abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_153976615
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:16 schreef r_one het volgende:

[..]

Whehe :P

[..]

;)

Saillant detail: hij heeft wel de sleutel van mijn kamer.
pi_153976862
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:19 schreef Drieklank het volgende:

[..]

;)

En bedankt voor je antwoord he
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 juni 2015 04:22 schreef r_one het volgende:

[..]

Hoe wil hij binnenkomen dan?
Dan heeft 'op slot draaien' ook weinig zin. Beter zet je zo'n ding op de deur en ga je binnen zitten:
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 1 juli 2015 @ 13:31:28 #153
370487 Hallmark
Geverifieerde account
pi_153976919
In welke plaats woon je? Misschien zijn er Fokkers die trek hebben in een biertje :Y
Geinspireerd door historische gebeurtenissen en karakters. Dit werk van fictie was ontworpen, ontwikkeld en geproduceerd door een multicultureel team van verschillende religies en geloven.
pi_153976949
Nieuwe cilinder er op van een paar euro geen idee?
Op vrijdag 4 november 2011 09:39 schreef Blik het volgende:
"Sinds wanneer is maart de derde maand van het jaar?"
61% van alle statistieken zijn nutteloos.
Vind je dat ik een internet verdien? Klik hier!
  woensdag 1 juli 2015 @ 13:40:03 #155
134944 Hi_flyer
Van alles te melden
pi_153977206
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:31 schreef Hallmark het volgende:
In welke plaats woon je? Misschien zijn er Fokkers die trek hebben in een biertje :Y
Leuk idee, als het niet te ver weg is, lijkt me dat wel wat.
pi_153977278
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:58 schreef Boarderzip het volgende:

[..]

Dit, en ook telefoongesprekken kun je opnemen met een app.
Ik gebruik deze app, werkt perfect.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_153977352
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:02 schreef r_one het volgende:

[..]

Dat doet de politie niet, zijn ze niet toe bevoegd. De politie kan momenteel niks doen, het is tot nu toe idd slechts een civiele kwestie.
Politie kan wel een soort van bemiddelende positie innemene en uitleggen wat de juiste manier is -via de rechter- om ts eruit te krijgen. Plus dat ie eweet dat de politie op de hoogte is kan m ook een helder moment geven.
pi_153977388
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:49 schreef Drieklank het volgende:
Ik ben gewoon aan het werk en wacht in spanning af wat er gebeurt. Ik heb van mijn huisgenoot begrepen dat hij net is langs geweest, maar mijn spullen nog heeft laten staan. Hij heeft tegen mijn huisgenoot gezegd dat hij vanavond zijn (zeer agressieve en intimiderende) zoon langs gaat sturen.

Mijn huisgenoten zijn de komende maand weg. Ik ben helemaal alleen in dat huis en dat is wel een zeer intimiderend vooruitzicht. Ik heb namelijk geen ouders, vrienden of wie dan ook om mij bij te staan. Ik heb gisteren de politie nog een reminder gestuurd dat de situatie vandaag ernstig uit de hand kan lopen en ik ga bellen voor huisvredebreuk, maar daar heb ik geen reactie op gehad.

Overigens kun je je inderdaad afvragen of het huis wel verkocht, want er staat niet eens 'onder optie' op Funda. Ondertussen heeft hij me wel sociaal geïsoleerd door het contract van mijn huisgenoten te beëindigen.

Dat ik niet de juridische strijd aan wil gaan, is niet helemaal waar. Ik had gedacht nog iets anders te vinden, mijn borg terug te vragen en het daarbij te laten zitten. Het alternatief zou een maandenlange, zo niet jarenlange uitputtingsslag zijn. Nu de situatie zo ernstig uit de hand gaat lopen, hoop ik met hulp van de politie snel een einde te kunnen maken aan de situatie. Als hij dan eindelijk gepakt wordt, ziet hij misschien eindelijk in dat hij mij er niet uit gaat krijgen op onwettelijke wijze. De politie ziet misschien dan eindelijk de dreiging in en zal misschien eindelijk passende maatregelen nemen om de situatie veilig te stellen (straatverbod o.i.d.?) Bovendien zal een jurist mij dan misschien sneller en beter willen helpen gezien de ernst van de situatie, zodat ik over een maand met een leuke som geld en een gerust hart vakantie kan vieren in een nieuw onderkomen. Tenminste, zo stel ik mij de ideale gang van zaken voor.
Heb je nu wel een advocaat al achter de hand die direct kan ingrijpen, mocht er toch wat gebeuren of je thuiskomt met vervangenvoordeursloten/lege kamer.
pi_153977413
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:44 schreef Inbox het volgende:

[..]

Politie kan wel een soort van bemiddelende positie innemene en uitleggen wat de juiste manier is -via de rechter- om ts eruit te krijgen. Plus dat ie eweet dat de politie op de hoogte is kan m ook een helder moment geven.
Denk ut nie:
quote:
0s.gif Op maandag 29 juni 2015 17:29 schreef Drieklank het volgende:
Hij trekt zich niets aan van het feit dat ik door de politie een mutatie heb laten maken.
.
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
pi_153977452
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 12:58 schreef Basp1 het volgende:

[..]

Ik zou dan toch eerder opteren voor een vaste verborgen camera erbij.

Van een telefoon in zijn gezicht geduwd te krijgen wordt die zoon volgens mij alleen maar agressiever.

Ook gewoon de deur van je kamer op slot draaien en eens kijken of ze die gaan intrappen. Terwijl ze aan het intrappen zijn meteen de politie bellen en het geluid van de pogingen laten horen.
En een livestream voor ons Fokkers.

Ik kan me nog een topic herinneren van iemand die een camera gericht had op foutparkeerders (dacht ik) voor zn flat en dat live streamdd hier op Fok! Jaren terug, dat wel.
pi_153977729
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:44 schreef Inbox het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Wat ik van de politie wil is dat ze gewoon met hem praten, meer niet. Ik snap niet waarom ze dat niet doen. Als er wat jongeren rondhangen lopen ze toch ook even langs om te praten en te laten weten dat ze in de gaten worden gehouden? Als er een luidruchtig verjaardagsfeest is, parkeren ze toch ook even hun auto op het plein? Als er geschreeuw uit een woning komt bellen ze toch ook even aan om te kijken wat er aan de hand is? In al die gevallen is er niet per se een strafbaar feit gepleegd, maar houden ze wel even een oogje in het zeil. Waarom dan niet even praten met huurder en verhuurder om te zeggen van joh, denken jullie erom dat jullie het netjes houden en naar de rechter gaan, want anders komen wij in beeld? Nee en we gaan niet in discussie, zegt de politie in mijn situatie.

Ik woon in de omgeving van Rotterdam. Je mag best eens langs komen als je daar zin in hebt en dan krijg je van mij wel wat te drinken inderdaad. ;)

[ Bericht 13% gewijzigd door Drieklank op 01-07-2015 14:07:16 ]
pi_153977830
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:55 schreef Drieklank het volgende:

[..]

Dat bedoel ik. Wat ik van de politie wil is dat ze gewoon met hem praten, meer niet. Ik snap niet waarom ze dat niet doen. Als er wat jongeren rondhangen lopen ze toch ook even langs om te praten en te laten weten dat ze in de gaten worden gehouden? Als er een luidruchtig verjaardagsfeest is, parkeren ze toch ook even hun auto op het plein? Als er geschreeuw uit een woning komt bellen ze toch ook even aan om te kijken wat er aan de hand is? In al die gevallen is er niet per se een strafbaar feit gepleegd, maar houden ze wel even een oogje in het zeil. Waarom dan niet even praten met huurder en verhuurder en om te zeggen van joh, denken jullie erom dat jullie het netjes houden en naar de rechter gaan, want anders komen wij in beeld? Nee en we gaan niet in discussie, zegt de politie in mijn situatie.

Ik woon in de omgeving van Rotterdam. Je mag best eens langs komen als je daar zin in hebt en dan krijg je van mij wel wat te drinken inderdaad. ;)
Je zou eens kunnen vragen naar de wijkagent in jouw buurt. DIe heeft volgens mij net even wat meer tijd voor dit soort zaken dan de 'gewone' agent.

Maar, neem even contact op met een advocaat. Want wat gebeurt er als je idd je spulletjes op straat aantreft en je huis niet meer inkunt?

Mocht dat overigens zijn, zou ik ook contact op nemen met de belastingdienst enz. Benieuwd of ie alles wit doet namelijk qua verhuur.
pi_153977928
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:46 schreef r_one het volgende:

[..]

Denk ut nie:

[..]

Van een mutatie zou ik ook niet onder de indruk zijn. Maar als ze opeens voor de voordeur staan voor een gesprek, zou ik wat dimmen als verhuurder denk ik.

Raar dat zo'n persoon een psycholoog zou zijn. Je zou zeggen dat ie dan wel wat netter zou zijn van gedrag.
pi_153978146
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:45 schreef Inbox het volgende:

[..]

Heb je nu wel een advocaat al achter de hand die direct kan ingrijpen, mocht er toch wat gebeuren of je thuiskomt met vervangenvoordeursloten/lege kamer.
Nee, de politie heeft mijn huurcontract gezien. Ik ga ervan uit dat ze me helpen de woning in te komen, als ik word buitengesloten, want zoiets moet sowieso door een onafhankelijke partij worden vastgesteld, als ik de kosten op de verhuurder wil verhalen.

Zover is het nog niet. Wat mij betreft hangt het allemaal af van vanavond. Misschien word ik wel in elkaar geslagen vanavond, ga ik langs het politiebureau, verdwijnt de man vanavond nog achter slot en grendel met een geldboete en wordt alles mooi geregeld door de Officier van Justitie, toch?

Of het wit is: er is een inspectie geweest van de gemeente om te controleren of het huis wel door hem bewoond wordt. Hij heeft toen snel een kamer ingericht. Bij het tekenen van het contract heeft hij gezegd dat hij voor de hospitaconstructie kiest om belastingtechnische redenen. Maar de rechtswinkel zegt dat hij daar helemaal niet hoeft te wonen. Waarom dan die inspectie van de gemeente? Ik weet het niet.

Ik ben juist langs de wijkagent geweest. Dat bureau staat op nog geen vijf minuten fietsen van het huis. Lieve en knappe meid die agent, maar ze gaat vooralsnog niets doen.
pi_153979088
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:02 schreef Inbox het volgende:

[..]

Van een mutatie zou ik ook niet onder de indruk zijn. Maar als ze opeens voor de voordeur staan voor een gesprek, zou ik wat dimmen als verhuurder denk ik.
Je opperde dat-ie misschien onder de indruk zou zijn als-ie wist dat de politie op de hoogte is, niet dat-ie misschien onder de indruk zou zijn als de politie opeens voor de deur staat.
quote:
Raar dat zo'n persoon een psycholoog zou zijn. Je zou zeggen dat ie dan wel wat netter zou zijn van gedrag.
Rare vogels heb je in allerlei soorten en maten, ik ken genoeg hoger opgeleiden die denken dat ze god zelf zijn.
.
pi_153979370
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:47 schreef r_one het volgende:

[..]

Je opperde dat-ie misschien onder de indruk zou zijn als-ie wist dat de politie op de hoogte is, niet dat-ie misschien onder de indruk zou zijn als de politie opeens voor de deur staat.

[..]

Rare vogels heb je in allerlei soorten en maten, ik ken genoeg hoger opgeleiden die denken dat ze god zelf zijn.
Ik hoorde dit van mijn huisgenoot. Ik keek net zelf op LinkedIn. Hij blijkt maar een verpleegkundige te zijn in een psychiatrisch ziekenhuis van de GGZ. Hij is opgeleid in Electro Convulsie Therapie.

Dat is best eng eigenlijk...Doet me denken aan films waarin de psychiater zelf zwaar gestoord is.
pi_153979464
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 14:58 schreef Drieklank het volgende:
Dat is best eng eigenlijk...Doet me denken aan films waarin de psychiater zelf zwaar gestoord is.
Of IRL:

Weliswaar neuroloog maar toch, rommelt met hersentjes
.
  woensdag 1 juli 2015 @ 15:09:13 #168
406087 Heeinz
Ik schrik hiervan
pi_153979667
Succes ermee TS, laat je niet bang maken :)
pi_153979845
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:09 schreef Heeinz het volgende:
Succes ermee TS, laat je niet bang maken :)
.
  woensdag 1 juli 2015 @ 15:45:30 #170
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_153980546
geen behoefte aan een Fokker die een oogje in het zeil houdt als de zoon langs komt?
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_153981101
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 13:19 schreef Drieklank het volgende:

[..]

;)

Deur op slot draaien en sleutel in het slot laten? (Als je thuis bent dan tenminste)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:45 schreef Andromache het volgende:
geen behoefte aan een Fokker die een oogje in het zeil houdt als de zoon langs komt?
Dit vind ik ook geen slecht idee. Succes in ieder geval vanavond.
"The problem with common sense is that most people are morons."
  woensdag 1 juli 2015 @ 16:10:45 #172
440653 BarryOSeven
Fiat justitia ruat caelum
pi_153981150
Weet niet of het zou helpen maar kun je geen pro deo advocaat inschakelen, en dat je vanaf nu alle correspondentie via die advocaat laat verlopen.

Geeft dat geen ruimte om iemand in ieder geval door te kunnen verwijzen (die zoon) zonder kans op woorden die je laat vallen die tot agressie kunnen gaan leiden?

[ Bericht 0% gewijzigd door BarryOSeven op 01-07-2015 16:27:36 ]
pi_153981268
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:10 schreef BarryOSeven het volgende:
Weet niet of het zou helpen maar kun je geen pro forma advocaat inschakelen, en dat je vanaf nu alle correspondentie via die advocaat laat verlopen.
Als het doel (of resultaat) is 'huisuitzetting' te voorkomen, stapt geen enkele advocaat daarin. Of het wordt alsnog een zeer duur geintje voor TS.
.
  woensdag 1 juli 2015 @ 16:28:16 #174
440653 BarryOSeven
pi_153981539
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:16 schreef r_one het volgende:

[..]

Als het doel (of resultaat) is 'huisuitzetting' te voorkomen, stapt geen enkele advocaat daarin. Of het wordt alsnog een zeer duur geintje voor TS.
Lijkt me ook, maar is er geen andere manier om correspondentie via via te laten verlopen. Dit is mega intimiderend tov TS.
pi_153982118
Goed, ik ben in huis; we gaan het meemaken. :)

quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 15:45 schreef Andromache het volgende:
Natuurlijk wel, maar durf jij langs te komen?*

*Een meisje zijn is geen excuus, want emancipatie en ontwapenend voor de vijand
  woensdag 1 juli 2015 @ 16:56:52 #176
440653 BarryOSeven
pi_153982185
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:53 schreef Drieklank het volgende:
Goed, ik ben in huis; we gaan het meemaken. :)

[..]

Natuurlijk wel, maar durf jij langs te komen?*

*Een meisje zijn is geen excuus, want emancipatie en ontwapenend voor de vijand
TS heeft helemaal geen gezeik met de verhuurder maar wil gewoon een meisje zijn kamer in lokken ;)

Maar sowieso iemand erbij hebben lijkt me goed hoor in dit geval. Ook als getuige namelijk straks.
pi_153982193
Sterkte en bel 112 als je bedreigd wordt gast.. -O-
pi_153982240
quote:
0s.gif Op woensdag 1 juli 2015 16:56 schreef BarryOSeven het volgende:

[..]

TS heeft helemaal geen gezeik met de verhuurder maar wil gewoon een meisje zijn kamer in lokken ;)

Maar sowieso iemand erbij hebben lijkt me goed hoor in dit geval. Ook als getuige namelijk straks.
Sssst :7

Ik ga zo de buren waarschuwen.
pi_153982879
TS, wat is in de buurt van Rotterdam?
60 HRC
pi_153982943
Kun je geen webcam opzetten ofzo met een live stream?
Do what you love, love what you do!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')