Jeps, tot Oktober svp zoals vandaagquote:Op zaterdag 6 juni 2015 20:59 schreef MaLo het volgende:
Vandaag was het een heerlijk dagje! In de zon behoorlijk warm maar echt prima weer om de hele dag buiten te zijn.
Ik hartje dit weer
Dit was natuurlijk voorspelbaar, zoals altijd.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 18:00 schreef Fred0w het volgende:
Deze kaart ziet er wel interessant uit, het westen kreeg nagenoeg geen onweer m.u.v Noord Holland.
Mooi gemaakt.quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:08 schreef Nattekat het volgende:
Mijn gifje was maar 2,7MB; dus hierbij:
[ afbeelding ]
Zie de tijd rechtsboven
Ow... hij is stuk
Gefixt
Vraag me toch af wat er bij Europoort in de lucht hing dat die bui daar zo genadeloos hard werd gestoptquote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Zie de tijd rechtsboven
Ow... hij is stuk
Gefixt
quote:
Het Leidsche Schildquote:Op zondag 7 juni 2015 03:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vraag me toch af wat er bij Europoort in de lucht hing dat die bui daar zo genadeloos hard werd gestopt.
quote:Op zaterdag 6 juni 2015 21:08 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Zie de tijd rechtsboven
Ow... hij is stuk
Gefixt
Niet miepen maar bakkenquote:Op zondag 7 juni 2015 11:11 schreef dick_laurent het volgende:
Poeh, niet gedacht dat ik dit zou zeggen, maar vandaag blijf ik even uit de zon.
33 graden en blazende zonkracht heeft ervoor gezorgd dat ik ergens wel weer verlang naar wat meer gematigde temperaturen.
En daarmee bedoel ik een graad of 21 en niet de gebruikelijke 15 graden die ik waarschijnlijk voorgeschoteld krijg bij thuiskomst
Vandaag wordt het 21 graden hierquote:Op zondag 7 juni 2015 11:11 schreef dick_laurent het volgende:
Poeh, niet gedacht dat ik dit zou zeggen, maar vandaag blijf ik even uit de zon.
33 graden en blazende zonkracht heeft ervoor gezorgd dat ik ergens wel weer verlang naar wat meer gematigde temperaturen.
En daarmee bedoel ik een graad of 21 en niet de gebruikelijke 15 graden die ik waarschijnlijk voorgeschoteld krijg bij thuiskomst
Landinwaarts was het gisteren beter weer. Vandaag wolken..quote:Op zondag 7 juni 2015 11:45 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Vandaag is het lekkerder dan gister. Nu veel minder wind
Ziet er gaaf uit!quote:Op zondag 7 juni 2015 16:05 schreef bondage het volgende:
Eindelijk tijd gehad om een filmpje van het onweer hier in Assen op Youtube te droppen.
Moest tennissen vandaag, warm dat het was op de baan! Had me goed ingesmeerd, de zon brandt als een malle vandaag. En nu lekker in de tuin patatjes eten 😀. Een goede weer-dag!quote:Op zondag 7 juni 2015 14:30 schreef Stefanovich het volgende:
Gisteren alleen maar zon gehad en 23 graden of zo hier in Twente en vandaag voelt het nog warmer aanWel wat bewolking maar de zon wint het grotendeels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |