lijkr me geweldig om zoiets te dromenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:41 schreef MakkieR het volgende:
Mijn dromen zijn altijd heel vaag zoiets als ren ik alleen door een weiland begint er ineens een koe tegen mij te praten. Val ik door een gat en kom ik terecht op een onbewoond eiland gemaakt van blokkendozen. daar ligt een heerlijke pizza die tot mijn spijt diaree veroorzaakt. hollend naar de wc haal ik die nog maar net zie ik dat ik vergeten ben te controleren of er toiletpapier ligt. Maar dat blijkt niet het ergste te zijn want zo kom ik achter dat ik me bij de verkeerde toiletten bevind waar ik twee vrouwen hoor praten. Ik probeer eruit te glippen maar natuurlijk loopt dit fout af. de vrouwen gillen voor wat ze waard zijn en eenmaal uit de wc getrapt struikel ik over een boomstronk. ik kijk omhoog en zie een boom half dood en verbrand en zo gaat het maar door...
Ook al zo een fijne,hoe komen je hersenen daar op??quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:00 schreef -Bushok het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik op een metrostation was. De vloer begon ineens te golven als een zee,bijna tegen het plafond aan.Toen de vloer weer plat was zag ik heel dik bloed stromen om de hoek en toen ik ging kijken lag daar een man met uitgeholde oogkassen![]()
Ben benieuwd wat deze nacht aan dromen brengt
lokquotejequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:00 schreef -Bushok het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik op een metrostation was. De vloer begon ineens te golven als een zee,bijna tegen het plafond aan.Toen de vloer weer plat was zag ik heel dik bloed stromen om de hoek en toen ik ging kijken lag daar een man met uitgeholde oogkassen![]()
Ben benieuwd wat deze nacht aan dromen brengt
Je hebt gewoon weer in je bedje gep[last?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 04:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vannacht ging ik op vakantie naar een eiland voor de kust van Duitsland (rotsachtig zoals Rügen, geen waddeneiland) en alhoewel het vlakbij de Nederlandse grens lag, gingen we via Polen per kabelbaan.
Wel moesten we geregeld onze riemen vastmaken omdat het soms een "beetje" een bumpy ride was
We hadden 6 tussenstations, in elk dorp waar we even stopten (en waar de ook de helft van de keren -weer- paspoortcontrole hadden), hadden ze een kernreactor.
Op een gegeven moment arriveerden we dan eindelijk op dat eiland! Ik ging rijden omdat ik nog geen rijbewijs had (er was bijna geen hond en was een ongeasvalteerd landweggetje) en natuurlijk hield ik dat ding nauwelijks op de weg
Op een gegeven moment gingen we een uitstapje maken en alhoewel "de volwassenen" per watdanook naar het dorp gingen, gingen mn zusje en ik lopend zodat we bier konden meenemen, maar we hadden maar 3 kleine flesjes bier voor ons 2 en toen zei ik dat dat veel te weinig was ofzo
Er waren nog veel meer stukjes, alles uit dezelfde lange droom. Deze droom was op zich wel leuk, vooral door die kabelbaan
[..]
lokquoteje
2-persoons bed noem je een bedje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 04:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je hebt gewoon weer in je bedje gep[last?
Maar je ontkend het dus niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 04:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
2-persoons bed noem je een bedje?
Waar slaap jij dan in?
Dan heb je wel hele lange vingers, die klinken als terrasmeisjesquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 04:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga jou helemaal niks bekennen of tegen jou ontkennen als je met zo'n additude naar me toe komt, dan praat je maar lekker tegen mn hand terwijl ik mn vingers in mn oren stop en zeg "nene oh nana" [ afbeelding ]
En nu weer terug naar de dromen, dit is geen slowchat
Wow, je bent gewoon een fukkin aainstaain!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 05:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan heb je wel hele lange vingers, die klinken als terrasmeisjes
Heb je last van magnetron koffie? Doe maar rustig aan,quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 05:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, je bent gewoon een fukkin aainstaain!
magnetron koffie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 05:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je last van magnetron koffie? Doe maar rustig aan,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, ik ga niet meer op je reageren, er is vast wel een slowchat voor je open ergens![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |