Kost geld dat ik nooit meer terugzie en is net zo veilig als in de woonkamer slapen met een gebleekte anus met een 'naai me' tatoeage. Ik slaap wel in de gang ofzo.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:16 schreef r_one het volgende:
[..]
Waarom niet de deur forceren en je toegang verschaffen tot je woning?
Die spullen zijn niet aan de orde nu.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:20 schreef Andromache het volgende:
en de spullen dan? met een beetje pech gooit de zoon die morgen om 6u in de stortcontainer
Ga even voor jezelf na of ze vanavond nog terug komen om te checken.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:21 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Kost geld dat ik nooit meer terugzie en is net zo veilig als in de woonkamer slapen met een gebleekte anus met een 'naai me' tatoeage. Ik slaap wel in de gang ofzo.
Alles zit in mijn gitaartas op mijn rug. Ik heb al tientallen euro's aan aangetekende brieven gestuurd, uren bij de rechtswinkel gezeten, voor tientallen euro's gebeld en de huur voor juli betaald. Ik ga niet nog meer uitgeven.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:21 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Die spullen zijn niet aan de orde nu.
Je moet je basic shit meenemen. Laptop, Toilettas, paspoort bankpassen.
Gewoon urban survival dit
Maar daarna wel zorgen voor onderdak. En dat is belangrijk, want anders heb je al die spullen maar geen energie. Dat schiet niet op.
Veiligheid is nu prio #1
Daar gaat het niet zo om, het gaat erom hoe jij je nu voelt. Als jij nu gewoon open en met een goed gevoel kunt typen zou ik gewoon daar blijven.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:25 schreef Drieklank het volgende:
[..]
Alles zit in mijn gitaartas op mijn rug. Ik heb al tientallen euro's aan aangetekende brieven gestuurd, uren bij de rechtswinkel gezeten, voor tientallen euro's gebeld en de huur voor juli betaald. Ik ga niet nog meer uitgeven.
Dat was gisteren.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:29 schreef Zolderkamer het volgende:
http://www.joesgarage.nl/events/ksu-oost-2-2015-06-30
Sta jij dicht bij TS? Of doe je dit op eigen houtje?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:29 schreef Andromache het volgende:
SBS6 en wijkagent en AD ingelicht. belachelijk dat dit zomaar kan gebeuren! geef je niet gewonnen, TS
Ja maar wat heeft TS er aan als er zo een SBS filmploeg op de stoep staat. Wijkagent is nog wel handig, maar volgende keer wel even toestemming vragen aan TS.quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:30 schreef Andromache het volgende:
op eigen houtje. ik zie een kwetsbare TS zonder enig sociaal netwerk die zo genaaid wordt. ik vind het onbestaanbaar dat hier geen bescherming van de kant van de politie of gemeente geboden wordt.
Lekker aso...quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:30 schreef Andromache het volgende:
op eigen houtje. ik zie een kwetsbare TS zonder enig sociaal netwerk die zo genaaid wordt. ik vind het onbestaanbaar dat hier geen bescherming van de kant van de politie of gemeente geboden wordt.
Zodra er televisie bij komt kijken dan handelt iedereen ineens zoals dat verwacht mag worden, vind het niet zo'n gek idee maar mag wel eerst aan TS gevraagd worden inderdaadquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:31 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Ja maar wat heeft TS er aan als er zo een SBS filmploeg op de stoep staat. Wijkagent is nog wel handig, maar volgende keer wel even toestemming vragen aan TS.
We kunnen hem beter adviseren in plaats van beslissingen nemen voor hem.
Als je mocht kiezen en het zou niets kosten, zou je dan liever in een hotel of je huis slapen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:33 schreef Drieklank het volgende:
Persoonlijk verschijn ik liever niet voor een camera, maar een artikel in het nieuws is misschien wel goed om iets gedaan te krijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |