorstellen dat je er heel chagrijnig van wordt. Sterkte!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:50 schreef -ik86- het volgende:
En hier ben ik chagrijnig. Van de veter voel ik weinig. Af en toe een krampje. Maar ze hadden bedacht dat ik ook vast een waaknaald moest en die zit natuurlijk op mijn rechterhand. Heel irritant. Man maar naar huis gestuurd voor de middag. Kan ik hier in m'n eentje lekker chagrijnig zijn en hopelijk nog even een dutje doen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Logisch, maar hij komt er echt aan!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 12:50 schreef -ik86- het volgende:
Wij hebben de grote dingen wel voor de 20 weken al uitgezocht maar werd pas later geleverd. Kleertjes enzo zijn wij vanaf de 20 weken echo gaan kopen toen we wisten dat we een zoon kregen.
En hier ben ik chagrijnig. Van de veter voel ik weinig. Af en toe een krampje. Maar ze hadden bedacht dat ik ook vast een waaknaald moest en die zit natuurlijk op mijn rechterhand. Heel irritant. Man maar naar huis gestuurd voor de middag. Kan ik hier in m'n eentje lekker chagrijnig zijnen hopelijk nog even een dutje doen.
Zelfs met 36.2 kan dat nogquote:Op vrijdag 5 juni 2015 11:08 schreef LuDann het volgende:
[..]
Precies dat ja, en dan ben ik vandaag alweer 31 weken... Nog steeds dat gevoel.
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 13:32 schreef Mineola het volgende:
[..]
Ja dat is ook een beetje het punt bij ons denk ik. We gaan eerst nog verhuizen, pas als dat gebeurd is ga ik echt nadenken over babydingen en zo. Wat voor bedje komt er bij en voor de baby of voor de oudste, dat soort dingen. Nu ben ik vooral met de oudste en zijn kamer en spullen bezig. Maar goed, ik heb ook niet superveel tijd meer daarna dus er moet wel iets gebeuren.
[..]
Ik, wat een gedoe zo, kan me voorstellen dat je er heel chagrijnig van wordt. Sterkte!ach ja, als de baby een bedje heeft, wat kleertjes, jullie liefde, eten en schone luiers is het vast erg tevreden..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oeh!quote:
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 10:00 schreef Myrr het volgende:
[..]
[..]
Gefeliciteerd.Ziet eruit als een prima wagenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Welke is het?
quote:Op vrijdag 5 juni 2015 14:30 schreef Daui het volgende:
De kinderwagen hadden we al bij week 12. Waarschijnlijk omdat we in de stress schoten het zijn er twee nu moet alles anders aaaaaaaah![]()
De baby meubelen halen we dit weekend op. Heb wel al kleding, badje en posters in huis.
Moet wel zeggen dat het waarschijnlijk heel anders is als je niet zoveel echo's krijgt. We hebben er volgens mij al 6 op zitten. Ook al maak ik me altijd zorgen bij de volgende echo.
Daarnaast ben ik ook wel stiekem een regel/controlfreak. Die houden niet van op het laatste moment maar NU![]()
De vraagteken was voor de posters?quote:
Oehquote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:42 schreef Daui het volgende:
[..]
De vraagteken was voor de posters?
het is 30x40 en we lijsten ze in en hangen ze op in de babykamer
Bijvoorbeeld deze
[ afbeelding ]
gordijnen dicht, lig lekker op de bank. Is aangenaan koel hierquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:02 schreef pinquit het volgende:
Hoe verdragen jullie het weer? Ik slechtmoest ook van alles buiten, dat viel wel ff tegen. Nu kan ik normaal al niet zo goed tegen hitte. Met deze tropische temperaturen kregen we ook graties hooikoorts agogo
Ik zit binnenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:02 schreef pinquit het volgende:
Hoe verdragen jullie het weer? Ik slechtmoest ook van alles buiten, dat viel wel ff tegen. Nu kan ik normaal al niet zo goed tegen hitte. Met deze tropische temperaturen kregen we ook graties hooikoorts agogo
Ik zou dan zeker niet de bus nemen. Bloedheet. Hooikoorts en hitte lijkt mij een rotcombi. Voeten in een emmer koud water?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:02 schreef pinquit het volgende:
Ook slecht. Iedere keer dat ik naar m'n handen of enkels kijk hou ik meer vocht vast. Dus ik zit binnen voor de ventilator.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:02 schreef pinquit het volgende:
Ik ben niet buiten geweest vandaag. Enkel om de honden ff in de tuin te laten, die willen toch niet wandelen met deze tropische hitte. Nu lekker in de schaduw op t balkon met ginger alequote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:02 schreef pinquit het volgende:
Nies jij er eens een baby uitquote:Op vrijdag 5 juni 2015 16:46 schreef -ik86- het volgende:
Op de verloskamer was vanmorgen gelukkig airco, helaas nu weer op de gewone afdeling zonder airco. Maar wel alle lamellen dicht en een ventilator! En mijn pesthumeur is gelukkig weer wat opgeklaard. Soms werkt er even aan toegeven gewoon het beste.
Malteser, fijn dat de groeiecho goed was!
En ik las nog iemand die uit de namen was, fijn! Ik kan niet wachten tot onze zoon er is en we hem eindelijk overal gewoon bij zijn echte naam kunnen noemen.
oh hahaha echt posters! het ging allemaal over grotere aankopen zoals kinderwagen en kinderkamer enzo. Dus ik dacht echt een foutje of een autocorrect sorry.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 15:42 schreef Daui het volgende:
[..]
De vraagteken was voor de posters?
het is 30x40 en we lijsten ze in en hangen ze op in de babykamer
Bijvoorbeeld deze
[ afbeelding ]
op Amazon hebben ze vaak veel. http://www.amazon.de/gp/a(...)_SY165&keywords=eulequote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:08 schreef LuDann het volgende:
Ik doe het wel oké met de hitte maar ik gedij normaal gesproken al goed bij hitte (minder pijn enzo). Alleen de hooikoorts is irritant.
Leuke poster Daui! Ik moet nog steeds muurstickers bestellen, ben op zoek naar iets leuks met uiltjes. Iemand nog ideeën of tips?
En -Ik nog geen baby. Potverdikkie.
Oh ja, nog niet aan Amazon gedacht, bedankt voor de tip!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:32 schreef Daui het volgende:
[..]
op Amazon hebben ze vaak veel. http://www.amazon.de/gp/a(...)_SY165&keywords=eule
En waar haal je die vandaan?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:49 schreef -Spring het volgende:
Ik vind je zo ontzettend geduldig klinken, ik!
Ik laat me volblaffen door zes fors geschapen negerts als ik na het weekend nog niet bevallen ben.
Puur functioneel. Vanwege de prosteglandine.
Is dat die met die voorspellende gaven?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:47 schreef -Spring het volgende:
Ik heb wel een vriendin die de nummers heeft van alle negers in Zeeland.
Fors geschapen Duitsers?quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:44 schreef Estrys het volgende:
Of je doet het dit weekend met zes van die dikke Duitsers. Die zijn vast makkelijker te vinden in Zeeland
Ja!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 18:48 schreef Estrys het volgende:
[..]
Is dat die met die voorspellende gaven?
Ik ben ook weer geduldig. Voor nu maar dat kan natuurlijk maar zo weer veranderen, dat alle hormonale schommelingen en buien waar ik geen last van heb gehad gedurende de zwangerschap er nu nog even uitkomenquote:Op vrijdag 5 juni 2015 17:49 schreef -Spring het volgende:
Ik vind je zo ontzettend geduldig klinken, ik!
Ik laat me volblaffen door zes fors geschapen negerts als ik na het weekend nog niet bevallen ben.
Puur functioneel. Vanwege de prosteglandine.
Heeft ie ook wel gedaanquote:Op vrijdag 5 juni 2015 20:54 schreef J0ycie88 het volgende:
Ik snap nooit zo goed hoe een man/vriend dat alleen aanschaft. Ik neem toch aan dat dat soort dingen worden overlegd?
Of is dat heel gek?
Was niet alleen op jou gerichtquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:01 schreef hetzusjevan het volgende:
[..]
Heeft ie ook wel gedaan. Er komt echt niks in huis zonder overleg, zeker meubels niet. Maar hij heeft t betaald, vandaar mn woordkeuze (onbewust) wss. Bedoelde niet dat het niet in overleg is gegaan.
spannendquote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:28 schreef purebliss het volgende:
Ik kom even zwaaien! Want 40 weken vandaag! Nog geen baby in zicht hoor! Zelfs vanmiddag op de bakfiets nog de oudste van school gehaald! Haha
hahaha dat ziekenhuis in Koeweit wtf!!!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 21:22 schreef Mariposas het volgende:
Sommige dingen koop ik wel zonder overleg, kleertjes en goedkopere dingen. Maar grote of dure dingen niet.
Kennen jullie dat programma op Nederland 2, Birth Day? Vlaamse docu serie, worden bevallingen overal ter wereld gevolgd. Ik kijk nu de aflevering Kuweit, echt bizar. Ziekenhuis is net een retesjiek hotel. Ruggeprik wordt er direct ingejast en bevallen is met keizersnede. De baby ligt niet bij de moeder tijdens de kraamperiode, de moeder kan de baby wel steeds zien op een camera gericht op het bedje (dat ergens anders dus staat!)![]()
Komt elke zondag. http://www.vpro.nl/buitenland/programmas/birth-day/alles.html
Oh en voor het eerst in m'n leven heb ik opgezwollen voeten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |