abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 24 maart 2015 @ 19:51:55 #126
442512 mast3rmind
Battlefield 4 Jet player ;)
pi_150995482
Soms droom ik terwijl het lijkt dat ik wakker ben. Heel raar vind ik dat
  woensdag 25 maart 2015 @ 08:44:54 #127
421720 Goedzooi
Hallo, wilt u dakpannen kopen?
pi_151009845
quote:
0s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 19:51 schreef mast3rmind het volgende:
Soms droom ik terwijl het lijkt dat ik wakker ben. Heel raar vind ik dat
Heb ik ook wel eens. Vooral als ik iets belangrijks moet doen die dag.
Nederlands is mijn goedste vak
  woensdag 25 maart 2015 @ 10:49:51 #128
379033 Krakimolo
Het komt wel goed.
pi_151012596
quote:
14s.gif Op dinsdag 24 maart 2015 11:29 schreef jogy het volgende:

[..]

Dat heeft mijn vriendin ook. Die is al een keertje kortstondig boos op mij geweest voor ze realiseerde dat ze het had gedroomd. lijkt me best lastig. Dan liever een driekoppige oranje dino die me achtervolgd omdat ik zijn appel heb gestolen.
Precies, dan kun je het nog goed onderscheiden van de werkelijkheid. Vannacht gedroomd dat ik op stage aan het werk was achter mijn laptop. Ook droomde ik dat ik hem vergeten was om in mijn tas te doen aan het einde. Nu heb ik de neiging om mijn tas te checken of mijn laptop er nog is :p
pi_151028985
Interessant dat dromen.
Helaas kan ik mijn dromen nooit onthouden ik weet dan wel dat ik iets gedroomd heb maar niet wat..
Slaapverlamming heb ik ook een aantal keren gehad vaak als ik last had van hevige stress..
pi_151113949
Ik droom altijd over mensen die ik ken. Alleen de situaties zijn soms absurd.
pi_151115086
Ik droom best wel op verschillende manieren. Vooral als het een druk weekje met werk en familie is geweest, dan heb ik dromen die helemaal neregens op slaan, en totaal geen enkele controle op heb.
Dat dromen gebeurt dan in het begin van de avond, meestal val ik dan diep in slaap en kan me allen maar enkele flarden herinneren.

Soms droom ik ook wel eens nadat ik halverwege de nacht wakker ben geworden. Deze staan erg dicht bij de realiteit, met normaal uitziende mensen en dingen, ik kan dan zelf bepalen wat ik doe, maar de omgeving en alles is alsof het vast staat, als een film decor. die dromen zijn maar heel erg kort en soms frustrerend omdat je dingen wilt doen die dan niet altijd lukken, dingen lezen lukt niet omdat de text steeds veranderd, schilderijen en plaatjes kan ik niet op focussen.

Maar de meest heldere dromen heb ik in de ochtend, vooral als ik ruim voor de wekker wakker word en de tv aan zet op animal planet of discovery met het geluid op zacht. een beetje geluid en dan langzaam wegdoezelen. Dan is het net of ik letterlijk door de muur naar buiten zweef. heel heder en fris voelt alles dan aan. geen moeite met focus op dingen, alleen is het net of ik dan niets kan aanraken, dingen geven wel weerstand. Mensen die ik dan in die droom tegenkom kijken altijd heel verbaasd ( wft, wat doe jij hier), maar toch zeer aangenaam en aardig. Maar soms ook wel eens 'droomgebieden' waar je zeg maar in het dagelijkse leven niet voor je plezier heen gaat. (geen nachtmerries ofzo)

Ik verbaas me er wel eens over wat een ingewikkelde en enorme gebouwen, steden en machines ik over droom. Ik zou ze niet eens kunnen natekenen, of nabouwen. :D

Wel jammer vind ik dat ik niet zo vaak droom, of zeg maar dat ik ze niet onthoud.
🐱
pi_151115139
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 00:47 schreef GekkePoes het volgende:
Ik droom best wel op verschillende manieren. Vooral als het een druk weekje met werk en familie is geweest, dan heb ik dromen die helemaal neregens op slaan, en totaal geen enkele controle op heb.
Dat dromen gebeurt dan in het begin van de avond, meestal val ik dan diep in slaap en kan me allen maar enkele flarden herinneren.

Soms droom ik ook wel eens nadat ik halverwege de nacht wakker ben geworden. Deze staan erg dicht bij de realiteit, met normaal uitziende mensen en dingen, ik kan dan zelf bepalen wat ik doe, maar de omgeving en alles is alsof het vast staat, als een film decor. die dromen zijn maar heel erg kort en soms frustrerend omdat je dingen wilt doen die dan niet altijd lukken, dingen lezen lukt niet omdat de text steeds veranderd, schilderijen en plaatjes kan ik niet op focussen.

Maar de meest heldere dromen heb ik in de ochtend, vooral als ik ruim voor de wekker wakker word en de tv aan zet op animal planet of discovery met het geluid op zacht. een beetje geluid en dan langzaam wegdoezelen. Dan is het net of ik letterlijk door de muur naar buiten zweef. heel heder en fris voelt alles dan aan. geen moeite met focus op dingen, alleen is het net of ik dan niets kan aanraken, dingen geven wel weerstand. Mensen die ik dan in die droom tegenkom kijken altijd heel verbaasd ( wft, wat doe jij hier), maar toch zeer aangenaam en aardig. Maar soms ook wel eens 'droomgebieden' waar je zeg maar in het dagelijkse leven niet voor je plezier heen gaat. (geen nachtmerries ofzo)

Ik verbaas me er wel eens over wat een ingewikkelde en enorme gebouwen, steden en machines ik over droom. Ik zou ze niet eens kunnen natekenen, of nabouwen. :D

Wel jammer vind ik dat ik niet zo vaak droom, of zeg maar dat ik ze niet onthoud.
de regel is hoemeer je met dromen bezig bent (dus bijvoorbeeld hier post) hoe meer dromen je onthoud
pi_151115174
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 00:50 schreef tailfox het volgende:

[..]

de regel is hoemeer je met dromen bezig bent (dus bijvoorbeeld hier post) hoe meer dromen je onthoud
Als ik een week echt helemaal vrij ben, dan probeer ik ze ook te onthouden. en leg dan pen en papier naast bed, en probeer 1 keer wakker te worden om dingen op te schrijven.
🐱
  zaterdag 28 maart 2015 @ 00:54:10 #134
422502 Mr.Heisenberg
I'am the danger!
pi_151115241
Ik besef soms dat ik droom, droom ik net over een lekker wijf of spannend verhaal, word ik zomaar wakker -O- En weet ik ook meteen nog dat ik dus aan t dromen was.
pi_151115306
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 00:54 schreef Mr.Heisenberg het volgende:
Ik besef soms dat ik droom, droom ik net over een lekker wijf of spannend verhaal, word ik zomaar wakker -O- En weet ik ook meteen nog dat ik dus aan t dromen was.
dat nooit last van ik droom zo vaag dat binnen 5 minuten ik het wel weet dat ik droom.
pi_151116281
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 00:56 schreef tailfox het volgende:

[..]

dat nooit last van ik droom zo vaag dat binnen 5 minuten ik het wel weet dat ik droom.
Ik heb ook wel eens dat ik zo leuk vind om te dromen, dat ik wakker word en niet meer kan slapen :D
🐱
pi_151116294
quote:
7s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 01:49 schreef GekkePoes het volgende:

[..]

Ik heb ook wel eens dat ik zo leuk vind om te dromen, dat ik wakker word en niet meer kan slapen :D
zeer herkenbaar.
Dat dit topic nog leeft
pi_151116327
quote:
1s.gif Op zaterdag 28 maart 2015 01:50 schreef tailfox het volgende:

[..]

zeer herkenbaar.
Dat dit topic nog leeft
Het is best een interessant onderwerp.
🐱
  maandag 30 maart 2015 @ 15:24:13 #139
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_151190996
Ik droomde vannacht of eigenlijk vanmorgen dat mijn oma van mijn vaders kant, die afgelopen vrijdag overleden is, naast mij lag. Ik voelde het gewoon echt en toen ik wakker was voelde ik het ook nog even.
  maandag 30 maart 2015 @ 15:27:30 #140
157031 roosjeroosje1988
pi_151191082
Ik heb trouwens heeeeel vaak terugkerende dromen dat ik ineens weer naar school moet.
pi_151191131
Ik droom heel vaak dat ik ergens probeer te komen, wat dan vervolgens niet lukt. Vannacht ook weer: liep door een of andere stad onderweg naar een zaak, en alles ging weer mis. Kwam in tijdnood en zo. En ook weer niet gelukt voor het wakker worden.
pi_151229696
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik heb trouwens heeeeel vaak terugkerende dromen dat ik ineens weer naar school moet.
Dat heb ik ook een tijd gehad!
Dan ben je daar ineens weer, je weet vaak niet waar je heen moet, wat voor vak je hebt....
  dinsdag 31 maart 2015 @ 17:27:10 #143
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151231652
quote:
0s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 16:34 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat heb ik ook een tijd gehad!
Dan ben je daar ineens weer, je weet vaak niet waar je heen moet, wat voor vak je hebt....
Ik heb het met de McDonalds waar ik 5 jaar lang als weekend/vakantie baan heb gewerkt. Ik kom er nog regelmatig langs in mijn dromen om weer aan het werk te gaan :{.
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_151266285
quote:
10s.gif Op dinsdag 31 maart 2015 17:27 schreef jogy het volgende:

[..]

Ik heb het met de McDonalds waar ik 5 jaar lang als weekend/vakantie baan heb gewerkt. Ik kom er nog regelmatig langs in mijn dromen om weer aan het werk te gaan :{.
Dat klinkt eerder als posttraumatische stress :o
  woensdag 1 april 2015 @ 16:21:05 #145
34614 jogy
Hersenflatulent
pi_151266400
quote:
0s.gif Op woensdag 1 april 2015 16:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Dat klinkt eerder als posttraumatische stress :o
Klopt, sta je daar achter de counter en zijn opeens al je collega's weg en is het verschrikkelijk druk.

Gelukkig kan ik dan nog wel zo mijn droom sturen dat ik gewoon naar buiten loop en een stukje ga vliegen :').
Iedereen is de hoofdrolspeler van zijn eigen komedie.
Vrijheid
pi_151507254
Ik droom amper. (weinig zorgen dus) Slaap meestal licht en soms heel kort en zelfs diep. Voel mij dan ook de volgende ochtend meestal uitgerust en wel.

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 09-04-2015 09:53:05 ]
pi_151507437
quote:
0s.gif Op maandag 30 maart 2015 15:27 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
En is dat dan bizar, of gewoon een normale situatie in je droom?
Bij mij het laatste. Gewoon dat ik weer terug ben in die periode, alsof er nooit iets veranderd is.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
  donderdag 9 april 2015 @ 10:05:57 #148
157031 roosjeroosje1988
pi_151507550
quote:
0s.gif Op donderdag 9 april 2015 10:01 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

En is dat dan bizar, of gewoon een normale situatie in je droom?
Bij mij het laatste. Gewoon dat ik weer terug ben in die periode, alsof er nooit iets veranderd is.
Verschillend, vaak zit ik thuis bij m'n moeder en moet ik ineens naar school maar zie ik daar vreselijk tegenop. Soms ben ik daar ook, geen idee of de leerlingen dan dezelfde zijn maar heb wel eens een aantal leraren voor de klas herkent. En laatst kon ik m'n fiets niet meer vinden. ;(
  donderdag 9 april 2015 @ 10:32:35 #149
396554 Spinosaurus
Spinosaurus aegyptiacus
pi_151508259
Volgens mij heb ik zojuist ook een slaapverlamming gehad. Het was een droom in een droom en ik werd toen tegengehouden door iets(lag gewoon in mn bed).

Toen ik later "wakker" werd en mn raam checkte zag ik op een plek een ronde vorm, het glas was daar anders zeg maar, alsof daar iets doorheen kwam. En toen ik dat allemaal meemaakte in mn droom zei ik bewust in mezelf dat ik hier foto's van moest maken. En toen kort daarna werd ik echt wakker, checkte ik mn raam voor de zekerheid, alles was nog normaal.

Dat was wel ff een wtf-momentje en niet bepaald chill :')
Learn how to eat in the jungle full of hyenas
pi_151510976
Ik droomde weer is vaaaaag en geen iets aan te knopen het dat ik ging kreeften vissen (met mijn handen) bij een pretpark.

En het eindigde als een vrachtwagen chauffeur die gitaars van vrienden moest vervoerrn
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')