quote:
Niet veel bliksem gezien, wel een beetje valwind bij ons...quote:
Roermond hetzelfde... 2 goede klappen, 10 druppels water..quote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:45 schreef Dhalsim het volgende:
Nou, hier in Weert is het echt een anti-climax geweest...beetje geflits, wat gedonder in de verte.
twitter:NOS twitterde op zaterdag 06-06-2015 om 10:32:36Bij het Duitse muziekfestival Rock am Ring zijn door een blikseminslag 27 mensen gewond geraakt: http://t.co/rnV9h2SWZU reageer retweet
Wees blij dat je een wallcloud heb gezien.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:50 schreef SpeedyGJ het volgende:
Goh wat een misser weer![]()
Terwijl nog geen 30km verderop volle bak water en noodweer is geweest. Zelfs een gunstnado in Drachten!
Die cel kwam van NH en week naar rechts, kwam richting Dokkum maar schijnbaar week die toch nog wat meer af en uiteindelijk voor mijn neus voorbij trok.
Wallcloud die aanwezig was heb ik vaag op foto, ook de webcam heeft em te pakken, alleen jammer van de enorme neerslaggordijn waardoor die wallcloud maar een paar seconden zichtbaar is in de timelaps die ik zo meteen ga uploaden.
Hier beetje onweer, geen knallen of inslagen, beetje regen van 1.4mm waar je amper nat van wordt. Zag het de hele dag al aankomen, maar die paar dondertjes hadden we meer te danken aan die supercel, als die niet langs trok hadden we helemaal niks gehad.
Mooi blij dat ik iig niet op onweer heb gehoopt, maar de frustratie is er uiteraard wel.
Max stoot 40.2km/h en de temperatuur 29.1 graden om 10 over 5, daarna zakte het vrij snel in waardoor de buien eigenlijk geen voeding meer kregen. Uiteraard was het feest in Groningen weer helemaal compleet. Balans ligt hier gewoon niet goed in Nederlandnog 18 jaar en dan vertrek ik hier uit het noorden
Er staat minderquote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:04 schreef SpeedyGJ het volgende:
Niet meer dan 10MB? Ach binnen 1sec binnen joh geen probleem
Regen pas eind van de komende week weer en verder zon alll the way.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 09:40 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag rustig in de atmosfeer?
idd lekker buitenquote:
Yup. Kruidvat en een appartement. Ik zat bij mijn ouders, die wonen er zo'n 100 meter vanaf. Het was een hele felle flits, gevolgd door een keiharde knal en een paar minuten later hoorden we de brandweer al. Het is echt bizar snel gegaan. In anderhalf uur tijd is het nieuwe gedeelte van dat pand volledig uitgefikt, ondanks de snelle inzet van de brandweer.quote:Op vrijdag 5 juni 2015 22:46 schreef LeTourdeFrance het volgende:
Grote brand in Zuidlaren. Pand waarin woning(en?) en het Kruidvat zijn gevestigd. Waarschijnlijk blikseminslag.
Nee hoor, alleen de achterzijde. Het oude voorstuk staat nog.quote:
Ik was op het werk, zag dat ding ook. Geen telefoon bij me. Bekend probleem. Ik heb wel genoten. dat weer wel.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 01:07 schreef Houtenbeen het volgende:
Ik heb echt nog nooit zo'n mooie shelfcloud gezien als vandaag boven Tilburg, jammer genoeg geen mobiel/fototoestel bij maar collega's wel-> foto's komen dus nog wel
is dat van gisteren?quote:Op zaterdag 6 juni 2015 10:56 schreef Houtenbeen het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was de blikseminslag bij Rock am Ring
Gisteren/vannacht maar 4 mm gevallen, de droogte duurt voort.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 11:27 schreef Ajaxfan het volgende:
[..]
Regen pas eind van de komende week weer en verder zon alll the way.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |