Mijn buik is 1 groot slagveld.. was t al voor mn zwangerschap... aankomen/afvallen enz.. en ik heb een 3d/4d echo gehad en was prima!quote:Op maandag 8 juni 2015 17:07 schreef Cassandra87 het volgende:
Zo. Baby was lekker druk, helemaal gezond, niet de grote schedel van zijn papa (gelukkig maar, mag wel groeien maar na de bevalling) hij ligt horizontaal, met zijn ruggetje naar mijn buik, daarom voel ik m sporadisch, alleen als ie zich omdraait. Nog steeds een jochie. En mijn neus![]()
Wat een opluchting, begin zo waar te geloven dat we in oktober een gezonde baby krijgen![]()
Twijfel alleen over 3d echo. Ik heb nogal wat littekenweefsel op mijn buik (striae van medicijnen en stoppen met roken, binnen paar maanden 25 kg aankomen) en dat schijnt niet bevorderlijk te zijn voor t beeld
ben wel benieuwdquote:Op maandag 8 juni 2015 17:36 schreef gewoonmezelf87 het volgende:
[..]
Mijn buik is 1 groot slagveld.. was t al voor mn zwangerschap... aankomen/afvallen enz.. en ik heb een 3d/4d echo gehad en was prima!
Kan je vanavond wel even wat foto's laten zien?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.S. 2014
J. 2016
Hoe is het inmiddels met je Spring?quote:Op maandag 8 juni 2015 13:21 schreef -Spring het volgende:
Hè get, mn temp loopt op. Was 38, maar da's normaal door infuus, maar nu dat er al een tijdje uit is, is ie 38.9.
Stom.
Gelukkig niet. Vooral mijn stuitje vond het minder leukquote:Op maandag 8 juni 2015 17:54 schreef Malteser het volgende:
Cassandra: fijn dat alles goed is!
IMA: weer een sticker, mooi zo.
Silliegirl: oeh, wat een pech!! Ben je niet op je buik gevallen?
Goed! Dankjewel! Ik ben van de infusen af, katheter is eruit en ik heb gedouched. Wat een verschil met de bevalling van L. Toen voelde ik me zo veel meer in puin liggen, ondanks de fluxus nu.quote:Op maandag 8 juni 2015 18:21 schreef Moonah het volgende:
[..]
Hoe is het inmiddels met je Spring?
Van harte gefeliciteerd met jullie verse prulleke.
Mooie namen en heel aandoenlijke foto's...
Klinkt goedquote:Op maandag 8 juni 2015 20:20 schreef -Spring het volgende:
[..]
Goed! Dankjewel! Ik ben van de infusen af, katheter is eruit en ik heb gedouched. Wat een verschil met de bevalling van L. Toen voelde ik me zo veel meer in puin liggen, ondanks de fluxes nu.
En R heeft al vier keer serieus gedronken.
quote:Op maandag 8 juni 2015 20:20 schreef -Spring het volgende:
[..]
Goed! Dankjewel! Ik ben van de infusen af, katheter is eruit en ik heb gedouched. Wat een verschil met de bevalling van L. Toen voelde ik me zo veel meer in puin liggen, ondanks de fluxus nu.
2x hoera!quote:Op maandag 8 juni 2015 20:20 schreef -Spring het volgende:
[..]
Goed! Dankjewel! Ik ben van de infusen af, katheter is eruit en ik heb gedouched. Wat een verschil met de bevalling van L. Toen voelde ik me zo veel meer in puin liggen, ondanks de fluxus nu.
In je gezicht + handen + voeten veeeeel vocht vasthouden is soms wel even iets om te melden aan je VKquote:Op maandag 8 juni 2015 22:04 schreef Bloesem. het volgende:
Spring, wat fijn dat 't zo goed gaaten die foto! Zoo lief
Ik was er echt van overtuigd dat vocht vasthouden pas later in de zwangerschap zou beginnen.. Ik werd vanochtend wakker met marshmallow-oogjes en michelin-vingers en kreeg net m'n schoenen niet meer aan![]()
![]()
Laten we 't maar beschouwen als goed teken van de zwangerschap dan he
T was toen ook al echt zo... ze trekt daar een frons, en ik heb een babyfoto van mezelf met precies zo'n frons...quote:Op maandag 8 juni 2015 22:11 schreef Risu het volgende:
GM
Ik moest even lachen bij 'je lijkt op mama'![]()
Wat leuk dat je dat toen al kon zien, het is nu iig overduidelijk.
Van harte nieuwe (opnieuw) mama's.![]()
Allemaal leuke namen opgekozen ook nog!
Gefrommelde newborns
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |