hey lekkertjequote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:53 schreef minthy het volgende:
[..]
Dag Fruts![]()
Echt; net vanuit Zwolle naar huis gereden, pure hel. Plus de hele avond gepest door jongens op werk die het leuk vonden dat ik steeds schrok. Ga weg met dat weer!
Ook voor de rot berg is het gewoon kut, alles rondom Oldenzaal, niks eropquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:56 schreef Frutsel het volgende:
hier goed op de radar te zien dat wederom de zwaarste buien ten noorden en ten zuiden langstrekken.
tis wat met die tankenberg
graaf dat ding es weg danquote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:58 schreef Koelkastje het volgende:
[..]
Ook voor de rot berg is het gewoon kut, alles rondom Oldenzaal, niks erop!
Geheel en al correct jong!!quote:Op vrijdag 5 juni 2015 23:55 schreef Frutsel het volgende:
[..]
hey lekkertje
heb dr vanavond nog bij stil gestaan dat je dr geen hol aan zou vinden
Afsteken en afduwenquote:
Het zijn wel pechvogels. Ze zaten nog maar kort in dat pand en zijn dit jaar ook al een keer overvallen.quote:
Wel jammer dat de wind zo staat dat ik mijn raam niet open kan laten staanquote:
Hetzelfde in Roermondquote:Op zaterdag 6 juni 2015 00:17 schreef -CRASH- het volgende:
Gerommel in alle windrichtingen van Venlo...
Maar noppes over Venlo![]()
quote:
Niet veel bliksem gezien, wel een beetje valwind bij ons...quote:
Roermond hetzelfde... 2 goede klappen, 10 druppels water..quote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:45 schreef Dhalsim het volgende:
Nou, hier in Weert is het echt een anti-climax geweest...beetje geflits, wat gedonder in de verte.
twitter:NOS twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 10:32:36Bij het Duitse muziekfestival Rock am Ring zijn door een blikseminslag 27 mensen gewond geraakt: http://t.co/rnV9h2SWZU reageer retweet
Wees blij dat je een wallcloud heb gezien.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goh wat een misser weer![]()
Terwijl nog geen 30km verderop volle bak water en noodweer is geweest. Zelfs een gunstnado in Drachten!
Die cel kwam van NH en week naar rechts, kwam richting Dokkum maar schijnbaar week die toch nog wat meer af en uiteindelijk voor mijn neus voorbij trok.
Wallcloud die aanwezig was heb ik vaag op foto, ook de webcam heeft em te pakken, alleen jammer van de enorme neerslaggordijn waardoor die wallcloud maar een paar seconden zichtbaar is in de timelaps die ik zo meteen ga uploaden.
Hier beetje onweer, geen knallen of inslagen, beetje regen van 1.4mm waar je amper nat van wordt. Zag het de hele dag al aankomen, maar die paar dondertjes hadden we meer te danken aan die supercel, als die niet langs trok hadden we helemaal niks gehad.
Mooi blij dat ik iig niet op onweer heb gehoopt, maar de frustratie is er uiteraard wel.
Max stoot 40.2km/h en de temperatuur 29.1 graden om 10 over 5, daarna zakte het vrij snel in waardoor de buien eigenlijk geen voeding meer kregen. Uiteraard was het feest in Groningen weer helemaal compleet. Balans ligt hier gewoon niet goed in Nederlandnog 18 jaar en dan vertrek ik hier uit het noorden
Er staat minderquote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Niet meer dan 10MB? Ach binnen 1sec binnen joh geen probleem
Regen pas eind van de komende week weer en verder zon alll the way.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag rustig in de atmosfeer?
idd lekker buitenquote:
Yup. Kruidvat en een appartement. Ik zat bij mijn ouders, die wonen er zo'n 100 meter vanaf. Het was een hele felle flits, gevolgd door een keiharde knal en een paar minuten later hoorden we de brandweer al. Het is echt bizar snel gegaan. In anderhalf uur tijd is het nieuwe gedeelte van dat pand volledig uitgefikt, ondanks de snelle inzet van de brandweer.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Grote brand in Zuidlaren. Pand waarin woning(en?) en het Kruidvat zijn gevestigd. Waarschijnlijk blikseminslag.
Nee hoor, alleen de achterzijde. Het oude voorstuk staat nog.quote:
Ik was op het werk, zag dat ding ook. Geen telefoon bij me. Bekend probleem. Ik heb wel genoten. dat weer wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n mooie shelfcloud gezien als vandaag boven Tilburg, jammer genoeg geen mobiel/fototoestel bij maar collega's wel-> foto's komen dus nog wel
is dat van gisteren?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de blikseminslag bij Rock am Ring
Gisteren/vannacht maar 4 mm gevallen, de droogte duurt voort.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:27 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Regen pas eind van de komende week weer en verder zon alll the way.
Jeps, tot Oktober svp zoals vandaagquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:59 schreef MaLo het volgende:
Vandaag was het een heerlijk dagje! In de zon behoorlijk warm maar echt prima weer om de hele dag buiten te zijn.
Ik hartje dit weer
Dit was natuurlijk voorspelbaar, zoals altijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:00 schreef Fred0w het volgende:
Deze kaart ziet er wel interessant uit, het westen kreeg nagenoeg geen onweer m.u.v Noord Holland.
Mooi gemaakt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Mijn gifje was maar 2,7MB; dus hierbij:
[ afbeelding ]
Zie de tijd rechtsboven
Ow... hij is stuk
Gefixt
Vraag me toch af wat er bij Europoort in de lucht hing dat die bui daar zo genadeloos hard werd gestoptquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Zie de tijd rechtsboven
Ow... hij is stuk
Gefixt
quote:
Het Leidsche Schildquote:Op zondag 7 juni 2015 03:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag me toch af wat er bij Europoort in de lucht hing dat die bui daar zo genadeloos hard werd gestopt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Zie de tijd rechtsboven
Ow... hij is stuk
Gefixt
Niet miepen maar bakkenquote:Op zondag 7 juni 2015 11:11 schreef dick_laurent het volgende:
Poeh, niet gedacht dat ik dit zou zeggen, maar vandaag blijf ik even uit de zon.
33 graden en blazende zonkracht heeft ervoor gezorgd dat ik ergens wel weer verlang naar wat meer gematigde temperaturen.
En daarmee bedoel ik een graad of 21 en niet de gebruikelijke 15 graden die ik waarschijnlijk voorgeschoteld krijg bij thuiskomst
Vandaag wordt het 21 graden hierquote:Op zondag 7 juni 2015 11:11 schreef dick_laurent het volgende:
Poeh, niet gedacht dat ik dit zou zeggen, maar vandaag blijf ik even uit de zon.
33 graden en blazende zonkracht heeft ervoor gezorgd dat ik ergens wel weer verlang naar wat meer gematigde temperaturen.
En daarmee bedoel ik een graad of 21 en niet de gebruikelijke 15 graden die ik waarschijnlijk voorgeschoteld krijg bij thuiskomst
Landinwaarts was het gisteren beter weer. Vandaag wolken..quote:Op zondag 7 juni 2015 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag is het lekkerder dan gister. Nu veel minder wind
Ziet er gaaf uit!quote:Op zondag 7 juni 2015 16:05 schreef bondage het volgende:
Eindelijk tijd gehad om een filmpje van het onweer hier in Assen op Youtube te droppen.
Moest tennissen vandaag, warm dat het was op de baan! Had me goed ingesmeerd, de zon brandt als een malle vandaag. En nu lekker in de tuin patatjes eten 😀. Een goede weer-dag!quote:Op zondag 7 juni 2015 14:30 schreef Stefanovich het volgende:
Gisteren alleen maar zon gehad en 23 graden of zo hier in Twente en vandaag voelt het nog warmer aanWel wat bewolking maar de zon wint het grotendeels
Mijn buurman had de vuurbal gefilmd achter ons huis, bij de speeltuin. Was toen met die knal waarna de stroom eruit vloog in Assenquote:Op zondag 7 juni 2015 16:05 schreef bondage het volgende:
Eindelijk tijd gehad om een filmpje van het onweer hier in Assen op Youtube te droppen.
Jup, klonk ook erg gaafquote:Op zondag 7 juni 2015 17:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit!
Wij hadden afgelopen nacht hier ook opeens midden in de nacht loeihard onweer. Ik schrok er wakker van. Ben niet opgestaan om te gaan kijken of foto's proberen te maken want ik was te moe en nog een beetje dronken van de limoncello
Ah, nice. Dit was trouwens niet de bliksem die de stroom deed uitvallen, die kwam een paar minuten later.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:48 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn buurman had de vuurbal gefilmd achter ons huis, bij de speeltuin. Was toen met die knal waarna de stroom eruit vloog in Assen
Ik zit in Italiëquote:Op zondag 7 juni 2015 19:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, klonk ook erg gaafDe resulterende boem deed de betonnen vloer trillen. Was wel erg dichtbij zo
![]()
Afgelopen nacht hebben we toch geen onweer gehad?
Dat is in Limburgquote:Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, geweldig, dan zit ik op Pinkpop...
Hier wil ik wel voor tekenenquote:
Wordt Friesland toch nog eens afgezonkenquote:
Heb je het filmpje zelf al gezien dan?quote:Op zondag 7 juni 2015 19:48 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn buurman had de vuurbal gefilmd achter ons huis, bij de speeltuin. Was toen met die knal waarna de stroom eruit vloog in Assen
Graag geen buitenlands weer in dit topic AUB dankjewelquote:
Boehoe waarden onder de 20 wat is dit kutland dit dat.quote:Op maandag 8 juni 2015 09:57 schreef Dven het volgende:
In NL kan men weer langzaamaan naar boven kijken
[ afbeelding ]
Echt grappig jijquote:Op maandag 8 juni 2015 09:57 schreef Dven het volgende:
In NL kan men weer langzaamaan naar boven kijken
[ afbeelding ]
Het moet donderen, bliksemen en meters bier regenen.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zaterdag naar Guusje Meeuwis dan hoeft het van mij niet bloedheet te zijn.
Komen prima daagjes aan tochquote:
Dat is te ver vooruit, komt nog wel goedquote:Op maandag 8 juni 2015 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had het meer over wat er na vrijdag gebeurt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |