Ja ik vind het best aso.. zou jij er blij mee zijn als het bij jou gebeurde zonder te vragen?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:32 schreef Andromache het volgende:
als ik het niet doe, doet een stille meelezer het wel....
o wacht, nou ben ik de aso hier?wat dacht je van de verhuurder of de politie?
..en geretweetquote:Op woensdag 1 juli 2015 21:30 schreef Andromache het volgende:
op eigen houtje. ik zie een kwetsbare TS zonder enig sociaal netwerk die zo genaaid wordt. ik vind het onbestaanbaar dat hier geen bescherming van de kant van de politie of gemeente geboden wordt.
Wat wil je dan precies gedaan hebben op dit moment?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:33 schreef Drieklank het volgende:
Persoonlijk verschijn ik liever niet voor een camera, maar een artikel in het nieuws is misschien wel goed om iets gedaan te krijgen.
als dat echt het verstandigste is (ik zou zelf liever in de buurt blijven, maar ok), doe ik graag mee. hoe regelen we dat echter met bankoverschrijvingen op dit moment?quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:33 schreef BarryOSeven het volgende:
Zullen we niet even een kleine crowdfund actie opzetten voor een hotel vanavond?
tja.. wij mepten er altijd gewoon een bouwstempel met een stalen plaat achter, en dan gewoon achterom naar binnen, maar dan moet die mogelijkheid er wel zijn.. en gewoon een feestje geven helpt ook, dan zijn er altijd mensen..quote:Op woensdag 1 juli 2015 21:40 schreef BarryOSeven het volgende:
Nouja TS moet maar even aangeven waar hij staat en hoe het met hem gaat.
Maar verderstrekkend zou ik toch die kamer weer gaan betreden als ik niets anders zou hebben. Niet vandaag maar morgen.
Dus het slot vervangen en dan aan de binnenkant een soort van klem zetten met afstandsbediening. Die je dus van buitenaf dicht kunt doen.
Dan moet hij de deur intrappen. Dan kun jij aangifte gaan doen.
Als hele groepen criminelen inbreken noemen ze het "kraken" en doen ze ook niets...quote:Op woensdag 1 juli 2015 20:57 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Raar dat de politie zo weinig doet.
Het is inbraak naast huisvredebreuk, wat eigenlijk op hetzelfde neerkomt.
quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:21 schreef ZwartmetSuiker het volgende:
Wat een lul die verhuurder! Sterkte TS!
Besef je je wel dat je die claims die je met procedures wil gaan opleggen misschien wel 2 of 3 jaar kunnen duren?quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:27 schreef Drieklank het volgende:
Ik heb even met Hallmark gebeld. Ik durf het wel aan om hier vanavond te slapen, maar ik wil hier de rest van de maand liever niet meer zijn. Daar heb ik geen oplossing voor.
Wat ik nu wil is 18 maanden x 425 euro claimen. Dan heb ik daar gratis gewoond, is de verhuurder gestraft, kan ik mijn spullen pakken en rustig slapen bij een andere verhuurder.
Ik wil dat hij gestraft wordt. Dat hij meer lijdt dan ik geleden heb. Ik wil hem iets aandoen.Ik wil mijn geld terug en weg. Ik wil een thuis. Ik wil urgentie van de gemeente.
Maar dat kan allemaal niet, zo blijkt, maar ik kan het niet accepteren.
Morgenvroeg een advocaat bellen en een kort geding aanspannen (kan evt smiddags al dienen)quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:32 schreef Hallmark het volgende:
Wat is nou de geëigende weg om dit probleem op te lossen? Een hotel overnachting is morgen weer voorbij, ik vraag me af of we niet gewoon een robuust stappenplan kunnen samenstellen om dit probleem op te lossen.
Aanvulling:quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:39 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Morgenvroeg een advocaat bellen en een kort geding aanspannen (kan evt smiddags al dienen)
Maar dan moet TS wel helder hebben wat ie wil, wat er kan en wat rechtmatig is..
18 maanden huur terug krijgen is niet aan de orde bijvoorbeeld.. (eisen kan wel altijd)
Dat soort zaken vertelt een advocaat ook wel..quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Aanvulling:
Ondanks dat ze lastig doen is het belangrijk wel aangifte te doen bij de politie, zodst die op de hoogte zijn. Zij zijn namelijk de eenige die kunnen ingrijpen als het wel tot een confrontatie komt! En geen melding/mutatie maar aangifte van in iedergeval huisvredebreuk en bedreiging.
Het is geen huisvredebreuk, omdat hij dan in het bijzijn van de politie moet weigeren de woning te verlaten. Het is geen bedreiging, omdat hij niet heeft gezegd dat hij mij dood gaat maken.quote:Op woensdag 1 juli 2015 22:47 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Aanvulling:
Ondanks dat ze lastig doen is het belangrijk wel aangifte te doen bij de politie, zodst die op de hoogte zijn. Zij zijn namelijk de eenige die kunnen ingrijpen als het wel tot een confrontatie komt! En geen melding/mutatie maar aangifte van in iedergeval huisvredebreuk en bedreiging.
Dat klopt niet.. inbraak is ook niet pas inbraak als de politie de inbreker verteld dat dat niet mag...quote:Op woensdag 1 juli 2015 23:07 schreef Drieklank het volgende:
Het is geen huisvredebreuk, omdat hij dan in het bijzijn van de politie moet weigeren de woning te verlaten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |