Mijn buurman had de vuurbal gefilmd achter ons huis, bij de speeltuin. Was toen met die knal waarna de stroom eruit vloog in Assenquote:Op zondag 7 juni 2015 16:05 schreef bondage het volgende:
Eindelijk tijd gehad om een filmpje van het onweer hier in Assen op Youtube te droppen.
Jup, klonk ook erg gaafquote:Op zondag 7 juni 2015 17:03 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ziet er gaaf uit!
Wij hadden afgelopen nacht hier ook opeens midden in de nacht loeihard onweer. Ik schrok er wakker van. Ben niet opgestaan om te gaan kijken of foto's proberen te maken want ik was te moe en nog een beetje dronken van de limoncello
Ah, nice. Dit was trouwens niet de bliksem die de stroom deed uitvallen, die kwam een paar minuten later.quote:Op zondag 7 juni 2015 19:48 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn buurman had de vuurbal gefilmd achter ons huis, bij de speeltuin. Was toen met die knal waarna de stroom eruit vloog in Assen
Ik zit in Italiëquote:Op zondag 7 juni 2015 19:52 schreef bondage het volgende:
[..]
Jup, klonk ook erg gaafDe resulterende boem deed de betonnen vloer trillen. Was wel erg dichtbij zo
![]()
Afgelopen nacht hebben we toch geen onweer gehad?
Dat is in Limburgquote:Op zondag 7 juni 2015 21:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Nou, geweldig, dan zit ik op Pinkpop...
Hier wil ik wel voor tekenenquote:
Wordt Friesland toch nog eens afgezonkenquote:
Heb je het filmpje zelf al gezien dan?quote:Op zondag 7 juni 2015 19:48 schreef Djeez het volgende:
[..]
Mijn buurman had de vuurbal gefilmd achter ons huis, bij de speeltuin. Was toen met die knal waarna de stroom eruit vloog in Assen
Graag geen buitenlands weer in dit topic AUB dankjewelquote:
Boehoe waarden onder de 20 wat is dit kutland dit dat.quote:Op maandag 8 juni 2015 09:57 schreef Dven het volgende:
In NL kan men weer langzaamaan naar boven kijken
[ afbeelding ]
Echt grappig jijquote:Op maandag 8 juni 2015 09:57 schreef Dven het volgende:
In NL kan men weer langzaamaan naar boven kijken
[ afbeelding ]
Het moet donderen, bliksemen en meters bier regenen.quote:Op maandag 8 juni 2015 11:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zaterdag naar Guusje Meeuwis dan hoeft het van mij niet bloedheet te zijn.
Komen prima daagjes aan tochquote:
Dat is te ver vooruit, komt nog wel goedquote:Op maandag 8 juni 2015 11:29 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Had het meer over wat er na vrijdag gebeurt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |