quote:Op maandag 8 juni 2015 08:23 schreef GotC het volgende:
[..]
En ze heeft ook geen zes negers meer nodig
Tenzij ze die toch ingezet heeftquote:Op maandag 8 juni 2015 08:23 schreef GotC het volgende:
[..]
En ze heeft ook geen zes negers meer nodig
Goeie naam! Nu jij goed herstellenquote:Op maandag 8 juni 2015 08:47 schreef -Spring het volgende:
Om 5 uur is ze geboren. Van 3 naar 10 cm in een uur. Daarna meer dan anderhalve liter bloed verloren. Er bleef een stolsel achter. Hoop ellende en bloedtransfusie. Maar ze is er. ❤ R obi n J uli e.
Mooie namen! En jij succes met herstellen.quote:Op maandag 8 juni 2015 08:47 schreef -Spring het volgende:
Om 5 uur is ze geboren. Van 3 naar 10 cm in een uur. Daarna meer dan anderhalve liter bloed verloren. Er bleef een stolsel achter. Hoop ellende en bloedtransfusie. Maar ze is er. ❤ R obi n J uli e.
quote:Op maandag 8 juni 2015 08:35 schreef Nikooos het volgende:
Ok.. Ik heb wat gemist dit weekend
Voor -Ik86-, PureBliss en Spring.... Gefeliciteerd!!!![]()
![]()
Hier voor jullie allemaal een supergoudenbabyglittersticker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
gefeliciteerd julliequote:Op maandag 8 juni 2015 08:47 schreef -Spring het volgende:
Ik dacht even dat dit nog geschreven was tijdens de autoritquote:
quote:Op maandag 8 juni 2015 11:34 schreef Poppejans het volgende:
Gefeliciteerd Spring! Prachtige namen heeft jullie dochter en zusje gekregen.Geniet ze!
Enne...welkom bij de pannenkoekbabyclub :-p
Komt natuurlijk door die negersquote:Op maandag 8 juni 2015 12:34 schreef -Spring het volgende:
Net zo verfrommeld idd. Het stond precies dezelfde kant op scheef.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |