quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:11 schreef Tchock het volgende:
Misschien is het wel beter als Blatter wint. De pleuris die dan uitbreekt brengt waarschijnlijk meer verandering dan de verkiezing van meneer de Prins.
Ik ga er gewoon uit dat Blatter met een dikke meerderheid easy wintquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:18 schreef Max23 het volgende:
[..]
Maar ook niet dat het niet waar is. Maar jij reageert erop door te zeggen dat die als het waar zou zijn, nog geen meerderheid zou hebben. Dan reken je dus verkeerd
Zodra ie gewonnen heeft is het in 1 keer stil en gaan alle gasten die nu tegen zijn zich weer inslijmen.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:19 schreef Rickertman96 het volgende:
[..]
Ik ga er gewoon uit dat Blatter met een dikke meerderheid easy wint
twitter:Voetbalpings twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:17:27Brekend: Volgens Zwitserse media is er een bommelding gedaan bij het FIFA-congres in Zurich. Het gebouw wordt op dit moment ontruimd! reageer retweet
NOS is live nu bij het gebouw en zegt dat het niet ontruimd wordtquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:30 schreef Blik het volgende:
Is dit echt?twitter:Voetbalpings twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:17:27Brekend: Volgens Zwitserse media is er een bommelding gedaan bij het FIFA-congres in Zurich. Het gebouw wordt op dit moment ontruimd! reageer retweet
Joh? Echt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:32 schreef Trebo het volgende:
In wat voor wereld leeft die Blatter eigenlijk? Die is toch gewoon niet goed?
Even tussendoor: Voetbalpingsquote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:30 schreef Blik het volgende:
Is dit echt?twitter:Voetbalpings twitterde op vrijdag 29-05-2015 om 13:17:27Brekend: Volgens Zwitserse media is er een bommelding gedaan bij het FIFA-congres in Zurich. Het gebouw wordt op dit moment ontruimd! reageer retweet
Zo slecht is de bron blijkbaar nietquote:
Maar jij gelooft serieus dat er dan dus de pleuris uitbreekt?quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:11 schreef Tchock het volgende:
Misschien is het wel beter als Blatter wint. De pleuris die dan uitbreekt brengt waarschijnlijk meer verandering dan de verkiezing van meneer de Prins.
Misschien even refreshen? Hier wel.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:42 schreef Monopoly het volgende:
Welke stream hebben jullie? Fifa stream doet niet zoveel op het moment.
Ah, ik zat op de Youtubestream te kijken ipv die van FIFA website zelf.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:44 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Misschien even refreshen? Hier wel.
Bij mij doet hij het gewoon.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:42 schreef Monopoly het volgende:
Welke stream hebben jullie? Fifa stream doet niet zoveel op het moment.
Lastig in te schatten. Maar stel bijvoorbeeld dat de UEFA intern heeft besloten massaal tegen Blatter te stemmen en wint toch, dan kunnen acties bijna niet uitblijven.quote:Op vrijdag 29 mei 2015 13:41 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Maar jij gelooft serieus dat er dan dus de pleuris uitbreekt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |