Jij bent wakkerder dan ik.quote:Op zondag 7 juni 2015 08:33 schreef LuDann het volgende:
[..]
Misschien ik86 en purebliss even uit de OP halen meteen?
Bij ons mag er jongetje achterquote:
quote:Op dinsdag 14 april 2015 16:59 schreef Mariposas het volgende:
Bij deze Mariposas' onderzoeks- cq. gokresultaten d.d. 14-04-2015.*
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alles wordt uiteraard zorgvuldig geregistreerd en bijgehouden, na afloop wordt een analyse gemaakt van de voorlopige conclusie en uiteindelijke conclusie.![]()
Bij de mensen die wel het geslacht hebben verteld in het topic maar waarbij het niet achter de naam staat, heb ik niets gezet.
* Hieraan kunnen geen rechten worden ontleend. Evenmin kan ik aansprakelijk worden gesteld voor onjuiste informatie.![]()
![]()
Gelukkig ben je al aangekomen met het eind in zicht!quote:Op zondag 7 juni 2015 10:26 schreef lunapuella het volgende:
Even een egopost tussen het felicitatiegeweld door:
Vandaag 40 weken!Voel me alleen meer
omdat ik nog zo weinig kan (lopen is heel snel pijnlijk en van opstaan van de bank krijg ik al een harde buik). Voel me een beetje aan huis gekluisterd en erg gefrustreerd, bah. En dan slaan ook de emohormonen nog eens toe.
Desalniettemin gaan we vandaag proberen er iets moois van te maken. Baby dient zich nog niet aan, dus we gaan voorzichtig de stad in en een taartje eten ofzo.
Hoeraquote:Op zondag 7 juni 2015 04:25 schreef -ik86- het volgende:
Hier nog een meld. Na een wat minder snelle bevalling is vannacht onze zoon B.enjamin geboren. Uiteindelijk toch alsnog een keizersnee geworden omdat bij niet diep genoeg met zijn hoofdje zakte. Maar meneer heeft zich ondanks alle geweld en tegenslagen super goed gehouden en vond alles prima. Eerste borstvoeding heeft hij al gehad en nu ligt hij lekker naast mij te slapen![]()
![]()
Rappe jij! Of eigenlijk Rappe L. S.! Wat fijn dat je zoontjes haar zo warm ontvangenquote:Op zondag 7 juni 2015 03:56 schreef purebliss het volgende:
Meld! Zaterdagmorgen is met een bevalling van 2.5 uur en 1 perswee onze dochter L.au.ren So.phie geboren! Het is echt een prachtig kindje! En haar broers zijn stapeldol op haar!
chips gevonden in een andere AH, vrij zout enzo maar als je paprikachips erg mist is ie wel lekker denk ik.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 16:15 schreef twist02 het volgende:
Oeh, tell me more!![]()
Paprikachips en bier staan op een gedeelde eerste plaats van dingen die ik het meeste mis
/lurk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:)
je kunt ook vocht vasthouden als je niet zwanger bent..quote:Op zondag 7 juni 2015 14:20 schreef silliegirl het volgende:
Mijn enkels zijn wat dikker dan normaal. Kan je al vocht vasthouden als je bijna 19 weken bent?
Oh.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:20 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
je kunt ook vocht vasthouden als je niet zwanger bent..
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef -Spring het volgende:
Ik ga mn babyuitzet maar weer op Marktplaats zetten. Vette hoax, die hele zwangerschap.
Van veel drinken ga je geen vocht vasthouden. Integendeel, van (te) weinig drinken hou je juist vocht vast, omdat je lijf dan uit alle macht probeert de boel goed gehydrateerd te houden en zulks. Goed blijven drinken is echt een must, juist als je vocht vasthoudt.quote:Op zondag 7 juni 2015 14:36 schreef silliegirl het volgende:
[..]
Oh.
Nahjah behalve bij pretnisonkuren heb ik dat nooit gehad. Ik link het dus aan zwanger zijn.
Aan de andere kant; ik drink ook meer dan ooit. Ik heb anders altijd moeite om een liter per dag weg te krijgen, maar nu zijn het er met gemak 3. Minstens.
quote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef -Spring het volgende:
Ik ga mn babyuitzet maar weer op Marktplaats zetten. Vette hoax, die hele zwangerschap.
Ik vind hem ook prachtig, maar kan hem niet geven.....quote:Op zondag 7 juni 2015 15:21 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Pure, prachtige naam, staat ook hoog op mijn lijst, maar man wil er niet aan.
Ik heb zo'n gevoel dat je binnenkort gaat bevallen hoorquote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef -Spring het volgende:
Jomanda.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:38 schreef Estrys het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat je binnenkort gaat bevallen hoor
Heus wel. Ingekapseld en wel.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
Er is er nog nooit eentje blijven zitten
Kan prima! mijn moeder ging voor controle met 37 weken nog maar, niets aan de hand, een uur later braken haar vliezen, mijn vader was net weer terug op t werkquote:Op zondag 7 juni 2015 15:53 schreef -Spring het volgende:
[..]
Heus wel. Ingekapseld en wel.
Dan heb ik sowieso weer een afspraak bij de vk, Cassandra.
Parasitic twin...quote:Op zondag 7 juni 2015 15:46 schreef Estrys het volgende:
[..]
Er is er nog nooit eentje blijven zitten
Gevolgd door: Wat zal ik eens gaan doen met die vrije tijd?quote:Op zondag 7 juni 2015 16:34 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Ik dacht net: morgen maandag, weer werken. Oh.. Wacht.. Dat hoeft helemaal niet
Je bent er ingetraptquote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef -Spring het volgende:
Precies dat jaquote:Op zondag 7 juni 2015 16:49 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Gevolgd door: Wat zal ik eens gaan doen met die vrije tijd?
(Klussen)
Wij eten ook pannenkoeken.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:54 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Je bent er ingetrapt
Ik heb zojuist afscheid genomen van mijn enkels... Middagje volle zon en warmte heeft ze doen verdwijnennu lekker ff koel binnen thuis en zo pannenkoekrestaurant! Es kijken of de legende waar is
Juist, precies dat. Ik ben ingezet voor het ellendige afwerk-werk. Plemp me maar ergens neer waar ik kan zitten met een roller en een kwast en ik kom een heel eind.quote:Op zondag 7 juni 2015 16:56 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
[..]
Precies dat jaHoewel van echt klussen bij mij geen sprake meer is, dat lukt niet meer. Maar catering, dingen aangeven, naar de klusmarkt rijden om spullen te halen, bellen met mensen van de vloer/keuken/etc over planningen en vergeten dingen.
Deal!quote:Op zondag 7 juni 2015 16:58 schreef -Spring het volgende:
[..]
Wij eten ook pannenkoeken.Synchroonbevallen?
Tja, als je drie weken voor je NOD al positief test, duurt het sowieso langer.quote:Op zondag 7 juni 2015 15:10 schreef -Spring het volgende:
Oh ja.quote:Op zondag 7 juni 2015 17:01 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Tja, als je drie weken voor je NOD al positief test, duurt het sowieso langer.
quote:Op zondag 7 juni 2015 16:59 schreef Krisvc het volgende:
[..]
Juist, precies dat. Ik ben ingezet voor het ellendige afwerk-werk. Plemp me maar ergens neer waar ik kan zitten met een roller en een kwast en ik kom een heel eind.
Mijn hormonen waren dan ook uiterst ontevreden toen schoonvader vanochtend afbelde dat hij ons toilet niet kan komen tegelen. Een hernia en uitval van je been is gewoon echt geen excuus.
Heb je al geprobeerd wat in je been te schreven? Makes it all the more funnierquote:Op zondag 7 juni 2015 17:23 schreef Lijnloos het volgende:
Ik zit nu met minkes bureaustoel voor de douche mijn voeten te verkoelen... Ik snap niet dat jij dit volhoudt mignonne...
Hee wat leuk, volgens mij heb ik die lijst nooit gezien. En anders: zwangerschapsdementiequote:Op zondag 7 juni 2015 12:31 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik vond t wel leuk deze weer tevoorschijn te halen
[..]
sommige voelen met jouw termijn nog niets.. (zachte) Schopjes voel ik pas sinds vrijdag (20 weken) en met de doppler hoor ik meer schopjes dan dat ik voel. En ik voel hem misschien maar een keer per dag. Echt regelmatig moeten voelen is volgens mij rond 28 weken pasquote:Op zondag 7 juni 2015 18:30 schreef silliegirl het volgende:
Goed. Ik was dus net een berichtje aan het typen hier omdat ik me afvroeg of het normaal is om
Je baby rond mijn termijn soms ook nog een dag niet te voelen, want vandaag is het allemaal nogal rustig..
Wil ik op verzenden drukken, krijg ik toch een schop hier, zo duidelijk had ik het nog niet eeder gevoeld
.
nou, 'T is meer dat ik me afvroeg of je, als je al wel wat voelt, ook consequent wat moet voelen of dat nog kan wisselen zonder dat je in de stress moet schieten.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:33 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
sommige voelen met jouw termijn nog niets.. (zachte) Schopjes voel ik pas sinds vrijdag (20 weken) en met de doppler hoor ik meer schopjes dan dat ik voel. En ik voel hem misschien maar een keer per dag. Echt regelmatig moeten voelen is volgens mij rond 28 weken pas
bedoel te zeggen dat je je geen zorgen hoeft te makenquote:Op zondag 7 juni 2015 18:37 schreef silliegirl het volgende:
[..]
nou, 'T is meer dat ik me afvroeg of je, als je al wel wat voelt, ook consequent wat moet voelen of dat nog kan wisselen zonder dat je in de stress moet schieten.
Ik weet dat ik bof met het nu al voelen hoor, wat best bijzonder is ook begreep ik van de gyn, want de placenta ligt ook nog is voor.
Ik zou wel is 24 uur geen zorgen willen hebben, maar mijn hoofd bedenkt altijd wel watquote:Op zondag 7 juni 2015 18:39 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
bedoel te zeggen dat je je geen zorgen hoeft te maken
Ik zei hier de dag voor Lily's geboorte ook gekscherend dat ik uit ging testen of die Fok pannenkoekenmythe waar was,quote:Op zondag 7 juni 2015 16:54 schreef Lijnloos het volgende:
[..]
Je bent er ingetrapt
Ik heb zojuist afscheid genomen van mijn enkels... Middagje volle zon en warmte heeft ze doen verdwijnennu lekker ff koel binnen thuis en zo pannenkoekrestaurant! Es kijken of de legende waar is
Normaal wel. In het begin werd ik juist onzeker van bewegingen voelen. Want als ik het dan een paar keer s ochtends had gevoeld, maakte ik me weer zorgen als ik op werk zat en me bedacht dat ik nog niets had gevoeld. En die van mij reageert pas sinds ik +/-30 weken ben op porren.quote:Op zondag 7 juni 2015 18:30 schreef silliegirl het volgende:
Goed. Ik was dus net een berichtje aan het typen hier omdat ik me afvroeg of het normaal is om
Je baby rond mijn termijn soms ook nog een dag niet te voelen, want vandaag is het allemaal nogal rustig..
Wil ik op verzenden drukken, krijg ik toch een schop hier, zo duidelijk had ik het nog niet eeder gevoeld
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No hay mal que dure cien aņos ni cuerpo que lo aguante
quote:Op zondag 7 juni 2015 19:31 schreef Mariposas het volgende:
[..]
Normaal wel. In het begin werd ik juist onzeker van bewegingen voelen. Want als ik het dan een paar keer s ochtends had gevoeld, maakte ik me weer zorgen als ik op werk zat en me bedacht dat ik nog niets had gevoeld. En die van mij reageert pas sinds ik +/-30 weken ben op porren.
Inmiddels word ik er af en toe een beetje moe van, 100 x per dag strekt ie z'n benen uit in m'n zij.
WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |