TS heeft helemaal geen gezeik met de verhuurder maar wil gewoon een meisje zijn kamer in lokkenquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:53 schreef Drieklank het volgende:
Goed, ik ben in huis; we gaan het meemaken.
[..]
Natuurlijk wel, maar durf jij langs te komen?*
*Een meisje zijn is geen excuus, want emancipatie en ontwapenend voor de vijand
Sssstquote:Op woensdag 1 juli 2015 16:56 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
TS heeft helemaal geen gezeik met de verhuurder maar wil gewoon een meisje zijn kamer in lokken
Maar sowieso iemand erbij hebben lijkt me goed hoor in dit geval. Ook als getuige namelijk straks.
helemaal eens. maar er moet een scriptie geschreven worden.quote:Op woensdag 1 juli 2015 16:53 schreef Drieklank het volgende:
Goed, ik ben in huis; we gaan het meemaken.
[..]
Natuurlijk wel, maar durf jij langs te komen?*
*Een meisje zijn is geen excuus, want emancipatie en ontwapenend voor de vijand
Nou er zijn denk ik andere SOG activiteiten die je beter kunt laten dan even je medemens een avond bijstaan. Moet die scriptie nu af?quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:30 schreef Andromache het volgende:
[..]
helemaal eens. maar er moet een scriptie geschreven worden.
* Andromache probeert weer weg te komen uit het sterk zuigende SOG-moeras
Nee, het is gewoon een random Hindoestaan in Capelle.quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:06 schreef De_Kaas- het volgende:
Heet je verhuurder toevallig RvdW? Dat is een huisjesmelker waar ik zelf ooit problemen mee had in Rotterdam Noord.
Ik vergeef je. Morgen, als het gevaar geweken is, ben je ook nog welkom.quote:Op woensdag 1 juli 2015 17:40 schreef Andromache het volgende:
Ik wil idd niet. Ik hoop dat iemand anders wel wil en kan.
Laat me raden.. Omgeving Operalaan in Schollevaar?quote:Op woensdag 1 juli 2015 18:18 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon een random Hindoestaan in Capelle.
Nee ik heb niemand.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:49 schreef Craptacular het volgende:
Geen familie/vrienden waar je terecht kan?
Hmm mooi kut is dat. Geen vrienden, studiegenoten in de buurt?quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:44 schreef Drieklank het volgende:
Hij heeft me er uitgezet. Slot vervangen. Ik bel 112. Ze zetten de melding door, maar weten niet of ze iets kunnen doen. Ze komen niet. Ik ren naar het bureau: krijg ik eerst een intake. Ik roep de hele tijd: hij is nu bezig, hij pleegt nu huisvredebreuk, kom nu, kom nu! Half uur later komt de politie pas. Sorry, we kunnen niets doen. Zij proberen hem nog te bellen, maar hij neemt niet op. Ze hebben het druk, deze melding heeft lage prioriteit en los het civielrechtelijk maar op.Ze willen wel graag, maar hebben geen stok om mee te slaan. Verhuurder zal vermoedelijk terugkomen om te checken of ik echt weg ben. Dan moet ik binnen blijven en pas dan kan de politie, mits ze er ook bij zijn, pas wat doen
Ik kan niet veel typen (schermtoetsenbord), toetsenbord is stuk. Iemand in de buurt die kan helpen, praten, logeeradres misschien? Ik heb nog wel de sleutel van de woning, maar kan de kamer niet meer in en voel me niet meer veilig.
In dat geval snap ik ook niet echt waarom je het er zo op aan hebt laten komen..quote:
Kan die vent toch ook niks aan doen? Ik heb ook weinig vrienden of ouders. Lul niet man. Kap met die kut quazi 'i told you so'.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
In dat geval snap ik ook niet echt waarom je het er zo op aan hebt laten komen..
Maar dat vonden mensen in dit topic toch zo stoer? Ik sta toch in mijn recht? Nou, hier sta ik dus, helemaal in mijn recht.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:51 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
In dat geval snap ik ook niet echt waarom je het er zo op aan hebt laten komen..
Verschil tussen gelijk hebben en krijgenquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:54 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Maar dat vonden mensen in dit topic toch zo stoer? Ik sta toch in mijn recht? Nou, hier sta ik dus, helemaal in mijn recht.
Man man man, wat een agressie. Vooraf al op verschillende plekken aan de bel trekken was nu eenmaal handiger geweest gezien de situatie. Zeker wanneer je geen back up hebt zoals nu blijktquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:52 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Kan die vent toch ook niks aan doen? Ik heb ook weinig vrienden of ouders. Lul niet man. Kap met die kut quazi 'i told you so'.
Middelwatering West, muziekbuurt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 19:34 schreef dateq het volgende:
[..]
Laat me raden.. Omgeving Operalaan in Schollevaar?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |