abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 juni 2015 @ 17:09:40 #76
399061 kuolema
vermaledijd
pi_153523561
Over een inlineskatestoepkrijtrace met mensen uit mijn klas van groep 8 en de brugklas. De meester van groep 8 was er ook. We waren in groepjes en moesten zo snel mogelijk alle kleuren stoepkrijt in strepen naast elkaar hebben terwijl we aan het skaten waren om een druk kruispunt met stoplichten en op een onbebouwd stukje grond ernaast. Ik deed ontzettend mijn best, ging heel snel en op een gegeven moment viel ik. Ik dacht tijdens het vallen -het voelde echt als vallen- dat het heel slecht ging aflopen, omdat ik vol op mijn gezicht ging landen en het midden op de weg was, dat was eng, maar ik had niets.
Uiteindelijk won mijn groepje dankzij mij 8-), en ik snapte achteraf niet dat ik zo snel had durven gaan zonder dat er iets ergs was gebeurd. Maar ik was wel heel blij, want toen het af was leek dacht ik eerst dat een ander groepje had gewonnen.
Why are you wearing that stupid man suit?
pi_153523756
Dat ik mijn auto crashte :')
Geerd: "Ik zou ze allemaal keihard doen ! ! ! !"
  zondag 14 juni 2015 @ 17:26:21 #78
405257 Fred0w
Life is Music
pi_153524036
Dat mijn auto in de fik stond. :')
pi_153533350
quote:
0s.gif Op donderdag 11 juni 2015 07:03 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ben bijna alles vergeten, behalve het allerlaatste stukje. Ik zat Risk te doen met mn zusje denk ik? We zaten onze legers neer te zetten helemaal aan het begin van het spel waarbij we tegelijkertijd onze landjes uitzochten, alleen zat Amerika rechts op de kaart en Azie aan de onderkant. Ook hadden de continenten een hele andere vorm.
Bepaalde stukken van je droom blijven altijd beter hangen.

Ook van wat ik vannacht had gedroomd. Ik zou met vrienden op vakantie gaat met de auto en ergens halverwege in Duitsland denk ik gingen we aan de kant van de snelweg kamperen. Het was heel koud en het sneeuwde. Het had ook een grauwe sfeer. Mijn vrienden hadden het er toen over dat het een vakantie zou worden van een paar maanden en aangezien ik daar geen tijd voor had, besloot ik maar weg te gaan. Omdat ik de auto niet meekreeg, liep ik maar naar het dichtstbijzijnde station, wat gewoon aan de andere kant van de snelweg was. Vervolgens kwam er een oud treintje aan en ging ik ergens naar toe.

Oja, het was 's nachts. In al mijn dromen is de lucht zwart. Alsof mijn brein geen zin heeft om de lucht ook maar te gaan renderen. :{
ROBODEMONS..................|:(
  zondag 14 juni 2015 @ 22:26:30 #80
47102 Elvi
miemkwien
pi_153534190
Ik droomde over zombies. Mn vader en ik waren de 2 laatste overgebleven mensen in het gebied dus alle zombies kwamen naar ons toe. Vanuit mn slaapkamer probeerden we ze neer te schieten maar het waren zelfbewuste zombies dus ze klommen omhoog bij mn openstaande raam en probeerde ons te raken zodat ze ons konden opeten.
Mn vader en ik vluchtten, en toen zagen we 2 zombies die volgens mij bij ons hoorde? Maar hun tong bevroor toen ze de grond likten ( :? ). Hun tongen werden toen ontzettend lang uitgerekt en ze probeerden los te komen. Dat lukte alleen door hun tong uit hun mond te rukken waardoor er alleen een bloedend gat overbleef. Toen konden ze niet meer praten maar alleen zombie-geluiden maken.

Ik vond het wel welletjes en werd toen wakker (ik ben me dan bewust dat ik droom maar ik kan er alleen uit komen als een droom mij te heftig wordt). Maar ik moest wel heel even bijkomen. Het was zo realistisch (gek genoeg) dat ik me niet eens durfde te bewegen om het licht aan te doen. Had er gewoon hartkloppingen van :')
pi_153537708
Vannacht droomde ik dat ik dronken op een feest was, ik had daar seks met een of andere gozer die ik niet ken. Daarna kwam zijn vriendin en die sloeg me echt helemaal verrot en gooide me over een ballustrade, veel bloed enzo, allerlei dingen gebroken.

De hele gebeurtenis was schijnbaar gefilmd en moest ik dus daarna nog een keer kijken/beleven.

Ik stond op een of andere camping met mijn zus en ik was heel de tijd doodsbang dat ik dat meisje en/of haar vrienden tegen zou komen..

Hij was nog uitgebreider maar dit is wat ik me er nog van herinner. Werd ook meerdere keren wakker en de droom ging weer verder. Dat heb ik nou nooit met leuke dromen :')
  maandag 15 juni 2015 @ 00:16:52 #82
189430 Anonymousz
Bedankt Voor Het Nieuwtje Hans
pi_153537835
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2015 22:26 schreef Elvi het volgende:
Ik droomde over zombies. Mn vader en ik waren de 2 laatste overgebleven mensen in het gebied dus alle zombies kwamen naar ons toe. Vanuit mn slaapkamer probeerden we ze neer te schieten maar het waren zelfbewuste zombies dus ze klommen omhoog bij mn openstaande raam en probeerde ons te raken zodat ze ons konden opeten.
Mn vader en ik vluchtten, en toen zagen we 2 zombies die volgens mij bij ons hoorde? Maar hun tong bevroor toen ze de grond likten ( :? ). Hun tongen werden toen ontzettend lang uitgerekt en ze probeerden los te komen. Dat lukte alleen door hun tong uit hun mond te rukken waardoor er alleen een bloedend gat overbleef. Toen konden ze niet meer praten maar alleen zombie-geluiden maken.

Ik vond het wel welletjes en werd toen wakker (ik ben me dan bewust dat ik droom maar ik kan er alleen uit komen als een droom mij te heftig wordt). Maar ik moest wel heel even bijkomen. Het was zo realistisch (gek genoeg) dat ik me niet eens durfde te bewegen om het licht aan te doen. Had er gewoon hartkloppingen van :')
gave horrorfilm :D
Een Fokker Tijdens Oud & Nieuw: http://nl.tinypic.com/m/jsyaom/4
Een Fokker Tijdens Een Meteoroïd: http://nl.tinypic.com/m/fy3nth/4
Een Fokker Tijdens Het Warme Weer: http://nl.tinypic.com/m/ioiw5e/4
pi_153537955
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 00:16 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

gave horrorfilm :D
Ik droomde dat jij op mijn bed stond in spongebob pyjama en begon te strippen op het opkomstnummer van Andy Fordham. Je haar was overigens ook los en alles ging uit, boh. :$

Vervolgens dook je boven op mij en werd ik wakker.
  maandag 15 juni 2015 @ 00:25:33 #84
189430 Anonymousz
pi_153537998
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 00:23 schreef Nober het volgende:

[..]

Ik droomde dat jij op mijn bed stond in spongebob pyjama en begon te strippen op het opkomstnummer van Andy Fordham. Je haar was overigens ook los en alles ging uit, boh. :$

Vervolgens dook je boven op mij en werd ik wakker.
_O-
  maandag 15 juni 2015 @ 00:27:41 #85
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_153538039
Ik droomde dat ik viel in een bodemloze put
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 15 juni 2015 @ 00:30:02 #86
189430 Anonymousz
pi_153538088
quote:
9s.gif Op maandag 15 juni 2015 00:27 schreef PowerLoungen het volgende:
Ik droomde dat ik viel in een bodemloze put
:o
  maandag 15 juni 2015 @ 00:31:25 #87
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_153538117
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 00:30 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

:o
Mijn dromen zijn alleen maar nachtmerries. dan valt deze nog mee
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 15 juni 2015 @ 00:34:17 #88
189430 Anonymousz
pi_153538171
quote:
9s.gif Op maandag 15 juni 2015 00:31 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Mijn dromen zijn alleen maar nachtmerries. dan valt deze nog mee
ik weet nooit waar ik over droom :{
  maandag 15 juni 2015 @ 00:35:32 #89
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_153538190
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 00:34 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ik weet nooit waar ik over droom :{
Maar vergeet je het dan ofzo ?
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 15 juni 2015 @ 00:38:28 #90
189430 Anonymousz
pi_153538232
quote:
9s.gif Op maandag 15 juni 2015 00:35 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Maar vergeet je het dan ofzo ?
ja :{
  maandag 15 juni 2015 @ 00:39:15 #91
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_153538248
quote:
1s.gif Op maandag 15 juni 2015 00:38 schreef Anonymousz het volgende:

[..]

ja :{
wakker blijven dan
RED ONS HENNIEGOD
  maandag 15 juni 2015 @ 00:48:29 #92
420575 VAS
En daar is alles mee gezegd
pi_153538380
Heb vaak dat ik over het verleden droom.
Veel andere keuzes zou maken met wat ik nu weet.
Dat me vorige relatie ook beter zou lopen of helemaal niet aan begonnen was.

Damn...

Steeds ook wakker worden met kut gevoel.
't gaat
  maandag 15 juni 2015 @ 02:12:56 #93
267430 Panfluit
Blaas er maar op
pi_153539358
Ik kreeg een missie om een vriend van vroeger te redden van verdrinkingsnood, hij woonde in een kelder wat langzaam onderliep en de betreffende familie herkende me niet :')
Toevallig dat er een feest was, zodat ik die jongen uit een kelder kon helpen.
pi_153539994
quote:
0s.gif Op maandag 15 juni 2015 02:12 schreef Panfluit het volgende:
Ik kreeg een missie om een vriend van vroeger te redden van verdrinkingsnood, hij woonde in een kelder wat langzaam onderliep en de betreffende familie herkende me niet :')
Toevallig dat er een feest was, zodat ik die jongen uit een kelder kon helpen.
Heb je die moeder niet aangedrukt dan van je oude vriend
Ik zwaai naar dieren.
  maandag 15 juni 2015 @ 14:52:38 #95
415555 Pandaplint
Bekend van 3FM.
pi_153549244
Een tijd geleden:
Hitchcock's Birds. Maar dan met schildpadden. Ik was bij m'n ouders op visite en in de tuin lagen duizenden schildpadden. In de vijver zat geen water meer maar lag een bult van zo'n 6m hoog aan schildpadden.
Wanneer je over straat liep werd je aangevallen door deze enorm trage schildpadden. Ik probeerde naar een vriend te lopen. En toen ik bij hem thuis kwam waren de broekspijpen van mijn broek totaal aangevreten. :')

Daarop volgde een soort van tocht door het dorp waar ik ben opgegroeid in de stijl van Shaun of the dead. :')
Omdat een pandapint te mainstream is 🐼
Wekelijks radioitem op 3FM. Elke woensdag rond 13:30
pi_153602910
Dit keer was ik thuis (waar ik vroeger woonde, 3 verdiepingen) en zat op de onderste verdieping, maar het huis was langzaam aan het doorzakken/doorbuigen en zou elk moment kunnen instorten. Het plafond boog steeds verder door en de scheuren werden steeds groter totdat de situatie onhoudbaar was en het hele huis bovenop mij terecht kwam. Uiteraard was ik dood (wat al heel gek is, komt weinig voor), maar toen spoelde ik de droom terug naar een moment voor het huis in elkaar stortte (ik had ook ineens een vriend bij me) en speelde de droom nog een keer af, alleen de andere keren (ik heb deze droom zeker 3x teruggespoeld) liep het wel steeds anders. Ik weet nog dat ik 1x probeerde uit het huis te vluchten, maar ik helaas weer geplet werd (ik wou teveel spullen meenemen geloof ik) en 1x redde ik het wel en zag van buitenaf hoe het huis in elkaar stortte.
Toen zag ik ook dat er meer huizen op dezelfde manier in elkaar gestort waren of nog bezig waren om in te storten. Verder was de zon net op en was het vrijwel onbewolkt en ondanks dat het nog fris was (ik had niks over mn t-shirt aan) zou het een mooie dag gaan worden.
Het gekke aan deze droom was het terugspoelen, kan me niet herinneren dat ooit eerder actief gedaan te hebben.

Een moment verder liep ik door Amsterdam zuid en de hele wijk stond in de steigers en liep door de bouwstelles heen samen met iemand van vroeger, de hele wijk leek wel opgebroken, wegen werden gesloopt en verlegd, meer groen werd aangelegd, alsof de hele zooi verbouwd werd, overal zand op de stoepen en dan plotsling bekeek ik de wijk vanuit vogelvlucht, van heel ver boven zo hoog dat ik de hele wijk in 1 oogopslag kon zien en zag dat ineens de wijk eindelijk af was en dat het heel mooi geworden was, een echte verbetering t.o.v. vroeger.

Ik had nog iets, maar die is weg (maar vind t op zich al leuk dat ik me er 2 stuks nog wel herinneren kan)
pi_153630573
Ik ging wandelen in de bossen van Emmeloord!
Ik weet nog dat ik op de kaart keek en de noordoostpolder had een andere vorm, meer een schiereiland in de vorm van een snavel.
En ik ging erheen per zelfrijdende hooiwagen (echt 8m hoog ofzo, gelukkig viel ik er niet af want was zo gefascineerd aan het rondkijken zoekend naar wilde dieren, maar vond er geen :( ). En ineens wandelde ik..met een huge-ass wandelstok (waarin ik met een zakmes zelf motieven gesneden had) langs de rand van een nieuwbouwwijk van Emmeloord (veel zand, gras en aan de rand van een bos) en er waren honderden spelende kinderen bezig in het zand met de ouders veelal in de achtertuin in een tuinstoel of klapstoel, maar ik zat een beetje in mn eigen wereld dus had er niet al te veel last van.
Op een gegeven moment was ik de bossen weer ingetrokken en kreeg trek, toen ik ineens een zak bevroren aardappelkoekjes op de weg zag liggen! Ik zat toen nog te denken "shit, geen groente bij" toen ik onder een bankje keek en er een klein blikje doperwten onder lag _O-
Ineens was ik bij mn slaapplek in een kantoor (er waren nog een paar vrouwen achter hun bureau maar voor de rest wat iedereen al naar huis) en er was 1 hoek verduisterd en ze hadden al een BBQ voor me klaargelegd inclusief spiesjes _O_

En toen werd ik wakker en had bagagedrager van spinvis in mn hoofd en ben gelijk naar mn computer gegaan :P
  donderdag 18 juni 2015 @ 09:26:42 #98
47102 Elvi
miemkwien
pi_153632099
Ik droomde dat ik moest zorgen dat Kim Kardashian een date kreeg :') En ik had dus de verantwoording over haar make-up. Zij wilde (uiteraard) alleen het allerduurste, en ik kocht de make-up bij de Action. Behalve de gezichtspoeder; die maakte ik zelf van talkpoeder en cacao-poeder _O-
  vrijdag 19 juni 2015 @ 09:22:39 #99
47102 Elvi
miemkwien
pi_153660205
Een vreselijke nachtmerrie gehad vanacht. Even ter info: ik ben echt panisch voor dat spook uit The Grudge :') Dus dat kan ook verklaren waarom ik de nachtmerrie zo kut vond :')

Ik weet niet meer precies hoe het ging, maar ik weet nog dat ik vanaf een supermarkt naar het huis van mn oma liep. En alle slechte mensen waren demonen geworden. Je zag zeg maar hun ware aard. Ik liep snel naar mn oma omdat ik het gevoel had dat er iets was in dat huis. En toen ik binnen kwam liep mn oma met n rollator net weg van de wc-deur. Die deur ging ontzettend te keer, klapperen enzo maar (nog) niet open omdat het op slot zat. Er kwam een gegil en gelach uit en ik zag wat haren tussen de kieren komen. Ik probeerde mn oma weg te duwen richting de kamer maar ze liep te langzaam en het leek net alsof ik door iets werd tegengehouden. Ik probeerde toen weg te komen uit de gang door via de voordeur te ontsnappen maar ik kon m steeds maar een klein stukje opendoen en dan werd hij weer dichtgeslagen door die geest op de wc. En toen ging de wcdeur open, maar ik werd wakker vlak voor ze eruit kwam.

Ik moest echt bijkomen van deze nachtmerrie :') Ik had gewoon hartkloppingen, zweette me rot, en durfde me niet te bewegen (zelfs niet om het licht aan te doen :@ ). Eigenlijk ook omdat het gevoel van die droom "er is iets aan de hand en er is iets in het huis" nog bleef hangen toen ik wakker was. Wat ook niet hielp, is dat ik me omdraaide met mn rug naar de muur en het leek net alsof iemand met zijn/haar vinger mn rug aanraakte :o (en ik slaap alleen :'( )
pi_153698452
Ik droomde dat ik een speler was van feyenoord en dat ik tijdens een wedstrijd een blunder maakte in de laatste minuut waardoor de tegenstander scoorde, ik ging gelijk na afloop na de kleedkamer ;(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')