Hadden ze allang kunnen (en moeten) doen. Vergeet niet trouwens dat de UEFA niet eens zoveel beter is. Ze hebben geen Blatter, maar Platini kan er ook wat van.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:49 schreef Tchock het volgende:
[..]
Lastig in te schatten. Maar stel bijvoorbeeld dat de UEFA intern heeft besloten massaal tegen Blatter te stemmen en wint toch, dan kunnen acties bijna niet uitblijven.
Ik houd hem op de achtergrond aan, het enige wat ik wel leuk vind is de verkiezing.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:51 schreef Rickertman96 het volgende:
respect als je dit kijkt, ik viel na 2 min in slaap
Dat gebeurt wss rond 6u pasquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik houd hem op de achtergrond aan, het enige wat ik wel leuk vind is de verkiezing.
Alsof dat een verrassing op gaat leverenquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik houd hem op de achtergrond aan, het enige wat ik wel leuk vind is de verkiezing.
volgens sommige welquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof dat een verrassing op gaat leveren
Hey, dat was een lange vakantie.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:54 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Alsof dat een verrassing op gaat leveren
Ik denk het ook niet, maar wie je ook kiest, het blijft gewoon een corrupte bende denk ik.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik geloof er niet zo in eerlijk gezegd
Sommige zeggen een nek-aan-nek racequote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:56 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Zou je denken? Ik geloof er niet zo in eerlijk gezegd
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 07:12 schreef tong80 het volgende:
Bijzonderheden: overtuigde de FIFA van het toelaten van hoofddoekjes in vrouwenvoetbal, kandidaat-voorzitter FIFA.
van praag mag ook OPROTTENquote:
2011.......quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:01 schreef Onnoman het volgende:
[..]
van praag mag ook OPROTTEN
wat een vuile flikker is het toch..
de strijd opgeven vond ik sowieso al respectloos...
en nu dit
oprotten met van Praag, ongeloofwaardig stuk stront
oh..quote:
6quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:07 schreef Ajacied422 het volgende:
Blatter: "In elke wedstrijd is een scheidsrechter."
klapklapklap
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |