quote:
http://nos.nl/artikel/203(...)ng-in-zijn-werk.htmlquote:Sepp Blatter of prins Ali? De afgevaardigden van de 209 FIFA-landen moeten vandaag in Zürich een nieuwe voorzitter van de wereldvoetbalbond kiezen.
Het FIFA-congres begint om 09.30 uur en de stemming is naar verwachting pas aan het eind van de middag. De verkiezing van de nieuwe FIFA-voorzitter zal bovendien wel even duren, aangezien alle 209 delegaties hun stem mogen uitbrengen.
"De landen worden afgeroepen op alfabetische volgorde", zegt correspondent Jeroen Wollaars. "Al die mannen komen dan een voor een naar voren en doen hun stem in een bus. Dat duurt naar schatting een uur of twee." De stemming is geheim, het is dus niet bekend wie op welke kandidaat heeft gestemd.
Meerderheid
Als iedereen aan de beurt is geweest, worden de stemmen hardop geteld. In de eerste ronde heeft Blatter of prins Ali tweederde van de stemmen nodig om te winnen. Zodra een van beiden 140 landen achter zich heeft, is de winnaar duidelijk.
Mocht dat niet lukken, dan komt er een tweede stemronde. Daarin hebben beide heren aan een simpele meerderheid van 105 stemmen genoeg.
Bij de vorige voorzittersverkiezing vier jaar geleden was het tegen 18.00 uur duidelijk dat Blatter genoeg stemmen had voor zijn herverkiezing.
Dank je wel. Dat wordt waarschijnlijk CNN.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:46 schreef Max23 het volgende:
[..]
[..]
http://nos.nl/artikel/203(...)ng-in-zijn-werk.html
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 08:46 schreef Max23 het volgende:
http://nos.nl/artikel/203(...)ng-in-zijn-werk.html
Maar hij was toen de enige kandidaatquote:Bij de vorige voorzittersverkiezing vier jaar geleden was het tegen 18.00 uur duidelijk dat Blatter genoeg stemmen had voor zijn herverkiezing.
http://nos.nl/artikel/203(...)-boycot-wk-2018.htmlquote:De Engelse voetbalbond FA overweegt een boycot van het WK in 2018 als Sepp Blatter vandaag herkozen wordt als voorzitter van de FIFA. Dat heeft FA-voorzitter Greg Dyke gezegd tegen Sky Sports en BBC Radio 4.
Het standpunt is bedoeld als oproep aan andere Europese landen om zich aan te sluiten bij het protest. "Het heeft geen zin als een of twee landen zouden zeggen 'wij doen niet mee',want dan gaat het toernooi gewoon door zonder hen", verklaarde Dyke. "Maar als de UEFA zich terug zou trekken, dan zou het wel impact hebben. Als Blatter wordt herkozen, dan zou dat overwogen moeten worden."
De Engelse FA was kandidaat voor het WK in 2018, dat uiteindelijk werd toegewezen aan Rusland.
twitter:miserus twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 09:51:43Congres #FIFA begint traditiegetrouw met testen van stemkastjes: welk land won vorig jaar het WK? 5 procent van de landen weet het niet. reageer retweet
http://www.volkskrant.nl/(...)-fifa-niet~a4042290/quote:De Volkskrant sprak de afgelopen maanden met tientallen bondsvertegenwoordigers uit de hele wereld. Officials uit Afrika, Azië, Noord- en Midden-Amerika zeggen te vrezen voor repercussies op hun eigen continent als ze hun stem aan de Jordaanse prins Ali Bin-Al-Hussein geven. Hij is vandaag de enige uitdager van Blatter.
Dissidenten kunnen in de problemen komen als ze het stemadvies negeren. De bondsofficials willen niet onder naam reageren omdat ze daarmee hun positie mogelijk op het spel zetten. Een Midden-Afrikaanse official laat er echter geen twijfel over bestaan. 'In Afrika weet iedereen binnen een paar dagen wie op wie heeft gestemd.' Waar die stelling op is gebaseerd, weigert hij te vertellen. 'Ik weet gewoon dat het zo is. En wat denk je dat er gebeurt als ik afwijk van het stemadvies?'
je moet wel alle knopjes testen natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:01 schreef Arcee het volgende:
twitter:miserus twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 09:51:43Congres #FIFA begint traditiegetrouw met testen van stemkastjes: welk land won vorig jaar het WK? 5 procent van de landen weet het niet. reageer retweet
Voor het eerst in de geschiedenis dat niet alle landen van Oceanië op hem stemmen. dat zal hem best steken ja.quote:
Waar is dit te zien?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:05 schreef heywoodu het volgende:
Palestijnen drongen binnen en begonnen naar Blatter te schreeuwen
Nergens volgens mijquote:
oh mooiquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:09 schreef heywoodu het volgende:
Oh, wel live
http://www.fifa.com/about(...)m_hp_module_news_top
Brazilië meegekregen? Die zijn er helemaal niet neem ik aan dan?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:10 schreef Max23 het volgende:
Ze zijn nu de presentielijst aan het doorlopen
Ik schakelde pas bij de S inquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Brazilië meegekregen? Die zijn er helemaal niet neem ik aan dan?
Dat landen in de laatste 4 jaar minstens aan 2 FIFA-competities mee moeten doen om te mogen stemmen. Dingen als het EK of CONCACAF Gold Cup tellen als kwalificatie voor de FIFA Confederations Cupquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:14 schreef Jason22 het volgende:
Wat zegt ie nou? Een kwalificatie ronde voor de Confederations Cup?
Ah, dankje!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:15 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat landen in de laatste 4 jaar minstens aan 2 FIFA-competities mee moeten doen om te mogen stemmen. Dingen als het EK of CONCACAF Gold Cup tellen als kwalificatie voor de FIFA Confederations Cup
ja ik ook, dit valt me meequote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:20 schreef heywoodu het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had eigenlijk iets verwacht als:
- Kaaimaneilanden
- Nicaragua
- Trinidad & Tobago
- Niger
De gemiddelde eilandbewoner zit hier dan ook niet en bovendien hebben mensen die toch geen Engels kunnen deze vragen echt al wel in hun eigen taal ontvangenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:19 schreef radyo het volgende:
Sorry hoor maar die vragen van die malloot begrijpt toch de gemiddelde eiland bewoner geen reet van? Wordt 1 x opgelezen met een Allo Allo accent, en is amper te lezen op het scherm
Eerst even stemmen of we het ermee eens zijn.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:22 schreef Max23 het volgende:
Hier de Agenda
http://resources.fifa.com(...)a2015web_neutral.pdf
Daarbij moeten alle 209 landen uiteindelijk bij punt 17 van de agenda een stembriefje in de box gooien op het podium.quote:
Eerst stemmen wanneer en hoelang de pauze is, zoals bij het IOC.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:25 schreef radyo het volgende:
Zouden ze ook gaan stemmen wie enveloppen-dienst heeft in de pauze?
Ik vraag mij dat niet af.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:49 schreef radyo het volgende:
Ik vraag mij af, zouden die kleinere bonden gewoon dat nieuws niet krijgen, of geven die geen fuck omdat zij er goed vanaf komen met hun nieuwe veldje en clubhuis?
De kleinere bonden worden gepaaid met geld en bijvoorbeeld extra plekken op het WK. Kijk naar de belofte die Sepp heeft gedaan om Afrika een extra plek op het WK te geven ten kostte van Europa.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:49 schreef radyo het volgende:
Grappig dat hij zich zo presenteerd als diegene die boven de corruptie staat en het gaat oplossen. Terwijl hij al decenia er tussenin zit. Zijn voorganger / mentor verdedigde hij ook, tot het niet meer kon, en toen veroordeelde hij die acties. Meerdere vice presidents en naasten van hem precies het zelfde. Ich habe es nicht gewusst he sepp! Vorige keer beloofde hij op te stappen na zijn termijn, maarja... er is zoveel corruptie he... ik ga het wel even oplossen.![]()
Ik vraag mij af, zouden die kleinere bonden gewoon dat nieuws niet krijgen, of geven die geen fuck omdat zij er goed vanaf komen met hun nieuwe veldje en clubhuis?
En zelfs dat is schijnpolitiek. Er wordt nu wat geblaft maar bijten gebeurt er niet. Door niemand niet. Dat landen en sponaors überhaupt nog met de FIFA geassocieerd willen worden is al wonderbaarlijk. Blattet heeft niet voor niets 16 jaar lang rustig zijn gang kunnen gaan.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:22 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit hele gebeuren toont wel aan hoe zwak en verrot de voetbalwereld is.. Iedereen wist hoe verrot de FIFA is maar pas als een externe organisatie..de FBI.. serieus actie onderneemt komen de criticasters uit hun holen. Opeens durven landen openlijk kritiek te leveren en slaan ze stoere taal uit.. stelletje hypocrieten
twitter:LarsDatBenIk twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 10:09:40Blatter vraagt om minuut stilte voor #Heizeldrama , na 18 seconden is de "minuut" afgelopen. #FIFA #blatter reageer retweet
Sylvana Simons en ik vinden dit een teleurstellende post.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:12 schreef superniger het volgende:
Deze neger komt niet echt betrouwbaar over.
Vorige keer was de uitslag om 18:00, en toen was hij de enige kandidaat. Zal minstens zo laat worden denk ik.quote:
We kunnen dus nog eerst rustig van de Giro genietenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:16 schreef Max23 het volgende:
[..]
Vorige keer was de uitslag om 18:00, en toen was hij de enige kandidaat. Zal minstens zo laat worden denk ik.
De stemming verloopt als het goed is al volgt. Alle 209 landen moeten één voor één op het podium komen om hun stembriefje in de bus te stoppen.De stemming verloopt anoniem dus weten wie op wie stemt gaan we niet. Aangezien ik niet verwacht dat één van de kandidaten meteen 2/3 van de stemmen krijgt, zal er ook een 2e ronde volgen. Dus dat kan lang duren. De stemming is punt 17 op de agenda, en ze zitten nu op 10.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:16 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
We kunnen dus nog eerst rustig van de Giro genieten.
Dit is in principe nog groter genot dan het gemiddelde CDA-congres.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
De stemming verloopt als het goed is al volgt. Alle 209 landen moeten één voor één op het podium komen om hun stembriefje in de bus te stoppen.De stemming verloopt unaniem dus weten wie op wie stemt gaan we niet. Aangezien ik niet verwacht dat één van de kandidaten meteen 2/3 van de stemmen krijgt, zal er ook een 2e ronde volgen. Dus dat kan lang duren. De stemming is punt 17 op de agenda, en ze zitten nu op 10.
Nou, lastig hoor, dat was puur genot.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:21 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Dit is in principe nog groter genot dan het gemiddelde CDA-congres.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 10:28 schreef Max23 het volgende:
Overigens lopen de stemmingen tot nu toe wel beter dan bij het CDA congres destijds
Ik vraag u om uw stemboekje in de lucht te steken.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:22 schreef Max23 het volgende:
[..]
Nou, lastig hoor, dat was puur genot.
Ik had hem al gepost hier
[..]
Als de stemming unaniem is dan weten we wel wie op wie gestemt heeftquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:19 schreef Max23 het volgende:
[..]
De stemming verloopt als het goed is al volgt. Alle 209 landen moeten één voor één op het podium komen om hun stembriefje in de bus te stoppen.De stemming verloopt unaniem dus weten wie op wie stemt gaan we niet. Aangezien ik niet verwacht dat één van de kandidaten meteen 2/3 van de stemmen krijgt, zal er ook een 2e ronde volgen. Dus dat kan lang duren. De stemming is punt 17 op de agenda, en ze zitten nu op 10.
Oeps, anoniem natuurlijkquote:Op vrijdag 29 mei 2015 11:26 schreef OmniRocket het volgende:
[..]
Als de stemming unaniem is dan weten we wel wie op wie gestemt heeft
Hij is baasquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:13 schreef Arcee het volgende:
Blatter: "Laten we de FIFA met zijn allen weer een goed gezicht geven."
[ afbeelding ]
Inderdaad.
twitter:ben_rumsby twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 10:39:01Blatter channeling Tommy Cooper: “You can’t ask everyone to behave ethically just like that.” #fifa reageer retweet
http://www.nobelpeacecent(...)handshake-for-peace/quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:19 schreef Max23 het volgende:
Wat moet ik me hier dadelijk bij voorstellen
"11.8 Handshake for Peace initiative"
Die prins zegt zelf de steun te krijgen van een land of 60 buiten Europa. Aangezien gister werd gezegd dat van de Europese landen, hij alle steun krijgt op een land of 6 na, kan het wel spannend worden.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:22 schreef Rickertman96 het volgende:
Volgens Jeroen Wetzels wordt het een nek-aan-nek race
is hij dronken?
Zou mooi zijn, vrees alleen dat het loze dreigementen zijnquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:51 schreef TLC het volgende:
Op teletekst staat dat Engeland het WK in 2018 wilt boycotten als Blatter herkozen gaat worden
Van de drie tegenkandidaten was Van Praag het meest geschikt, ook volgens veel mensen in de voetbalwereld inclusief Blatter. Maar waarschijnlijk heeft de fresh prince zijn poot stijf gehouden, en heeft hij wat meer macht / status buiten europa. Achteraf jammer, met deze hele heisa had Van Praag een betere kandidaat geweest; dan had de media opgepikt dat hij tijdens het WK al kritiek had op Blatter. Maarja zoals blatter zegt... achteraf zijn we geen profeten.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:55 schreef kalinhos het volgende:
Het is sowieso wel een maf iets eigenlijk - dat we nu met z'n allen hard hopen dat een prins (!) uit Jordanië (!), voetballand bij uitstek, de baas wordt. Jordanië heeft net zo'n voetbalcultuur denk ik als Qatar dat heeft.
Hij heeft er 105 nodig inderdaad. Hij beweert er 60 van buiten Europa te hebben, maar we weten niet of dat inclusief Nieuw-Zeeland, Amerika en Canada is, want die hebben recent hun standpunt gewijzigd. In Europa zijn 53 stemmen te winnen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die prins zegt zelf de steun te krijgen van een land of 60 buiten Europa. Aangezien gister werd gezegd dat van de Europese landen, hij alle steun krijgt op een land of 6 na, kan het wel spannend worden.
Heel misschienen dan alleen als de halve UEFA meedoet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:51 schreef TLC het volgende:
Op teletekst staat dat Engeland het WK in 2018 wilt boycotten als Blatter herkozen gaat worden
Geeft vooral hoe diep de afkeer voor Blatter zit. Alles beter dan die Zwitser.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:55 schreef kalinhos het volgende:
Het is sowieso wel een maf iets eigenlijk - dat we nu met z'n allen hard hopen dat een prins (!) uit Jordanië (!), voetballand bij uitstek, de baas wordt. Jordanië heeft net zo'n voetbalcultuur denk ik als Qatar dat heeft.
9:30 begint het congres. Er zijn 19 agendapunten waarvan de verkiezing nummer 17 is. Voor de rest weten we eigenlijk niks.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:02 schreef onlogisch het volgende:
Iemand een streampje?
Hoe laat begint die meuk eigenlijk?
Echt zonde dat de UEFA geen statement maakt door de boel te boycotten. Maarja. #UEFAMAFIA hé.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:03 schreef Tchock het volgende:
[..]
9:30 begint het congres. Er zijn 19 agendapunten waarvan de verkiezing nummer 17 is. Voor de rest weten we eigenlijk niks.
Trouwens, de stemming is geheim dus daar is sowieso weinig van te zien.
Met al die ogen gericht vandaag is het er ook een uitstekende gelegenheid voor.quote:
dan nog een minderheidquote:Op vrijdag 29 mei 2015 12:51 schreef Max23 het volgende:
[..]
Die prins zegt zelf de steun te krijgen van een land of 60 buiten Europa. Aangezien gister werd gezegd dat van de Europese landen, hij alle steun krijgt op een land of 6 na, kan het wel spannend worden.
Dat die prins dat zegt wil toch niet zeggen dat het direct waar is?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:14 schreef Max23 het volgende:
[..]
Hij komt dan toch aardig in de buurt van de 105
Maar ook niet dat het niet waar is. Maar jij reageert erop door te zeggen dat die als het waar zou zijn, nog geen meerderheid zou hebben. Dan reken je dus verkeerdquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:16 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Dat die prins dat zegt wil toch niet zeggen dat het direct waar is?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:11 schreef Tchock het volgende:
Misschien is het wel beter als Blatter wint. De pleuris die dan uitbreekt brengt waarschijnlijk meer verandering dan de verkiezing van meneer de Prins.
Ik ga er gewoon uit dat Blatter met een dikke meerderheid easy wintquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar ook niet dat het niet waar is. Maar jij reageert erop door te zeggen dat die als het waar zou zijn, nog geen meerderheid zou hebben. Dan reken je dus verkeerd
Zodra ie gewonnen heeft is het in 1 keer stil en gaan alle gasten die nu tegen zijn zich weer inslijmen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon uit dat Blatter met een dikke meerderheid easy wint
twitter:Voetbalpings twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:17:27Brekend: Volgens Zwitserse media is er een bommelding gedaan bij het FIFA-congres in Zurich. Het gebouw wordt op dit moment ontruimd! reageer retweet
NOS is live nu bij het gebouw en zegt dat het niet ontruimd wordtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:30 schreef Blik het volgende:
Is dit echt?twitter:Voetbalpings twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:17:27Brekend: Volgens Zwitserse media is er een bommelding gedaan bij het FIFA-congres in Zurich. Het gebouw wordt op dit moment ontruimd! reageer retweet
Joh? Echt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:32 schreef Trebo het volgende:
In wat voor wereld leeft die Blatter eigenlijk? Die is toch gewoon niet goed?
Even tussendoor: Voetbalpingsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:30 schreef Blik het volgende:
Is dit echt?twitter:Voetbalpings twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:17:27Brekend: Volgens Zwitserse media is er een bommelding gedaan bij het FIFA-congres in Zurich. Het gebouw wordt op dit moment ontruimd! reageer retweet
Zo slecht is de bron blijkbaar nietquote:
Maar jij gelooft serieus dat er dan dus de pleuris uitbreekt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:11 schreef Tchock het volgende:
Misschien is het wel beter als Blatter wint. De pleuris die dan uitbreekt brengt waarschijnlijk meer verandering dan de verkiezing van meneer de Prins.
Misschien even refreshen? Hier wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:42 schreef Monopoly het volgende:
Welke stream hebben jullie? Fifa stream doet niet zoveel op het moment.
Ah, ik zat op de Youtubestream te kijken ipv die van FIFA website zelf.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien even refreshen? Hier wel.
Bij mij doet hij het gewoon.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:42 schreef Monopoly het volgende:
Welke stream hebben jullie? Fifa stream doet niet zoveel op het moment.
Lastig in te schatten. Maar stel bijvoorbeeld dat de UEFA intern heeft besloten massaal tegen Blatter te stemmen en wint toch, dan kunnen acties bijna niet uitblijven.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar jij gelooft serieus dat er dan dus de pleuris uitbreekt?
Hadden ze allang kunnen (en moeten) doen. Vergeet niet trouwens dat de UEFA niet eens zoveel beter is. Ze hebben geen Blatter, maar Platini kan er ook wat van.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lastig in te schatten. Maar stel bijvoorbeeld dat de UEFA intern heeft besloten massaal tegen Blatter te stemmen en wint toch, dan kunnen acties bijna niet uitblijven.
Ik houd hem op de achtergrond aan, het enige wat ik wel leuk vind is de verkiezing.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:51 schreef Rickertman96 het volgende:
respect als je dit kijkt, ik viel na 2 min in slaap
Dat gebeurt wss rond 6u pasquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik houd hem op de achtergrond aan, het enige wat ik wel leuk vind is de verkiezing.
Alsof dat een verrassing op gaat leverenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik houd hem op de achtergrond aan, het enige wat ik wel leuk vind is de verkiezing.
volgens sommige welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof dat een verrassing op gaat leveren
Hey, dat was een lange vakantie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof dat een verrassing op gaat leveren
Ik denk het ook niet, maar wie je ook kiest, het blijft gewoon een corrupte bende denk ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik geloof er niet zo in eerlijk gezegd
Sommige zeggen een nek-aan-nek racequote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik geloof er niet zo in eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:12 schreef tong80 het volgende:
Bijzonderheden: overtuigde de FIFA van het toelaten van hoofddoekjes in vrouwenvoetbal, kandidaat-voorzitter FIFA.
van praag mag ook OPROTTENquote:
2011.......quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:01 schreef Onnoman het volgende:
[..]
van praag mag ook OPROTTEN
wat een vuile flikker is het toch..
de strijd opgeven vond ik sowieso al respectloos...
en nu dit
oprotten met van Praag, ongeloofwaardig stuk stront
oh..quote:
6quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Blatter: "In elke wedstrijd is een scheidsrechter."
klapklapklap
Wat een genot. Ik mis een hoop hoor ik alquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Blatter: "In elke wedstrijd is een scheidsrechter."
klapklapklap
denk het ook hoor... maar niet zo overtuigend als alle keren ervoor..quote:
1.71 cm.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:09 schreef Rickertman96 het volgende:
Hoe lang is die Blatter eigenlijk, lijkt echt op een midget
Droomscenario is dat hij herkozen wordt en dat gelijk daarna de FBI het congres bestormt en hem arresteert.quote:
Het wordt pas een topshow als ze hem vanmiddag voor cam arresterenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:13 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Droomscenario is dat hij herkozen wordt en dat gelijk daarna de FBI het congres bestormt en hem arresteert.
Ja het moet wel uitgezonden worden natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:14 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Het wordt pas een topshow als ze hem vanmiddag voor cam arresteren
twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 14:26:08Eric Cantona: "Kiezen tussen Blatter en Platini is als kiezen tussen de pest en cholera" reageer retweet
VIESDIKquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 14:26:08Eric Cantona: "Kiezen tussen Blatter en Platini is als kiezen tussen de pest en cholera" reageer retweet
Sjekgodquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Cantonaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:38 schreef Nober het volgende:
Stel je voor, kritische vraag voor Cantona en hij stormt zo dat publiek in om je zijn voet in je nek te leggen.
Heeft iemand eigenlijk ergens een lijst met een soort stand van zaken over wie op wie stemt?twitter:ben_rumsby twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 14:31:09Understand Prince Ali believes Saudi Arabia has turned. Talk of Conmebol and some in Concacaf switching. Could go two rounds, this. reageer retweet
Die Jidde hebben natuurlijk niet genoeg geld overgemaakt naar Blatter!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:41 schreef Blik het volgende:
Is Israël al uit de FIFA gezet? Of moet dat nog komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:In August 2011 he admitted that Viacheslav Koloskov, an adviser for Russia's successful bid for the 2018 World Cup, visited him in his hometown of Bruges and gave him a valuable painting while lobbying for his vote.[1] He has since described the painting as a "poisonous gift" and has notified FIFA officially about it, since its acceptance is in contravention to the FIFA rules that govern lobbying.[1]
Oh, Sjakie is wat bagage verloren.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:44 schreef tralalala het volgende:
Hij praat als die wethouder uit Flodder 2 in Amerika.
Dat is allemaal toeval, net zo toevallig dat de zoon van Platini daar ook een baan heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:44 schreef Tweek het volgende:
Is een Belg namelijk Michel D'Hooghe, stemde overigens ook voor Qatar een tijdje later mocht zijn zoon aan de slag bij een medisch centrum in Qatar.
Dat was in 2007-9 al gebruiks klaar. Maar toen was Blatter er nog tegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heeft ook jaren geduurd. Maar Ebola is geen probleem.
Als er niet zoveel druk was en geen herverkiezingen waren destijds, was dit systeem er nog steeds niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:54 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat was in 2007-9 al gebruiks klaar. Maar toen was Blatter er nog tegen.
Kanker interesseert ze geen fuck. Als er volgende maand een griepvirus uitbreekt zullen ze er alles aan willen doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:52 schreef radyo het volgende:
Wat een onzinnig verhaal zeg... Ebola... verlos ons dan ook even van AIDS en kanker aub.
Let's have 18 seconds of silence.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:58 schreef Zipportal het volgende:
Let's celebrate for Ebola and for football.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een fantastische organisatie eigenlijk die FIFA, ze hebben zo ongeveer de hele planeet gered.
quote:
Aha. Kom ik over een uur terugquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om 16:00 wordt er dacht ik gestemd, en dan duurt het een paar uurtjes voor de uitslag.
Ik neem aan dat VI de rechten heeft om de uitslag wereldkundig te maken?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om 16:00 wordt er dacht ik gestemd, en dan duurt het een paar uurtjes voor de uitslag.
'The time of honoring yourself will soon be at an end, your highness'quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:13 schreef radyo het volgende:
Overigens ook wel krom hoe Blatter voor de stemming nog even een dag credits mag nemen voor al het mooie in deze wereld
Wat een prachtig gebaar, ik zou alleen hierom al op hem stemmen.quote:
quote:“If I have been thieving Fifa money for 30 years, who gave me the money?”
When someone yelled “Blatter!”, Warner added: “And why it is he ain’t charged?”
Je kunt terugspoelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:17 schreef YazooW het volgende:
Hoe is punt 11 afgelopen? Die ging toch over Palestina-Israel?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik zit op de NOS stream, ik kan niet terugspelen.
Schijnbaar wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:20 schreef Zipportal het volgende:
Kunnen die seniele bejaarden wel zo snel stemmen?
nu!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:19 schreef heywoodu het volgende:
Nog 1 punt en dan komt het hoogtepunt buiten de presidentsverkiezingen, Palestina vs Israël.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |