;$quote:
Het is niet het resultaat wat ik voor ogen had.quote:
Omdat je kaal bentquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Waarom word ik genoemd in TT icm KAAL SC
En rot zelf op met je klotehaat op Skyegodin
picsquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:14 schreef Neverknown het volgende:
[..]
Het is niet het resultaat wat ik voor ogen had.
Nee 12.30quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is een leugen.
Ben je al gebeld?
[..]
Nooh. Exkjoes meh.quote:
lijkt me geen fijne werksfeer nielsquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:17 schreef niels0 het volgende:
Die ouwe zit altijd als eerste in de messroom precies om 12.30. Waarschijnlijk om te kijken/voorkomen dat anderen eerder gaan eten/pauze nemen.
Lijkt me ook niet matipquote:
Het is niet zo fijn hier. Ik heb wel beter gehad. Ik houd er absoluut niet van dat ik het gevoel krijg dat ik op m'n tenen moet lopen. Vandaar dat ik vroeg of het al zondag was.quote:
Het is toch wat hé meloentje.quote:
Ben je dan niet best alleen daar?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is niet zo fijn hier. Ik heb wel beter gehad. Ik houd er absoluut niet van dat ik het gevoel krijg dat ik op m'n tenen moet lopen. Vandaar dat ik vroeg of het al zondag was.
Dan heb ik nog te maken met een hoofd-ingenieur. Dat zijn haast per definitie eikels. Moet je echt geluk mee hebben dat je een goeie hebt.
Een goeie kapitein en een goeie hoofd-stoker valt of staat het mee.
Als de werksfeer niet prettig is wss wel ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je dan niet best alleen daar?
Bah, dat je op je tenen moet lopen lijkt mij niet meer dan normaal. Maar het feit dat er een chef checkt hoelaat je pauze gaat houden daarentegenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:22 schreef niels0 het volgende:
[..]
Het is niet zo fijn hier. Ik heb wel beter gehad. Ik houd er absoluut niet van dat ik het gevoel krijg dat ik op m'n tenen moet lopen. Vandaar dat ik vroeg of het al zondag was.
Dan heb ik nog te maken met een hoofd-ingenieur. Dat zijn haast per definitie eikels. Moet je echt geluk mee hebben dat je een goeie hebt.
Een goeie kapitein en een goeie hoofd-stoker valt of staat het mee.
Ik werk doorgaans alleen. Dat ligt ook in m'n aard, maar ik heb met iedereen te maken en zij met mij. Da's het lastige.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:23 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Ben je dan niet best alleen daar?
Ja daar is ook niks mis mee. Alleen wel klote dat je dan iemand hebt die te veel op je vingers kijkt.. Je zit toch al 24/7 samen op een schipquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:26 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik werk doorgaans alleen. Dat ligt ook in m'n aard, maar ik heb met iedereen te maken en zij met mij. Da's het lastige.
Goed fikkie. Mooie rookontwikkeling. Lijkt wel zo'n zieke rookbom.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:27 schreef Toto69 het volgende:
Over schepen gesproken.
NWS / Brandend schip met mest dreigt te ontploffen
mest rookt ook zo lekkerquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:29 schreef Matip het volgende:
[..]
Goed fikkie. Mooie rookontwikkeling. Lijkt wel zo'n zieke rookbom.
Mijn werk komt altijd ongelegen. Ik repareer dingen en dingen gaan stuk op de meest ongelegen momenten dus kom ik al in een stress-situatie. Begrijp ik geen moer van want iedereen wordt per uur betaald. Ik krijg vaak het verwijt dat ik te 'luchtig' over dingen denk en doe.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gewoon netjes gedragen en je werk op tijd af hebben dan zou ik al blij zijn als chef.
Wanneer er niks stuk is dan heb je toch gewoon vrij. Dan lijkt me dat je gewoon zelf mag bepalen wat je wanneer doetquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:32 schreef niels0 het volgende:
[..]
Mijn werk komt altijd ongelegen. Ik repareer dingen en dingen gaan stuk op de meest ongelegen momenten dus kom ik al in een stress-situatie. Begrijp ik geen moer van want iedereen wordt per uur betaald. Ik krijg vaak het verwijt dat ik te 'luchtig' over dingen denk en doe.
Mij boeit het niet zo veel of een schip of installatie wel of niet werkt. Ik krijg m'n gage tòch wel.
Er is altijd wel iets kapot of iets dat niet goed werkt. Je kunt je helemaal kapotwerken op een schip, maar ik gebruik het DAD-principe.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:36 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wanneer er niks stuk is dan heb je toch gewoon vrij. Dan lijkt me dat je gewoon zelf mag bepalen wat je wanneer doet
Zitten die Imtechers zo dichtbij in buurt danwel op schip?quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:40 schreef niels0 het volgende:
[..]
Er is altijd wel iets kapot of iets dat niet goed werkt. Je kunt je helemaal kapotwerken op een schip, maar ik gebruik het DAD-principe.
DAD: Doorschuiven, Afschuiven, Delegeren.
Als het lijkt dat ik ergens langer dan een dag mee bezig ben trek ik een blik Imtechers open. Laat hunnie het maar oplossen. Ze hebben het ook geïnstalleerd. Ik doe alleen acute problemen oplossen of als ze er zelf niet uitkomen.
ik snap het wel, minderwaardigheidscomplex is niet makkelijk om te verwerkenquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:39 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Ik wens niet geassocieerd te worden met Frass, zelfs niet in een TT, derhalve TR gedaan
JA GODVERDOMME DAT BEDOELDE IK HEUL NIET KLOOTVIOOL MET JE KOPquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
ik snap het wel, minderwaardigheidscomplex is niet makkelijk om te verwerken
Op een nieuw schip heb ik er continue een paar ter beschikking want niets is af.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Zitten die Imtechers zo dichtbij in buurt danwel op schip?
Kutzooiquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:59 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme. Het is wel serieus pijnlijk om niet aangenomen te worden omdat je wat mankeert.
Fucked up jaquote:Op woensdag 27 mei 2015 12:59 schreef Toto69 het volgende:
Godverdomme. Het is wel serieus pijnlijk om niet aangenomen te worden omdat je wat mankeert.
kenzo flowerquote:
Ga je echt wel waarmaken!quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:01 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Zeg dat. Was toch een beetje m'n droom hè, terug naar Portugal
zorgen dat je niks mankeert dus.quote:Op woensdag 27 mei 2015 12:59 schreef Toto69 het volgende:
Er zijn heus wel meerdere opties daarnaast als je weer beter bent willen ze je weer wel...quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:05 schreef Toto69 het volgende:
[..]
Dat dus niet heh, want daar motte ze me niet
Nee, hoe is hier.quote:
quote:
claire abbottquote:
Jup. Zelfde als in jouw plaatje. Prachtige damequote:
Waar en voor wat?quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:14 schreef Neverknown het volgende:
Ik hang al half uur ergens aan de wachtlijn. Was ik Beatrix maar.
GGZ. Hulp bij medicijnen.quote:
shots hoorquote:
Voor wat? is dit een dreigement?quote:
straks zoekt ze je opquote:
Ze is zichzelf verloren dus lijkt me dan onlogisch dat je een ander opzoekt.quote:
Met de grond gelijk gemaaktquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:25 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze is zichzelf verloren dus lijkt me dan onlogisch dat je een ander opzoekt.
Ziet er een beetje dom uit, maarja, maakt niet uit als je je leuter erinsteekt.quote:
Inderdaad, daar voel je niets van. Schijnen nog het beste te neuken ook.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ziet er een beetje dom uit, maarja, maakt niet uit als je je leuter erinsteekt.
Meestal goed ingereden omdat dat het enige is waar ze goed voor zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:27 schreef Matip het volgende:
[..]
Inderdaad, daar voel je niets van. Schijnen nog het beste te neuken ook.
Ben niet zo van de geurtjesquote:
Azzaro Chrome bij jou goedgekeurd?quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben niet zo van de geurtjes
Wel bij mannen overigens
sg is ook niet echt slim hoor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:27 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ziet er een beetje dom uit, maarja, maakt niet uit als je je leuter erinsteekt.
(Doe mij maar SG)
Dit hoor ik ook vaak.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:27 schreef Matip het volgende:
[..]
Inderdaad, daar voel je niets van. Schijnen nog het beste te neuken ook.
Dat weet ik niet :Squote:
quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:38 schreef Neverknown het volgende:
Die vooroordelen![]()
Arme meid.
Jongens ik ben nu zelf psycholoog bij GGZ help best veel jongere mensen weer op het goede pad
mensen als bob?quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:38 schreef Neverknown het volgende:
Die vooroordelen![]()
Arme meid.
Jongens ik ben nu zelf psycholoog bij GGZ help best veel jongere mensen weer op het goede pad
Chickies moeten ook lekker ruiken...quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ben niet zo van de geurtjes
Wel bij mannen overigens
Hou op met me.quote:
Suggesties?quote:
moet ik niet proberen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:41 schreef Neverknown het volgende:
Zonnen zonder in te smeren kan prima in Nederland.
Ben je een rooie?quote:
Flikker op met je onzin, iemand die zelf psychisch ziek is kan geen ander gek helpenquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:43 schreef Neverknown het volgende:
Serieus is echt een goed beroep. Hoe je mensen helpt door ze enkel aan te luisteren en ze psychologisch te benaderen vervolgens.
Misschien kan je haar er bovenop helpen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:43 schreef niels0 het volgende:
[..]
Nah. Ik denk dat ze ongelukkig is. Bietje teleurgesteld in mensen. Wordt nog een zwaar leven.
smackdown. Wel terecht idd. Gekke opmerking van een gekke wichie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flikker op met je onzin, iemand die zelf psychisch ziek is kan geen ander gek helpen
Jij wil niet weten hoeveel psychologen geesteziek zijn, of waren.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Flikker op met je onzin, iemand die zelf psychisch ziek is kan geen ander gek helpen
Hoequote:
Of overheersend is.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:43 schreef McGrath het volgende:
[..]
suggesties? ik ken al die damesgeurtjes niet, zolang het maar lekker ruikt.
Of een goed huwelijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niks moet overheersend, balans is de basis van een goed gerecht.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:48 schreef McGrath het volgende:
[..]
Niks moet overheersend, balans is de basis van een goed gerecht.
Allebei de broek aan.quote:
Hmm. Beter zoekt ze een goeie vent van 'r eigen leeftijd. Vrouwen in Nederland hebben mannen voor het uitkiezen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:44 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Misschien kan je haar er bovenop helpen.
Dat zit niet zo lekker.quote:
Hoezo mannen voor het uitkiezen in Nederland?quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:50 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hmm. Beter zoekt ze een goeie vent van 'r eigen leeftijd. Vrouwen in Nederland hebben mannen voor het uitkiezen.
Met mijn leeftijd... Ik had 'r vader kunnen zijn. Gaat niet werken en bovendien ben ik al bezet en vindt ze me waarschijnlijk niet eens leuk genoeg. Jonge meiden moeten ook altijd zo entertained worden ipv dat ze zichzelf entertainen. Die hebben gewoon te weinig levenservaring voor me. Vanaf 28 jaar worden meiden interessant voor me. Dan hebben ze een studie en wat baantjes achter de rug en hebben ze ook alleen gewoond.
Hoe oud ben jij dan wel niet?quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:50 schreef niels0 het volgende:
[..]
Hmm. Beter zoekt ze een goeie vent van 'r eigen leeftijd. Vrouwen in Nederland hebben mannen voor het uitkiezen.
Met mijn leeftijd... Ik had 'r vader kunnen zijn. Gaat niet werken en bovendien ben ik al bezet en vindt ze me waarschijnlijk niet eens leuk genoeg. Jonge meiden moeten ook altijd zo entertained worden ipv dat ze zichzelf entertainen. Die hebben gewoon te weinig levenservaring voor me. Vanaf 28 jaar worden meiden interessant voor me. Dan hebben ze een studie en wat baantjes achter de rug en hebben ze ook alleen gewoond.
Ehhhh ik hoef niet elke vrouw in een rokje te zien.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:52 schreef niels0 het volgende:
[..]
Mee eens. Rokjes verplicht stellen voor vrouwen.
Oke ja dan kan je idd haar vader zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Ja dat andere segment een burka danmaar verplichtstellen. Of een straatverbod.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehhhh ik hoef niet elke vrouw in een rokje te zien.
Sorry
Hahaquote:
Ik woon als nederlander in België en krijg daar amper aansluiting. Fok! is voor mij een manier in m'n eigen cultuur te zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:54 schreef Neverknown het volgende:
Op 42 jarige leeftijd fokken en het dan hebben over levenservaring.
Goeie grap matte Nelis.![]()
![]()
Goed idee, ik stem voor.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:53 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ja dat andere segment een burka danmaar verplichtstellen. Of een straatverbod.
Nee, daar kan ik niet tegen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
dan moet de man toch een beetje overheersen, maar met mate.
quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:54 schreef Neverknown het volgende:
Op 42 jarige leeftijd fokken en het dan hebben over levenservaring.
Goeie grap matte Nelis.![]()
![]()
Je bent van harte welkom hoor mattie.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik woon als nederlander in België en krijg daar amper aansluiting. Fok! is voor mij een manier in m'n eigen cultuur te zijn.
De cultuur van mensen in België en Nederland verschilt niet zoveel algemeen gezien volgensmij.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik woon als nederlander in België en krijg daar amper aansluiting. Fok! is voor mij een manier in m'n eigen cultuur te zijn.
Godverdomme, ik moet keihard lachen maar ook binnenmonds kotsenquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
KLB / Mensen die de moeder van hun ex neuken
Potentieel pareltje in wording.
In belgie heb je dan wel weer betere restaurants en portiesquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:55 schreef niels0 het volgende:
[..]
jij koopt maat 144 voor rokje zekerquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:52 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ehhhh ik hoef niet elke vrouw in een rokje te zien.
Sorry
Maat 1444 jaquote:
wat verwacht je, dat er een FOK!ker is die zijn schoonmoeder neukt?quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
Wereld van verschil juist.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:58 schreef Neverknown het volgende:
[..]
De cultuur van mensen in België en Nederland verschilt niet zoveel algemeen gezien volgensmij.
lol. Een kleine friet in België verkoopt men in Nederland als een grote. Resto's zijn wel duurder in vergelijking met Nederland.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
In belgie heb je dan wel weer betere restaurants en porties
Ja.quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:58 schreef Matip het volgende:
[..]
wat verwacht je, dat er een FOK!ker is die zijn schoonmoeder neukt?
Ik wacht nog even met kotsen tot ik pics van meidje en moeder heb gezienquote:Op woensdag 27 mei 2015 13:58 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Godverdomme, ik moet keihard lachen maar ook binnenmonds kotsen
Heb jij tegengas nodig?quote:Op woensdag 27 mei 2015 13:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, daar kan ik niet tegen.
Maar de meeste vrouwen hebben wel wat tegengas nodig.
In NL krijg je twee kleine bakjes als je met z'n drieën bent..quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:01 schreef niels0 het volgende:
[..]
lol. Een kleine friet in België verkoopt men in Nederland als een grote. Resto's zijn wel duurder in vergelijking met Nederland.
Als moeders neuqbaar is weet je ook gelijk of dochterlief dat ook nog is na 20 jaar.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik wacht nog even met kotsen tot ik pics van meidje en moeder heb gezien
Nee, dat vind de omgeving nooit zo leukquote:
Vaak wel. Maar het kan ook zeer misleidend zijn.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:03 schreef niels0 het volgende:
[..]
Als moeders neuqbaar is weet je ook gelijk of dochterlief dat ook nog is na 20 jaar.
wat heeft de omgeving daar mee te maken!? lekker wat je zelf wil.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:03 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat vind de omgeving nooit zo leuk
frietquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
In Belgie eet men patat van Hollandse aardappels.
Dat zeggen ze in de Viva ook altijd.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:04 schreef McGrath het volgende:
[..]
wat heeft de omgeving daar mee te maken!? lekker wat je zelf wil.
Patatas fritas.quote:
Aardappelen komen van oorsprong niet eens uit Nederland en toch weten boeren niet beter dan dat ze ze elke dag eten.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:03 schreef 2NutZ het volgende:
In Belgie eet men patat van Hollandse aardappels.
Dit is dan ook te vergelijken met de Viva!quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat zeggen ze in de Viva ook altijd.
Doe eens rustig, ik vertel je alleen een feitje.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:07 schreef niels0 het volgende:
[..]
Aardappelen komen van oorsprong niet eens uit Nederland en toch weten boeren niet beter dan dat ze ze elke dag eten.
Lekker boeiend waar ze vandaan komen trouwens. het gaat erom hoe je ze klaarmaakt.
Ik ben toch rustig?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:09 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Doe eens rustig, ik vertel je alleen een feitje.
Kan niet wachten om voor m'n lief te koken.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
Als het om eten gaat streeft Niels naar perfectie
quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:09 schreef McGrath het volgende:
[..]
Dit is dan ook te vergelijken met de Viva!
owjah, bizar welquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:14 schreef HPLC het volgende:
[..]
Ja, er schijnt hier een meisje rond te lopen die ineens 70 kilo zwaarder was
ik ben dan ook helemaal uitgeput bbyquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:13 schreef madeliefff het volgende:
volgens de weegschaal ben ik vandaag ineens 70 kilo zwaarder
noord-afrikaansquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:13 schreef HPLC het volgende:
[..]
Dat ken ik niet. Is zeker een Zuid-Europees gerecht?
dikkequote:
donequote:Op woensdag 27 mei 2015 13:56 schreef 2NutZ het volgende:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGE¡
quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:23 schreef wise het volgende:
[..]die kunnen mij gestolen worden
haha ik snap 'mSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Millions of years of evolution, right? Right? Men have to stick it in every place they can, but for women... women it is just about security and commitment and whatever the fuck else!
zullen we TR makenquote:
aight, ik heb het ook ff gedaanquote:
Wie¿quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:35 schreef eend112 het volgende:
Jullie krijgen allemaal de groetjes van TARDIS.
groetjes terug maatquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:35 schreef eend112 het volgende:
wat krijgen we toch een hoop zo af en toe hier hequote:Op woensdag 27 mei 2015 14:35 schreef eend112 het volgende:
Groetjes terug.quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:35 schreef eend112 het volgende:
Hij mag mijn reet kussenquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:35 schreef eend112 het volgende:
wanneer mag die weer uit het strafhokje?quote:Op woensdag 27 mei 2015 14:35 schreef eend112 het volgende:
juli volgens mijquote:Op woensdag 27 mei 2015 14:43 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wanneer mag die weer uit het strafhokje?
mooiste dag van mn levenquote:
mooi, de rest mag wegblijven.quote:
Waarom? Wat heeft hij je aangedaan?quote:
Vandaar dat hij zijn reet mag kussen. Ik snap het.quote:
Gewoon beetje rebels zijn, beetje vuurtje opstoken, fittie zoeken, leven in brouwerij brengen, spanning terugbrengenquote:
wátquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Gewoon beetje rebels zijn, beetje vuurtje opstoken, fittie zoeken, leven in brouwerij brengen, spanning terugbrengen
dit indd, vorige week al voorbij zie komenquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:09 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
26 mei belde, ze willen hun grap terug
quote:Op woensdag 27 mei 2015 15:11 schreef Matip het volgende:
[..]
dit indd, vorige week al voorbij zie komen
niet gelijk zo onverschillig doen héquote:
OF heel dom OF ziek hypocriet zulke mensenquote:
gohquote:Op woensdag 27 mei 2015 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
OF heel dom OF ziek hypocriet zulke mensen![]()
tis een vrouw..dus beidequote:Op woensdag 27 mei 2015 15:41 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
OF heel dom OF ziek hypocriet zulke mensen![]()
jij bent mij toch niej?quote:Op woensdag 27 mei 2015 16:35 schreef niels0 het volgende:
Wat een domme dozen werken er toch altijd bij HR. Is dat een vereiste of zo?
Echt he.quote:
Tr.quote:
nou nouquote:
halloquote:
Alles goedquote:
Heeeey.quote:
Ja toch. Vanavond medeproeverij en dat is immer lekker.quote:
Met deze Chevy is alles uitstekend.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeeey.
[..]
Ja toch. Vanavond medeproeverij en dat is immer lekker.
Alles goed met de Chevy?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:18 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Heeeey.
[..]
Ja toch. Vanavond medeproeverij en dat is immer lekker.
Alles goed met de Chevy?
Oh je zei al immer lekker, domme ikquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met deze Chevy is alles uitstekend.
Goh wat leuk, een medeproeverij. Nog nooit gedaan, jij?
Goed van jou.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:21 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Met deze Chevy is alles uitstekend.
Goh wat leuk, een medeproeverij. Nog nooit gedaan, jij?
Oh gezellig! Wat studeer je?quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:39 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
Goed van jou.
En nee. Genoeg mede gedronken op m'n studentenvereniging, maar voor het eerst dat ze er nu een "ding" van maken.
cker, met jou?quote:
mwah, was vanmiddag best een beetje teleurgesteldquote:
Ja klopt. Tardis ook.quote:
oh das geen leuk nieuwsquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:45 schreef Toto69 het volgende:
[..]
mwah, was vanmiddag best een beetje teleurgesteldze willen me toch niet terug in lissabon omdat ik die wondshit heb
e, eerst een week lang heen en weer mailen en 'kun je dan volgende week komen'quote:
wtfquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:46 schreef Toto69 het volgende:
Ne
[..]
e, eerst een week lang heen en weer mailen en 'kun je dan volgende week komen'
en dan ineens dat
dat vroeg ik me dus ook al af.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:46 schreef deadprez het volgende:
[..]
wtf
maar ze wisten vanaf het begin toch al dat je die shit hebt? waarom zeggen ze dat dan niet direct
De eerste keer was het toch ook geen probleem? Met dezelfde problematiek?quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat vroeg ik me dus ook al af.
want vorige maand belden ze zelf nog of ik kon terugkomen
Chai in da house!quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
De eerste keer was het toch ook geen probleem? Met dezelfde problematiek?
En de tweede ook niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Hey Emrataquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
Oh ben jij er ook weerquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:48 schreef Chai het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:58 schreef HPLC het volgende:
[..]
Gisteren 4 uur lang op mijn werk geluisterd
Nu pas?quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:58 schreef Working_Class_Hero het volgende:
Godverdomme... IS is Palmyra aan het vernietigen... gooi er maar een atoombom op ook.. niets meer aan te redden
Arabishe lente
GODVERDOMME
Waarom al het vorige nietquote:Op woensdag 27 mei 2015 17:59 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Ik vind dit echt een gruwel
Dat vind ik ook een gruwel... ik vind het een erge gruwel, je kent mij niet als je niet weet hoe erg ik dit vindquote:
Historisch erfgoed niet kunnen waarderen, en dus maar slopen.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een gruwel... ik vind het een erge gruwel, je kent mij niet als je niet weet hoe erg ik dit vind
Dat ze elkaar afmaken, prima... soenitien sjieiten, koerden, alawa, fabelkrantdieren... ze kijken maar... maar dit is echt erg... dit is onherstelbaar
Irrelevante userquote:
Eeuwigquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:03 schreef Remqo het volgende:
[..]
Historisch erfgoed niet kunnen waarderen, en dus maar slopen.
Eeuwig zonde
Wat een achterlijk bedrijf dan.quote:Op woensdag 27 mei 2015 17:47 schreef Toto69 het volgende:
[..]
dat vroeg ik me dus ook al af.
want vorige maand belden ze zelf nog of ik kon terugkomen
een mensenleven is onherstelbaarquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Dat vind ik ook een gruwel... ik vind het een erge gruwel, je kent mij niet als je niet weet hoe erg ik dit vind
Dat ze elkaar afmaken, prima... soenitien sjieiten, koerden, alawa, fabelkrantdieren... ze kijken maar... maar dit is echt erg... dit is onherstelbaar
't zijn maar stenenquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:02 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een mensenleven is onherstelbaar
Wat oude beeldjes maken de Chinezen in een handomdraai duizend nieuwe van
heh?quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:05 schreef niels0 het volgende:
Wat is 'r met een eenhoorn? Heb ik iets gemist?
Een stuk geschiedenis vernielen en uitwissen vind ik ook wel wat.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:04 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
een mensenleven is onherstelbaar
Wat oude beeldjes maken de Chinezen in een handomdraai duizend nieuwe van
Het is de grootste schandequote:Op woensdag 27 mei 2015 18:06 schreef Remqo het volgende:
[..]
Een stuk geschiedenis vernielen en uitwissen vind ik ook wel wat.
Dat jij die rommelmarktmeuk boven mensenlevens plaatst vind ik erg engquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:06 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]je hebt geen idee... voor een mensenleven heb ik geen chinees nodig hoor
was ook maar een fa2quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:06 schreef McGrath het volgende:
[..]
[..]
[..]
allemaal omschrijvingen waar ik niks aan heb.
Ik begrijp nooit hoe plegers met zichzelf kunnen leven. Dat vind ik ook van oplichters.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:07 schreef deadprez het volgende:
kvind alle verkrachtingen, plunderingen en doden een stuk erger eigenlijk.
Nee ik snap dat ook niet.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:08 schreef niels0 het volgende:
[..]
Ik begrijp nooit hoe plegers met zichzelf kunnen leven. Dat vind ik ook van oplichters.
het is geschiedenis, het zijn mijlpalen van de menselijke beschaving, alles wat zij niet zijnquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:07 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Dat jij die rommelmarktmeuk boven mensenlevens plaatst vind ik erg eng
Er is nu iemand die een jaar lang basis inkomen krijgt om te proberen, misschien komt het er toch nog van.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:07 schreef deadprez het volgende:
kvind alle verkrachtingen, plunderingen en doden een stuk erger eigenlijk.
ETTOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
wrm hebben ze mij daar niet voor gekozenquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Er is nu iemand die een jaar lang basis inkomen krijgt om te proberen, misschien komt het er toch nog van.
teveel vacht ws.quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:09 schreef deadprez het volgende:
[..]
wrm hebben ze mij daar niet voor gekozen
Zo werkt het niet natuurlijkquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
Er is nu iemand die een jaar lang basis inkomen krijgt om te proberen, misschien komt het er toch nog van.
wtfquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:09 schreef Toto69 het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)e_voor_dimitry_.html
al gezien?
nee das die bolle haasquote:
wowquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt het dat je loenst of lijkt dat alleen op die foto in US zo?
quote:Op woensdag 27 mei 2015 18:08 schreef eend112 het volgende:
[..]
lekker direct, klopt wel een beetjequote:Op woensdag 27 mei 2015 18:10 schreef Chai het volgende:
[..]
Klopt het dat je loenst of lijkt dat alleen op die foto in US zo?
ohquote:Op woensdag 27 mei 2015 18:10 schreef Toto69 het volgende:
[..]
heb pics van die ma gezien, tyfuslelijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |