Misschien dat ik daarom zoveel droomquote:Op zondag 19 juli 2015 07:19 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ik onthoud eigenlijk nooit wat ik droom, tenzij het weer eens niet goed gaat of zo
Nicequote:Op zondag 19 juli 2015 07:20 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Misschien dat ik daarom zoveel droom
Maar ik heb gister ook gelezen dat het kan komen omdat ik 2 weken daarvoor ben gestopt met roken (tot zover met succes)
Das een app voor je mobiel?quote:Op zondag 19 juli 2015 07:20 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Nice
Ik bedoel eigenlijk meer bij bijv. slaapverlamming, maar dat zie ik niet als 'dromen'
Maar als jij zo levendig droomt, is het misschien wel geinig om sleepbot oid te gebruiken om te checken of je in je slaap praat
Ja: https://mysleepbot.com/quote:Op zondag 19 juli 2015 07:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Das een app voor je mobiel?
Dan heb ik pech want sinds vrijdagavond doet mn mobiel ineens raar (hij zegt geen bereik meer te hebben en ik kan ook geen sms'jes meer sturen (geeft ie foutmelding)).
Hoe dan? Zondag is alles dicht en ik ben niet handig genoeg om zelf te gaan lopen aankloten (misschien dat ik dat ding per ongeluk reset ofzo, ben ik nog verder van huisquote:Op zondag 19 juli 2015 07:23 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Ja: https://mysleepbot.com/
Ga je telefoon eens fixen dan
Geen idee hoequote:Op zondag 19 juli 2015 07:24 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Hoe dan? Zondag is alles dicht en ik ben niet handig genoeg om zelf te gaan lopen aankloten (misschien dat ik dat ding per ongeluk reset ofzo, ben ik nog verder van huis)
En toen je wakker werd had je het bed volgezeken?quote:Op zondag 31 mei 2015 11:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Heb niet vaak nachtmerries, maar vannacht was niet heel prettig. Had per ongeluk de kraan laten lopen en het hele huis (bovenverdieping) blank gezet. Alles aan het verzakken en rotten.Geen geld om het te laten repareren. Een grote ellende.
R&P / Hoe voel je je nu? #897quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:13 schreef VromeBroeder het volgende:
Heb vannacht niet gedroomd. Ik moet vroeg op en ik heb geen alarm meer. Uit voorzorg ben ik maar de hele nacht opgebleven. Kben kapot
Zozo, grote meid hoor. Veilig achter dat computerschermpje heb je ineens een grote bekquote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
R&P / Hoe voel je je nu? #897
Tip: En als je echt veel aandacht wilt, zorg dan voor een cliffhanger, zijn ze daar dol op
edit: moet ik natuurlijk wel de goeie link quoten
Nee hoor, ik heb sowieso altijd een grote bek.quote:Op dinsdag 11 augustus 2015 07:24 schreef VromeBroeder het volgende:
[..]
Zozo, grote meid hoor. Veilig achter dat computerschermpje heb je ineens een grote bek
lijkr me geweldig om zoiets te dromenquote:Op zaterdag 15 augustus 2015 11:41 schreef MakkieR het volgende:
Mijn dromen zijn altijd heel vaag zoiets als ren ik alleen door een weiland begint er ineens een koe tegen mij te praten. Val ik door een gat en kom ik terecht op een onbewoond eiland gemaakt van blokkendozen. daar ligt een heerlijke pizza die tot mijn spijt diaree veroorzaakt. hollend naar de wc haal ik die nog maar net zie ik dat ik vergeten ben te controleren of er toiletpapier ligt. Maar dat blijkt niet het ergste te zijn want zo kom ik achter dat ik me bij de verkeerde toiletten bevind waar ik twee vrouwen hoor praten. Ik probeer eruit te glippen maar natuurlijk loopt dit fout af. de vrouwen gillen voor wat ze waard zijn en eenmaal uit de wc getrapt struikel ik over een boomstronk. ik kijk omhoog en zie een boom half dood en verbrand en zo gaat het maar door...
Ook al zo een fijne,hoe komen je hersenen daar op??quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:00 schreef -Bushok het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik op een metrostation was. De vloer begon ineens te golven als een zee,bijna tegen het plafond aan.Toen de vloer weer plat was zag ik heel dik bloed stromen om de hoek en toen ik ging kijken lag daar een man met uitgeholde oogkassen![]()
Ben benieuwd wat deze nacht aan dromen brengt
lokquotejequote:Op dinsdag 18 augustus 2015 00:00 schreef -Bushok het volgende:
Ik heb vannacht gedroomd dat ik op een metrostation was. De vloer begon ineens te golven als een zee,bijna tegen het plafond aan.Toen de vloer weer plat was zag ik heel dik bloed stromen om de hoek en toen ik ging kijken lag daar een man met uitgeholde oogkassen![]()
Ben benieuwd wat deze nacht aan dromen brengt
Je hebt gewoon weer in je bedje gep[last?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 04:34 schreef magnetronkoffie het volgende:
Vannacht ging ik op vakantie naar een eiland voor de kust van Duitsland (rotsachtig zoals Rügen, geen waddeneiland) en alhoewel het vlakbij de Nederlandse grens lag, gingen we via Polen per kabelbaan.
Wel moesten we geregeld onze riemen vastmaken omdat het soms een "beetje" een bumpy ride was
We hadden 6 tussenstations, in elk dorp waar we even stopten (en waar de ook de helft van de keren -weer- paspoortcontrole hadden), hadden ze een kernreactor.
Op een gegeven moment arriveerden we dan eindelijk op dat eiland! Ik ging rijden omdat ik nog geen rijbewijs had (er was bijna geen hond en was een ongeasvalteerd landweggetje) en natuurlijk hield ik dat ding nauwelijks op de weg
Op een gegeven moment gingen we een uitstapje maken en alhoewel "de volwassenen" per watdanook naar het dorp gingen, gingen mn zusje en ik lopend zodat we bier konden meenemen, maar we hadden maar 3 kleine flesjes bier voor ons 2 en toen zei ik dat dat veel te weinig was ofzo
Er waren nog veel meer stukjes, alles uit dezelfde lange droom. Deze droom was op zich wel leuk, vooral door die kabelbaan
[..]
lokquoteje
2-persoons bed noem je een bedje?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 04:37 schreef Geerd het volgende:
[..]
Je hebt gewoon weer in je bedje gep[last?
Maar je ontkend het dus niet?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 04:39 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
2-persoons bed noem je een bedje?
Waar slaap jij dan in?
Dan heb je wel hele lange vingers, die klinken als terrasmeisjesquote:Op dinsdag 18 augustus 2015 04:54 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik ga jou helemaal niks bekennen of tegen jou ontkennen als je met zo'n additude naar me toe komt, dan praat je maar lekker tegen mn hand terwijl ik mn vingers in mn oren stop en zeg "nene oh nana" [ afbeelding ]
En nu weer terug naar de dromen, dit is geen slowchat
Wow, je bent gewoon een fukkin aainstaain!quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 05:04 schreef Geerd het volgende:
[..]
Dan heb je wel hele lange vingers, die klinken als terrasmeisjes
Heb je last van magnetron koffie? Doe maar rustig aan,quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 05:23 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Wow, je bent gewoon een fukkin aainstaain!
magnetron koffie?quote:Op dinsdag 18 augustus 2015 05:33 schreef Geerd het volgende:
[..]
Heb je last van magnetron koffie? Doe maar rustig aan,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hey, ik ga niet meer op je reageren, er is vast wel een slowchat voor je open ergens![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |