Zo'n man heeft ook wel door dat er iets niet klopt op zo'n moment waarschijnlijk, die moet zich ook aan bepaalde regels houden lijkt mequote:Op woensdag 1 juli 2015 20:58 schreef Fukushima het volgende:
Slotenmaker bellen? Zeggen dat je je sleutel binnen hebt laten liggen?
Als ik het zo lees werkt TS zich alleen maar het ziekenhuis in als hij de fysieke confrontatie aangaatquote:Op woensdag 1 juli 2015 20:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Raar dat de politie zo weinig doet.
Het is inbraak naast huisvredebreuk, wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt.
De man verschaft zich onrechtmatig toegang tot de woonruimte.
Persoonlijk zou ik hem dan ook fysiek eruit werken, maar ja dan eindig je natuurlijk zelf in de cel met die zwakke politie in Nederland.
Er kan niets door mij en geen enkele jurist iets worden gedaan. Ik mag daar wonen en that's it. Hij moet juridische stappen nemen om mij eruit te krijgen. Hij mag me nog 10 keer op straat zetten en ik mag nog tien keer de deur openbreken. That's it.quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:55 schreef Pandaplint het volgende:
[..]
Man man man, wat een agressie. Vooraf al op verschillende plekken aan de bel trekken was nu eenmaal handiger geweest gezien de situatie. Zeker wanneer je geen back up hebt zoals nu blijkt
Als je er onterecht uit wordt gegooid kan de politie die man toch arresteren?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:08 schreef Drieklank het volgende:
Ik zit nu in de woonkamer en daar staan mijn spullen nog. Ik zei nog dat ik me liever in elkaar had laten slaan, maar de politie zegt dat hij dan in 6 uur tijd weer vrij rondloopt. Ze willen wel, maar kunnen niets. Een jurist ook niet. Die kan alleen aantonen dat ik gelijk heb en daar mag wonen.
Oke oke, goed en zijn ze weg?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:08 schreef Drieklank het volgende:
Ik zit nu in de woonkamer en daar staan mijn spullen nog. Ik zei nog dat ik me liever in elkaar had laten slaan, maar de politie zegt dat hij dan in 6 uur tijd weer vrij rondloopt. Ze willen wel, maar kunnen niets. Een jurist ook niet. Die kan alleen aantonen dat ik gelijk heb en daar mag wonen.
Ja vandaar even een vraag naar de huidige situatie.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:13 schreef Fukushima het volgende:
Woonkamer nu, maar je kan 'alleen' je eigen kamer niet in nu?
twitter:
Waarom niet de deur forceren en je toegang verschaffen tot je woning?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:14 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja vandaar even een vraag naar de huidige situatie.
Dan even kijken. Denk dat het wel verstandig is om vanavond even in een goedkoop hotel te gaan slapen, al is het alleen al voor je eigen nachtrust.
Neem je laptop mee, daar kun je rustig hier even chatten zodat we kunnen kijken wat we kunnen doen.
Omdat een nacht slaap je morgen goed kan helpen om je gelijk te gaan halen. Als je nu die deur forceert daar gaat slapen en geen oog dicht doet ben je morgen helemaal kapot. Dan kun je niet snel schakelen want daar gaat het even om.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom niet de deur forceren en je toegang verschaffen tot je woning?
TS kan proberen een F1 hotel te bereiken, dat zijn die dingen aan de snelweg. Daar kun je volgens mij voor 20e per nacht overnachten.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:16 schreef Andromache het volgende:
Hotel e.d. is geen optie omdat TS daar geen geld voor heeft. Woonkamer is het minst slechte op dit moment. Wel toegang tot toilet en stromend water?
En ondertussen is de wijkagent bezig met vermeende overlast in het park:twitter:
Alsof TS daar wel slaapt.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:17 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Omdat een nacht slaap je morgen goed kan helpen om je gelijk te gaan halen. Als je nu die deur forceert daar gaat slapen en geen oog dicht doet ben je morgen helemaal kapot. Dan kun je niet snel schakelen want daar gaat het even om.
TS geeft aan zich onveilig te voelen in die woning. Wat je daar aan kunt doen is die woning te verlaten. Over zorgen heb ik het in dit geval niet, die zullen ook ergens ander wel aanwezig zijn.quote:
Kost geld dat ik nooit meer terugzie en is net zo veilig als in de woonkamer slapen met een gebleekte anus met een 'naai me' tatoeage. Ik slaap wel in de gang ofzo.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom niet de deur forceren en je toegang verschaffen tot je woning?
Die spullen zijn niet aan de orde nu.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:20 schreef Andromache het volgende:
en de spullen dan? met een beetje pech gooit de zoon die morgen om 6u in de stortcontainer
Ga even voor jezelf na of ze vanavond nog terug komen om te checken.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:21 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Kost geld dat ik nooit meer terugzie en is net zo veilig als in de woonkamer slapen met een gebleekte anus met een 'naai me' tatoeage. Ik slaap wel in de gang ofzo.
Alles zit in mijn gitaartas op mijn rug. Ik heb al tientallen euro's aan aangetekende brieven gestuurd, uren bij de rechtswinkel gezeten, voor tientallen euro's gebeld en de huur voor juli betaald. Ik ga niet nog meer uitgeven.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:21 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die spullen zijn niet aan de orde nu.
Je moet je basic shit meenemen. Laptop, Toilettas, paspoort bankpassen.
Gewoon urban survival dit
Maar daarna wel zorgen voor onderdak. En dat is belangrijk, want anders heb je al die spullen maar geen energie. Dat schiet niet op.
Veiligheid is nu prio #1
Daar gaat het niet zo om, het gaat erom hoe jij je nu voelt. Als jij nu gewoon open en met een goed gevoel kunt typen zou ik gewoon daar blijven.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:25 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Alles zit in mijn gitaartas op mijn rug. Ik heb al tientallen euro's aan aangetekende brieven gestuurd, uren bij de rechtswinkel gezeten, voor tientallen euro's gebeld en de huur voor juli betaald. Ik ga niet nog meer uitgeven.
Dat was gisteren.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:29 schreef Zolderkamer het volgende:
http://www.joesgarage.nl/events/ksu-oost-2-2015-06-30
Sta jij dicht bij TS? Of doe je dit op eigen houtje?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:29 schreef Andromache het volgende:
SBS6 en wijkagent en AD ingelicht. belachelijk dat dit zomaar kan gebeuren! geef je niet gewonnen, TS
Ja maar wat heeft TS er aan als er zo een SBS filmploeg op de stoep staat. Wijkagent is nog wel handig, maar volgende keer wel even toestemming vragen aan TS.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:30 schreef Andromache het volgende:
op eigen houtje. ik zie een kwetsbare TS zonder enig sociaal netwerk die zo genaaid wordt. ik vind het onbestaanbaar dat hier geen bescherming van de kant van de politie of gemeente geboden wordt.
Lekker aso...quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:30 schreef Andromache het volgende:
op eigen houtje. ik zie een kwetsbare TS zonder enig sociaal netwerk die zo genaaid wordt. ik vind het onbestaanbaar dat hier geen bescherming van de kant van de politie of gemeente geboden wordt.
Zodra er televisie bij komt kijken dan handelt iedereen ineens zoals dat verwacht mag worden, vind het niet zo'n gek idee maar mag wel eerst aan TS gevraagd worden inderdaadquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:31 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft TS er aan als er zo een SBS filmploeg op de stoep staat. Wijkagent is nog wel handig, maar volgende keer wel even toestemming vragen aan TS.
We kunnen hem beter adviseren in plaats van beslissingen nemen voor hem.
Als je mocht kiezen en het zou niets kosten, zou je dan liever in een hotel of je huis slapen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:33 schreef Drieklank het volgende:
Persoonlijk verschijn ik liever niet voor een camera, maar een artikel in het nieuws is misschien wel goed om iets gedaan te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |