Maar donker haar. Zo gek.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 8 juni 2015 12:37 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar donker haar. Zo gek.
je hebt die negers niet 41 weken geleden over de vloer gehad?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Had L meteen blond haar?ti amo pių di ieri ma meno di domani
quote:Op maandag 8 juni 2015 12:37 schreef -Spring het volgende:
[..]
Maar donker haar. Zo gek.
zwijmelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Life is what happens while you are busy making other plans...
Het is dat ze verder zo op L lijkt, maar anders had N wel zn twijfels gehad idd. :pquote:Op maandag 8 juni 2015 12:38 schreef Estrys het volgende:
[..]
je hebt die negers niet 41 weken geleden over de vloer gehad?![]()
![]()
Had L meteen blond haar?
zucht.quote:Op maandag 8 juni 2015 14:07 schreef Krisvc het volgende:
"Nee hoor mevrouw, wij hebben niet doorgekregen dat u met zwangerschapsverlof bent gegaan," aldus het UWV. Ik heb alleen maar schriftelijke bevestiging dat het door is gegeven aan het UWV, maar zij weten van niks. Ik moet daar een beetje van huilen. Ik ben pas sinds februari bezig om alles te regelen en er achteraan te bellen.
quote:Op maandag 8 juni 2015 14:29 schreef Krisvc het volgende:
Nu was 'ie ineens wel binnen, maar nog niet behandeld.
Nouja, beter zo dan anders.
dat ze zeggen, u heeft een wolk van een dochter! Ehm?quote:Op maandag 8 juni 2015 14:55 schreef Daui het volgende:
Pinquitgeweldig! Hopelijk doet ze het niet wanneer je moet bevallen.
Of verkeerde naam op polsbandjequote:Op maandag 8 juni 2015 15:05 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
dat ze zeggen, u heeft een wolk van een dochter! Ehm?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |