Jij bent wakkerder dan ik.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:33 schreef LuDann het volgende:
[..]
Misschien ik86 en purebliss even uit de OP halen meteen?
Bij ons mag er jongetje achterquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:59 schreef Mariposas het volgende:
Bij deze Mariposas' onderzoeks- cq. gokresultaten d.d. 14-04-2015.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wordt uiteraard zorgvuldig geregistreerd en bijgehouden, na afloop wordt een analyse gemaakt van de voorlopige conclusie en uiteindelijke conclusie.![]()
Bij de mensen die wel het geslacht hebben verteld in het topic maar waarbij het niet achter de naam staat, heb ik niets gezet.
* Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Evenmin kan ik aansprakelijk worden gesteld voor onjuiste informatie.![]()
![]()
Gelukkig ben je al aangekomen met het eind in zicht!quote:Op zondag 7 juni 2015 10:26 schreef lunapuella het volgende:
Even een egopost tussen het felicitatiegeweld door:
Vandaag 40 weken!Voel me alleen meer
omdat ik nog zo weinig kan (lopen is heel snel pijnlijk en van opstaan van de bank krijg ik al een harde buik). Voel me een beetje aan huis gekluisterd en erg gefrustreerd, bah. En dan slaan ook de emohormonen nog eens toe.
Desalniettemin gaan we vandaag proberen er iets moois van te maken. Baby dient zich nog niet aan, dus we gaan voorzichtig de stad in en een taartje eten ofzo.
Hoeraquote:Op zondag 7 juni 2015 04:25 schreef -ik86- het volgende:
Hier nog een meld. Na een wat minder snelle bevalling is vannacht onze zoon B.enjamin geboren. Uiteindelijk toch alsnog een keizersnee geworden omdat bij niet diep genoeg met zijn hoofdje zakte. Maar meneer heeft zich ondanks alle geweld en tegenslagen super goed gehouden en vond alles prima. Eerste borstvoeding heeft hij al gehad en nu ligt hij lekker naast mij te slapen![]()
![]()
Rappe jij! Of eigenlijk Rappe L. S.! Wat fijn dat je zoontjes haar zo warm ontvangenquote:Op zondag 7 juni 2015 03:56 schreef purebliss het volgende:
Meld! Zaterdagmorgen is met een bevalling van 2.5 uur en 1 perswee onze dochter L.au.ren So.phie geboren! Het is echt een prachtig kindje! En haar broers zijn stapeldol op haar!
chips gevonden in een andere AH, vrij zout enzo maar als je paprikachips erg mist is ie wel lekker denk ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:15 schreef twist02 het volgende:
Oeh, tell me more!![]()
Paprikachips en bier staan op een gedeelde eerste plaats van dingen die ik het meeste mis
/lurk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |