Pas maar op, komende nacht kom ik wraak nemen in je droom.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:43 schreef DuTank het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik TS helemaal in elkaar heb geslagen. Was mooi.
Ik blijf vannacht wel wakker dan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:44 schreef kuolema het volgende:
Vannacht was niet zo bijzonder. Ik droomde dat mijn beugeldraadje los zat en ik dat heel erg vond. En was half wakker toen ik droomde dat er iemand bovenop me lag in mijn bed (was eng).
[..]
Pas maar op, komende nacht kom ik wraak nemen in je droom.
Weid daar eens iets over uitquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:44 schreef kuolema het volgende:
En was half wakker toen ik droomde dat er iemand bovenop me lag in mijn bed (was eng).
Hij/zij deed niets, lag alleen maar en was ook niet naaktquote:
Beetje vreemd weerquote:Op vrijdag 29 mei 2015 16:48 schreef kuolema het volgende:
[..]
Hij/zij deed niets, lag alleen maar en was ook niet naakt
story of my lifequote:Op zaterdag 30 mei 2015 08:08 schreef JedimindhaX het volgende:
Droomde dat ik de ster v eoa sitcom was en er 2 barely legal bitches ook meededen aan die show en datk ze zo ver kreeg om een trio met me te doenmaar net toen t echt leuk werd, werd ik wakker
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:45 schreef Helsinki het volgende:
Ik droomde dat mijn hond weggelopen was en dat ik seks had met een collega.
Tja, met die ondertitel van jou...quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:45 schreef Helsinki het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Een beetje geestelijk brak, net zoals gister achteraf gezien maar ik snap nu ook iets beter waarom.
Ik heb afgelopen nacht (en zo herinner ik me ook weer dat ik gisteren ook zo wakker werd) een hele lange intensieve droom gehad over mijn vader (nu 2 nachten op rij dus). Deze nacht was mn zusje er ook bij, maar zij ging eerder weg en later kwam ik erachter dat ze de speculaas had achtergelaten (wsl te veel om mee te nemen) en ik heb met mn vader een whiskeytje gedronken (wat ook in het echt gebeurd is toen ik de laatste keer bij hem was).
Misschien dat dit mijn manier is om het te verwerken?
In mijn droom was mijn vader van voor hij ziek werd btw (weet niet of dat relevant is)
Ik zie nu trouwens ook dat ik in de ochtend nog een beetje moeite heb met tellenquote:Op zondag 31 mei 2015 08:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ben alweer bijna een uurtje op en wakker
Voor de 3e nacht op rij een hele lange uitgebreide droom gehad, maar dit keer wel wat beter aangezien het eindigde met dat ik op een verwoest eiland gestrand was en met een race tegen de klok naar alles wat dreef om daarmee van dat eiland te kunnen ontsnappen.
Maar dat eiland was na die ramp vrijwel uitsluitend zand en duinen (en andere gestranden)
En wat eerder in die droom was ik bemanningslid van een 16e eeuws zijlschip (met piraten) en bespioneerden we de rest van dat eiland met o.a. 3 uitklapbare ufo's (en hoe ze uitklapten zag er echt heel gaaf uit!) en dat we van een deel van de russische nucleaire ballistische raketten de lanceercode's hadden, best wel vaag allemaal maar ooit wel eens normaal gedroomd?
Als ik droom dat ik seks heb met een collega is het altijd, maar dan ook altijd een vreselijke trut waar ik de pest aan heb, of ik zit er een potje mee te tongen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:45 schreef Helsinki het volgende:
Een meisje in elkaar slaan. Stoer van jequote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:43 schreef DuTank het volgende:
Ik droomde vannacht dat ik TS helemaal in elkaar heb geslagen. Was mooi.
quote:Op dinsdag 2 juni 2015 15:38 schreef Pandaplint het volgende:
Een tijd geleden:
Het kwam er op neer dat ik een giraffe had waar ik een zadel op had gezet. In slowmotion galoppeerde ik door het centrum van Rotterdam. Over de kop van zuid langs 'De Rotterdam'. Mensen hingen uit het raam en zwaaiden naar mij en kantoorpersoneel draaide zich verbaast om wanneer ik langs hun kantoren raasde.
De zon ging onder en met een mooie zonsondergang boven de Maas galoppeerde ik met mijn giraffe over de Erasmusbrug. Ik wilde weer naar mijn kamer in Delft dus ik wilde de trein nemen. Op het perron werd ik echter tegengehouden door een conducteur.
"In de spits zijn alleen vouwgiraffes toegestaan meneer!" Daar had ik dus even niet aan gedacht. Dus ik klom van mijn giraffe af en probeerde hem op te vouwen. Nu had ik geen vouwgiraffe dus dat had wat voeten in de aarde. Uiteindelijk samen met drie conducteurs mijn giraffe op weten te vouwen en kon ik mijn reis richting Delft vervolgen
Beter dat dan andersom.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:45 schreef Helsinki het volgende:
Bij mij begon het eigenlijk ongeveer een week geleden, waarom wel weet ik niet, maar weet wel dat het niet komt door zwangerschapquote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:31 schreef LuDann het volgende:
Ik droomde dat ik een nestje kittens baarde. Ik vond ze erg tof maar maakte me erg veel zorgen omdat ze de hele tijd wegliepen.
Ik droom elke nacht bizar, komt omdat ik zwanger ben. Meestal nachtmerries en soms een leuke droom maar altijd heel intensief.
Dat heb ik een paar keer met m'n opa gehad. De eerste keer kwam hij vertellen dat hij het goed had daar en vorige week was hij ineens met m'n oma op visitequote:Op zondag 31 mei 2015 11:07 schreef magnetronkoffie het volgende:
Teeveepee!
Dit topic wat een goed idee!
Anyway, de laatste tijd droom ik heel veel en intens en ook heel lang. Sommige heb ik al op fok gezet, maar Kuo wees me op dit topic dus zet ik ze voortaan hier en mn oude plaats ik ook nog even
[..]
[..]
Ik zie nu trouwens ook dat ik in de ochtend nog een beetje moeite heb met tellen![]()
Ik denk het ook..quote:Op dinsdag 9 juni 2015 10:34 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Dat heb ik een paar keer met m'n opa gehad. De eerste keer kwam hij vertellen dat hij het goed had daar en vorige week was hij ineens met m'n oma op visite![]()
Ik denk dat het een moment van rouwen is.
Kan zijn dat TS geen ander dromentopic kon vinden, maar sowieso vind ik dat het topic in TRU de nadruk meer ligt op discussie over het fenomeen dromen en dit topic is meer bedoeld om gewoon te vertellen wat je gedroomd hebt.quote:Op woensdag 10 juni 2015 08:48 schreef Goedzooi het volgende:
Er bestond eigenlijk al een droom topic: TRU / hoe droom jij?
Maar dat is al meer dan een maand dood.
Straks baar je echt kittensquote:Op vrijdag 5 juni 2015 08:31 schreef LuDann het volgende:
Ik droomde dat ik een nestje kittens baarde. Ik vond ze erg tof maar maakte me erg veel zorgen omdat ze de hele tijd wegliepen.
Ik droom elke nacht bizar, komt omdat ik zwanger ben. Meestal nachtmerries en soms een leuke droom maar altijd heel intensief.
Jij hebt een rijke fantasie. Het is natuurlijk wel makkelijk om een woestijn met rook en vuur te koppelen aan saddam (wat een fucking maand later gebeurde). Tsja, en die laatste heb je verzonnen.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 18:46 schreef Resonancer het volgende:
Ik droomde een maandje voordat Saddam Koeweit binnenviel over een woestijn. Zwarte rook, vuur etc. Maanden later zag ik mijn droom terug op tv.
De nacht dat een goede vriend van mij verdronk, droomde ik dat ik verdronk, werd badend in het zweet wakker.
Creepy dat gedroom.
Was het maar zo lullo.quote:Op vrijdag 12 juni 2015 21:36 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Jij hebt een rijke fantasie. Het is natuurlijk wel makkelijk om een woestijn met rook en vuur te koppelen aan saddam (wat een fucking maand later gebeurde). Tsja, en die laatste heb je verzonnen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bepaalde stukken van je droom blijven altijd beter hangen.quote:Op donderdag 11 juni 2015 07:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben bijna alles vergeten, behalve het allerlaatste stukje. Ik zat Risk te doen met mn zusje denk ik? We zaten onze legers neer te zetten helemaal aan het begin van het spel waarbij we tegelijkertijd onze landjes uitzochten, alleen zat Amerika rechts op de kaart en Azie aan de onderkant. Ook hadden de continenten een hele andere vorm.
gave horrorfilmquote:Op zondag 14 juni 2015 22:26 schreef Elvi het volgende:
Ik droomde over zombies. Mn vader en ik waren de 2 laatste overgebleven mensen in het gebied dus alle zombies kwamen naar ons toe. Vanuit mn slaapkamer probeerden we ze neer te schieten maar het waren zelfbewuste zombies dus ze klommen omhoog bij mn openstaande raam en probeerde ons te raken zodat ze ons konden opeten.
Mn vader en ik vluchtten, en toen zagen we 2 zombies die volgens mij bij ons hoorde? Maar hun tong bevroor toen ze de grond likten (). Hun tongen werden toen ontzettend lang uitgerekt en ze probeerden los te komen. Dat lukte alleen door hun tong uit hun mond te rukken waardoor er alleen een bloedend gat overbleef. Toen konden ze niet meer praten maar alleen zombie-geluiden maken.
Ik vond het wel welletjes en werd toen wakker (ik ben me dan bewust dat ik droom maar ik kan er alleen uit komen als een droom mij te heftig wordt). Maar ik moest wel heel even bijkomen. Het was zo realistisch (gek genoeg) dat ik me niet eens durfde te bewegen om het licht aan te doen. Had er gewoon hartkloppingen van
Ik droomde dat jij op mijn bed stond in spongebob pyjama en begon te strippen op het opkomstnummer van Andy Fordham. Je haar was overigens ook los en alles ging uit, boh. :$quote:
quote:Op maandag 15 juni 2015 00:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Ik droomde dat jij op mijn bed stond in spongebob pyjama en begon te strippen op het opkomstnummer van Andy Fordham. Je haar was overigens ook los en alles ging uit, boh. :$
Vervolgens dook je boven op mij en werd ik wakker.
quote:Op maandag 15 juni 2015 00:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik droomde dat ik viel in een bodemloze put
ik weet nooit waar ik over droomquote:Op maandag 15 juni 2015 00:31 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mijn dromen zijn alleen maar nachtmerries. dan valt deze nog mee
jaquote:
Heb je die moeder niet aangedrukt dan van je oude vriendquote:Op maandag 15 juni 2015 02:12 schreef Panfluit het volgende:
Ik kreeg een missie om een vriend van vroeger te redden van verdrinkingsnood, hij woonde in een kelder wat langzaam onderliep en de betreffende familie herkende me niet
Toevallig dat er een feest was, zodat ik die jongen uit een kelder kon helpen.
Nou gewoon in een tasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:37 schreef Rumbling het volgende:
Ik weet niet meer hoe en waarom maar ik moest weg en mijn spullen meenemen. Paniekerig gevoel en er leek maar geen eind aan de spullen te komen, overal kwamen ze vandaan.
Ik zou niet eens weten hoe ik al die zooi had moeten meenemen
Ja simpele, daar ging het ook in. Maar het was zoveel, klein prul wat je normaal laat liggen of wegdoet. En ook waren er verschillende locaties. Moest iets uit een kast pakken uit een huis wat er nu niet eens meer staat en waar ik ook niet was.quote:
Mooi is dat he, dat IRL waarnemingen je droom zo beďnvloedenquote:Op zondag 21 juni 2015 09:50 schreef eQuaL het volgende:
Zojuist: Ik droomde dat ik bij mijn ouders was voor een of ander feest (met collega's en familie lol), en we gingen net (allemaal) naar bed.
Hoor ik opeens een hard gepiep van buiten. Ik kijk door het raam, rijdt er een Franse politieauto achteruit op onze oprit.
Ik snel mijn ouders wakker maken en naar buiten. Blijkt dat een familielid onderweg naar het feest een ongeluk heeft gehad. Of we even mee willen komen om hem/haar/hun te identificeren, in Frankrijk.
Toen werd ik wakker, en stond er een of andere lamlul in een vrachtwagen heel lang in zijn achteruit te rijden, vandaar dat gepiep
Ik ga mij ook eens wat magnetronkoffie maken voor vannachtquote:Op zondag 28 juni 2015 08:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kan me bijna niks herinneren, behalve dat ik een spel zat te spelen en in een hovertank rondreed en bijna dood was, maar ik hoefde nog maar heeel eventjes te rekken en dan had ik de missie gehaald (wachten op versterking en de vijand vast blijven zetten terwijl ik geen schot meer kon hebben).
En toen kwam die versterking, ze rolden de vijandelijke basis binnen en begonnen hun basis op te rollen en ik denk al "Yessss mission accomplished!" toen op dat moment de bergwand achter me ineens instortte en ik allemaal rotsblokken over me heen kreeg en toch dood ging(echt heel klungelig zag dat eruit)
Gelukkig was het maar een spel
Dat is geen droom maar een nachtmerriequote:Op woensdag 1 juli 2015 13:54 schreef Daan030 het volgende:
dat ik ijskoffie had besteld maar warme choco kreeg :/
Daar is dit topic voor bedoeldquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:11 schreef vigen98 het volgende:
Wat als dromen echt zijn maar in een andere dimensieEn stel dat ze in die dimensie dromen krijgen over het leven hier op aarde
En anyway, als mijn dromen bestaande andere dimensies zijn, dan moeten dat er wel een hele hoop zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:48 schreef Goedzooi het volgende:
Er bestond eigenlijk al een droom topic: TRU / hoe droom jij?
Maar dat is al meer dan een maand dood.
Lol, Emmeloord daar woon ik vlakbij.quote:Op donderdag 18 juni 2015 05:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ging wandelen in de bossen van Emmeloord!
Ik weet nog dat ik op de kaart keek en de noordoostpolder had een andere vorm, meer een schiereiland in de vorm van een snavel.
En ik ging erheen per zelfrijdende hooiwagen (echt 8m hoog ofzo, gelukkig viel ik er niet af want was zo gefascineerd aan het rondkijken zoekend naar wilde dieren, maar vond er geen). En ineens wandelde ik..met een huge-ass wandelstok (waarin ik met een zakmes zelf motieven gesneden had) langs de rand van een nieuwbouwwijk van Emmeloord (veel zand, gras en aan de rand van een bos) en er waren honderden spelende kinderen bezig in het zand met de ouders veelal in de achtertuin in een tuinstoel of klapstoel, maar ik zat een beetje in mn eigen wereld dus had er niet al te veel last van.
Op een gegeven moment was ik de bossen weer ingetrokken en kreeg trek, toen ik ineens een zak bevroren aardappelkoekjes op de weg zag liggen! Ik zat toen nog te denken "shit, geen groente bij" toen ik onder een bankje keek en er een klein blikje doperwten onder lag
Ineens was ik bij mn slaapplek in een kantoor (er waren nog een paar vrouwen achter hun bureau maar voor de rest wat iedereen al naar huis) en er was 1 hoek verduisterd en ze hadden al een BBQ voor me klaargelegd inclusief spiesjes
En toen werd ik wakker en had bagagedrager van spinvis in mn hoofd en ben gelijk naar mn computer gegaan
Ik ben er nog nooit geweestquote:
Anders vraag je TS heel lief of ze voor jou een uitzondering wilt maken en dat jij ook je dagdromen hier mag plaatsenquote:
Als je het echt wilt weten, zet je wekker een uur vroeger dan normaal (bijvoorbeeld 5 of 6 uur sochtends) en ga dan nog een uur lekker doorslapen. Doe ik altijd en 9 uit de 10 dromen onthoud ik dan ook wel. Wat ik daarvoor droom, geen idee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:01 schreef hugecooll het volgende:
Geen flauw idee waar ik zoal over droom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat in mn laatste droom WoT (World of Tanks) te spelen (daarbij kies je 1 van je tanks, rij je met die tank rond en neem je deel aan een soort wedstrijd van 15 tegen 15 waarbij je elkaar verrot moet knallen en waarbij 1e team dat uitgeroeid wordt, verliest).
Op een gegeven moment begon ik een nieuwe battle, alleen toen ik er eenmaal in zat, waren alle 15 tanks van mijn team ook echt mijn tanks (ik was de enige speler en ik kon tussen alle 15 tanks heen en weer switchen) en een oude kennis van mij (een vrouw waarvan ik zeeeeker weet dat die nooit WoT zou spelen) was de enige bij het andere team.
Toen kwam zij erachter dat als je je eigen tanks stukschiet, je daar in plaats van strafpunten, ook gewoon punten kreeg.
Dus wat deden wij? We zetten al onze 14 overige tanks in 1 lange rij en met de 15e tank (die met de grootste gun natuurlijk) probeerden we zoveel mogelijk van onze eigen tanks in 1 schot stuk te schieten.
Ik zat ook echt helemaal in gedachten van "deze tank heeft hier het dunste pantser dus die zet ik zus en zo neer en dan gaat die shell er daar weer uit dus moet ik de volgende tank hier neerzetten met de zijkant naar me toe omdat daar het pantser weer het dunst is" etc enz.
Mn droom (of tenminste dat kleine stukje wat ik me nu nog kan herinneren) ging dus vooral over de verrassing dat teamkills gewoon meetelden voor je score en hoe ik in 1 schot zoveel mogelijk van mn eigen tanks kapot kon schieten (inclusief het pielepeuterige van het perfecte schot uitdokteren).
Schiet niet op zulke dromen.
Edit: Ineens schiet een heel klein stukje van een andere droom me te binnen_O-
Ik was met mn zusje in Italië geloof ik en we liepen rond in een buitenlandse supermarkt (we konden namelijk de ingrediënten niet lezen ookal staan die in het echt ook in het Engels) en we zagen toen iets van gevulde marsepeinspeculaas en nog een bizarre speculaasvariant
Alleen shit dat ik de rest niet meer weet
[ Bericht 5% gewijzigd door magnetronkoffie op 15-07-2015 10:05:53 (spel/tikfoutje) ]
Deze AoT?quote:Op zondag 19 juli 2015 06:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat ik nog weet is dat we in een grote stad leefden en toen door reuzen werden aangevallen (ik heb gister op youtube de trailer van AoT gezien dus denk dat het daardoor komt). Alleen waren deze reuzen snel en slim. Op een gegeven moment hadden ze mij ook te pakken en werd ik (samen met nog een klein aantal andere mensen) ergens naartoe meegenomen.
Ik hoop dat die film minstens net zo goed is als de anime!quote:Op zondag 19 juli 2015 07:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Deze AoT?
Ik wist niet dat daar een film van komt joh, thx
hacksquote:Op zondag 19 juli 2015 07:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Edit: Ik kreeg trouwens geen quote-alert?
Een bescheiden hacker, die kom je niet zoveel tegenquote:
Ik onthoud eigenlijk nooit wat ik droom, tenzij het weer eens niet goed gaat of zo. Maar ook dan vergeet ik ze vrij snelquote:Op zondag 19 juli 2015 07:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een bescheiden hacker, die kom je niet zoveel tegen
Maar even ontopic, heb jij nog wat gedroomd?
Misschien dat ik daarom zoveel droomquote:Op zondag 19 juli 2015 07:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik onthoud eigenlijk nooit wat ik droom, tenzij het weer eens niet goed gaat of zo
Nicequote:Op zondag 19 juli 2015 07:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom zoveel droom
Maar ik heb gister ook gelezen dat het kan komen omdat ik 2 weken daarvoor ben gestopt met roken (tot zover met succes)
Das een app voor je mobiel?quote:Op zondag 19 juli 2015 07:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nice
Ik bedoel eigenlijk meer bij bijv. slaapverlamming, maar dat zie ik niet als 'dromen'
Maar als jij zo levendig droomt, is het misschien wel geinig om sleepbot oid te gebruiken om te checken of je in je slaap praat
Ja: https://mysleepbot.com/quote:Op zondag 19 juli 2015 07:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das een app voor je mobiel?
Dan heb ik pech want sinds vrijdagavond doet mn mobiel ineens raar (hij zegt geen bereik meer te hebben en ik kan ook geen sms'jes meer sturen (geeft ie foutmelding)).
Hoe dan? Zondag is alles dicht en ik ben niet handig genoeg om zelf te gaan lopen aankloten (misschien dat ik dat ding per ongeluk reset ofzo, ben ik nog verder van huisquote:Op zondag 19 juli 2015 07:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja: https://mysleepbot.com/
Ga je telefoon eens fixen dan
Geen idee hoequote:Op zondag 19 juli 2015 07:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe dan? Zondag is alles dicht en ik ben niet handig genoeg om zelf te gaan lopen aankloten (misschien dat ik dat ding per ongeluk reset ofzo, ben ik nog verder van huis)
En toen je wakker werd had je het bed volgezeken?quote:Op zondag 31 mei 2015 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb niet vaak nachtmerries, maar vannacht was niet heel prettig. Had per ongeluk de kraan laten lopen en het hele huis (bovenverdieping) blank gezet. Alles aan het verzakken en rotten.Geen geld om het te laten repareren. Een grote ellende.
R&P / Hoe voel je je nu? #897quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:13 schreef VromeBroeder het volgende:
Heb vannacht niet gedroomd. Ik moet vroeg op en ik heb geen alarm meer. Uit voorzorg ben ik maar de hele nacht opgebleven. Kben kapot
Zozo, grote meid hoor. Veilig achter dat computerschermpje heb je ineens een grote bekquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
R&P / Hoe voel je je nu? #897
Tip: En als je echt veel aandacht wilt, zorg dan voor een cliffhanger, zijn ze daar dol op
edit: moet ik natuurlijk wel de goeie link quoten
Nee hoor, ik heb sowieso altijd een grote bek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:24 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Zozo, grote meid hoor. Veilig achter dat computerschermpje heb je ineens een grote bek
lijkr me geweldig om zoiets te dromenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:41 schreef MakkieR het volgende:
Mijn dromen zijn altijd heel vaag zoiets als ren ik alleen door een weiland begint er ineens een koe tegen mij te praten. Val ik door een gat en kom ik terecht op een onbewoond eiland gemaakt van blokkendozen. daar ligt een heerlijke pizza die tot mijn spijt diaree veroorzaakt. hollend naar de wc haal ik die nog maar net zie ik dat ik vergeten ben te controleren of er toiletpapier ligt. Maar dat blijkt niet het ergste te zijn want zo kom ik achter dat ik me bij de verkeerde toiletten bevind waar ik twee vrouwen hoor praten. Ik probeer eruit te glippen maar natuurlijk loopt dit fout af. de vrouwen gillen voor wat ze waard zijn en eenmaal uit de wc getrapt struikel ik over een boomstronk. ik kijk omhoog en zie een boom half dood en verbrand en zo gaat het maar door...
Ook al zo een fijne,hoe komen je hersenen daar op??quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:00 schreef -Bushok het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik op een metrostation was. De vloer begon ineens te golven als een zee,bijna tegen het plafond aan.Toen de vloer weer plat was zag ik heel dik bloed stromen om de hoek en toen ik ging kijken lag daar een man met uitgeholde oogkassen![]()
Ben benieuwd wat deze nacht aan dromen brengt
lokquotejequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:00 schreef -Bushok het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik op een metrostation was. De vloer begon ineens te golven als een zee,bijna tegen het plafond aan.Toen de vloer weer plat was zag ik heel dik bloed stromen om de hoek en toen ik ging kijken lag daar een man met uitgeholde oogkassen![]()
Ben benieuwd wat deze nacht aan dromen brengt
Je hebt gewoon weer in je bedje gep[last?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 04:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vannacht ging ik op vakantie naar een eiland voor de kust van Duitsland (rotsachtig zoals Rügen, geen waddeneiland) en alhoewel het vlakbij de Nederlandse grens lag, gingen we via Polen per kabelbaan.
Wel moesten we geregeld onze riemen vastmaken omdat het soms een "beetje" een bumpy ride was
We hadden 6 tussenstations, in elk dorp waar we even stopten (en waar de ook de helft van de keren -weer- paspoortcontrole hadden), hadden ze een kernreactor.
Op een gegeven moment arriveerden we dan eindelijk op dat eiland! Ik ging rijden omdat ik nog geen rijbewijs had (er was bijna geen hond en was een ongeasvalteerd landweggetje) en natuurlijk hield ik dat ding nauwelijks op de weg
Op een gegeven moment gingen we een uitstapje maken en alhoewel "de volwassenen" per watdanook naar het dorp gingen, gingen mn zusje en ik lopend zodat we bier konden meenemen, maar we hadden maar 3 kleine flesjes bier voor ons 2 en toen zei ik dat dat veel te weinig was ofzo
Er waren nog veel meer stukjes, alles uit dezelfde lange droom. Deze droom was op zich wel leuk, vooral door die kabelbaan
[..]
lokquoteje
2-persoons bed noem je een bedje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 04:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je hebt gewoon weer in je bedje gep[last?
Maar je ontkend het dus niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 04:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
2-persoons bed noem je een bedje?
Waar slaap jij dan in?
Dan heb je wel hele lange vingers, die klinken als terrasmeisjesquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 04:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga jou helemaal niks bekennen of tegen jou ontkennen als je met zo'n additude naar me toe komt, dan praat je maar lekker tegen mn hand terwijl ik mn vingers in mn oren stop en zeg "nene oh nana" [ afbeelding ]
En nu weer terug naar de dromen, dit is geen slowchat
Wow, je bent gewoon een fukkin aainstaain!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 05:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan heb je wel hele lange vingers, die klinken als terrasmeisjes
Heb je last van magnetron koffie? Doe maar rustig aan,quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 05:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, je bent gewoon een fukkin aainstaain!
magnetron koffie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 05:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je last van magnetron koffie? Doe maar rustig aan,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, ik ga niet meer op je reageren, er is vast wel een slowchat voor je open ergens![]()
Heftig man !!quote:Op woensdag 19 augustus 2015 07:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
Lange droom weer, maar dit keer ben ik bijna alles kwijt.
We zaten met 3 of 4 man/vrouw op een terrasje en ik wou afrekenen, toen bleek de rekening 36 euro nogwat te zijn (nadat de man achter de kassa "zesendertigeuro" had gezegd, hoorde ik van schrik de rest van wat ie zei niet meer) en ik had dat geld niet op mn rekening staan.
Gelukkig sprong mn zusje in en bood zij meteen aan de rekening dit keer te betalen.
Geen flauw ideequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:58 schreef Geerd het volgende:
[..]
Ook al zo een fijne,hoe komen je hersenen daar op??
Ow bizar wel, gelukkig zijn de meeste dromen bedrogquote:Op woensdag 19 augustus 2015 11:34 schreef Goedzooi het volgende:
Ik droomde dat ik naar mijn werk toe ging, en toen ik op mijn werk was aangekomen bedacht ik me ineens dat ik eigenlijk vrij was deze week. maar dat was ik vergeten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 29 augustus 2015 17:44 schreef defokkingfoker het volgende:
Dat een lekker wijf haar telefoon aan me gaf.. Ik zag toen naaktfoto's van haar en toen ik haar aankeek keek ze me ondeugend aan met dr tieten ontbloot.
Toen kwam ik
O geweldig!quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:12 schreef Goedzooi het volgende:
Ik heb er verschillende gehad vannacht: De eerste ging over portalen naar andere landen. Ik ging door een portaal heen dat naar Egypte leidde. Ik liep daar een beetje rond, en op de straat lagen overal nep-euro's.
Daarna ging ik naar het vliegveld van Egypte en daar werd ik besprongen door een Egyptisch jongetje dat bij de Egyptische scouting zat. Ik vond dat niet leuk dus ik gooide hem op de grond. En toen kwam de politie en die wilde mij oppakken omdat het verboden was om mannen op de grond te gooien. Behalve als je ze wilde reanimeren (WTF?) Er stond een gevangenis-staf op en daar had ik geen zin in, dus ik rende weg.
Ik rende een kamer in en zag door een raam de binnenkant van mijn school. Blijkbaar stond mijn school dus in Egypte, en zat er een vliegveld in. Het raam was op de 3e verdieping en ik sprong erdoor naar buiten. Terwijl ik dat deed veranderde ik in een draak en vloog ik door de deur naar buiten. The end.
Mijn tweede droom ging zo: Ik en mijn zusje wilden samen op vakantie naar de USA. Dus had mijn vader een vrachtwagen voor ons geregeld. Die ik moest besturen ook al heb ik rijbewijs C(E) niet. Maar voor ik met de vrachtwagen weg kon moest ik eerst naar de garage fietsen waar dat ding stond. Ik moest over een heel onlogisch fietspad heen fietsen om daar te komen. Ik moest steed oversteken omdat het fietspad steeds aan de andere kant van de weg zat.
Toen ik daar eindelijk aankwam met mijn zusje, was de vrachtwagen er nog niet. Dus we gingen in het winkel van de garage kijken. Daar verkochten ze onder andere snoep in bulk hoeveelheden.
Toen de vrachtwagen er eindelijk was, besloot mijn vader mij ook een tankoplegger mee te geven. In de oplegger zat diesel voor de vrachtwagen. Omdat we helemaal vanuit Nederland naar de USA moesten rijden met dat ding. (WTF).
Daarna besloten we dat we beter met een 2 persoonsvliegtuigje konden gaan en wat daarna gebeurde weet ik niet meer. The end.
Haha, ja dat is vaak zo. Tijdens het dromen lijkt alles gewoon normaal en te kloppen, maar als je wakker word heb je echt zoiets van WTF??? Ik onthou ze ook heel vaak.quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O geweldig!
Ja, die WTF momentjes heb ik ook vaak als ik mn eigen dromen teruglees![]()
quote:Op maandag 31 augustus 2015 14:25 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Haha, ja dat is vaak zo. Tijdens het dromen lijkt alles gewoon normaal en te kloppen, maar als je wakker word heb je echt zoiets van WTF??? Ik onthou ze ook heel vaak.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Daarna gebeurde er iets waarvan ik niet meer precies weet wat, maar het kwam erop neer dat ik, the Doctor en nog een paar andere mensen, ontvoerd werden door de Daleks en de Cybermen. We moesten autobanden en andere spullen voor ze sorteren, terwijl zij gezellig met elkaar aan het borrelen waren. (En de Daleks moesten ergens om lachen en dat klonk heel raar.) In ruil daarvoor mochten we blijven leven. En ze hielden nog woord ook.
Daarna gingen we de quartmobiel in elkaar gaan zetten, maar dat ding was hartstikke klein. En ik had hem eigenlijk ook niet nodig omdat ik al aan het rondzweven was alsof ik gewichtloos was. The end.
En over een ander stukje droom weet ik nog minder, maar daar kwamen treinen in voor en het overgrote deel van de weg was spoor. En ik liep over het spoor heen omdat ik het fietspad was kwijtgeraakt. En er was ook nog iets met een magisch potlood en een Duits hotelletje in de bergen. The end.
En er staat me ook iets van bij dat ik op een Seltas uit Monster Hunter 4 Ultimate heb rondgevlogen. hij was tam en ik hield van hem. Het kan zijn dat dit stukje droom onderdeel was van de Doctor Who droom, maar ik weet het niet zeker. The end.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nederlands is mijn goedste vak
Moest je toen pissen?quote:Op woensdag 2 september 2015 02:15 schreef DrDentz het volgende:
Ik droomde dat ik met een groep jongeren ergens heen was en we moesten met een soort kabelbaan waar je met je handen aan hing over een enorme hoogte. En ik vond het maar eng en ging langzaam, en een paar stoere jongens schoten langs me heen en zeiden 'kom op sneller!' en ik dacht holy fuck hebben die geen angst? En plotseling liet 1 van die jongens een seconde die kabels los en viel hij de diepte in, al die meisjes schreeuwen aaahhh!!!!! En je zag hem vallen en je wist zeker dat hij dood zou gaan. Toen schrok ik wakker.
Jij word wel vaak wakker met liedjes in je hoofd of niet?quote:Op donderdag 3 september 2015 07:49 schreef magnetronkoffie het volgende:
Opnieuw alleen t allerlaatste deel.
Ik zat WoT te spelen en reed rond in mn scouttank en alle tegenstanders die ik tegenkwam, waren al bijna dood, dus heb ik ze allemaal 1 voor 1 doodgeramd (scheelde namelijk een kogel en was leuker zo).
Werd wakker met een deuntje van een liedje van ABBA in mn hoofd![]()
Niet alleen bij het wakker wordenquote:Op donderdag 3 september 2015 11:30 schreef Goedzooi het volgende:
[..]
Jij word wel vaak wakker met liedjes in je hoofd of niet?
Toevallig moet ik deze week nog bellen voor de uitslag van mn bloedtest (ivm slapeloosheid)quote:Op donderdag 3 september 2015 20:39 schreef vigen98 het volgende:
Kerel ik zou naar de dokter gaan, zo veel dromen is volgens mij niet eens gezond man je leeft in een andere wereld
Dat zal best maar ik zou er niet te lang in blijven hangen, heb wel eens verhalen gehoord van mensen die zoveel dromen dat ze de realiteit niet eens meer kunnen zien die denken gewoon dat hun dromen echt warenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:43 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Toevallig moet ik deze week nog bellen voor de uitslag van mn bloedtest (ivm slapeloosheid)
En die wereld is vaak leuker dan de echte wereld![]()
Dat heb ik soms wel als ik net wakker wordt. Vaak uit een nachtmerrie. 1 keer dacht ik zelfs een vieze natte rottende hand op mn rug te voelenquote:Op donderdag 3 september 2015 20:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik zou er niet te lang in blijven hangen, heb wel eens verhalen gehoord van mensen die zoveel dromen dat ze de realiteit niet eens meer kunnen zien die denken gewoon dat hun dromen echt waren
Zo'n vaart gaat dat niet lopen, ik ben altijd al dromerig geweest.quote:Op donderdag 3 september 2015 20:45 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Dat zal best maar ik zou er niet te lang in blijven hangen, heb wel eens verhalen gehoord van mensen die zoveel dromen dat ze de realiteit niet eens meer kunnen zien die denken gewoon dat hun dromen echt waren
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar gelukkig kwam er een legertje Monster Hunters aan om met te helpen. Ze begonnen met de Gore Magala te vechten. (Dit alles gebeurde nog steeds in de gang van het huis, maar de gang was ineens magisch vergroot ofzo. WTF?). Ik lag op de grond te kermen van de pijn, maar toch stond ik op om de anderen te helpen. Ze waren namelijk aan het verliezen. Ik gaf het beest een klap met mijn hamer en hij ging plat. Daarna werd ik wakker.
Oh ja, iedereen droeg armor zoals deze.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb zo het idee dat ik teveel Monster Hunter speel de laatste tijd.
Nederlands is mijn goedste vak
Ik schrijf al 25 jaar mijn dromen op. Wat is hier de maximum berichteninhoud?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:34 schreef kuolema het volgende:
Ik vergeet vaak mijn dromen op te schrijven en dat is zonde want soms zijn ze echt geniaal. Dat hebben vast meer mensen. Dus hierbij voor iedereen een stimulans om je meest toffe, vreemde of ontzettend saaie dromen te posten. Of eentje die je lang geleden had en de moeite waard is om te delen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik had een krokodil als masker.
Maar toen raakten wij onze maskers kwijt en zag iedereen wie wij echt waren. Toen kwam Krimson en hij en zijn mannen ontvoerden ons. Hij nam ons mee naar een ander bootje. En ik was teleurgesteld omdat het geen onderzeeboot was. Ik wist uiteindelijk te ontsnappen door me te verbergen onder water.
Later vond ik mijn masker weer terug en deed ik alsof ik een krokodil was.
Er was ook nog iets met een soort van encyclopedie die leeg half leeg was ofzo. Maar daar weet ik niet veel meer van.Nederlands is mijn goedste vak
quote:Op maandag 21 september 2015 15:56 schreef Goedzooi het volgende:
Mijn droom van vanmorgen ging over Suske en Wiske.
We waren ergens in een bos en ik was alweer een draakachtig ding. (dat droom ik best wel vaak, wat overigens wel cool is aangezien ik vaak super-krachten heb in deze vorm. Zoals vliegen en vuurspugen.) Lambiek was er ook bij.
We liepen met z'n allen naar een meertje toe, en we gingen in een bootje varen. We hadden allemaal papieren maskers voor ons gezicht met gezichten van andere mensen erop, mensen dachten dan dat wij de personen op de maskers waren. (Net zoals de Spy in Team Fortress 2)Wtf !!! WhahahaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. Ik had een krokodil als masker.
Maar toen raakten wij onze maskers kwijt en zag iedereen wie wij echt waren. Toen kwam Krimson en hij en zijn mannen ontvoerden ons. Hij nam ons mee naar een ander bootje. En ik was teleurgesteld omdat het geen onderzeeboot was. Ik wist uiteindelijk te ontsnappen door me te verbergen onder water.
Later vond ik mijn masker weer terug en deed ik alsof ik een krokodil was.
Er was ook nog iets met een soort van encyclopedie die leeg half leeg was ofzo. Maar daar weet ik niet veel meer van.Ik zwaai naar dieren.
Dat zijn echt kut dromen, heb ik ook wel eens soort van.quote:Op maandag 21 september 2015 16:52 schreef MacorgaZ het volgende:
Op het moment dat ik bijna in slaap viel voelde het alsof er iemand onder me m'n keel vastkneep en me keelde... Bleek gelukkig een droom te zijn.
Ik heb zulke dingen de laatste tijd vaker, maar deze was wel eng omdat het nog net iets té echt leek i.p.v. dat je al wel een beetje doorhebt.quote:Op maandag 21 september 2015 16:56 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dat zijn echt kut dromen, heb ik ook wel eens soort van.
Droomde dat ik een klap in mijn gezicht kreeg.
Schrik je wakker, en je voelt bijna nog steeds die klap.
Het was zo echt, dat ik denk dat ik in mijn slaap mijn arm strekte ofzo en die gewoon neer viel op mijn gezicht
Zeer herkenbaar, vooral als je dan wakker wordt en het is ook nog slecht weer.quote:Op maandag 21 september 2015 17:08 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Ik heb zulke dingen de laatste tijd vaker, maar deze was wel eng omdat het nog net iets té echt leek i.p.v. dat je al wel een beetje doorhebt.
Het was ook meer dat ik me niet goed kon bewegen (nog niet echt sleep paralysis, voor als je dat kent), toen probeerde ik me wat te draaien en opeens voelde het echt alsof iemand me keelde...
Op zich heb ik liever dit dan een paar dromen die ik tijden terug wel eens had, dat je in zo'n droom als het ware een paar maanden supergelukkig leeft met een vriendin (die ik niet heb) en zo blij leeft en alles, en dan word je wakker en zit je een beetje in shock omdat alles zó echt leek....
Raar eigenlijk, al die verhalen/dromen ook al wil je het zelf bedenken en een topic openen in Ons zoiets verzin je gewoon niet.quote:Op maandag 21 september 2015 18:55 schreef Goedzooi het volgende:
Ik heb ik een keer gedroomd dat ik iemand neerschoot en hij mij. En daarna moesten we er keihard om lachen.
Ik heb ook een keer gedroomd dat iemand mij neerstak/wilde steken. Maar meestal kan ik mezelf wakker maken als mijn dromen te eng worden.
Je verhaal doet me denken aan iets wat ik zelf ooit in een supermarkt aan de lopende band heb meegemaakt (is waargebeurd en geen droom).quote:Op woensdag 23 september 2015 10:22 schreef kuolema het volgende:
Het was komisch. Ik was in een ondergrondse supermarkt (als in een station of zo) en toen ik moest pinnen pakte ik alle pasjes uit mijn portemonnee, deed die op een stapel, met mijn oranje pinpas bovenop, en duwde de hele stapel in het pinapparaatHet was immers het nieuwste model. Maar daardoor crashte het hele systeem, ook bij de andere kassa's. Dus alle boodschappen bleven overal op de band liggen en de caissičres konden niet meer verder. Ik had totaal geen verantwoordelijkheidsgevoel en wilde juist gebruik maken van de situatie. Het kwam dus geen moment in me op om te vertellen dat het mijn schuld was. Nee, ik vroeg aan de kassaman, die ik een beetje stom vond, 'Hoeveel korting krijg ik nu?' (vanwege de ongemakken), en de man zei 'Niets.' Nou, dat snapte ik niet. Toen zag ik op de band van een andere kassa Mellers liggen (die ging iemand anders dus kopen) en ik liep wat rond en zag ook voor de kassa Gourmet lolly's (die grote die ze sinds een tijdje bij de kassa per stuk verkopen irl), maar die waren ongeveer een halve meter meter doorsnee! Daarachter lagen de normale. Ik dacht, die kan ik dan wel stelen. Want hallo, ik heb toch echt recht op wat gratis boodschappen. Maar het was toch wat onpraktisch en er was politie in de buurt.
Side note: zo ben ik in het echt HELEMAAL NIET![]()
Daarna gebeurde nog iets wat voor de link zorgde met de volgende droom, maar dat ben ik vergeten.
Ik was nog steeds ondergronds, maar dit was gewoon een wat grotere, lege ruimte met een lange tunnel erachter. Er was verder niets te zien. Voor me zat een groepje van ongeveer vijf mensen, waaronder een blond jongetje en een dikke vrouw, die allemaal hetzelfde gekleed waren. Ze droegen een mouwloze gouden metallic outfit. Ik vroeg waarom ze dat aanhadden - dacht ik, maar blijkbaar vroeg ik welke kleur hun outfit was want het jongetje antwoordde 'Beige. Dan vormen we samen een tunnel.' Right.
Het verhaal van die mensen was dat de dikke vrouw ooit een miskraam had gehad, en nu was ze ook net zwanger, en ze kwamen elk jaar of zo bijeen om het te herdenken en samen te verwerken. In het goud dusVreemde mensen. Ze leken wel een sekte.
Haha, dat soort dingen durf ik zelf nooit helaasquote:Op woensdag 23 september 2015 12:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
Had een hele lange droom, maar ik had vanochtend een thuisafspraak om 11u en werd pas 10:57 wakker...dus geen tijd om snel op te schrijven en meeste is nu dus alweer vergeten. Was wel een hele wilde, intensieve droom.
Het laatste stukje sprong ik op een groot rad (a-la rad van fortuin) en dat rad begon langzaam rond te draaien en ik draaide mee. Voelde ook dat gevoel in m'n maag, beetje zelfde als wanneer je in een achtbaan zit.
Dat rad ging steeds sneller ronddraaien en harder en harder, toen heb ik mezelf maar gewekt, keek op de wekker en zag dat het 7u nogwat was...dus ik denk "shit, ondanks de pillen toch maar 4u geslapen, vreemd", begon me gelijk aan te kleden en keek daarna weer op de wekker...10:57? wtf
Maar ik weet dus niet zeker of de 1e keer dat ik op de wekker keek, een droom was of dat het echt was, ik meteen in slaap viel, ruim 3u later weer wakker werd en meteen doorging met wat ik wou doen toen ik in slaap viel.
Had in m'n hoofd: Paul van dyk - Nothing but you
edit:
[..]
Je verhaal doet me denken aan iets wat ik zelf ooit in een supermarkt aan de lopende band heb meegemaakt (is waargebeurd en geen droom).
Ik stond in de rij en was bijna aan de beurt en achter me stonden de boodschappen van een oud vrouwtje. Ik weet niet, verveelde me ofzo en kreeg een impulsief ideetje.
Ik keek even wat er voor spul van die oude dame op de band stond, zocht een willekeurig artikel van haar uit en vervolgens plotsling zeg ik expres een beetje hardop "Ah krijg nou was! Die was ik vergeten!" en pak dat ding van haar boodschappen op, zet het bij mijn eigen boodschappen neer en draai me meteen weer om terwijl ik deed alsof dit de normaalste zaak van de wereld was....dus ongeveer 10 seconden daarna draai ik me weer om, pak haar ding uit mijn lopendebandvakje en zet het weer terug terwijl ik "sorry, was een impulsief grapje![]()
".....nou...als blikken konden doden!!!
![]()
![]()
Gisteren stond ik op het perron op de trein te wachten (m'n trein kwam in de verte al aangereden) toen ik zag dat een aziatische meid (toeriste samen met haar vader en wat andere gezinsleden) haar camera op de trein richtte om het binnenkomen van de trein te filmen.quote:Op woensdag 23 september 2015 20:27 schreef kuolema het volgende:
[..]
Haha, dat soort dingen durf ik zelf nooit helaas
O dat is leuk!quote:Op woensdag 30 september 2015 23:13 schreef Goedzooi het volgende:
Vandaag een droomdagboek begonnen. Ik wil namelijk gaan proberen om lucide dromen te krijgen. Ik heb het al voor 1/3 ofzo volgeschreven met oude dromen.
Tuurlijk, als ik weer eens een leuke onthoud.quote:Op vrijdag 2 oktober 2015 05:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
O dat is leuk!
Maar blijf je je dromen verder wel gewoon hiero neerzetten?Ik vind ze jouwe altijd wel vermakelijk om te lezen
Zelf de laatste tijd wel dromen gehad, maar vond ze zelf niet bijzonder genoeg om op te schrijven omdat het meer van hetzelfde was of omdat ze zooo bizar waren dat dat wat ik zou beschrijven, 1 grote chaotische zooi zou zijn (ik snapte zelf niet meer waar die dromen van mij nou eigenlijk over gingen, totaal structuurloos).
Afgelopen nacht ging weer over dat ik zat te gamen, maar dan BF2142. Ik speelde gewoon een aantal potjes, maar het grote verschil met de werkelijkheid was dat ik in m'n droom een rete-slechte speler was
Ik zat gewoon meerdere rondes te spelen, compleet met gesnipered worden en knife-gevechten die ik meestal verloor
En ook noobs die in zwart futuristisch uniform in de boomtoppen (in kale bomen direct aan de weg...lekker onzichtbaar ook) zaten te campen.
Ik probeerde echt van alles maar het meeste mislukte en dan probeerde ik mijn plannen bij te stellen maar dat liep meestal ook niet goed af. Soms lukte iets wel en een enkele keer ging iets zelfs beter dan ik verwacht had (omdat ik een rasechte opportunist kan zijn, dat is 1 ding wat ik heb geleerd in de loop van m'n leven, je moet pakken wat je pakken kan).
edit: Wat lucide dromen betreft, ik weet vaak dat ik aan het dromen ben terwijl de droom nog bezig is. Vroeger ging ik uitproberen of ik ook actief in mijn dromen dingen kon doen en ging ik mezelf tijdens het dromen steeds wekken, maar daar ben ik toen mee gestopt want erg goed voor m'n nachtrust was dat niet
Denk dat de 1e stap dan is om tijdens het dromen te beseffen dat je aan het dromen bent.
Deze droom had ik pas door dat ik niet aan het gamen was, maar aan het dromen omdat die n00b die in een boomtop aan het campen was, in BF2142 nooit mogelijk is (je kan in dat spel niet in bomen klimmen en aangezien er iemand wel in een boom zat (gecombineerd met andere kleinere hints), moest het dus wel een droom zijn).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heb tenminste wel oké geslapen door de pillen.
quote:Vannacht gedroomd dat ik als eerste Nederlander op de maan landde. Was een stuk saaier dan de droom van gisteren. Vooral veel trainen enzo en aangekomen op de maan was alles wat ik deed een zaklampje vasthouden om bepaalde objecten te beschijnen.
quote:Vannacht gedroomd dat ik in Syrië was. In het huis waar ik was hadden mensen zo'n soort luchtafweer geschut ding met vier raketten en één daarvan wilden ze door het raam afschieten naar tegenstanders. De raketten zagen eruit als grote verroeste bouten, inclusief schroefdraad. Ding werd afschoten met veel kabaal, grote explosie maar daarna vloog er een straal met klodders gesmolten metaal onze kant op en die kwamen door het raam precies terecht waar wij stonden. Iedereen sprong/ rende weg en niemand werd geraakt.
Daarna een droom waarin ik veilige een plek zocht om een vogelhuisje op te hangen. Ik checkte of de bomen wel stevig genoeg waren door er met een stok tegenaan te duwen, maar elke keer als ik dat deed dan brak de boom af. Ik kon zien dat er betonijzer in de boomstam zat. Heel maf.
Gewoon alles voortaan hier neerzetten, is veel leuker zoquote:Op zaterdag 10 oktober 2015 13:13 schreef SeLang het volgende:
Leuk topic! Ik heb wel vaker mijn dromen op Fok! gepost
ONZ / Ik heb over Balkenende gedroomd
POL / Ik heb vannacht gedroomd over Wilders
R&P / Ik heb vannacht gedroomd over Paris Hilton
R&P / Rare droom over zusje van Mark Zuckerberg
AEX / Post hier je nachtmerries over de crisis !
En deze:
[..]
[..]
Inderdaad, reeksen dit topic!quote:Op zaterdag 10 oktober 2015 14:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Gewoon alles voortaan hier neerzetten, is veel leuker zo![]()
Wow, nog even en we hebben een nieuwe reeks!![]()
Ja dromen gaan via een super korte termijn geheugen heb ik eens gehoord. Daarom kun je ze bijna nooit onthouden.quote:Op maandag 12 oktober 2015 08:52 schreef magnetronkoffie het volgende:
Alleen het stomme is dat het nog heel vroeg was en ik daarna weer in slaap gevallen ben, bijna de hele droom is weer weg, hij was veel langer
Ik onthoud ze vrij geregeld, soms zelfs 3 of 4 per nacht (of eigenlijk per keer dat ik wakker wordquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:07 schreef SeLang het volgende:
[..]
Ja dromen gaan via een super korte termijn geheugen heb ik eens gehoord. Daarom kun je ze bijna nooit onthouden.
Ik heb van vannacht ook weer alleen kleine stukjes droom onthouden. Eén gedeelte was dat ik mijn eigen schoenmaat (dus de grootte van mijn voet) kon veranderen via een website. Een ander deel was allerlei rare mensen die zichzelf verstopten in de tuin van mijn pa. En iets met een lange wandeltocht die ik ging maken.
Dat heb ik ook wel ja. Mijn moeder komt vaak voor in mijn dromen. Die is al 21 jaar dood. Maar in mijn dromen is dan alles zoals het toen was.quote:Op maandag 12 oktober 2015 10:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik droom ook vaak over dingen uit het verleden, alsof de tijdslijn geen rol speelt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en die ene keer toen mijn wagen in beslag werd genomenvroeger was alles beter
ěk_vôél_më_čëńzâám_ën_ĺllęén_vándŕâg_wďl_ěemĺnd_męt_mę_prätéń
Deze heb ik ook vaakquote:Op maandag 12 oktober 2015 09:41 schreef SeLang het volgende:
- Ik droom regelmatig dat mijn diploma van soms middelbare school en soms TU ongeldig zijn omdat ik de meeste vakken en practica niet heb gedaan en die nog moet inhalen (=jarenlang werk). Altijd een opluchting als ik weer wakker word. Mijn afstuderen is echter al decennia geleden (VWO 1986, TU 1991). Toch komt deze droom elk jaar wel weer een keer terug.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |