Nou gewoon in een tasquote:Op zaterdag 20 juni 2015 19:37 schreef Rumbling het volgende:
Ik weet niet meer hoe en waarom maar ik moest weg en mijn spullen meenemen. Paniekerig gevoel en er leek maar geen eind aan de spullen te komen, overal kwamen ze vandaan.
Ik zou niet eens weten hoe ik al die zooi had moeten meenemen
Ja simpele, daar ging het ook in. Maar het was zoveel, klein prul wat je normaal laat liggen of wegdoet. En ook waren er verschillende locaties. Moest iets uit een kast pakken uit een huis wat er nu niet eens meer staat en waar ik ook niet was.quote:
Mooi is dat he, dat IRL waarnemingen je droom zo beïnvloedenquote:Op zondag 21 juni 2015 09:50 schreef eQuaL het volgende:
Zojuist: Ik droomde dat ik bij mijn ouders was voor een of ander feest (met collega's en familie lol), en we gingen net (allemaal) naar bed.
Hoor ik opeens een hard gepiep van buiten. Ik kijk door het raam, rijdt er een Franse politieauto achteruit op onze oprit.
Ik snel mijn ouders wakker maken en naar buiten. Blijkt dat een familielid onderweg naar het feest een ongeluk heeft gehad. Of we even mee willen komen om hem/haar/hun te identificeren, in Frankrijk.
Toen werd ik wakker, en stond er een of andere lamlul in een vrachtwagen heel lang in zijn achteruit te rijden, vandaar dat gepiep
Ik ga mij ook eens wat magnetronkoffie maken voor vannachtquote:Op zondag 28 juni 2015 08:44 schreef magnetronkoffie het volgende:
Kan me bijna niks herinneren, behalve dat ik een spel zat te spelen en in een hovertank rondreed en bijna dood was, maar ik hoefde nog maar heeel eventjes te rekken en dan had ik de missie gehaald (wachten op versterking en de vijand vast blijven zetten terwijl ik geen schot meer kon hebben).
En toen kwam die versterking, ze rolden de vijandelijke basis binnen en begonnen hun basis op te rollen en ik denk al "Yessss mission accomplished!" toen op dat moment de bergwand achter me ineens instortte en ik allemaal rotsblokken over me heen kreeg en toch dood ging(echt heel klungelig zag dat eruit)
Gelukkig was het maar een spel
Dat is geen droom maar een nachtmerriequote:Op woensdag 1 juli 2015 13:54 schreef Daan030 het volgende:
dat ik ijskoffie had besteld maar warme choco kreeg :/
Daar is dit topic voor bedoeldquote:Op donderdag 2 juli 2015 14:11 schreef vigen98 het volgende:
Wat als dromen echt zijn maar in een andere dimensieEn stel dat ze in die dimensie dromen krijgen over het leven hier op aarde
En anyway, als mijn dromen bestaande andere dimensies zijn, dan moeten dat er wel een hele hoop zijnquote:Op woensdag 10 juni 2015 08:48 schreef Goedzooi het volgende:
Er bestond eigenlijk al een droom topic: TRU / hoe droom jij?
Maar dat is al meer dan een maand dood.
Lol, Emmeloord daar woon ik vlakbij.quote:Op donderdag 18 juni 2015 05:51 schreef magnetronkoffie het volgende:
Ik ging wandelen in de bossen van Emmeloord!
Ik weet nog dat ik op de kaart keek en de noordoostpolder had een andere vorm, meer een schiereiland in de vorm van een snavel.
En ik ging erheen per zelfrijdende hooiwagen (echt 8m hoog ofzo, gelukkig viel ik er niet af want was zo gefascineerd aan het rondkijken zoekend naar wilde dieren, maar vond er geen). En ineens wandelde ik..met een huge-ass wandelstok (waarin ik met een zakmes zelf motieven gesneden had) langs de rand van een nieuwbouwwijk van Emmeloord (veel zand, gras en aan de rand van een bos) en er waren honderden spelende kinderen bezig in het zand met de ouders veelal in de achtertuin in een tuinstoel of klapstoel, maar ik zat een beetje in mn eigen wereld dus had er niet al te veel last van.
Op een gegeven moment was ik de bossen weer ingetrokken en kreeg trek, toen ik ineens een zak bevroren aardappelkoekjes op de weg zag liggen! Ik zat toen nog te denken "shit, geen groente bij" toen ik onder een bankje keek en er een klein blikje doperwten onder lag
Ineens was ik bij mn slaapplek in een kantoor (er waren nog een paar vrouwen achter hun bureau maar voor de rest wat iedereen al naar huis) en er was 1 hoek verduisterd en ze hadden al een BBQ voor me klaargelegd inclusief spiesjes
En toen werd ik wakker en had bagagedrager van spinvis in mn hoofd en ben gelijk naar mn computer gegaan
Ik ben er nog nooit geweestquote:
Anders vraag je TS heel lief of ze voor jou een uitzondering wilt maken en dat jij ook je dagdromen hier mag plaatsenquote:
Als je het echt wilt weten, zet je wekker een uur vroeger dan normaal (bijvoorbeeld 5 of 6 uur sochtends) en ga dan nog een uur lekker doorslapen. Doe ik altijd en 9 uit de 10 dromen onthoud ik dan ook wel. Wat ik daarvoor droom, geen idee.quote:Op vrijdag 10 juli 2015 08:01 schreef hugecooll het volgende:
Geen flauw idee waar ik zoal over droom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zat in mn laatste droom WoT (World of Tanks) te spelen (daarbij kies je 1 van je tanks, rij je met die tank rond en neem je deel aan een soort wedstrijd van 15 tegen 15 waarbij je elkaar verrot moet knallen en waarbij 1e team dat uitgeroeid wordt, verliest).
Op een gegeven moment begon ik een nieuwe battle, alleen toen ik er eenmaal in zat, waren alle 15 tanks van mijn team ook echt mijn tanks (ik was de enige speler en ik kon tussen alle 15 tanks heen en weer switchen) en een oude kennis van mij (een vrouw waarvan ik zeeeeker weet dat die nooit WoT zou spelen) was de enige bij het andere team.
Toen kwam zij erachter dat als je je eigen tanks stukschiet, je daar in plaats van strafpunten, ook gewoon punten kreeg.
Dus wat deden wij? We zetten al onze 14 overige tanks in 1 lange rij en met de 15e tank (die met de grootste gun natuurlijk) probeerden we zoveel mogelijk van onze eigen tanks in 1 schot stuk te schieten.
Ik zat ook echt helemaal in gedachten van "deze tank heeft hier het dunste pantser dus die zet ik zus en zo neer en dan gaat die shell er daar weer uit dus moet ik de volgende tank hier neerzetten met de zijkant naar me toe omdat daar het pantser weer het dunst is" etc enz.
Mn droom (of tenminste dat kleine stukje wat ik me nu nog kan herinneren) ging dus vooral over de verrassing dat teamkills gewoon meetelden voor je score en hoe ik in 1 schot zoveel mogelijk van mn eigen tanks kapot kon schieten (inclusief het pielepeuterige van het perfecte schot uitdokteren).
Schiet niet op zulke dromen.
Edit: Ineens schiet een heel klein stukje van een andere droom me te binnen_O-
Ik was met mn zusje in Italië geloof ik en we liepen rond in een buitenlandse supermarkt (we konden namelijk de ingrediënten niet lezen ookal staan die in het echt ook in het Engels) en we zagen toen iets van gevulde marsepeinspeculaas en nog een bizarre speculaasvariant
Alleen shit dat ik de rest niet meer weet
[ Bericht 5% gewijzigd door magnetronkoffie op 15-07-2015 10:05:53 (spel/tikfoutje) ]
Deze AoT?quote:Op zondag 19 juli 2015 06:31 schreef magnetronkoffie het volgende:
Wat ik nog weet is dat we in een grote stad leefden en toen door reuzen werden aangevallen (ik heb gister op youtube de trailer van AoT gezien dus denk dat het daardoor komt). Alleen waren deze reuzen snel en slim. Op een gegeven moment hadden ze mij ook te pakken en werd ik (samen met nog een klein aantal andere mensen) ergens naartoe meegenomen.
Ik hoop dat die film minstens net zo goed is als de anime!quote:Op zondag 19 juli 2015 07:09 schreef hugecooll het volgende:
[..]
Deze AoT?
Ik wist niet dat daar een film van komt joh, thx
hacksquote:Op zondag 19 juli 2015 07:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Edit: Ik kreeg trouwens geen quote-alert?
Een bescheiden hacker, die kom je niet zoveel tegenquote:
Ik onthoud eigenlijk nooit wat ik droom, tenzij het weer eens niet goed gaat of zo. Maar ook dan vergeet ik ze vrij snelquote:Op zondag 19 juli 2015 07:18 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Een bescheiden hacker, die kom je niet zoveel tegen
Maar even ontopic, heb jij nog wat gedroomd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |