Dan kom je in ieder geval vooruit, meestal is dat wel positief uit te leggen.quote:Op donderdag 9 april 2015 12:05 schreef tailfox het volgende:
Ik droomde weer is vaaaaag en geen iets aan te knopen het dat ik ging kreeften vissen (met mijn handen) bij een pretpark.
En het eindigde als een vrachtwagen chauffeur die gitaars van vrienden moest vervoerrn
Ik ben vaak niet alleen iemand anders maar ook iets anders. Meestal iets met vleugels ofzo.quote:Op zaterdag 11 april 2015 10:34 schreef brojo het volgende:
In mijn dromen ben ik altijd iemand anders.
Dat laatste lijkt me supergaaf!quote:Op woensdag 15 april 2015 11:24 schreef Goedzooi het volgende:
Ik droomde laatst dat ik mijn vriend om 5 uur in de ochtend ofzo naar zijn werk moest brengen. Ik reed om via Kutteveen (WTF???) en ik viel in slaap achter het stuur. En mijn vriend viel ook in slaap. Gelukkig stond mijn auto op dat moment stil. Toen ik wakker werd in mijn droom zag ik dat mijn vriend te laat zou komen en reed ik maar snel door naar zijn werk. Toen werd ik wakker.
[..]
Ik ben vaak niet alleen iemand anders maar ook iets anders. Meestal iets met vleugels ofzo.
Is ook zo, laatst droomde ik dat ik op grote monsters joeg. (Teveel monster Hunter 4 Ultimate gespeeld denk ik.) En ik kon ook weer vliegen.quote:Op maandag 20 april 2015 17:42 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Dat laatste lijkt me supergaaf!
Lol, ik heb ook regelmatig van die deja-vu dromen. Heel gek vind ik dat.quote:Op dinsdag 21 april 2015 23:04 schreef LegendLegolas het volgende:
Heb wel eens deja-vu's dat ik in een nieuwe omgeving ben of iemand ontmoet, waar ik jaren geleden dan vaag over gedroomd heb.
Praat je mss in je slaap? Ik wel, hele conversaties met mezelf in verschillende intonaties
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En gisternacht droomde ik dat het ineens oud & nieuw was en had ik een droom dat ik jarig was maar veel uitnodigingen was vergeten te sturen.
Wat een vreemde droom.. en idd, meestal werkt het licht niet in dromen.quote:Op zondag 26 april 2015 21:05 schreef GekkePoes het volgende:
Ik droomde laatst dat ik in een hotel was, en mijn kamer in liep. ik lag op bed . Achter mij een klein lampje wat nog aan stond en hoorde wat vreemds. Toen ik door de kamer heen liep veranderde de hotelkamer ineens in een soort voorzaaltje van een evenementen gebouw of theater/bioscoop. er stonden ineens kassa's en er waren overal vreemde mensen. Het bed stond er nog wel.
Mensen waren verbaasd om mij daar te zien. Toen deed ik het licht uit met een ouderwetse lichtschakelaar( wat op zich al vreemd was, omdat licht in dromen bij mij nooit werkt).
op dat moment werd ik wakker.
Op te jonge leeftijd of anders te veel naar 'Sucker Punch' gekeken.quote:Op maandag 4 mei 2015 20:35 schreef Grunge. het volgende:
Een paar jaar geleden droomde ik altijd en het waren geen fraaie dromen. Veel bloed, veel pistolen, messen ook. Nazi's, zoektochten om mijn leven of dat van een ander te redden (ik, de superheld!). Heel erg horror- en actiefilmachtig allemaal. Wat dat betreft zat er altijd wel een heel verhaal in. Het was ook echt meer avontuurlijk dan eng geloof ik. Soms heb je van die dromen waar je helemaal naar wakker van wordt, dan is je broertje in je droom overleden of zo. Maar van deze dromen moest ik weliswaar even bijkomen, een echt naar gevoel hield ik er niet aan over.
En toen droomde ik ineens helemaal niet meer. En nu nog steeds niet. Al jaren niet meer. Het is gewoon over. Ik vind het eigenlijk wel jammer. Ik begrijp dat ik toen zo droomde omdat ik duidelijk in mijn slaap moest verwerken waar ik overdag geen aandacht aan besteedde ('gevoelens'). Maar ik ben wat dat betreft niet veranderd, dus vraag me af waar die dromen gebleven zijn. Ik ben nog steeds geen prater, huiler of piekeraar. Ik heb geen nare dromen, geen mooie dromen, ik heb helemaal geen dromen meer. (Ja, onbewuste vast wel, maar die laat ik buiten beschouwing want daar merk ik niets van.)
Hoe bedoel je dat? precies 7 uur?quote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:18 schreef tailfox het volgende:
Met 7 uur slaap droom ik alleen als ik 5 uur slaap en dan wakker word en weer verder slaap.
Is verder die precies 7 uur wel goed?
Weetje 2: Slaapbehoefte verschilt van persoon tot persoonquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:18 schreef tailfox het volgende:
Met 7 uur slaap droom ik alleen als ik 5 uur slaap en dan wakker word en weer verder slaap.
Is verder die precies 7 uur wel goed?
ik slaap altijd nu 7-8 uurquote:Op dinsdag 23 juni 2015 16:43 schreef Dance99Vv het volgende:
[..]
Weetje 2: Slaapbehoefte verschilt van persoon tot persoon
Slaap jij voldoende als je elke nacht 5 uur slaapt? Of moet je minimaal 7 uur slapen om uitgerust wakker te worden? Als richtlijn wordt vaak 7 tot 8 uur per nacht aangehouden voor volwassenen, 9 uur voor pubers, 16 uur voor jongere kinderen en zo’n 6,5 uur voor ouderen. Overigens blijkt uit verschillende onderzoeken dat de slaapduur van persoon tot persoon. Wil je weten hoeveel slaap je nodig hebt? Houd dan bijvoorbeeld in de vakantie – als je geen verplichtingen hebt – het aantal uren dat je slaapt bij.
http://albertsonnevelt.nl/slaap-jij-voldoende-7-weetjes-slapen/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |