hier hetzelfde. slaapgebrek helpt daar niet bij. Ik ben onze slaapkamer in ons nieuwe huis in gedachten aan het inrichten..quote:Op maandag 8 juni 2015 15:17 schreef Estrys het volgende:
lekker dan Pinq![]()
Ik heb een 'voor me uit staar dagje' geloof ik. Concentratievermogen van 0. Liefst kruip in in mijn coconnetje en kom er dit jaar gewoon niet meer uit. Lekker mutsen met babyspulletjes en zoMaar helaas, bergen werk en een hele drukke week met vergadering vanavond en vanaf morgen avondvierdaagse en straatspeeldag en zwemles en en en
Vast welquote:Op maandag 8 juni 2015 15:27 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ga naar de vk![]()
hopelijk heeft hij zijn piemeltje nog
Haha, als in 'de vliezen breken en 10 seconden daarna begin ik te schreeuwen van de pijn door de heftige weeën terwijl er net nog niks aan de hand was' ?quote:Op maandag 8 juni 2015 15:46 schreef pinquit het volgende:
Dat boek werd best vaak aangehaald tijdens de voorlichtingsavond van de verloskundigen hier. Lijkt mij ook een heel prettig boek om je eens in te lezen, vooral als je nogal de beelden uit films en series in je hoofd hebt
Precies!quote:Op maandag 8 juni 2015 15:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Haha, als in 'de vliezen breken en 10 seconden daarna begin ik te schreeuwen van de pijn door de heftige weeën terwijl er net nog niks aan de hand was' ?
zonder dat je make up uitloopt, zonder poep, placenta en navelstreng en de baby is al gewassen.quote:Op maandag 8 juni 2015 15:55 schreef pinquit het volgende:
[..]
Precies!En sowieso dat een bevalling in een film aaaaltijd begint met die vliezen die breken en de waterval die naar buiten stroomt, vooral als je net niet thuis bent
![]()
Dat madam dan naar het ziekenhuis gereden wordt (al meteen, en met veel haast), op bed gaat liggen, 3 weeën later begint met persen en 3×persen en daar is baby dan!
Dat KAN hoorquote:Op maandag 8 juni 2015 15:53 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Haha, als in 'de vliezen breken en 10 seconden daarna begin ik te schreeuwen van de pijn door de heftige weeën terwijl er net nog niks aan de hand was' ?
Hm, dat zoek ik ook niet helemaal nee.quote:Op maandag 8 juni 2015 16:13 schreef SaskiaR het volgende:
Heb het gelezen, het ging vooral over hoe je positief kan denken om met pijn om te gaan. Beetje te zweverig vond ik.
we moeten er anderhalf uur voor rijden dus neig heel sterk naar afzeggen en in de buurt iets zoeken. Dan is een proefecho makkelijkerquote:Op maandag 8 juni 2015 17:15 schreef Mariposas het volgende:
Wat fijn dat alles goed is cassandra!
Kan je niet een proef 3D echo krijgen? Dat ze even snel checken of het lukt ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |