twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 14:26:08Eric Cantona: "Kiezen tussen Blatter en Platini is als kiezen tussen de pest en cholera" reageer retweet
VIESDIKquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
twitter:jackvangelder twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 14:26:08Eric Cantona: "Kiezen tussen Blatter en Platini is als kiezen tussen de pest en cholera" reageer retweet
Sjekgodquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
Cantonaquote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:29 schreef Dark_Angelus het volgende:
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:38 schreef Nober het volgende:
Stel je voor, kritische vraag voor Cantona en hij stormt zo dat publiek in om je zijn voet in je nek te leggen.
Heeft iemand eigenlijk ergens een lijst met een soort stand van zaken over wie op wie stemt?twitter:ben_rumsby twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 14:31:09Understand Prince Ali believes Saudi Arabia has turned. Talk of Conmebol and some in Concacaf switching. Could go two rounds, this. reageer retweet
Die Jidde hebben natuurlijk niet genoeg geld overgemaakt naar Blatter!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:41 schreef Blik het volgende:
Is Israël al uit de FIFA gezet? Of moet dat nog komen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:In August 2011 he admitted that Viacheslav Koloskov, an adviser for Russia's successful bid for the 2018 World Cup, visited him in his hometown of Bruges and gave him a valuable painting while lobbying for his vote.[1] He has since described the painting as a "poisonous gift" and has notified FIFA officially about it, since its acceptance is in contravention to the FIFA rules that govern lobbying.[1]
Oh, Sjakie is wat bagage verloren.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:44 schreef tralalala het volgende:
Hij praat als die wethouder uit Flodder 2 in Amerika.
Dat is allemaal toeval, net zo toevallig dat de zoon van Platini daar ook een baan heeft.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:44 schreef Tweek het volgende:
Is een Belg namelijk Michel D'Hooghe, stemde overigens ook voor Qatar een tijdje later mocht zijn zoon aan de slag bij een medisch centrum in Qatar.
Dat was in 2007-9 al gebruiks klaar. Maar toen was Blatter er nog tegen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:51 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit heeft ook jaren geduurd. Maar Ebola is geen probleem.
Als er niet zoveel druk was en geen herverkiezingen waren destijds, was dit systeem er nog steeds niet.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:54 schreef Tweek het volgende:
[..]
Dat was in 2007-9 al gebruiks klaar. Maar toen was Blatter er nog tegen.
Kanker interesseert ze geen fuck. Als er volgende maand een griepvirus uitbreekt zullen ze er alles aan willen doen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:52 schreef radyo het volgende:
Wat een onzinnig verhaal zeg... Ebola... verlos ons dan ook even van AIDS en kanker aub.
Let's have 18 seconds of silence.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:58 schreef Zipportal het volgende:
Let's celebrate for Ebola and for football.
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 14:59 schreef AFCNiels het volgende:
Wat een fantastische organisatie eigenlijk die FIFA, ze hebben zo ongeveer de hele planeet gered.
quote:
Aha. Kom ik over een uur terugquote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om 16:00 wordt er dacht ik gestemd, en dan duurt het een paar uurtjes voor de uitslag.
Ik neem aan dat VI de rechten heeft om de uitslag wereldkundig te maken?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:09 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Om 16:00 wordt er dacht ik gestemd, en dan duurt het een paar uurtjes voor de uitslag.
'The time of honoring yourself will soon be at an end, your highness'quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:13 schreef radyo het volgende:
Overigens ook wel krom hoe Blatter voor de stemming nog even een dag credits mag nemen voor al het mooie in deze wereld
Wat een prachtig gebaar, ik zou alleen hierom al op hem stemmen.quote:
quote:“If I have been thieving Fifa money for 30 years, who gave me the money?”
When someone yelled “Blatter!”, Warner added: “And why it is he ain’t charged?”
Je kunt terugspoelen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:17 schreef YazooW het volgende:
Hoe is punt 11 afgelopen? Die ging toch over Palestina-Israel?
quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik zit op de NOS stream, ik kan niet terugspelen.
Schijnbaar wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:20 schreef Zipportal het volgende:
Kunnen die seniele bejaarden wel zo snel stemmen?
nu!quote:Op vrijdag 29 mei 2015 15:19 schreef heywoodu het volgende:
Nog 1 punt en dan komt het hoogtepunt buiten de presidentsverkiezingen, Palestina vs Israël.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |