abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153976615
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:16 schreef r_one het volgende:

[..]

Whehe :P

[..]

;)

Saillant detail: hij heeft wel de sleutel van mijn kamer.
pi_153976862
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:19 schreef Drieklank het volgende:

[..]

;)

En bedankt voor je antwoord he
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 04:22 schreef r_one het volgende:

[..]

Hoe wil hij binnenkomen dan?
Dan heeft 'op slot draaien' ook weinig zin. Beter zet je zo'n ding op de deur en ga je binnen zitten:
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 1 juli 2015 @ 13:31:28 #153
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_153976919
In welke plaats woon je? Misschien zijn er Fokkers die trek hebben in een biertje :Y
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_153976949
Nieuwe cilinder er op van een paar euro geen idee?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 1 juli 2015 @ 13:40:03 #155
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_153977206
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:31 schreef Hallmark het volgende:
In welke plaats woon je? Misschien zijn er Fokkers die trek hebben in een biertje :Y
Leuk idee, als het niet te ver weg is, lijkt me dat wel wat.
pi_153977278
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:58 schreef Boarderzip het volgende:

[..]

Dit, en ook telefoongesprekken kun je opnemen met een app.
Ik gebruik deze app, werkt perfect.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_153977352
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:02 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat doet de politie niet, zijn ze niet toe bevoegd. De politie kan momenteel niks doen, het is tot nu toe idd slechts een civiele kwestie.
Politie kan wel een soort van bemiddelende positie innemene en uitleggen wat de juiste manier is -via de rechter- om ts eruit te krijgen. Plus dat ie eweet dat de politie op de hoogte is kan m ook een helder moment geven.
pi_153977388
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:49 schreef Drieklank het volgende:
Ik ben gewoon aan het werk en wacht in spanning af wat er gebeurt. Ik heb van mijn huisgenoot begrepen dat hij net is langs geweest, maar mijn spullen nog heeft laten staan. Hij heeft tegen mijn huisgenoot gezegd dat hij vanavond zijn (zeer agressieve en intimiderende) zoon langs gaat sturen.

Mijn huisgenoten zijn de komende maand weg. Ik ben helemaal alleen in dat huis en dat is wel een zeer intimiderend vooruitzicht. Ik heb namelijk geen ouders, vrienden of wie dan ook om mij bij te staan. Ik heb gisteren de politie nog een reminder gestuurd dat de situatie vandaag ernstig uit de hand kan lopen en ik ga bellen voor huisvredebreuk, maar daar heb ik geen reactie op gehad.

Overigens kun je je inderdaad afvragen of het huis wel verkocht, want er staat niet eens 'onder optie' op Funda. Ondertussen heeft hij me wel sociaal geïsoleerd door het contract van mijn huisgenoten te beëindigen.

Dat ik niet de juridische strijd aan wil gaan, is niet helemaal waar. Ik had gedacht nog iets anders te vinden, mijn borg terug te vragen en het daarbij te laten zitten. Het alternatief zou een maandenlange, zo niet jarenlange uitputtingsslag zijn. Nu de situatie zo ernstig uit de hand gaat lopen, hoop ik met hulp van de politie snel een einde te kunnen maken aan de situatie. Als hij dan eindelijk gepakt wordt, ziet hij misschien eindelijk in dat hij mij er niet uit gaat krijgen op onwettelijke wijze. De politie ziet misschien dan eindelijk de dreiging in en zal misschien eindelijk passende maatregelen nemen om de situatie veilig te stellen (straatverbod o.i.d.?) Bovendien zal een jurist mij dan misschien sneller en beter willen helpen gezien de ernst van de situatie, zodat ik over een maand met een leuke som geld en een gerust hart vakantie kan vieren in een nieuw onderkomen. Tenminste, zo stel ik mij de ideale gang van zaken voor.
Heb je nu wel een advocaat al achter de hand die direct kan ingrijpen, mocht er toch wat gebeuren of je thuiskomt met vervangenvoordeursloten/lege kamer.
pi_153977413
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:44 schreef Inbox het volgende:

[..]

Politie kan wel een soort van bemiddelende positie innemene en uitleggen wat de juiste manier is -via de rechter- om ts eruit te krijgen. Plus dat ie eweet dat de politie op de hoogte is kan m ook een helder moment geven.
Denk ut nie:
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 17:29 schreef Drieklank het volgende:
Hij trekt zich niets aan van het feit dat ik door de politie een mutatie heb laten maken.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_153977452
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik zou dan toch eerder opteren voor een vaste verborgen camera erbij.

Van een telefoon in zijn gezicht geduwd te krijgen wordt die zoon volgens mij alleen maar agressiever.

Ook gewoon de deur van je kamer op slot draaien en eens kijken of ze die gaan intrappen. Terwijl ze aan het intrappen zijn meteen de politie bellen en het geluid van de pogingen laten horen.
En een livestream voor ons Fokkers.

Ik kan me nog een topic herinneren van iemand die een camera gericht had op foutparkeerders (dacht ik) voor zn flat en dat live streamdd hier op Fok! Jaren terug, dat wel.
pi_153977729
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:44 schreef Inbox het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Wat ik van de politie wil is dat ze gewoon met hem praten, meer niet. Ik snap niet waarom ze dat niet doen. Als er wat jongeren rondhangen lopen ze toch ook even langs om te praten en te laten weten dat ze in de gaten worden gehouden? Als er een luidruchtig verjaardagsfeest is, parkeren ze toch ook even hun auto op het plein? Als er geschreeuw uit een woning komt bellen ze toch ook even aan om te kijken wat er aan de hand is? In al die gevallen is er niet per se een strafbaar feit gepleegd, maar houden ze wel even een oogje in het zeil. Waarom dan niet even praten met huurder en verhuurder om te zeggen van joh, denken jullie erom dat jullie het netjes houden en naar de rechter gaan, want anders komen wij in beeld? Nee en we gaan niet in discussie, zegt de politie in mijn situatie.

Ik woon in de omgeving van Rotterdam. Je mag best eens langs komen als je daar zin in hebt en dan krijg je van mij wel wat te drinken inderdaad. ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door Drieklank op 01-07-2015 14:07:16 ]
pi_153977830
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:55 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Wat ik van de politie wil is dat ze gewoon met hem praten, meer niet. Ik snap niet waarom ze dat niet doen. Als er wat jongeren rondhangen lopen ze toch ook even langs om te praten en te laten weten dat ze in de gaten worden gehouden? Als er een luidruchtig verjaardagsfeest is, parkeren ze toch ook even hun auto op het plein? Als er geschreeuw uit een woning komt bellen ze toch ook even aan om te kijken wat er aan de hand is? In al die gevallen is er niet per se een strafbaar feit gepleegd, maar houden ze wel even een oogje in het zeil. Waarom dan niet even praten met huurder en verhuurder en om te zeggen van joh, denken jullie erom dat jullie het netjes houden en naar de rechter gaan, want anders komen wij in beeld? Nee en we gaan niet in discussie, zegt de politie in mijn situatie.

Ik woon in de omgeving van Rotterdam. Je mag best eens langs komen als je daar zin in hebt en dan krijg je van mij wel wat te drinken inderdaad. ;)
Je zou eens kunnen vragen naar de wijkagent in jouw buurt. DIe heeft volgens mij net even wat meer tijd voor dit soort zaken dan de 'gewone' agent.

Maar, neem even contact op met een advocaat. Want wat gebeurt er als je idd je spulletjes op straat aantreft en je huis niet meer inkunt?

Mocht dat overigens zijn, zou ik ook contact op nemen met de belastingdienst enz. Benieuwd of ie alles wit doet namelijk qua verhuur.
pi_153977928
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:46 schreef r_one het volgende:

[..]

Denk ut nie:

[..]

Van een mutatie zou ik ook niet onder de indruk zijn. Maar als ze opeens voor de voordeur staan voor een gesprek, zou ik wat dimmen als verhuurder denk ik.

Raar dat zo'n persoon een psycholoog zou zijn. Je zou zeggen dat ie dan wel wat netter zou zijn van gedrag.
pi_153978146
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:45 schreef Inbox het volgende:

[..]

Heb je nu wel een advocaat al achter de hand die direct kan ingrijpen, mocht er toch wat gebeuren of je thuiskomt met vervangenvoordeursloten/lege kamer.
Nee, de politie heeft mijn huurcontract gezien. Ik ga ervan uit dat ze me helpen de woning in te komen, als ik word buitengesloten, want zoiets moet sowieso door een onafhankelijke partij worden vastgesteld, als ik de kosten op de verhuurder wil verhalen.

Zover is het nog niet. Wat mij betreft hangt het allemaal af van vanavond. Misschien word ik wel in elkaar geslagen vanavond, ga ik langs het politiebureau, verdwijnt de man vanavond nog achter slot en grendel met een geldboete en wordt alles mooi geregeld door de Officier van Justitie, toch?

Of het wit is: er is een inspectie geweest van de gemeente om te controleren of het huis wel door hem bewoond wordt. Hij heeft toen snel een kamer ingericht. Bij het tekenen van het contract heeft hij gezegd dat hij voor de hospitaconstructie kiest om belastingtechnische redenen. Maar de rechtswinkel zegt dat hij daar helemaal niet hoeft te wonen. Waarom dan die inspectie van de gemeente? Ik weet het niet.

Ik ben juist langs de wijkagent geweest. Dat bureau staat op nog geen vijf minuten fietsen van het huis. Lieve en knappe meid die agent, maar ze gaat vooralsnog niets doen.
pi_153979088
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:02 schreef Inbox het volgende:

[..]

Van een mutatie zou ik ook niet onder de indruk zijn. Maar als ze opeens voor de voordeur staan voor een gesprek, zou ik wat dimmen als verhuurder denk ik.
Je opperde dat-ie misschien onder de indruk zou zijn als-ie wist dat de politie op de hoogte is, niet dat-ie misschien onder de indruk zou zijn als de politie opeens voor de deur staat.
quote:
Raar dat zo'n persoon een psycholoog zou zijn. Je zou zeggen dat ie dan wel wat netter zou zijn van gedrag.
Rare vogels heb je in allerlei soorten en maten, ik ken genoeg hoger opgeleiden die denken dat ze god zelf zijn.
.
pi_153979370
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:47 schreef r_one het volgende:

[..]

Je opperde dat-ie misschien onder de indruk zou zijn als-ie wist dat de politie op de hoogte is, niet dat-ie misschien onder de indruk zou zijn als de politie opeens voor de deur staat.

[..]

Rare vogels heb je in allerlei soorten en maten, ik ken genoeg hoger opgeleiden die denken dat ze god zelf zijn.
Ik hoorde dit van mijn huisgenoot. Ik keek net zelf op LinkedIn. Hij blijkt maar een verpleegkundige te zijn in een psychiatrisch ziekenhuis van de GGZ. Hij is opgeleid in Electro Convulsie Therapie.

Dat is best eng eigenlijk...Doet me denken aan films waarin de psychiater zelf zwaar gestoord is.
pi_153979464
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:58 schreef Drieklank het volgende:
Dat is best eng eigenlijk...Doet me denken aan films waarin de psychiater zelf zwaar gestoord is.
Of IRL:

Weliswaar neuroloog maar toch, rommelt met hersentjes
.
  woensdag 1 juli 2015 @ 15:09:13 #168
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_153979667
Succes ermee TS, laat je niet bang maken :)
pi_153979845
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:09 schreef Heeinz het volgende:
Succes ermee TS, laat je niet bang maken :)
.
  woensdag 1 juli 2015 @ 15:45:30 #170
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_153980546
geen behoefte aan een Fokker die een oogje in het zeil houdt als de zoon langs komt?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_153981101
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:19 schreef Drieklank het volgende:

[..]

;)

Deur op slot draaien en sleutel in het slot laten? (Als je thuis bent dan tenminste)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:45 schreef Andromache het volgende:
geen behoefte aan een Fokker die een oogje in het zeil houdt als de zoon langs komt?
Dit vind ik ook geen slecht idee. Succes in ieder geval vanavond.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  woensdag 1 juli 2015 @ 16:10:45 #172
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153981150
Weet niet of het zou helpen maar kun je geen pro deo advocaat inschakelen, en dat je vanaf nu alle correspondentie via die advocaat laat verlopen.

Geeft dat geen ruimte om iemand in ieder geval door te kunnen verwijzen (die zoon) zonder kans op woorden die je laat vallen die tot agressie kunnen gaan leiden?

[ Bericht 0% gewijzigd door BarryOSeven op 01-07-2015 16:27:36 ]
pi_153981268
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Weet niet of het zou helpen maar kun je geen pro forma advocaat inschakelen, en dat je vanaf nu alle correspondentie via die advocaat laat verlopen.
Als het doel (of resultaat) is 'huisuitzetting' te voorkomen, stapt geen enkele advocaat daarin. Of het wordt alsnog een zeer duur geintje voor TS.
.
  woensdag 1 juli 2015 @ 16:28:16 #174
440653 BarryOSeven
pi_153981539
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:16 schreef r_one het volgende:

[..]

Als het doel (of resultaat) is 'huisuitzetting' te voorkomen, stapt geen enkele advocaat daarin. Of het wordt alsnog een zeer duur geintje voor TS.
Lijkt me ook, maar is er geen andere manier om correspondentie via via te laten verlopen. Dit is mega intimiderend tov TS.
pi_153982118
Goed, ik ben in huis; we gaan het meemaken. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:45 schreef Andromache het volgende:
Natuurlijk wel, maar durf jij langs te komen?*

*Een meisje zijn is geen excuus, want emancipatie en ontwapenend voor de vijand
  woensdag 1 juli 2015 @ 16:56:52 #176
440653 BarryOSeven
pi_153982185
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:53 schreef Drieklank het volgende:

[..]

TS heeft helemaal geen gezeik met de verhuurder maar wil gewoon een meisje zijn kamer in lokken ;)

Maar sowieso iemand erbij hebben lijkt me goed hoor in dit geval. Ook als getuige namelijk straks.
pi_153982193
Sterkte en bel 112 als je bedreigd wordt gast.. -O-
pi_153982240
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:56 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

TS heeft helemaal geen gezeik met de verhuurder maar wil gewoon een meisje zijn kamer in lokken ;)

Maar sowieso iemand erbij hebben lijkt me goed hoor in dit geval. Ook als getuige namelijk straks.
Sssst :7

Ik ga zo de buren waarschuwen.
pi_153982879
TS, wat is in de buurt van Rotterdam?
60 HRC
pi_153982943
Kun je geen webcam opzetten ofzo met een live stream?
Do what you love, love what you do!
  woensdag 1 juli 2015 @ 17:30:08 #181
138876 Andromache
pi_153982952
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:53 schreef Drieklank het volgende:

[..]

helemaal eens. maar er moet een scriptie geschreven worden.

* Andromache probeert weer weg te komen uit het sterk zuigende SOG-moeras
pi_153982959
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 17:27 schreef HardMetal het volgende:
TS, wat is in de buurt van Rotterdam?
Capelle bijvoorbeeld. :)
pi_153983101
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 17:30 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Capelle bijvoorbeeld. :)
Ai, dat is jammer, ik zit net op de waterbus vanaf Krimpen naar Dordt.
60 HRC
  woensdag 1 juli 2015 @ 17:39:39 #184
440653 BarryOSeven
pi_153983149
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 17:30 schreef Andromache het volgende:

[..]

helemaal eens. maar er moet een scriptie geschreven worden.

* Andromache probeert weer weg te komen uit het sterk zuigende SOG-moeras
Nou er zijn denk ik andere SOG activiteiten die je beter kunt laten dan even je medemens een avond bijstaan. Moet die scriptie nu af?

Maar goed. Zeg dan gewoon dat je niet wilt.
  woensdag 1 juli 2015 @ 17:40:35 #185
138876 Andromache
pi_153983167
Ik wil idd niet. Ik hoop dat iemand anders wel wil en kan.
  woensdag 1 juli 2015 @ 17:53:27 #186
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_153983458
Foutje. Reactie op edit.

[ Bericht 93% gewijzigd door 10minuteman op 01-07-2015 21:06:01 ]
pi_153983715
Heet je verhuurder toevallig RvdW? Dat is een huisjesmelker waar ik zelf ooit problemen mee had in Rotterdam Noord. :P
pi_153983911
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 18:06 schreef De_Kaas- het volgende:
Heet je verhuurder toevallig RvdW? Dat is een huisjesmelker waar ik zelf ooit problemen mee had in Rotterdam Noord. :P
Nee, het is gewoon een random Hindoestaan in Capelle.

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 17:40 schreef Andromache het volgende:
Ik wil idd niet. Ik hoop dat iemand anders wel wil en kan.
Ik vergeef je. Morgen, als het gevaar geweken is, ben je ook nog welkom.

Nee, j/k
pi_153985415
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 18:18 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Nee, het is gewoon een random Hindoestaan in Capelle.

Laat me raden.. Omgeving Operalaan in Schollevaar?
pi_153986952
Hij heeft me er uitgezet. Slot vervangen. Ik bel 112. Ze zetten de melding door, maar weten niet of ze iets kunnen doen. Ze komen niet. Ik ren naar het bureau: krijg ik eerst een intake. Ik roep de hele tijd: hij is nu bezig, hij pleegt nu huisvredebreuk, kom nu, kom nu! Half uur later komt de politie pas. Sorry, we kunnen niets doen. Zij proberen hem nog te bellen, maar hij neemt niet op. Ze hebben het druk, deze melding heeft lage prioriteit en los het civielrechtelijk maar op.Ze willen wel graag, maar hebben geen stok om mee te slaan. Verhuurder zal vermoedelijk terugkomen om te checken of ik echt weg ben. Dan moet ik binnen blijven en pas dan kan de politie, mits ze er ook bij zijn, pas wat doen.

Ik kan niet veel typen (schermtoetsenbord), toetsenbord is stuk. Iemand in de buurt die kan helpen, praten, logeeradres misschien? Ik heb nog wel de sleutel van de woning, maar kan de kamer niet meer in en voel me niet meer veilig.

Verhuurder zinspeelt dat mijn contract niet geldig is, omdat het huis niet verhuurd mag worden.

[ Bericht 13% gewijzigd door Drieklank op 01-07-2015 20:51:42 ]
pi_153987068
Geen familie/vrienden waar je terecht kan?
pi_153987077
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:49 schreef Craptacular het volgende:
Geen familie/vrienden waar je terecht kan?
Nee ik heb niemand.
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:50:52 #193
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_153987093
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:44 schreef Drieklank het volgende:
Hij heeft me er uitgezet. Slot vervangen. Ik bel 112. Ze zetten de melding door, maar weten niet of ze iets kunnen doen. Ze komen niet. Ik ren naar het bureau: krijg ik eerst een intake. Ik roep de hele tijd: hij is nu bezig, hij pleegt nu huisvredebreuk, kom nu, kom nu! Half uur later komt de politie pas. Sorry, we kunnen niets doen. Zij proberen hem nog te bellen, maar hij neemt niet op. Ze hebben het druk, deze melding heeft lage prioriteit en los het civielrechtelijk maar op.Ze willen wel graag, maar hebben geen stok om mee te slaan. Verhuurder zal vermoedelijk terugkomen om te checken of ik echt weg ben. Dan moet ik binnen blijven en pas dan kan de politie, mits ze er ook bij zijn, pas wat doen

Ik kan niet veel typen (schermtoetsenbord), toetsenbord is stuk. Iemand in de buurt die kan helpen, praten, logeeradres misschien? Ik heb nog wel de sleutel van de woning, maar kan de kamer niet meer in en voel me niet meer veilig.

Hmm mooi kut is dat. Geen vrienden, studiegenoten in de buurt?
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:51:00 #194
434872 10minuteman
pi_153987095
Werkt niet. Echt niemand waar je terecht kan?

Fucking hell, best geëscaleerd.

[ Bericht 46% gewijzigd door 10minuteman op 01-07-2015 21:06:21 ]
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:51:51 #195
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_153987117
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:50 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Nee ik heb niemand.
In dat geval snap ik ook niet echt waarom je het er zo op aan hebt laten komen..
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:52:45 #196
434872 10minuteman
pi_153987144
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:51 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

In dat geval snap ik ook niet echt waarom je het er zo op aan hebt laten komen..
Kan die vent toch ook niks aan doen? Ik heb ook weinig vrienden of ouders. Lul niet man. Kap met die kut quazi 'i told you so'.
pi_153987185
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:51 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Maar dat vonden mensen in dit topic toch zo stoer? Ik sta toch in mijn recht? Nou, hier sta ik dus, helemaal in mijn recht.
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:54:33 #198
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_153987198
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:54 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Maar dat vonden mensen in dit topic toch zo stoer? Ik sta toch in mijn recht? Nou, hier sta ik dus, helemaal in mijn recht.
Verschil tussen gelijk hebben en krijgen
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:55:48 #199
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_153987240
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:52 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Kan die vent toch ook niks aan doen? Ik heb ook weinig vrienden of ouders. Lul niet man. Kap met die kut quazi 'i told you so'.
Man man man, wat een agressie. Vooraf al op verschillende plekken aan de bel trekken was nu eenmaal handiger geweest gezien de situatie. Zeker wanneer je geen back up hebt zoals nu blijkt
pi_153987243
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 19:34 schreef dateq het volgende:

[..]

Laat me raden.. Omgeving Operalaan in Schollevaar?
Middelwatering West, muziekbuurt.
pi_153987260
Heeft hij je spullen ook op straat gezet of houdt hij die gegijzeld?
Dear heart, please stop getting involved in Everything.Your job is just to pump blood,So stick to it.
pi_153987292
Raar dat de politie zo weinig doet.

Het is inbraak naast huisvredebreuk, wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt.
De man verschaft zich onrechtmatig toegang tot de woonruimte.

Persoonlijk zou ik hem dan ook fysiek eruit werken, maar ja dan eindig je natuurlijk zelf in de cel met die zwakke politie in Nederland.
pi_153987314
Slotenmaker bellen? Zeggen dat je je sleutel binnen hebt laten liggen?
Everything in the world is about sex except sex. Sex is about power.
  woensdag 1 juli 2015 @ 20:59:12 #204
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_153987341
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:58 schreef Fukushima het volgende:
Slotenmaker bellen? Zeggen dat je je sleutel binnen hebt laten liggen?
Zo'n man heeft ook wel door dat er iets niet klopt op zo'n moment waarschijnlijk, die moet zich ook aan bepaalde regels houden lijkt me
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

De man verschaft zich onrechtmatig toegang tot de woonruimte.

Persoonlijk zou ik hem dan ook fysiek eruit werken, maar ja dan eindig je natuurlijk zelf in de cel met die zwakke politie in Nederland.
Als ik het zo lees werkt TS zich alleen maar het ziekenhuis in als hij de fysieke confrontatie aangaat
pi_153987359
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:55 schreef Pandaplint het volgende:

[..]

Man man man, wat een agressie. Vooraf al op verschillende plekken aan de bel trekken was nu eenmaal handiger geweest gezien de situatie. Zeker wanneer je geen back up hebt zoals nu blijkt
Er kan niets door mij en geen enkele jurist iets worden gedaan. Ik mag daar wonen en that's it. Hij moet juridische stappen nemen om mij eruit te krijgen. Hij mag me nog 10 keer op straat zetten en ik mag nog tien keer de deur openbreken. That's it.

Ik moet al een incassobureau inschakelen om ooit mijn borg terug te zien. Dan ga ik toch niet nog meer geld voorschieten aan het openbreken van sloten?
pi_153987405
Staat er niet ergens een raam open ofzo?
pi_153987433
Jeetje TS, als ik jurist was zou ik je nu graag proberen bij te staan en als ik kon zou ik je wel in m'n garage laten slapen ofzo. Maar dat is dus niet zo.

Waar zijn je spullen nu? Hotel vanavond?
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:04:07 #208
440653 BarryOSeven
pi_153987453
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:55 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Middelwatering West, muziekbuurt.
Heb je geld op rekening of op zak?
pi_153987470
Je had huisgenoten, die kunnen toch gewoon de deur open doen en je een slaapplek aanbieden?
pi_153987495
Strafrechtadvocaat erop zetten, meteen morgenvroeg. En die de OvJ laten bellen. Zijn ze nou helemaal bedonderd met hun "los het maar civielrechtelijk op".

Ik zou me, desnoods met geweld (raampje intikken?) toegang verschaffen tot MIJN EIGEN WONING! Vanavond nog. Eens kijken of ze dan willen komen.
.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:06:19 #211
440653 BarryOSeven
pi_153987504
Even serieus, ga even naar ergens rustig. Haal een colatje en probeer nu eerst even rustig te worden, want kan me voorstellen dat je in paniek bent en dat helpt niet bij denken.

We zijn hier vanavond wel om je bij te staan, we gaan je helpen met een slaapplek vinden en dan eens kijken wat je kunt doen nog.

Maar eerst eens even een safe haven zoeken weer. Als je toch je laptop kunt terugkrijgen of zo zou ik dat nog wel even proberen. Dat helpt wel ipv een telefoon.
pi_153987577
Ik zit nu in de woonkamer en daar staan mijn spullen nog. Ik zei nog dat ik me liever in elkaar had laten slaan, maar de politie zegt dat hij dan in 6 uur tijd weer vrij rondloopt. Ze willen wel, maar kunnen niets. Een jurist ook niet. Die kan alleen aantonen dat ik gelijk heb en daar mag wonen.

Hij komt vandaag of morgen ook weer terug en dan gaan we weer. Ik ben niet in paniek; ik ben wanhopig, omdat ik niets kan bereiken. Geen straf, geen boete, geen schadevergoeding, maar het recht ergens te wonen waar ik geterroriseerd word en de keuze heb om in mijn recht te blijven staan en te vertrekken, terwijl ik me netjes moet gedragen en hij mijn leven verziekt.

Ondertussen schreeuw ik moord en brand, terwijl iedereen er in een kring omheen staat te genieten van de spanning en sensatie en zegt: 'goh, wat vervelend, maar ik kan weinig voor je doen.

Ik word hier gewoon keihard genaaid.

[ Bericht 51% gewijzigd door Drieklank op 01-07-2015 21:17:16 ]
pi_153987612
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:08 schreef Drieklank het volgende:
Ik zit nu in de woonkamer en daar staan mijn spullen nog. Ik zei nog dat ik me liever in elkaar had laten slaan, maar de politie zegt dat hij dan in 6 uur tijd weer vrij rondloopt. Ze willen wel, maar kunnen niets. Een jurist ook niet. Die kan alleen aantonen dat ik gelijk heb en daar mag wonen.
Als je er onterecht uit wordt gegooid kan de politie die man toch arresteren?
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:11:36 #214
440653 BarryOSeven
pi_153987655
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:08 schreef Drieklank het volgende:
Oke oke, goed en zijn ze weg?

En blijven ze weg?

Zou je eens een kleine samenvatting kunnen geven van wat er nu daadwerkelijk gebeurd is?
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:13:16 #215
138876 Andromache
pi_153987690
Wat is dit voor belachelijks? Massaal 0900-8844 bellen met Fok en melding doen van huisvredebreuk in de Muziekbuurt, en dat er iemand onrechtmatig op straat gezet is??
pi_153987694
Woonkamer nu, maar je kan 'alleen' je eigen kamer niet in nu?
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:14:41 #217
440653 BarryOSeven
pi_153987726
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:13 schreef Fukushima het volgende:
Woonkamer nu, maar je kan 'alleen' je eigen kamer niet in nu?
Ja vandaar even een vraag naar de huidige situatie.

Dan even kijken. Denk dat het wel verstandig is om vanavond even in een goedkoop hotel te gaan slapen, al is het alleen al voor je eigen nachtrust.

Neem je laptop mee, daar kun je rustig hier even chatten zodat we kunnen kijken wat we kunnen doen.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:16:41 #218
138876 Andromache
pi_153987780
Hotel e.d. is geen optie omdat TS daar geen geld voor heeft. Woonkamer is het minst slechte op dit moment. Wel toegang tot toilet en stromend water?

En ondertussen is de wijkagent bezig met vermeende overlast in het park:
M_vBuuren twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:02:28 #Vuykpark druk met zwemmende/voetballende/chillende jeugd. In gesprek gegaan, geen overlast. Wel veel achtergelaten rommel #jammer reageer retweet
pi_153987783
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:14 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja vandaar even een vraag naar de huidige situatie.

Dan even kijken. Denk dat het wel verstandig is om vanavond even in een goedkoop hotel te gaan slapen, al is het alleen al voor je eigen nachtrust.

Neem je laptop mee, daar kun je rustig hier even chatten zodat we kunnen kijken wat we kunnen doen.
Waarom niet de deur forceren en je toegang verschaffen tot je woning?
.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:17:37 #220
440653 BarryOSeven
pi_153987801
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:16 schreef r_one het volgende:

[..]

Omdat een nacht slaap je morgen goed kan helpen om je gelijk te gaan halen. Als je nu die deur forceert daar gaat slapen en geen oog dicht doet ben je morgen helemaal kapot. Dan kun je niet snel schakelen want daar gaat het even om.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:18:53 #221
440653 BarryOSeven
pi_153987829
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:16 schreef Andromache het volgende:
Hotel e.d. is geen optie omdat TS daar geen geld voor heeft. Woonkamer is het minst slechte op dit moment. Wel toegang tot toilet en stromend water?

En ondertussen is de wijkagent bezig met vermeende overlast in het park:
M_vBuuren twitterde op woensdag 01-07-2015 om 21:02:28 #Vuykpark druk met zwemmende/voetballende/chillende jeugd. In gesprek gegaan, geen overlast. Wel veel achtergelaten rommel #jammer reageer retweet
TS kan proberen een F1 hotel te bereiken, dat zijn die dingen aan de snelweg. Daar kun je volgens mij voor 20e per nacht overnachten.

Heb je even een eigen kamer, met deur en slot. Dat is belangrijk voor je psyche die al overuren maakt in zo'n situatie.

Ga gewoon niet in die woning slapen, dat werkt niet.
pi_153987833
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:17 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Omdat een nacht slaap je morgen goed kan helpen om je gelijk te gaan halen. Als je nu die deur forceert daar gaat slapen en geen oog dicht doet ben je morgen helemaal kapot. Dan kun je niet snel schakelen want daar gaat het even om.
Alsof TS daar wel slaapt.
.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:19:18 #223
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_153987840
- Edit: hotel is al genoemd, check je PM -
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:19:46 #224
440653 BarryOSeven
pi_153987856
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:18 schreef r_one het volgende:

[..]

Alsof TS daar wel slaapt.
TS geeft aan zich onveilig te voelen in die woning. Wat je daar aan kunt doen is die woning te verlaten. Over zorgen heb ik het in dit geval niet, die zullen ook ergens ander wel aanwezig zijn.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:20:05 #225
138876 Andromache
pi_153987868
en de spullen dan? met een beetje pech gooit de zoon die morgen om 6u in de stortcontainer
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:20:26 #226
204963 Kankerkachelsverkopert
2 halen, 3 betalen!
pi_153987879
Heb je al een slaapplaats?
pi_153987923
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:16 schreef r_one het volgende:

[..]

Kost geld dat ik nooit meer terugzie en is net zo veilig als in de woonkamer slapen met een gebleekte anus met een 'naai me' tatoeage. Ik slaap wel in de gang ofzo.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:21:46 #228
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153987925
Ff kijken of er nog iets is als een (ksu) kraakspreekuur, die hebben contacten en ook advocaten die met dit bijltje gehakt hebben..
Er bestaat ook zoiets als een alarmgroep, maar of daar nog iets van over is na het kraakverbod weet ik niet..

Iig kan je gewoon de deur openbreken en jezelf toegang verschaffen.. als je daar een reactie op krijgt bel je de politie..

Het is idd niet handig om eerst te zeggen dat je wel ziet wat er gebeurt... dit gebeurt er dus..
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:21:58 #229
440653 BarryOSeven
pi_153987930
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:20 schreef Andromache het volgende:
en de spullen dan? met een beetje pech gooit de zoon die morgen om 6u in de stortcontainer
Die spullen zijn niet aan de orde nu.

Je moet je basic shit meenemen. Laptop, Toilettas, paspoort bankpassen.

Gewoon urban survival dit :P

Maar daarna wel zorgen voor onderdak. En dat is belangrijk, want anders heb je al die spullen maar geen energie. Dat schiet niet op.

Veiligheid is nu prio #1
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:22:48 #230
440653 BarryOSeven
pi_153987952
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:21 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Kost geld dat ik nooit meer terugzie en is net zo veilig als in de woonkamer slapen met een gebleekte anus met een 'naai me' tatoeage. Ik slaap wel in de gang ofzo.
Ga even voor jezelf na of ze vanavond nog terug komen om te checken.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:24:07 #231
138876 Andromache
pi_153987986
is dit voer voor SBS6?
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:25:06 #232
138876 Andromache
pi_153988014
kun je bij de buren overnachten? ben je snel ter plekke als er nog meer geintjes gaan plaatsvinden
pi_153988017
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:24 schreef Andromache het volgende:
is dit voer voor SBS6?
SBS6, Telegraaf, AD..als TS daar in komt zal de politie plotseling wel in actie komen ja.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:25:37 #234
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153988033
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:24 schreef Andromache het volgende:
is dit voer voor SBS6?
En dan... een stel debielen die geld gaan verdienen aan TS ongeacht de uitkomst voor TS?
pi_153988034
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:21 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Die spullen zijn niet aan de orde nu.

Je moet je basic shit meenemen. Laptop, Toilettas, paspoort bankpassen.

Gewoon urban survival dit :P

Maar daarna wel zorgen voor onderdak. En dat is belangrijk, want anders heb je al die spullen maar geen energie. Dat schiet niet op.

Veiligheid is nu prio #1
Alles zit in mijn gitaartas op mijn rug. Ik heb al tientallen euro's aan aangetekende brieven gestuurd, uren bij de rechtswinkel gezeten, voor tientallen euro's gebeld en de huur voor juli betaald. Ik ga niet nog meer uitgeven.
pi_153988102
Heb je nu de kamerdeur weer laten openen en een nieuw slot geplaatst? Daar heb je wel rechten toe.

Als je weg gaat heeft je verhuurder dus gewonnen..
dag
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:28:40 #237
440653 BarryOSeven
pi_153988114
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:25 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Alles zit in mijn gitaartas op mijn rug. Ik heb al tientallen euro's aan aangetekende brieven gestuurd, uren bij de rechtswinkel gezeten, voor tientallen euro's gebeld en de huur voor juli betaald. Ik ga niet nog meer uitgeven.
Daar gaat het niet zo om, het gaat erom hoe jij je nu voelt. Als jij nu gewoon open en met een goed gevoel kunt typen zou ik gewoon daar blijven.

Als jij nu over je schouder aan het kijken bent omdat je misschien die agressieve broer hoort, die eventueel even langs komt om te kijken. Dan zou ik gewoon die gedachte niet willen hebben en een andere locatie zoeken.

Gewoon een tip, als jij zegt van ik voel me goed, lig lekker in de gang. Dan zou ik dat doen, want dat kost niets inderdaad.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:29:10 #238
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:29:32 #239
138876 Andromache
pi_153988138
SBS6 en wijkagent en AD ingelicht. belachelijk dat dit zomaar kan gebeuren! geef je niet gewonnen, TS
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:29:44 #240
440653 BarryOSeven
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:30:05 #241
440653 BarryOSeven
pi_153988157
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:29 schreef Andromache het volgende:
SBS6 en wijkagent en AD ingelicht. belachelijk dat dit zomaar kan gebeuren! geef je niet gewonnen, TS
Sta jij dicht bij TS? Of doe je dit op eigen houtje?

SBS lijkt me nou niet echt gewenst.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:30:58 #242
138876 Andromache
pi_153988180
op eigen houtje. ik zie een kwetsbare TS zonder enig sociaal netwerk die zo genaaid wordt. ik vind het onbestaanbaar dat hier geen bescherming van de kant van de politie of gemeente geboden wordt.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:31:43 #243
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153988194
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:29 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Dat was gisteren.
Ja TS wou ook eerst zien wat er gebeurde toch?
Is trouwens in adam ipv rdam... :X
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:31:43 #244
440653 BarryOSeven
pi_153988195
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:30 schreef Andromache het volgende:
op eigen houtje. ik zie een kwetsbare TS zonder enig sociaal netwerk die zo genaaid wordt. ik vind het onbestaanbaar dat hier geen bescherming van de kant van de politie of gemeente geboden wordt.
Ja maar wat heeft TS er aan als er zo een SBS filmploeg op de stoep staat. Wijkagent is nog wel handig, maar volgende keer wel even toestemming vragen aan TS.

We kunnen hem beter adviseren in plaats van beslissingen nemen voor hem.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:32:29 #245
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153988213
quote:
Lekker aso...
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:32:35 #246
138876 Andromache
pi_153988215
als ik het niet doe, doet een stille meelezer het wel....

o wacht, nou ben ik de aso hier? :') wat dacht je van de verhuurder of de politie?
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:33:17 #247
440653 BarryOSeven
pi_153988231
Zullen we niet even een kleine crowdfund actie opzetten voor een hotel vanavond?
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:33:19 #248
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_153988232
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:31 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

Ja maar wat heeft TS er aan als er zo een SBS filmploeg op de stoep staat. Wijkagent is nog wel handig, maar volgende keer wel even toestemming vragen aan TS.

We kunnen hem beter adviseren in plaats van beslissingen nemen voor hem.
Zodra er televisie bij komt kijken dan handelt iedereen ineens zoals dat verwacht mag worden, vind het niet zo'n gek idee maar mag wel eerst aan TS gevraagd worden inderdaad
pi_153988240
Persoonlijk verschijn ik liever niet voor een camera, maar een artikel in het nieuws is misschien wel goed om iets gedaan te krijgen.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:34:03 #250
440653 BarryOSeven
pi_153988251
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:33 schreef Drieklank het volgende:
Persoonlijk verschijn ik liever niet voor een camera, maar een artikel in het nieuws is misschien wel goed om iets gedaan te krijgen.
Als je mocht kiezen en het zou niets kosten, zou je dan liever in een hotel of je huis slapen?
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:34:52 #251
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153988266
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:32 schreef Andromache het volgende:
als ik het niet doe, doet een stille meelezer het wel....

o wacht, nou ben ik de aso hier? :') wat dacht je van de verhuurder of de politie?
Ja ik vind het best aso.. zou jij er blij mee zijn als het bij jou gebeurde zonder te vragen?
pi_153988270
quote:
..en geretweet
pi_153988274
Een lokaal gemeenteraadslid wil misschien ook wel helpen.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:37:12 #254
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153988340
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:33 schreef Drieklank het volgende:
Wat wil je dan precies gedaan hebben op dit moment?
Volgens mij is het enige wat je kunt doen, een kort geding aanspannen.. ook na alle evt aandacht..
(En dat kan best rap dienen geloof ik)
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:39:26 #255
138876 Andromache
pi_153988395
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:33 schreef BarryOSeven het volgende:
Zullen we niet even een kleine crowdfund actie opzetten voor een hotel vanavond?
als dat echt het verstandigste is (ik zou zelf liever in de buurt blijven, maar ok), doe ik graag mee. hoe regelen we dat echter met bankoverschrijvingen op dit moment?
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:40:23 #256
440653 BarryOSeven
pi_153988417
Nouja TS moet maar even aangeven waar hij staat en hoe het met hem gaat.

Maar verderstrekkend zou ik toch die kamer weer gaan betreden als ik niets anders zou hebben. Niet vandaag maar morgen.

Dus het slot vervangen en dan aan de binnenkant een soort van klem zetten met afstandsbediening. Die je dus van buitenaf dicht kunt doen.

Dan moet hij de deur intrappen. Dan kun jij aangifte gaan doen.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:42:32 #257
440653 BarryOSeven
pi_153988468
Maar dat is weer voor morgen, vraag me af hoe hij denkt de komende dagen door te komen zonder die woning. Want daar moet je even een plan voor maken. Niet dat het zo gaat, maar dat is wel een mogelijkheid.

Maar zonder response kunnen we niets.

Die crowdfund komt wel goed mocht het nodig zijn.
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:43:33 #258
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153988490
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 21:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Nouja TS moet maar even aangeven waar hij staat en hoe het met hem gaat.

Maar verderstrekkend zou ik toch die kamer weer gaan betreden als ik niets anders zou hebben. Niet vandaag maar morgen.

Dus het slot vervangen en dan aan de binnenkant een soort van klem zetten met afstandsbediening. Die je dus van buitenaf dicht kunt doen.

Dan moet hij de deur intrappen. Dan kun jij aangifte gaan doen.
tja.. wij mepten er altijd gewoon een bouwstempel met een stalen plaat achter, en dan gewoon achterom naar binnen, maar dan moet die mogelijkheid er wel zijn.. en gewoon een feestje geven helpt ook, dan zijn er altijd mensen..

Maarja dit is huur.. geen leegstand.. :{
  woensdag 1 juli 2015 @ 21:59:02 #259
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153988862
Leeft TS nog trouwens? :?
pi_153989174
ts, als je in een hotel wil slapen, doe dat gewoon. Bedrag krijg je terug van ons, al is het maar alleen van mij. Maar er zijn vast meer mensen die een tientje willen bijdragen.
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:13:44 #261
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_153989346
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 20:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

Als hele groepen criminelen inbreken noemen ze het "kraken" en doen ze ook niets...
censuur :O
pi_153989381
Ts vanavond lekker hotelletje pakken en morgen gewoon bij politie voor de deur staan en niet weggaan tot er concreet iets word ondernomen.
zie email 27 oktober
pi_153989384
Moet ik je morgen helpen om jou toegang te verschaffen tot jou woning?
Kids are like farts in that way. They never seem to bother the owner as much as they bother everyone else.
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:21:55 #264
315433 ZwartmetSuiker
Kennis = macht
pi_153989567
Wat een lul die verhuurder! Sterkte TS!
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
pi_153989710
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een lul die verhuurder! Sterkte TS!
'If you really think that the environment is less important than the economy try holding your breath while you count your money'
pi_153989726
Ik heb even met Hallmark gebeld. Ik durf het wel aan om hier vanavond te slapen, maar ik wil hier de rest van de maand liever niet meer zijn. Daar heb ik geen oplossing voor.

Wat ik nu wil is 18 maanden x 425 euro claimen. Dan heb ik daar gratis gewoond, is de verhuurder gestraft, kan ik mijn spullen pakken en rustig slapen bij een andere verhuurder.

Ik wil dat hij gestraft wordt. Dat hij meer lijdt dan ik geleden heb. Ik wil hem iets aandoen.Ik wil mijn geld terug en weg. Ik wil een thuis. Ik wil urgentie van de gemeente.

Maar dat kan allemaal niet, zo blijkt, maar ik kan het niet accepteren.
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:31:04 #267
440653 BarryOSeven
pi_153989839
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:27 schreef Drieklank het volgende:
Ik heb even met Hallmark gebeld. Ik durf het wel aan om hier vanavond te slapen, maar ik wil hier de rest van de maand liever niet meer zijn. Daar heb ik geen oplossing voor.

Wat ik nu wil is 18 maanden x 425 euro claimen. Dan heb ik daar gratis gewoond, is de verhuurder gestraft, kan ik mijn spullen pakken en rustig slapen bij een andere verhuurder.

Ik wil dat hij gestraft wordt. Dat hij meer lijdt dan ik geleden heb. Ik wil hem iets aandoen.Ik wil mijn geld terug en weg. Ik wil een thuis. Ik wil urgentie van de gemeente.

Maar dat kan allemaal niet, zo blijkt, maar ik kan het niet accepteren.
Besef je je wel dat je die claims die je met procedures wil gaan opleggen misschien wel 2 of 3 jaar kunnen duren?

Je moet iets op hele korte termijn beslissen ben ik bang.
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:31:09 #268
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_153989843
Edit: overbodig
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:32:38 #269
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_153989899
Wat is nou de geëigende weg om dit probleem op te lossen? Een hotel overnachting is morgen weer voorbij, ik vraag me af of we niet gewoon een robuust stappenplan kunnen samenstellen om dit probleem op te lossen.
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:39:23 #270
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153990126
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:32 schreef Hallmark het volgende:
Wat is nou de geëigende weg om dit probleem op te lossen? Een hotel overnachting is morgen weer voorbij, ik vraag me af of we niet gewoon een robuust stappenplan kunnen samenstellen om dit probleem op te lossen.
Morgenvroeg een advocaat bellen en een kort geding aanspannen (kan evt smiddags al dienen)
Maar dan moet TS wel helder hebben wat ie wil, wat er kan en wat rechtmatig is..

18 maanden huur terug krijgen is niet aan de orde bijvoorbeeld.. (eisen kan wel altijd)
  woensdag 1 juli 2015 @ 22:39:26 #271
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_153990128
Edit: Barry zegt al wat ik schreef. Met als toevoeging dat we de kosten kunnen delen.
pi_153990377
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:39 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Morgenvroeg een advocaat bellen en een kort geding aanspannen (kan evt smiddags al dienen)
Maar dan moet TS wel helder hebben wat ie wil, wat er kan en wat rechtmatig is..

18 maanden huur terug krijgen is niet aan de orde bijvoorbeeld.. (eisen kan wel altijd)
Aanvulling:
Ondanks dat ze lastig doen is het belangrijk wel aangifte te doen bij de politie, zodst die op de hoogte zijn. Zij zijn namelijk de eenige die kunnen ingrijpen als het wel tot een confrontatie komt! En geen melding/mutatie maar aangifte van in iedergeval huisvredebreuk en bedreiging.
zie email 27 oktober
  woensdag 1 juli 2015 @ 23:01:55 #273
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153990843
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Aanvulling:
Ondanks dat ze lastig doen is het belangrijk wel aangifte te doen bij de politie, zodst die op de hoogte zijn. Zij zijn namelijk de eenige die kunnen ingrijpen als het wel tot een confrontatie komt! En geen melding/mutatie maar aangifte van in iedergeval huisvredebreuk en bedreiging.
Dat soort zaken vertelt een advocaat ook wel.. ;)
Jammer dat rotterdam niet echt een studentenstad is, in groningen was er gewoon nu nog ff een advocaat langs gekomen op zn fietsje..
pi_153990980
quote:
1s.gif Op woensdag 1 juli 2015 22:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Aanvulling:
Het is geen huisvredebreuk, omdat hij dan in het bijzijn van de politie moet weigeren de woning te verlaten. Het is geen bedreiging, omdat hij niet heeft gezegd dat hij mij dood gaat maken.

Welke advocaat bel ik, kort geding aanspannen waarvoor? Wat kan ik wel eisen? Waar kan ik de komende maand slapen?

Ik moet zo douchen en niet te laat in de gang slapen, want half zeven moet er weer gewerkt worden.

Ik heb net met de buren gesproken. Hij, zijn familie en zijn vrienden schijnen al lang hartstikke fout en gestoord te zijn.
  woensdag 1 juli 2015 @ 23:13:10 #275
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153991138
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 23:07 schreef Drieklank het volgende:
Het is geen huisvredebreuk, omdat hij dan in het bijzijn van de politie moet weigeren de woning te verlaten.
Dat klopt niet.. inbraak is ook niet pas inbraak als de politie de inbreker verteld dat dat niet mag...
Bedreiging idem..

Voor adressen van advocaten kun je het beste even een ksu bellen/langs gaan.. die in Adam weten wel wie je daarvoor in Rdam moet hebben..

Gewoon morgen ff een rondje bellen, dan kom je meestal wel bij de juiste uit..

Btw ik verklaar je voor gek dat je in de gang gaat slapen en niet gewoon die deur ff openmaakt... Dat is gewoon je recht... niets meer en niets minder
pi_153992321
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 23:13 schreef Zolderkamer het volgende:

[..]

Dat klopt niet.. inbraak is ook niet pas inbraak als de politie de inbreker verteld dat dat niet mag...
Bedreiging idem..

Voor adressen van advocaten kun je het beste even een ksu bellen/langs gaan.. die in Adam weten wel wie je daarvoor in Rdam moet hebben..

Gewoon morgen ff een rondje bellen, dan kom je meestal wel bij de juiste uit..

Btw ik verklaar je voor gek dat je in de gang gaat slapen en niet gewoon die deur ff openmaakt... Dat is gewoon je recht... niets meer en niets minder
Die slotenmaker zal wel lekker op het strand liggen en ik heb niet even 100 euro om voor te schieten. Zonder slot ben ik net zo veilig als in de gang.

Wel huisvredebreuk? De politie zegt van niet en die weet het altijd beter, ook als ze ongelijk hebben. Luister nou gewoon alsjeblieft. Ze doen niets, punt, klaar uit.

En waar ga ik nou voor procederen?

Waarom zou ik een jurist betalen om een brief te schrijven dat ik daar mag wonen? Waarom betaal ik voor een rechter om te zeggen dat ik gelijk heb? Wat schiet daar mee op?

Hier ligt onze Drieklank na een lange juridische strijd voor eeuwig te rusten. Onderschrift: hij had gelijk. Drieklank was een lieve jongen en we zullen hem missen. Waar is de gratis koffie ook alweer?

Op SBS: terror huisbaas nog niet gepakt. Reactie Truus: dat dit kan in Nederland! Reactie Kees: k*nkerkachel, maar ze was wel goed nat. En dan?

Wat doe ik nu concreet en wat win ik daar mee?
pi_153992500
Breek die deur open en stuur de rekening voor het slot naar degene die die 'm illegaal vervangen heeft.

edit: wat een situatie trouwens, sterkte sowieso.

En wat een lamzakken, die politie. Heb je ook geen fuck aan.
pi_153992503
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 23:50 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Die slotenmaker zal wel lekker op het strand liggen en ik heb niet even 100 euro om voor te schieten. Zonder slot ben ik net zo veilig als in de gang.

Wel huisvredebreuk? De politie zegt van niet en die weet het altijd beter, ook als ze ongelijk hebben. Luister nou gewoon alsjeblieft. Ze doen niets, punt, klaar uit.

Waarom zou ik een jurist betalen om een brief te schrijven dat ik daar mag wonen? Waarom betaal ik voor een rechter om te zeggen dat ik gelijk heb? Wat schiet daar mee op?

Hier ligt onze Drieklank na een lange juridische strijd voor eeuwig te rusten. Onderschrift: hij had gelijk. Drieklank was een lieve jongen en we zullen hem missen. Waar is de gratis koffie ook alweer?

Op SBS: terror huisbaas nog niet gepakt. Reactie Truus: dat dit kan in Nederland! Reactie Kees: k*nkerkachel, maar ze was wel goed nat. En dan?

Span een kort geding aan. Als je de zaak wint draait hij voor de proceskosten op. Daarna kun je aangifte doen en een civielrechtelijke zaak beginnen om een schadevergoeding te eisen.
  woensdag 1 juli 2015 @ 23:59:02 #279
374048 Zolderkamer
Niet in de kelder
pi_153992611
quote:

[..]

Hier ligt onze Drieklank na een lange juridische strijd te voor eeuwig te rusten. Onderschrift: hij had gelijk. Drieklank was een lieve jongen en we zullen hem missen. Waar is de gratis koffie ook alweer?

Jij wilt dat ergens iets aan gedaan word, dat kun je middels een kort geding eisen.. dus ook bijvoorbeeld dat de politie ingrijpt en wel wat doet..

Ik weet niet precies wat je wil, dus dat zou je dan met een advocaat moeten bespreken.. en waarom je dat wilt en wat je wilt winnen, is aan jou..
Wil je bijvoorbeeld daar rustig kunnen wonen of juist per direct weg.. dan kun je de te nemen stappen doornemen met je advocaat.. (bijv ontbinding van het contract oid)

Ik weet daar verder niets van, en weet ook niets van huur enz.. dus kan je ook niet adviseren..

Een slot kan ook een fietsslot door een ring zijn bijvoorbeeld.. dat hoeft geen 100 euro te kosten..
(trouwens.. een stalen rijplaat voor de deur vastschroeven is ook een vorm van afsluiten die als zodanig gezien word... als de boel maar deugdelijk afgesloten kan worden..)
  donderdag 2 juli 2015 @ 07:59:32 #280
440653 BarryOSeven
pi_153996981
-edit-

Mag die dude eigenlijk zomaar aan je spullen zitten?

Hoe heb je geslapen trouwens?

[ Bericht 54% gewijzigd door Nizno op 02-07-2015 10:04:36 ]
  donderdag 2 juli 2015 @ 08:49:45 #281
182980 mime_negert
Valt er hier nog wat te mimen?
pi_153997482
..

[ Bericht 99% gewijzigd door Nizno op 02-07-2015 10:04:56 (reactie op edit) ]
pi_153997517
..

[ Bericht 99% gewijzigd door Nizno op 02-07-2015 10:05:15 (reactie op edit) ]
pi_153997573
Wat een klote situatie.. begrijpelijk dat je een zwaar gevoel van onrecht hebt, maar je zal er voor nu toch even overheen moeten stappen en je zaakjes gaan regelen.

Kan je niet tijdelijk bij een wat collega blijven tot je een andere kamer hebt?
Want ik neem aan dat je die nu toch wel aan het zoeken bent?
pi_153997619
TS moet gewoon beginnen met dat kort geding.
pi_153998138
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 09:02 schreef Vanillekwark het volgende:
Lijkt me ook het verstandigste ja.

Kun je niet gewoon een willekeurige strafrechtadvocaat in Rotterdam bellen met de vraag wat je nu het beste kunt doen tegen die huisvredebreuk?
pi_153998191
quote:
1s.gif Op donderdag 2 juli 2015 09:02 schreef Vanillekwark het volgende:
TS heeft geen geld volgens mij, plus 'gewoon beginnen' zou mij ook lastig lijken als je nooit met dit bijltje hakt. Hoe vind je een goede advocaat, gespecialiseerd in dit soort zaken, die ook nog een niet gillend duur is? Waar verblijf je in de tussentijd en wat doe je om je rechten niet in gevaar te brengen?

En dan nog, recht hebben is één, recht krijgen twee... We zijn hier niet zo van de astronomische schadevergoedingen, dus als je straks 1,5k + een pakje boterkoeken krijgt, was dit het dan waard?

TS had zelf ook iets minder met gestrekt been er in moeten gaan in het begin imho.
pi_153998622
Is er al een crowdfunding van FOK!users?
Wil wel wat overmaken voor TS, als er meerdere zijn die dat doen, kan hij wellicht een borg betalen voor een andere kamer. Dan zit TS wel veilig ergens, en kan hij dan juridische stappen maken.
pi_153998727
Ik kan me voorstellen dat indien je bij het ggz werkt, Eem vog een probleem kan geven als er sprake is van geweldpleging of bedreiging. Of zelfs diefstal. Hmm.
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
pi_153999202
Ik ga zo 150 euro eigen bijdrage betalen om een kort geding aan te spannen. Ik zal niet alle proceskosten vergoed krijgen, maar hij 'ziet wel mogelijkheden'. Ik heb om 13.00 een afspraak met de advocaat. Ook is het de vraag of de rechter er wel in mee wil gaan om mijn contract te ontbinding tegen vergoeding.

Klinkt als een scam, maar what the hell, ik ben toch al genaaid (doorwezen door juridisch loket).
  donderdag 2 juli 2015 @ 10:49:56 #290
277985 tanteklara
fly farfaraway
pi_153999342
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 10:42 schreef Drieklank het volgende:
Ik ga zo 150 euro eigen bijdrage betalen om een kort geding aan te spannen. Ik zal niet alle proceskosten vergoed krijgen, maar hij 'ziet wel mogelijkheden'. Ik heb om 13.00 een afspraak met de advocaat. Ook is het de vraag of de rechter er wel in mee wil gaan om mijn contract te ontbinding tegen vergoeding.

Klinkt als een scam, maar what the hell, ik ben toch al genaaid (doorwezen door juridisch loket).
Sterkte!!!
En heel vervelend dat er geen andere hulp is om dit aan te pakken.
  donderdag 2 juli 2015 @ 10:57:41 #291
440653 BarryOSeven
pi_153999486
Vind het nog steeds geen slecht plan om een crowdfund actie op te zetten voor eventuele advocaat en proceskosten.
pi_153999697
Vergeet ook niet serieus naar andere woonruimte op zoek te gaan hé, zo'n vergoeding is niet zaligmakend en gaat echt niet van dusdanige orde van grootte zijn dat je meteen je van alles kan permitteren.
pi_154000516
quote:
2s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:08 schreef Loveless85 het volgende:
Vergeet ook niet serieus naar andere woonruimte op zoek te gaan hé, zo'n vergoeding is niet zaligmakend en gaat echt niet van dusdanige orde van grootte zijn dat je meteen je van alles kan permitteren.
Dit is nog wel het belangrijkste.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_154000581
Ik heb eventueel misschien een adresje voor je. Betreft een kamer in Rotterdam, op 10 minuten afstand van het centrum in een rustige wijk (Katendrecht). Vanaf 250 per maand. Ik heb je al gepmed :)
Disclaimer: Reacties die door deze user gemaakt worden zijn niet noodzakelijk mijn echte mening.
  donderdag 2 juli 2015 @ 11:59:35 #295
29444 RemcoDelft
4 8 15 16 23 42
pi_154000804
quote:
Succes! Wat ga je precies eisen? Toegang tot het gehuurde? Schadevergoeding voor al geleden schade?

Ik weet niet of JIJ de aangewezen partij bent om ontbinding van het contract te eisen tegen vergoeding. Voor de beeldvorming: sociale huurders die vanwege sloop moeten verhuizen krijgen standaard 5600 euro verhuisvergoeding. In dit geval lijkt meer me redelijk.
censuur :O
pi_154000934
quote:
0s.gif Op donderdag 2 juli 2015 11:59 schreef RemcoDelft het volgende:

[..]

Succes! Wat ga je precies eisen? Toegang tot het gehuurde? Schadevergoeding voor al geleden schade?

Ik weet niet of JIJ de aangewezen partij bent om ontbinding van het contract te eisen tegen vergoeding. Voor de beeldvorming: sociale huurders die vanwege sloop moeten verhuizen krijgen standaard 5600 euro verhuisvergoeding. In dit geval lijkt meer me redelijk.
Die +/- 5 mille is bedoeld om de verhuiskosten te dekken en het nieuwe huis te voorzien van vloeren/gordijnen e.d. Een hokje van 8m2 verhuizen en elders opnieuw inrichten zal geen 5 mille kosten denk ik.
Scheren is voor schapen!
pi_154001050
Het gaat overigens altijd nog om een schadevergoeding; het is niet bedoeld om er dikke winst op te maken of om de ander eens flinkwat armer te maken.
  donderdag 2 juli 2015 @ 14:50:36 #298
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_154004935
quote:
Ik ga zo 150 euro eigen bijdrage betalen om een kort geding aan te spannen
^O^
pi_154005053
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 23:07 schreef Drieklank het volgende:
Het is geen huisvredebreuk, omdat hij dan in het bijzijn van de politie moet weigeren de woning te verlaten.
quote:
Wel huisvredebreuk? De politie zegt van niet en die weet het altijd beter, ook als ze ongelijk hebben.
Anders ga je ze op het bureau even artikel 138 WvSr voordragen:
quote:
Artikel 138

1. Hij die in de woning of het besloten lokaal of erf, bij een ander in gebruik, wederrechtelijk binnendringt of, wederrechtelijk aldaar vertoevende, zich niet op de vordering van of vanwege de rechthebbende aanstonds verwijdert, wordt gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste een jaar of geldboete van de derde categorie.

2. Hij die zich de toegang heeft verschaft door middel van braak of inklimming, van valse sleutels, van een valse order of een vals kostuum, of die, zonder voorkennis van de rechthebbende en anders dan ten gevolge van vergissing binnengekomen, aldaar wordt aangetroffen in de voor de nachtrust bestemde tijd, wordt geacht te zijn binnengedrongen.

3. Indien hij bedreigingen uit of zich bedient van middelen geschikt om vrees aan te jagen, wordt hij gestraft met gevangenisstraf van ten hoogste twee jaren of geldboete van de vierde categorie.

4. De in het eerste en derde lid bepaalde gevangenisstraffen kunnen met een derde worden verhoogd, indien twee of meer verenigde personen het misdrijf plegen.
... en stelt ze de vraag waar staat dat (uitsluitend) de politie mag vorderen.
quote:
Luister nou gewoon alsjeblieft. Ze doen niets, punt, klaar uit.
Waakzaam en dienstbaar

Heb je je advocaat het idee geopperd met de OvJ te laten bellen?
.
  donderdag 2 juli 2015 @ 16:27:11 #300
399258 Mommychilgrad
houdt van vijgen
pi_154007499
Sterkte, TS. Hoor het graag als er iets van Crowdfunding is opgestart!
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')