abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_155233427
Dat ik een chick tegenkwam op straat en dat ze lopend 15km verderop ging om uit te gaan en te eigenwijs was om met mij mijn fiets te halen ofzo. Ze was wel knap donkerblond haar met krullen, nu maar hopen dat ze in het echt ook bestaat :@
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_155235008
Mijn dromen zijn altijd heel vaag zoiets als ren ik alleen door een weiland begint er ineens een koe tegen mij te praten. Val ik door een gat en kom ik terecht op een onbewoond eiland gemaakt van blokkendozen. daar ligt een heerlijke pizza die tot mijn spijt diaree veroorzaakt. hollend naar de wc haal ik die nog maar net zie ik dat ik vergeten ben te controleren of er toiletpapier ligt. Maar dat blijkt niet het ergste te zijn want zo kom ik achter dat ik me bij de verkeerde toiletten bevind waar ik twee vrouwen hoor praten. Ik probeer eruit te glippen maar natuurlijk loopt dit fout af. de vrouwen gillen voor wat ze waard zijn en eenmaal uit de wc getrapt struikel ik over een boomstronk. ik kijk omhoog en zie een boom half dood en verbrand en zo gaat het maar door...
pi_155238855
Net nog 2 uur bij kunnen slapen en weer wild gedroomd.

Enige dat ik nog goed weet is dat ik met een vogelbektang bezig was 1 van mn eigen tanden voor een deel af te breken omdat er iets mis mee was ofzo.
Ik droomde ook iets over huizen? Voor de rest weet ik het niet meer maar dat met die vogelbektang en mn eigen gebit ermee bewerken is nog best wel helder.
pi_155288289
Ik droomde over n leuke ,blonde dame met n mooie bolle bips. :9
Dit gedeelte is te koop
pi_155289850
Een chick die ik ken ging met me mee op vliegreis en ze stond topless in de rij tijdens boarden.
Hier op Fok! bespraken we haar tetten (Ze heeft goeie).
pi_155290407
Godver echt ziek weer. Met een groep onder leiding van een dame in het zwart naar een fabriek hal.

Vol met van die containers die je ook kunt huren met daarin slachtafval.

De eerste persoon ging al compleet over zijn nek. En er waren nog mensen bezig met uitbenen en shit.
Terwijl opeens een ander uit het niets in zich zelf begint te hakken met een groot mes.

De rest zat helemaal onder de teringbende , ik rende snel weg maar dat mens in het zwart kwam met een klauw hamer achter mij aan.

Ik ging Door 2 deuren en toen werd ik wakker.

Wtf Hoe kom je aan zulke dromen ??
Ik zwaai naar dieren.
pi_155312736
Ik heb vannacht gedroomd dat ik op een metrostation was. De vloer begon ineens te golven als een zee,bijna tegen het plafond aan.Toen de vloer weer plat was zag ik heel dik bloed stromen om de hoek en toen ik ging kijken lag daar een man met uitgeholde oogkassen :?

Ben benieuwd wat deze nacht aan dromen brengt
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 00:53:46 #183
423984 defokkingfoker
Holy fucking shit
pi_155313975
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 augustus 2015 11:41 schreef MakkieR het volgende:
Mijn dromen zijn altijd heel vaag zoiets als ren ik alleen door een weiland begint er ineens een koe tegen mij te praten. Val ik door een gat en kom ik terecht op een onbewoond eiland gemaakt van blokkendozen. daar ligt een heerlijke pizza die tot mijn spijt diaree veroorzaakt. hollend naar de wc haal ik die nog maar net zie ik dat ik vergeten ben te controleren of er toiletpapier ligt. Maar dat blijkt niet het ergste te zijn want zo kom ik achter dat ik me bij de verkeerde toiletten bevind waar ik twee vrouwen hoor praten. Ik probeer eruit te glippen maar natuurlijk loopt dit fout af. de vrouwen gillen voor wat ze waard zijn en eenmaal uit de wc getrapt struikel ik over een boomstronk. ik kijk omhoog en zie een boom half dood en verbrand en zo gaat het maar door...
lijkr me geweldig om zoiets te dromen _O_ _O_

Helaas herrinder ik mn dromen nooit :')
Ik ben geil
pi_155314063
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 00:00 schreef -Bushok het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik op een metrostation was. De vloer begon ineens te golven als een zee,bijna tegen het plafond aan.Toen de vloer weer plat was zag ik heel dik bloed stromen om de hoek en toen ik ging kijken lag daar een man met uitgeholde oogkassen :?

Ook al zo een fijne,hoe komen je hersenen daar op??
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 01:27:19 #185
53708 ondeugend
Lost in Sound
pi_155314575
Ik heb het nogal druk in rl en word door omstandigheden geleefd.... maar ik heb de oplossing!

Ik heb in mijn droom een vrije dag genomen en heb de hele dag gevliegerd. Ik werd helemaal blij en ontspannen wakker
And everything under the sun is in tune
But the sun is eclipsed by the moon.
And Prince is still here!
pi_155315721
Vannacht ging ik op vakantie naar een eiland voor de kust van Duitsland (rotsachtig zoals Rügen, geen waddeneiland) en alhoewel het vlakbij de Nederlandse grens lag, gingen we via Polen per kabelbaan.
Wel moesten we geregeld onze riemen vastmaken omdat het soms een "beetje" een bumpy ride was :D

We hadden 6 tussenstations, in elk dorp waar we even stopten (en waar de ook de helft van de keren -weer- paspoortcontrole hadden :( ), hadden ze een kernreactor.

Op een gegeven moment arriveerden we dan eindelijk op dat eiland! Ik ging rijden omdat ik nog geen rijbewijs had (er was bijna geen hond en was een ongeasvalteerd landweggetje) en natuurlijk hield ik dat ding nauwelijks op de weg :')

Op een gegeven moment gingen we een uitstapje maken en alhoewel "de volwassenen" per watdanook naar het dorp gingen, gingen mn zusje en ik lopend zodat we bier konden meenemen, maar we hadden maar 3 kleine flesjes bier voor ons 2 en toen zei ik dat dat veel te weinig was ofzo :')

Er waren nog veel meer stukjes, alles uit dezelfde lange droom. Deze droom was op zich wel leuk, vooral door die kabelbaan :P

quote:
1s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 00:00 schreef -Bushok het volgende:

lokquoteje :P
pi_155315727
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 04:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vannacht ging ik op vakantie naar een eiland voor de kust van Duitsland (rotsachtig zoals Rügen, geen waddeneiland) en alhoewel het vlakbij de Nederlandse grens lag, gingen we via Polen per kabelbaan.
Wel moesten we geregeld onze riemen vastmaken omdat het soms een "beetje" een bumpy ride was :D

We hadden 6 tussenstations, in elk dorp waar we even stopten (en waar de ook de helft van de keren -weer- paspoortcontrole hadden :( ), hadden ze een kernreactor.

Op een gegeven moment arriveerden we dan eindelijk op dat eiland! Ik ging rijden omdat ik nog geen rijbewijs had (er was bijna geen hond en was een ongeasvalteerd landweggetje) en natuurlijk hield ik dat ding nauwelijks op de weg :')

Op een gegeven moment gingen we een uitstapje maken en alhoewel "de volwassenen" per watdanook naar het dorp gingen, gingen mn zusje en ik lopend zodat we bier konden meenemen, maar we hadden maar 3 kleine flesjes bier voor ons 2 en toen zei ik dat dat veel te weinig was ofzo :')

Er waren nog veel meer stukjes, alles uit dezelfde lange droom. Deze droom was op zich wel leuk, vooral door die kabelbaan :P

[..]

lokquoteje :P
Je hebt gewoon weer in je bedje gep[last?
Ik zwaai naar dieren.
pi_155315733
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 04:37 schreef Geerd het volgende:

[..]

Je hebt gewoon weer in je bedje gep[last?
2-persoons bed noem je een bedje?
Waar slaap jij dan in? :P
pi_155315740
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 04:39 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

2-persoons bed noem je een bedje?
Waar slaap jij dan in? :P
Maar je ontkend het dus niet?
Ik zwaai naar dieren.
pi_155315759
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 04:42 schreef Geerd het volgende:

[..]

Ik ga jou helemaal niks bekennen of tegen jou ontkennen als je met zo'n additude naar me toe komt, dan praat je maar lekker tegen mn hand terwijl ik mn vingers in mn oren stop en zeg "nene oh nana"

En nu weer terug naar de dromen, dit is geen slowchat :P
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 04:56:03 #191
431144 Teydelyk
Bad, for the greater good
pi_155315761
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 04:42 schreef Geerd het volgende:

[..]

ontkent
Shake with your right hand but hold a rock in the left.
pi_155315766
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 04:56 schreef Teydelyk het volgende:

[..]

ontkent
Aah dank u! Waarom geen d eigenlijk?
Ik zwaai naar dieren.
pi_155315778
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 04:54 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Ik ga jou helemaal niks bekennen of tegen jou ontkennen als je met zo'n additude naar me toe komt, dan praat je maar lekker tegen mn hand terwijl ik mn vingers in mn oren stop en zeg "nene oh nana" [ afbeelding ]

En nu weer terug naar de dromen, dit is geen slowchat :P
Dan heb je wel hele lange vingers, die klinken als terrasmeisjes
Ik zwaai naar dieren.
pi_155315813
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 05:04 schreef Geerd het volgende:

[..]

Dan heb je wel hele lange vingers, die klinken als terrasmeisjes
Wow, je bent gewoon een fukkin aainstaain! :o

_O-
pi_155315821
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 05:23 schreef magnetronkoffie het volgende:

[..]

Wow, je bent gewoon een fukkin aainstaain! :o

_O-
Heb je last van magnetron koffie? Doe maar rustig aan,
Ik zwaai naar dieren.
pi_155315828
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 augustus 2015 05:33 schreef Geerd het volgende:

[..]

Heb je last van magnetron koffie? Doe maar rustig aan,
magnetron koffie? :?
Dan drink ik mn koffie liever koud! ^O^

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hey, ik ga niet meer op je reageren, er is vast wel een slowchat voor je open ergens ;)
pi_155320621
Iets over drugs dealen, Natgeo stond nog aan.
pi_155320640
Bij wat ik 123 kan herrineren
Ik zwaai naar dieren.
  dinsdag 18 augustus 2015 @ 12:21:46 #199
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_155320683
Dat ik gehosseld werd door Scarlett Johansson in de bar van een hotel. Daarna nog een hele hoop maar dat is niet blijven hangen.
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
pi_155344758
Lange droom weer, maar dit keer ben ik bijna alles kwijt.

We zaten met 3 of 4 man/vrouw op een terrasje en ik wou afrekenen, toen bleek de rekening 36 euro nogwat te zijn (nadat de man achter de kassa "zesendertigeuro" had gezegd, hoorde ik van schrik de rest van wat ie zei niet meer) en ik had dat geld niet op mn rekening staan.
Gelukkig sprong mn zusje in en bood zij meteen aan de rekening dit keer te betalen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')